REŠENJE

O PROGRAMU INVESTICIONIH AKTIVNOSTI ZA POTREBE ORGANA GRADA NOVOG SADA U 2021. GODINI

("Sl. list Grada Novog Sada", br. 2/2021, 3/2021, 29/2021, 41/2021 i 46/2021)

Član 1

Ovim rešenjem utvrđuje se Program investicionih aktivnosti za potrebe organa Grada Novog Sada u 2021. godini (u daljem tekstu: Program), koji čini sastavni deo ovog rešenja.

Član 2

Za realizaciju Programa planirana su sredstva u budžetu Grada Novog Sada za 2021. godinu u ukupnom iznosu od 327.124.000,00 dinara, u razdelu 19, glava 19.01 - Služba za zajedničke poslove, u funkciji 130 - Opšte usluge, iz izvora finansiranja 01 - Prihodi iz budžeta, na pozicijama budžeta 466 i 467 i to za nabavku mašina i opreme i nematerijalne imovine.

Član 3

Postupak nabavke osnovnih sredstava iz člana 2. ovog rešenja sprovešće Služba za zajedničke poslove, Sektor za javne nabavke, u skladu sa propisima koji regulišu javne nabavke.

Član 4

Program će realizovati Služba za zajedničke poslove.

Član 5

Ovo rešenje objaviti u "Službenom listu Grada Novog Sada".

 

PROGRAM
INVESTICIONIH AKTIVNOSTI ZA POTREBE ORGANA GRADA NOVOG SADA U 2021. GODINI

Redni broj

OSNOVNA SREDSTVA

PLAN ZA
2021. GODINU

Program 15: Opšte usluge lokalne samouprave (Šifra 0602)

327.124.000,00

PROGRAMSKA AKTIVNOST: Funkcionisanje lokalne samouprave i gradskih opština (Šifra: 0602-0001)

 

Ukupno za PA:

327.124.000,00

A.

MAŠINE I OPREMA

160.274.000,00

1

Oprema za saobraćaj

15.000.000,00

1.1

Oprema za kopneni saobraćaj

15.000.000,00

1.1.1

Automobili

15.000.000,00

2

Administrativna oprema

143.139.000,00

2.1

Kancelarijska oprema

32.600.000,00

2.1.1

Nameštaj

22.100.000,00

2.1.2

Ugradna oprema

10.500.000,00

2.2

Računarska oprema

87.000.000,00

2.2.1

Računari i računarska oprema

41.000.000,00

2.2.2

Štampači, skeneri i prateća oprema

31.000.000,00

2.2.3

Oprema za rekonstrukciju računarske mreže, prema projektu JKP Informatika

13.000.000,00

2.2.4

Mrežna oprema

2.000.000,00

2.3

Komunikaciona oprema

4.000.000,00

2.3.1

Telefoni i faks aparati

1.000.000,00

2.3.2

Telefonska centrala

3.000.000,00

2.4

Elektronska i fotografska oprema

18.188.000,00

2.4.1

Elektronska oprema

17.518.000,00

2.4.1.1

Fotokopir aparati A3 sa dodacima za knjižnu doradu

3.200.000,00

2.4.1.2

Klima uređaji

2.000.000,00

2.4.1.3

Prenosne i ručne radio stanice

2.355.000,00

2.4.1.4

Ručne baterijske i akumulatorske lampe

503.000,00

2.4.1.5

Laserski metri sa vizirom

60.000,00

2.4.1.6

Sekač papira

15.000,00

2.4.1.7

Elektronski uređaji za plaćanje putarine (TAG)

20.000,00

2.4.1.8

Fiskalne kase

144.000,00

2.4.1.9

Ručni POS uređaji

800.000,00

2.4.1.10

Video kamera

38.000,00

2.4.1.11

UPS uređaji

100.000,00

2.4.1.12

Bežični video interfon

20.000,00

2.4.1.13

Štampači za velike formate iz rolne

1.200.000,00

2.4.1.14

Televizori

1.180.000,00

2.4.1.15

Sistem za čekanje u redu

1.630.000,00

2.4.1.16

Sistem za elektronsku evidenciju radnog vremena

216.000,00

2.4.1.17

Dezinfekcioni tuneli

3.807.000,00

2.4.1.18

Spoljno ozvučenje

230.000,00

2.4.2

Fotografska oprema

670.000,00

2.4.2.1

Fotoaparati

670.000,00

2.5

Oprema za domaćinstvo i ugostiteljstvo

1.351.000,00

2.5.1

Oprema za domaćinstvo

415.000,00

2.5.2

Oprema za ugostiteljstvo

936.000,00

3

Oprema za javnu bezbednost

575.000,00

3.1

Službene lisice i palice

575.000,00

4

Oprema za proizvodnju, motorna, nepokretna i nemotorna oprema

1.560.000,00

4.1

Platforma za invalide

1.180.000,00

4.2

Klizna vrata

380.000,00

B.

NEMATERIJALNA IMOVINA

166.850.000,00

1

Nematerijalna imovina

166.850.000,00

1.1

Softver za potrebe Gradske uprave za finansije

7.530.000,00

1.2

Softver za potrebe Gradske uprave za socijalnu i dečiju zaštitu
- naknade i prevoz za vrtiće za decu iz porodica sa troje ili više dece
- dečiji dodatak, porodiljska i roditeljska naknada sa refundacijama
- finansijska podrška za roditelje čija su deca upisana u privatne vrtiće
- troškovi ishrane dece u boravku i užine u osnovnim školama
- umanjenje obaveza za komunalne usluge, za porodice sa troje i više dece

10.200.000,00

1.3

Dorada softvera za potrebe Gradske uprave za socijalnu i dečiju zaštitu - Komesarijata za izbeglice, podrška za izgradnju stambenih jedinica i dodelu bespovratnih sredstava,

750.000,00

1.4

Nadogradnja i proširenje softvera u Gradskoj upravi za imovinu i imovinsko-pravne poslove

2.000.000,00

1.5

Dorada i proširenje aplikacije za upravljanje skupštinskim materijalima, za potrebe Skupštine Grada

120.000,00

1.6

Softver za potrebe Službe za zajedničke poslove
- obračun prevoza
- pomoćne knjigovodstvene evidencije
- evidencija osnovnih sredstava - magacinsko poslovanje

7.000.000,00

1.7

Softver za evidenciju transakcija, materijalno i robno knjigovodstvo, za potrebe Direkcije za robne rezerve

3.500.000,00

1.8

Dispečer plus informacioni sistema Gradske uprave za inspekcijske poslove:
- unapređenje informacionog sistema
- izrada android aplikacije

5.400.000,00

1.9

Softver Dokument Menadžment sistem - verzija 2020, za potrebe Gradske poreske uprave, GU za opšte poslove i drugih, koji koriste E pisarnicu

18.000.000,00

1.10

Nabavka, nadogradnja i proširenje softvera za izdavanje kartica za pešačku zonu, za potrebe GU za saobraćaj i puteve

1.000.000,00

1.11

Nabavka, nadogradnja i proširenje softvera za saobraćaj i komunalni sistem, za potrebe GU za saobraćaj i puteve

1.000.000,00

1.12

Softver "Document Management System"

10.000.000,00

1.13

Softver za snimanje razgovora i upravljanje pozivima za potrebe kontakt centra Gradske uprave za inspekcijske poslove

1.550.000,00

1.14

Izrada informacionog sistema za Gradsku upravu za imovinu i imovinsko pravne poslove

28.000.000,00

1.15

Knjige

100.000,00

1.16

Licence

70.700.000,00

1.16.1

"Adobe " i "CorelDRAW" licence

2.900.000,00

1.16.2

"SAP" licence sa "HANA" bazom

67.800.000,00