ODLUKAO OBRAZOVANJU KOMISIJE ZA PLANOVE("Sl. list grada Pančeva", br. 19/2021) |
Ovom odlukom obrazuje se Komisija za planove (u daljem tekstu: Komisija), utvrđuje se broj članova, način rada, sastav i druga pitanja od značaja za rad Komisije.
Komisiju čine predsednik, zamenik predsednika i sedam članova koji se imenuju iz reda stručnjaka za oblast prostornog planiranja i urbanizma i drugih oblasti koje su od značaja za obavljanje stručnih poslova u oblasti planiranja, uređenja prostora i izgradnje, sa odgovarajućom licencom.
Predsednika, zamenika predsednika i četiri člana Komisije imenuje Skupština grada Pančeva, na predlog Komisije za kadrovska, administrativna pitanja i radne odnose.
Tri člana Komisije imenuje Skupština grada Pančeva na predlog Pokrajinskog sekretarijata za urbanizam i zaštitu životne sredine u Novom Sadu.
Mandat Komisije traje četiri godine, s tim da isto lice ne može biti imenovano više od dva puta.
Komisija ima sekretara, koji obavlja stručne, organizacione i administrativno-tehničke poslove u vezi sa sazivanjem i održavanjem sednica Komisije.
Komisija obavlja stručne poslove u postupku izrade i sprovođenja planskih dokumenata, stručnu kontrolu planskih dokumenata i poslove javnog uvida u planski dokument, stručnu proveru usklađenosti urbanističkih projekata sa planskim dokumentom, davanje stručnog mišljenja po zahtevu nadležnih organa grada Pančeva, u skladu sa zakonom i propisom kojim se uređuje sadržina, način i postupak izrade dokumenata prostornog i urbanističkog planiranja.
Komisija bliže uređuje svoj rad poslovnikom o radu Komisije.
Komisija o svom radu sačinjava izveštaj koji dostavlja Skupštini grada Pančeva, jednom godišnje, posredstvom Sekretarijata za urbanizam, građevinske, stambeno-komunalne poslove i saobraćaj Gradske uprave grada Pančeva.
Komisija odlučuje na sednicama većinom glasova od ukupnog broja prisutnih članova.
Predsedniku Komisije pripada mesečna neto naknada u visini od 15% od plate predsednika Skupštine grada Pančeva, bez poreza i doprinosa i bez dodataka na platu za vreme provedeno u radnom odnosu (minuli rad), a zameniku predsednika, članovima i sekretaru Komisije pripada mesečna neto naknada u visini od 10% od plate predsednika Skupštine grada Pančeva, bez poreza i doprinosa i bez dodataka na platu za vreme provedeno u radnom odnosu (minuli rad).
Kada je u mesecu održano tri i više sednica Komisije, predsednik, zamenik predsednika i članovi Komisije imaju pravo na uvećanje naknade iz stav 1. ovog člana za 50% po svakoj sednici.
Pravo na naknadu iz prethodnog stava imaju predsednik, zamenik predsednika, članovi i sekretar Komisije, koji su prisustvovali sednicama prema evidenciji o prisutnosti navedenoj u zapisniku Komisije.
Kada predsednik, zamenik predsednika ili član Komisije u mesecu u kome se održavaju sednice Komisije nije prisustvovao na više od pola održanih sednica Komisije, pripada mu pravo na naknadu u visini od 50% od iznosa iz stava 1. ovog člana.
Članovima Komisije koji su van teritorije grada Pančeva pripada naknada za prevoz prilikom njihovog dolaska na sednice Komisije u visini prevozne karte.
Naknada iz stavova 1., 2., 3., 4. i 5. ovog člana isplaćuje se na teret sredstava budžeta grada Pančeva.
Stručne, organizacione i administrativno- tehničke poslove za Komisiju obavlja sekretar Komisije u saradnji sa Sekretarijatom za urbanizam, građevinske, stambeno-komunalne poslove i saobraćaj Gradske uprave grada Pančeva.
Danom stupanja na snagu ove odluke, prestaje da važi Odluka o obrazovanju Komisije za planove ("Službeni list opštine Pančevo", br. 21/10, 4/11, 15/13 4/18 i 16/19).
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja "Službenom listu grada Pančeva", a primenjivaće se počev od isplate za mesec jul 2021. godine.