REŠENJEO PROGRAMU INVESTICIONIH AKTIVNOSTI ZA POTREBE ORGANA GRADA NOVOG SADA U 2021. GODINI("Sl. list Grada Novog Sada", br. 2/2021, 3/2021 i 29/2021) |
Ovim rešenjem utvrđuje se Program investicionih aktivnosti za potrebe organa Grada Novog Sada u 2021. godini (u daljem tekstu: Program), koji čini sastavni deo ovog rešenja.
Za realizaciju Programa planirana su sredstva u budžetu Grada Novog Sada za 2021. godinu u ukupnom iznosu od 220.324.000,00 dinara, u razdelu 19, glava 19.01 - Služba za zajedničke poslove, u funkciji 130 - Opšte usluge, iz izvora finansiranja 01 - Prihodi iz budžeta, na pozicijama budžeta 466 i 467 i to za nabavku mašina i opreme i nematerijalne imovine.
Postupak nabavke osnovnih sredstava iz člana 2. ovog rešenja sprovešće Služba za zajedničke poslove, Sektor za javne nabavke, u skladu sa propisima koji regulišu javne nabavke.
Program će realizovati Služba za zajedničke poslove.
Ovo rešenje objaviti u "Službenom listu Grada Novog Sada".
PROGRAM |
||
Redni broj |
OSNOVNA SREDSTVA |
PLAN ZA 2021. GODINU |
Program 15: Opšte usluge lokalne samouprave (Šifra 0602) |
220.324.000,00 |
|
PROGRAMSKA AKTIVNOST: Funkcionisanje lokalne samouprave i gradskih opština (Šifra: 0602-0001) |
||
|
Ukupno za PA: |
220.324.000,00 |
A. |
MAŠINE I OPREMA |
147.174.000,00 |
1 |
Oprema za saobraćaj |
15.000.000,00 |
1.1 |
Oprema za kopneni saobraćaj |
15.000.000,00 |
1.1.1 |
Automobili |
15.000.000,00 |
2 |
Administrativna oprema |
130.039.000,00 |
2.1 |
Kancelarijska oprema |
25.500.000,00 |
2.1.1 |
Nameštaj |
20.000.000,00 |
2.1.2 |
Ugradna oprema |
5.500.000,00 |
2.2 |
Računarska oprema |
81.000.000,00 |
2.2.1 |
Računari i računarska oprema |
38.000.000,00 |
2.2.2 |
Štampači, skeneri i prateća oprema |
30.000.000,00 |
2.2.3 |
Oprema za rekonstrukciju računarske mreže, prema projektu JKP Informatika |
13.000.000,00 |
2.3 |
Komunikaciona oprema |
4.000.000,00 |
2.3.1 |
Telefoni i faks aparati |
1.000.000,00 |
2.3.2 |
Telefonska centrala |
3.000.000,00 |
2.4 |
Elektronska i fotografska oprema |
18.188.000,00 |
2.4.1 |
Elektronska oprema |
17.518.000,00 |
2.4.1.1 |
Fotokopir aparati A3 sa dodacima za knjižnu doradu |
3.200.000,00 |
2.4.1.2 |
Klima uređaji |
2.000.000,00 |
2.4.1.3 |
Prenosne i ručne radio stanice |
2.355.000,00 |
2.4.1.4 |
Ručne baterijske i akumulatorske lampe |
503.000,00 |
2.4.1.5 |
Laserski metri sa vizirom |
60.000,00 |
2.4.1.6 |
Sekač papira |
15.000,00 |
2.4.1.7 |
Elektronski uređaji za plaćanje putarine (TAG) |
20.000,00 |
2.4.1.8 |
Fiskalne kase |
144.000,00 |
2.4.1.9 |
Ručni POS uređaji |
800.000,00 |
2.4.1.10 |
Video kamera |
38.000,00 |
2.4.1.11 |
UPS uređaji |
100.000,00 |
2.4.1.12 |
Bežični video interfon |
20.000,00 |
2.4.1.13 |
Štampači za velike formate iz rolne |
1.200.000,00 |
2.4.1.14 |
Televizori |
1.180.000,00 |
2.4.1.15 |
Sistem za čekanje u redu |
1.630.000,00 |
2.4.1.16 |
Sistem za elektronsku evidenciju radnog vremena |
216.000,00 |
2.4.1.17 |
Dezinfekcioni tuneli |
3.807.000,00 |
2.4.1.18 |
Spoljno ozvučenje |
230.000,00 |
2.4.2 |
Fotografska oprema |
670.000,00 |
2.4.2.1 |
Fotoaparati |
670.000,00 |
2.5 |
Oprema za domaćinstvo i ugostiteljstvo |
1.351.000,00 |
2.5.1 |
Oprema za domaćinstvo |
415.000,00 |
2.5.2 |
Oprema za ugostiteljstvo |
936.000,00 |
3 |
Oprema za javnu bezbednost |
575.000,00 |
3.1 |
Službene lisice i palice |
575.000,00 |
4 |
Oprema za proizvodnju, motorna, nepokretna i nemotorna oprema |
1.560.000,00 |
4.1 |
Platforma za invalide |
1.180.000,00 |
4.2 |
Klizna vrata |
380.000,00 |
B. |
NEMATERIJALNA IMOVINA |
73.150.000,00 |
1 |
Nematerijalna imovina |
73.150.000,00 |
1.1 |
Softver za potrebe Gradske uprave za finansije |
7.530.000,00 |
1.2 |
Softver za potrebe Gradske uprave za socijalnu i dečiju zaštitu |
10.200.000,00 |
1.3 |
Dorada softvera za potrebe Gradske uprave za socijalnu i dečiju zaštitu - Komesarijata za izbeglice, podrška za izgradnju stambenih jedinica i dodelu bespovratnih sredstava, |
750.000,00 |
1.4 |
Nadogradnja i proširenje softvera u Gradskoj upravi za imovinu i imovinsko-pravne poslove |
2.000.000,00 |
1.5 |
Dorada i proširenje aplikacije za upravljanje skupštinskim materijalima, za potrebe Skupštine Grada |
120.000,00 |
1.6 |
Softver "Unidocs", za potrebe GU za građevinsko zemljište i investicije |
2.100.000,00 |
1.7 |
Softver za potrebe Službe za zajedničke poslove |
7.000.000,00 |
1.8 |
Softver za evidenciju transakcija, materijalno i robno knjigovodstvo, za potrebe Direkcije za robne rezerve |
3.500.000,00 |
1.9 |
Dispečer plus informacioni sistema Gradske uprave za inspekcijske poslove: |
5.400.000,00 |
1.10 |
Softver Dokument Menadžment sistem - verzija 2020, za potrebe Gradske poreske uprave, GU za opšte poslove i drugih, koji koriste E pisarnicu |
18.000.000,00 |
1.11 |
Nabavka, nadogradnja i proširenje softvera za izdavanje kartica za pešačku zonu, za potrebe GU za saobraćaj i puteve |
1.000.000,00 |
1.12 |
Nabavka, nadogradnja i proširenje softvera za saobraćaj i komunalni sistem, za potrebe GU za saobraćaj i puteve |
1.000.000,00 |
1.13 |
Softver "Document Management System" |
10.000.000,00 |
1.14 |
Softver za snimanje razgovora i upravljanje pozivima za potrebe kontakt centra Gradske uprave za inspekcijske poslove |
1.550.000,00 |
1.15 |
Knjige |
100.000,00 |
1.16 |
Licence |
2.900.000,00 |
1.16.1 |
"Adobe " i "CorelDRAW" licence |
2.900.000,00 |