ODLUKA

O USKLAĐIVANJU POSLOVANJA JAVNOG PREDUZEĆA "SRBIJAGAS" NOVI SAD SA ZAKONOM O JAVNIM PREDUZEĆIMA

("Sl. glasnik RS", br. 8/2017, 120/2020 i 75/2021)

1. Uvodne odredbe

Član 1

Javno preduzeće "Srbijagas", Novi Sad (u daljem tekstu: Javno preduzeće) osnovano je Odlukom o osnivanju Javnog preduzeća za transport, skladištenje, distribuciju i trgovinu prirodnog gasa ("Službeni glasnik RS", br. 60/05, 51/06, 71/09, 22/10, 16/11, 35/11, 13/12 i 97/12), radi obavljanja delatnosti transporta i upravljanje transportnim sistemom za prirodni gas, skladištenje i upravljanje skladištem prirodnog gasa, distribuciju i upravljanje distributivnim sistemom za prirodni gas i javno snabdevanje prirodnim gasom, kao i drugih delatnosti utvrđenih ovom odlukom i statutom.

Član 2

Osnivanje Javnog preduzeća upisano je u Registar privrednih subjekata u Agenciji za privredne registre rešenjem BD broj 92121/2005 od 1. oktobra 2005. godine, pod matičnim brojem: 20084600.

Član 3

Odlukom o usklađivanju poslovanja Javnog preduzeća za transport, skladištenje, distribuciju i trgovinu prirodnog gasa sa odredbama Zakona o javnim preduzećima ("Službeni glasnik RS", br. 66/13 i 104/14) izvršeno je usklađivanje poslovanja Javnog preduzeća sa Zakonom o javnim preduzećima ("Službeni glasnik RS", br. 119/12, 116/13 - autentično tumačenje i 44/14 - dr. zakon).

Rešenjem Agencije za privredne registre BD broj 90428/2014 od 30. oktobra 2014. godine registrovano je usklađivanje poslovanja Javnog preduzeća sa Zakonom o javnim preduzećima ("Službeni glasnik RS", br. 119/12, 116/13 - autentično tumačenje i 44/14 - dr. zakon).

Rešenjem Agencije za privredne registre BD broj 103755/2015 od 10. decembra 2015. godine, u Registru privrednih subjekata registrovana je Odluka o izmeni Odluke o usklađivanju poslovanja Javnog preduzeća za transport, skladištenje, distribuciju i trgovinu prirodnog gasa sa odredbama Zakona o javnim preduzećima ("Službeni glasnik RS", broj 59/15).

Član 4

Osnivač Javnog preduzeća je Republika Srbija, a prava osnivača ostvaruje Vlada, Beograd, Nemanjina 11, matični broj 07020171 (u daljem tekstu: Osnivač).

Član 5

Javno preduzeće posluje pod poslovnim imenom: Javno preduzeće "Srbijagas" Novi Sad.

Skraćeno poslovno ime Javnog preduzeća je: JP "Srbijagas" Novi Sad.

Sedište Javnog preduzeća je u Novom Sadu, ulica Bulevar oslobođenja broj 69.

Član 6

Javno preduzeće ima svojstvo pravnog lica i prava, obaveze i odgovornosti utvrđene zakonom i ovom odlukom.

Javno preduzeće za svoje obaveze odgovara celokupnom svojom imovinom.

Javno preduzeće ima pečat i štambilj, čiji se izgled i sadržina utvrđuju statutom Javnog preduzeća (u daljem tekstu: Statut).

2. Delatnosti Javnog preduzeća

Član 7

Pretežna delatnost Javnog preduzeća je:

- Šifra delatnosti: 35.23

- Naziv delatnosti: Trgovina gasovitim gorivima preko gasovodne mreže (u okviru koje je energetska delatnost: Snabdevanje prirodnim gasom).

Pored pretežne delatnosti iz stava 1. ovog člana, Javno preduzeće samostalno ili preko društva kapitala čiji je vlasnik, obavlja i sledeće energetske delatnosti od opšteg interesa u skladu sa zakonom kojim se uređuje energetika:

1) transport i upravljanje transportnim sistemom za prirodni gas;

2) skladištenje i upravljanje skladištem prirodnog gasa;

3) distribucija i upravljanje distributivnim sistemom za prirodni gas;

4) javno snabdevanje prirodnim gasom.

Delatnosti iz stava 2. ovog člana su energetske delatnosti od opšteg interesa, u skladu sa zakonom.

Javno preduzeće može obavljati i druge delatnosti uz saglasnost Osnivača.

Javno preduzeće može obavljati poslove spoljnotrgovinskog prometa u okviru registrovane delatnosti, u skladu sa zakonom.

3. Prava, obaveze i odgovornosti Osnivača prema Javnom preduzeću i Javnog preduzeća prema Osnivaču

Član 8

Osnivač daje saglasnost na sledeće akte Javnog preduzeća:

1) Statut;

2) davanje garancija, avala, jemstava, zaloga i drugih sredstava obezbeđenja za poslove koji nisu iz okvira delatnosti od opšteg interesa;

3) tarifu (odluku o cenama, tarifni sistem i dr.), osim ako drugim zakonom nije predviđeno da tu saglasnost daje drugi državni organ;

4) raspolaganje (pribavljanje i otuđenje) sredstvima u javnoj svojini koja su preneta u svojinu Javnog preduzeća, velike vrednosti, koja je u neposrednoj funkciji obavljanja delatnosti od opšteg interesa, utvrđenih ovom odlukom;

5) akt o opštim uslovima za isporuku proizvoda i usluga;

6) ulaganje kapitala;

7) statusne promene;

8) akt o proceni vrednosti kapitala, kao i na program i odluku o svojinskoj transformaciji;

9) druge odluke, u skladu sa zakonom kojim se određuje obavljanje delatnosti od opšteg interesa i ovom odlukom.

Akt na koji Osnivač daje saglasnost smatra se usvojenim kad Osnivač na njega da saglasnost.

Osnivač daje prethodnu saglasnost na sledeće akte Javnog preduzeća:

1) o ulaganju kapitala;

2) o statusnim promenama;

3) o osnivanju drugih pravnih subjekata.

O promeni pravne forme odlučuje Osnivač.

Član 9

Javno preduzeće donosi dugoročne i srednjoročne planove poslovne strategije i razvoja, u skladu sa zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća, programskim i planskim aktima Osnivača, uz saglasnost Osnivača.

Za svaku kalendarsku godinu Javno preduzeće donosi godišnji program poslovanja i dostavlja Osnivaču radi davanja saglasnosti najkasnije do 1. decembra tekuće godine za narednu godinu.

Sadržina godišnjeg programa poslovanja, mogućnost izmene i dopune, kao i posledice njegovog nedonošenja propisani su zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Član 10

Ukoliko Javno preduzeće koristi ili će koristiti sredstva iz budžeta (subvencije, garancije ili druga sredstva) dužno je da za ta sredstva predloži poseban program.

Poseban program sadrži namenu i dinamiku korišćenja sredstava.

Član 11

Javno preduzeće dužno je da ministarstvu nadležnom za poslove privrede dostavlja tromesečne izveštaje o realizaciji godišnjeg programa poslovanja, na obrascu izveštaja koji propiše ministar nadležan za poslove privrede, u skladu sa zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Član 12

U slučaju poremećaja u poslovanju Javnog preduzeća, Osnivač preduzima mere kojima se obezbeđuje nesmetano obavljanje delatnosti od opšteg interesa Javnog preduzeća, a naročito:

1) promenu unutrašnje organizacije Javnog preduzeća;

2) razrešenje organa koje imenuje i imenovanje privremenih organa Javnog preduzeća;

3) ograničenje u pogledu prava raspolaganja pojedinim sredstvima u javnoj svojini;

4) druge mere određene zakonom kojim se određuju delatnosti od opšteg interesa i ovom odlukom.

Za vreme ratnog stanja ili neposredne ratne opasnosti, Osnivač može u Javnom preduzeću utvrditi organizaciju za izvršavanje poslova od strateškog značaja za Republiku Srbiju.

Član 13

U Javnom preduzeću pravo na štrajk zaposleni ostvaruju u skladu sa zakonom, ovom odlukom, Statutom i drugim opštim aktima Javnog preduzeća.

U slučaju štrajka, Javno preduzeće je dužno da obezbedi uslove za obavljanje minimuma procesa rada, u skladu sa zakonom kojim se uređuje štrajk i aktom Osnivača o određivanju minimuma procesa rada u Javnom preduzeću.

Ako se u Javnom preduzeću ne obezbede uslovi za ostvarivanje minimuma procesa rada, u njemu se sprovode mere koje su određene zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Član 14

U slučaju da u Javnom preduzeću nisu obezbeđeni uslovi za ostvarivanje redovnog procesa rada usled više sile, ministarstvo nadležno za oblast kojoj pripada delatnost javnog preduzeća, ako oceni da mogu nastupiti štetne posledice za život i zdravlje ljudi ili njihovu bezbednost i bezbednost imovine ili druge štetne neotklonjive posledice, postupa u skladu sa zakonom.

4. Uslovi i način utvrđivanja i raspoređivanja dobiti i način pokrića gubitka i snošenje rizika

Član 15

Javno preduzeće posluje po tržišnim uslovima.

Odluku o raspodeli ostvarene dobiti Javnog preduzeća donosi Nadzorni odbor, uz saglasnost Osnivača i njome se određuje deo sredstava koji se uplaćuje u budžet Republike Srbije, na način utvrđen zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Odluku o načinu pokrića gubitka Javnog preduzeća donosi Nadzorni odbor, uz saglasnost Osnivača.

5. Komisija za reviziju

Član 16

Javno preduzeće ima Komisiju za reviziju, koju imenuje Nadzorni odbor.

Komisija za reviziju ima tri člana, a direktor i izvršni direktori ne mogu da budu njeni članovi.

Nezavisan član Nadzornog odbora je predsednik Komisije za reviziju.

Najmanje jedan član Komisije za reviziju mora biti lice koje je ovlašćeni revizor u skladu sa zakonom kojim se uređuje revizija ili koje ima odgovarajuća znanja i radno iskustvo u oblasti finansija i računovodstva.

Za člana Komisije za reviziju može biti imenovano lice koje ispunjava uslove predviđene zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Komisija za reviziju obavlja poslove u skladu sa zakonom i Statutom, kao i druge poslove koje joj poveri Nadzorni odbor.

Način rada Komisije za reviziju bliže se uređuje odlukom Nadzornog odbora.

6. Uslovi i način zaduživanja Javnog preduzeća

Član 17

Javno preduzeće može da se zadužuje pod uslovima koji su predviđeni zakonom kojim se uređuje javni dug.

7. Zastupanje Javnog preduzeća

Član 18

Javno preduzeće zastupa Direktor, bez ograničenja.

Direktor Javnog preduzeća može, u okviru svojih ovlašćenja, dati drugom licu pisano punomoćje za zastupanje Javnog preduzeća.

Direktor može, uz saglasnost Nadzornog odbora, dati i opozvati prokuru, u skladu sa zakonom.

8. Iznos osnovnog kapitala, opis, vrsta i vrednost nenovčanog uloga i udeo Osnivača

Član 19

Ukupan registrovani kapital Javnog preduzeća (u daljem tekstu: osnovni kapital), iznosi 72.051.555.909,16 dinara (slovima: sedamdeset dve milijarde pedeset jedan milion petstotina pedeset pet hiljada devetsto devet dinara i 16/100), i to: 71.660.307.149,16 dinara nenovčani na dan 17. decembar 2019. godine (slovima: sedamdeset jedna milijarda šeststotina šezdeset miliona tristotine sedam hiljada sto četrdeset devet dinara i 16/100) i 391.248.760,00 dinara novčani na dan 31. maj 2005. godine (slovima: tristotine devedeset jedan milion dvestotine četrdeset osam hiljada sedamstotina šezdeset dinara i 00/100).

Osnovni kapital je uplaćen i unet u celosti.

Osnovni kapital iz stava 1. ovog člana čini jedan udeo Osnivača, kao jedinog člana sa 100% učešća u osnovnom kapitalu Javnog preduzeća.

Nenovčani ulog sastoji se od pokretnih i nepokretnih stvari, hartija od vrednosti, imovinskih prava i drugih stvari i prava u vlasništvu ili sa pravom korišćenja Javnog preduzeća.

9. Imovina Javnog preduzeća i raspolaganje imovinom Javnog preduzeća

Član 20

Imovinu Javnog preduzeća čine pravo svojine na pokretnim i nepokretnim stvarima, novčana sredstva i hartije od vrednosti i druga imovinska prava, koja su preneta u svojinu Javnog preduzeća u skladu sa zakonom, uključujući i pravo korišćenja na stvarima u javnoj svojini.

Imovinska prava iz stava 1. ovog člana uređuju se u skladu sa zakonom.

Javno preduzeće upravlja i raspolaže svojom imovinom u skladu sa zakonom, osnivačkim aktom i Statutom.

10. Organi Javnog preduzeća i njihove nadležnosti

Član 21

Organi Javnog preduzeća su: Nadzorni odbor i Direktor.

a) Nadzorni odbor

Član 22

Nadzorni odbor ima pet članova.

Nadzorni odbor imenuje Osnivač, od kojih je jedan predsednik Nadzornog odbora, jedan član iz reda zaposlenih koji se predlaže na način utvrđen Statutom i jedan član koji mora biti nezavisan član Nadzornog odbora.

Za predsednika i člana Nadzornog odbora, imenuje se lice koje ispunjava uslove utvrđene zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Predsednik i članovi Nadzornog odbora dužni su da se dodatno stručno usavršavaju u oblasti korporativnog upravljanja, u skladu sa programom za dodatno stručno usavršavanje koji utvrđuje Osnivač.

Član 23

Mandat predsednika i članova Nadzornog odbora je četiri godine.

Mandat predsedniku i članovima Nadzornog odbora prestaje istekom perioda na koji su imenovani, ostavkom ili razrešenjem, u skladu sa zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Predsednik i članovi Nadzornog odbora kojima je prestao mandat dužni su da vrše svoje dužnosti do imenovanja novog predsednika ili člana Nadzornog odbora, a najduže šest meseci.

Član 24

Nadzorni odbor:

1) donosi dugoročni i srednjoročni plan poslovne strategije i razvoja i odgovoran je za njihovo sprovođenje;

2) donosi godišnji, odnosno trogodišnji program poslovanja, usklađen sa dugoročnim i srednjoročnim planom poslovne strategije iz tačke 1) ovog stava;

3) usvaja izveštaj o stepenu realizacije godišnjeg, odnosno trogodišnjeg programa poslovanja;

4) usvaja tromesečni izveštaj o stepenu usklađenosti planiranih i realizovanih aktivnosti;

5) usvaja finansijske izveštaje;

6) nadzire rad Direktora;

7) donosi Statut;

8) odlučuje o statusnim promenama, osnivanju drugih pravnih subjekata i ulaganju kapitala;

9) donosi odluku o raspolaganju (pribavljanju i otuđenju) sredstvima u javnoj svojini koja su preneta u svojinu Javnog preduzeća, velike vrednosti, koja je u neposrednoj funkciji obavljanja delatnosti od opšteg interesa, utvrđenih osnivačkim aktom;

10) donosi odluku o raspodeli dobiti, odnosno načinu pokrića gubitka;

11) zaključuje ugovore o radu sa Direktorom, u skladu sa zakonom kojim se uređuju radni odnosi;

12) imenuje i razrešava članove Komisije za reviziju;

13) predlaže Osnivaču donošenje odluke o promeni pravne forme Javnog preduzeća;

14) vrši druge poslove u skladu sa zakonom i Statutom.

Nadzorni odbor ne može preneti pravo odlučivanja o pitanjima iz svoje nadležnosti na Direktora ili drugo lice u Javnom preduzeću.

Odluke iz stava 1. tačka 1), 2), 7), 9) i 10) ovog člana donosi Nadzorni odbor uz saglasnost Osnivača.

Odluke iz stava 1. tačka 8) ovog člana Nadzorni odbor donosi uz prethodnu saglasnost Osnivača.

Član 25

Nadzorni odbor odlučuje većinom glasova od ukupnog broja članova.

Način rada i odlučivanja Nadzornog odbora bliže se uređuju Statutom i poslovnikom o radu Nadzornog odbora.

Član 26

Predsednik i članovi Nadzornog odbora imaju pravo na odgovarajuću naknadu za rad u Nadzornom odboru, u skladu sa zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

b) Direktor

Član 27

Direktora imenuje Osnivač na period od četiri godine, nakon sprovedenog javnog konkursa.

Javni konkurs za imenovanje direktora sprovodi se u postupku propisanom zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Član 28

Za Direktora može biti imenovano lice koje ispunjava uslove propisane zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Direktor zasniva radni odnos na određeno vreme.

Direktor je funkcioner koji obavlja javnu funkciju.

Direktor ne može imati zamenika.

Član 29

Direktor:

1) predstavlja i zastupa Javno preduzeće;

2) organizuje rad i rukovodi procesom rada Javnog preduzeća;

3) vodi poslovanje Javnog preduzeća;

4) odgovara za zakonitost rada Javnog preduzeća;

5) predlaže dugoročni i srednjoročni plan poslovne strategije i razvoja i odgovoran je za njihovo sprovođenje;

6) predlaže godišnji, odnosno trogodišnji program poslovanja i odgovoran je za njihovo sprovođenje;

7) predlaže finansijske izveštaje Javnog preduzeća;

8) izvršava odluke Nadzornog odbora;

9) bira izvršne direktore i zaključuje ugovore o radu sa izvršnim direktorima, u skladu sa zakonom kojim se uređuju radni odnosi;

10) bira predstavnike Javnog preduzeća u skupštini društva kapitala čiji je jedini vlasnik Javno preduzeće;

11) donosi pravilnik o organizaciji i sistematizaciji poslova;

12) predlaže Nadzornom odboru donošenje akta o isplati stimulacije izvršnim direktorima;

13) predlaže Nadzornom odboru donošenje odluka i drugih akata iz delokruga Direktora;

14) vrši druge poslove određene zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća, osnivačkim aktom i Statutom.

Na izbor predstavnika Javnog preduzeća u skupštini društva kapitala koje obavlja delatnost od opšteg interesa, a čiji je jedini vlasnik Javno preduzeće, saglasnost daje Osnivač.

Član 30

Mandat Direktora prestaje istekom vremena na koji je imenovan, ostavkom i razrešenjem.

Postupak za imenovanje Direktora pokreće se šest meseci pre isteka perioda na koji je imenovan, odnosno u roku od 30 dana od dana podnošenja ostavke ili razrešenja.

Direktor podnosi ostavku Osnivaču, u pisanoj formi.

Direktor se razrešava, odnosno može biti razrešen iz razloga propisanih zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Član 31

Predlog za razrešenje direktora podnosi ministarstvo nadležno za poslove energetike.

Predlog iz stava 1. ovog člana može podneti i Nadzorni odbor, preko ministarstva nadležnog za poslove energetike.

Predlog za razrešenje direktora mora biti obrazložen, sa precizno navedenim razlozima zbog kojih se razrešenje predlaže i dostavlja se direktoru, koji ima pravo da se u roku od 20 dana izjasni o razlozima zbog kojih se predlaže razrešenje.

Na postupak u kome se odlučuje da li će direktor biti razrešen ili ne, primenjuje se zakon kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Član 32

Direktor može biti suspendovan na način i pod uslovima propisanim zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Član 33

Javno preduzeće može imati vršioca dužnosti direktora koga imenuje Osnivač u slučajevima, pod uslovima i na period koji su propisani zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Vršilac dužnosti direktora ima sva prava, obaveze i ovlašćenja koja ima direktor Javnog preduzeća.

Izvršni direktor

Član 34

Za izvršnog direktora može biti izabrano lice koje ispunjava uslove propisane zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Javno preduzeće ne može imati više od sedam izvršnih direktora, a broj izvršnih direktora utvrđuje se Statutom.

Izvršni direktor ne može imati zamenika.

Izvršni direktor mora biti u radnom odnosu u Javnom preduzeću.

Član 35

Direktor i izvršni direktori imaju pravo na zaradu, a mogu imati i pravo na stimulaciju.

Akt o isplati stimulacije donosi Nadzorni organ u skladu sa zakonom kojim se uređuje pravni položaj javnih preduzeća.

Akt o isplati stimulacije izvršnog direktora donosi se na predlog Direktora.

Član 36

Izvršni direktor obavlja poslove u okviru ovlašćenja koje mu je odredio direktor, u skladu sa ovom odlukom i Statutom.

Izvršni direktor za svoj rad odgovara Direktoru.

11. Zaštita životne sredine

Član 37

Javno preduzeće dužno je da u obavljanju svoje delatnosti obezbeđuje potrebne uslove za zaštitu i unapređenje životne sredine i da sprečava uzroke i otklanja posledice koje ugrožavaju životnu sredinu.

12. Javnost u radu Javnog preduzeća

Član 38

Javno preduzeće dužno je da na svojoj internet stranici objavi usvojeni godišnji program poslovanja kao i sve njegove izmene i dopune, odnosno izvod iz tog programa ako Javno preduzeće ima konkurenciju na tržištu, tromesečne izveštaje o njegovoj realizaciji; revidirane finansijske godišnje izveštaje sa mišljenjem ovlašćenog revizora na te izveštaje, radne biografije članova Nadzornog odbora, direktora i izvršnih direktora; organizacionu strukturu, kao i druge informacije koje su od naročitog značaja za javnost.

13. Opšti akti Javnog preduzeća

Član 39

Opšti akti Javnog preduzeća su Statut, odluke, pravilnici i drugi akti kojima se na opšti način uređuju određena pitanja.

Statut je osnovni opšti akt Javnog preduzeća.

Ostali opšti akti Javnog preduzeća ne smeju biti u suprotnosti sa odredbama Statuta.

Član 40

Statutom se podrobnije uređuju: poslovno ime i sedište Javnog preduzeća; obavljanje delatnosti, odnosno poslovi Javnog preduzeća koji nisu predviđeni ovom odlukom; zastupanje Javnog preduzeća; organi Javnog preduzeća i njihove nadležnosti; način na koji se u nadzorni odbor imenuje predstavnik zaposlenih u Javnom preduzeću; način raspoređivanja dobiti i pokriće gubitaka Javnog preduzeća; rezerve; opšti akti Javnog preduzeća, nadležnost za njihovo donošenje i način njihovog stupanja na snagu i druga pitanja značajna za rad i poslovanje Javnog preduzeća i za ostvarivanje prava, obaveza i odgovornosti zaposlenih u Javnom preduzeću.

14. Prelazne i završne odredbe

Član 41

Javno preduzeće nastavlja da obavlja delatnosti koje je obavljalo na dan donošenja ove odluke, u skladu sa Zakonom o javnim preduzećima ("Službeni glasnik RS", broj 15/16), Zakonom o energetici ("Službeni glasnik RS", broj 145/14) i ovom odlukom.

Javno preduzeće usaglasiće Statut i druga opšta akta sa zakonom i ovom odlukom u roku od 90 dana od dana donošenja ove odluke.

Član 42

Ovu odluku objaviti u "Službenom glasniku Republike Srbije".

 

Samostalni članovi Odluke o izmenama
Odluke o usklađivanju poslovanja Javnog preduzeća "Srbijagas", Novi Sad sa Zakonom o javnim preduzećima

("Sl. glasnik RS", br. 75/2021)

Član 3

Javno preduzeće nastavlja da obavlja delatnosti koje je obavljalo na dan donošenja ove odluke, u skladu sa Zakonom o javnim preduzećima ("Službeni glasnik RS", br. 15/16 i 88/19), Zakonom o energetici ("Službeni glasnik RS", br. 145/14, 95/18 - dr. zakon i 40/21) i ovom odlukom.

Javno preduzeće usaglasiće Statut sa zakonom i ovom odlukom u roku od osam dana od dana donošenja ove odluke, a druga opšta akta usaglasiće u roku od 90 dana od dana donošenja ove odluke.

Član 4

Ovu odluku objaviti u "Službenom glasniku Republike Srbije".