UREDBAO UTVRĐIVANJU PROGRAMA DODELE BESPOVRATNIH SREDSTAVA ZA KUPOVINU SEOSKE KUĆE SA OKUĆNICOM NA TERITORIJI REPUBLIKE SRBIJE ZA 2021. GODINU("Sl. glasnik RS", br. 64/2021, 102/2021 i 109/2021) |
Ovom uredbom utvrđuje se Program dodele bespovratnih sredstava za kupovinu seoske kuće sa okućnicom na teritoriji Republike Srbije za 2021. godinu, koji je odštampan uz ovu uredbu i čini njen sastavni deo.
Prijava projekata koji se finansiraju u skladu sa ovom uredbom podnosi se na obrascu prijave, koji je odštampan uz ovu uredbu i čini njen sastavni deo.
Ocenjivanje i odabir projekata koji se finansiraju u skladu sa ovom uredbom vrši se na osnovu utvrđivanja ispunjenosti uslova za učešće na javnom konkursu. Uslovi za učešće na javnom konkursu dati su u Programu dodele bespovratnih sredstava za kupovinu seoske kuće sa okućnicom na teritoriji Republike Srbije za 2021. godinu.
Ova uredba stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".
PROGRAM
DODELE BESPOVRATNIH SREDSTAVA ZA KUPOVINU SEOSKE KUĆE SA OKUĆNICOM NA TERITORIJI REPUBLIKE SRBIJE ZA 2021. GODINU
Programom dodele bespovratnih sredstava za kupovinu seoske kuće sa okućnicom na teritoriji Republike Srbije za 2021. godinu (u daljem tekstu: Program) utvrđeni su ciljevi Programa, subjekti koji mogu da konkurišu, namena sredstava, uslovi za učešće na konkursu, procedura dodele bespovratnih sredstava, kao i način korišćenja bespovratnih sredstava.
Sredstva namenjena za realizaciju svih programa Ministarstva za brigu o selu (u daljem tekstu: Ministarstvo) obezbeđena su članom 8. Zakona o budžetu Republike Srbije za 2021. godinu ("Službeni glasnik RS", br. 149/20, 40/21 i 100/21) u okviru Razdela 35 - Ministarstvo za brigu o selu; Program 0110 - Planiranje i sprovođenje politike razvoja sela; Funkcija 110 - Izvršni i zakonodavni organi, finansijski i fiskalni poslovi i spoljni poslovi; Programska aktivnost 0002 - Unapređenje uslova života i rada na selu, očuvanje kulturno-istorijskih sadržaja i negovanje tradicije; Ekonomska klasifikacija 463 - Transferi ostalim nivoima vlasti, u ukupnom iznosu od 1.344.620.000,00 dinara, a od kog je 686.584.000,00 dinara namenjeno za realizaciju Programa.
Seoskom kućom sa okućnicom u smislu Programa smatra se kuća sa ekonomskim dvorištem, koje se nalazi na istoj katastarskoj parceli kao i seoska kuća ili na susednim parcelama u odnosu na seosku kuću.
Mladi poljoprivrednik/ca u smislu Programa je fizičko lice starosti do četrdeset pet godina života, koje nije u bračnoj zajednici, živi na selu i bavi se poljoprivredom.
Bračnim parom se u smislu Programa smatra bračna zajednica supružnika, odnosno zajednica života žene i muškarca, koja je uređena Porodičnim zakonom ("Službeni glasnik RS", br. 18/05, 72/11 - dr. zakon i 6/15).
Vanbračnim partnerima se u smislu Programa smatraju muškarac i žena koji se nalaze u vanbračnoj zajednici. Vanbračna zajednica je trajnija zajednica života žene i muškarca, između kojih nema bračnih smetnji, uređena Porodičnim zakonom.
Samohrani roditelj u smislu Programa je roditelj koji sam vrši roditeljsko pravo jer je drugi roditelj nepoznat ili je drugi roditelj umro ili je potpuno lišen roditeljskog prava, odnosno poslovne sposobnosti, a sve u skladu sa Porodičnim zakonom.
Opšti cilj Programa je smanjenje migratornih kretanja stanovništva koja dovode do depopulacije u ruralnim područjima Republike Srbije, motivisanje seoskog stanovništva da ostane na selu i podsticanje mladih da se vrate na selo, rešavanjem stambenog pitanja.
Specifični ciljevi Programa su:
- Povećanje broja stanovnika u selima;
- Smanjenje prosečne starosti stanovništva u selima;
- Povećanje stope nataliteta i poboljšanje demografske strukture u selima;
- Pokretanje i rast privrednih aktivnosti na selu.
III PODNOSILAC PRIJAVE NA JAVNI KONKURS
Podnosioci prijave na javni konkurs (u daljem tekstu: podnosioci prijave) su supružnici/vanbračni partneri, samohrani roditelj i mladi poljoprivrednik/ca koji ispunjavaju sve obavezno propisane uslove za učešće na javnom konkursu, kao i jedan od alternativno propisanih uslova za učešće na javnom konkursu.
Podnosioci prijave konkurišu zajedno sa jedinicom lokalne samouprave, na čijoj teritoriji se nalazi seoska kuća sa okućnicom, koju podnosioci prijave predlažu prilikom konkurisanja. Jedinica lokalne samouprave garantuje tačnost podataka i ispunjenost uslova koji se odnose na seosku kuću sa okućnicom.
Bespovratna sredstva su namenjena za kupovinu seoske kuće sa okućnicom.
Seoska kuća sa okućnicom, za čiju kupovinu podnosioci prijave konkurišu, može da se nalazi na teritoriji svih naseljenih mesta Republike Srbije, izuzev u gradskim i opštinskim sedištima i prigradskim naseljima.
Bespovratna sredstva nisu namenjena za opremanje seoske kuće i okućnice, porez na prenos apsolutnih prava prilikom kupoprodaje seoske kuće sa okućnicom, porez na imovinu, troškove prikupljanja dokumentacije za prijavljivanje na javni konkurs, kao i za građevinske radove za adaptaciju seoske kuće.
Maksimalni iznos bespovratnih sredstava predviđen za kupovinu seoske kuće sa okućnicom iznosi 1.200.000,00 dinara.
Ukupna vrednost seoske kuće sa okućnicom ne može biti veća od 1.200.000,00 dinara.
Ministarstvo dodeljuje bespovratna sredstva za celokupni iznos procenjene tržišne vrednosti nepokretnosti, utvrđenu u obrascu prijave od strane jedinice lokalne samouprave, a sa kojom se prodavac saglasio u okviru izjave koja se prilaže sa konkursnom dokumentacijom.
Dodeljena bespovratna sredstva će biti preneta jedinici lokalne samouprave na podračun za tekuće namenske transfere u užem smislu, od Republike nižem nivou vlasti. Jedinica lokalne samouprave će ta sredstva preneti korisniku bespovratnih sredstava, na namenski dinarski podračun kod poslovne banke. Sredstva će biti preneta na osnovu Rešenja ministra i u roku propisanim ugovorom o dodeli bespovratnih sredstava (u daljem tekstu: ugovor).
Pravo učešća na javnom konkursu imaju podnosioci prijave koji obavezno ispunjavaju sve sledeće uslove:
1. Da su zajedno sa jedinicom lokalne samouprave na čijoj teritoriji se nalazi seoska kuća sa okućnicom, podneli elektronski popunjen obrazac prijave sa dokumentacijom propisanom Programom (obrazac prijave se preuzima na zvaničnoj internet stranici Ministarstva www.mbs.gov.rs);
2. Da su državljani Republike Srbije;
3. Da imaju prebivalište na teritoriji Republike Srbije;
4. Da imaju manje od 45 godina života;
5. Da su podnosioci prijave u bračnoj zajednici/trajnijoj vanbračnoj zajednici u momentu podnošenja prijave ili je podnosilac prijave samohrani roditelj ili mladi poljoprivrednik/ca;
6. Da nisu vlasnici ili suvlasnici nepokretnosti na teritoriji Republike Srbije, izuzev poljoprivrednog zemljišta, i da istu nisu otuđili/poklonili u prethodnih pet godina od dana objavljivanja javnog konkursa;
7. Da nisu sa prodavcem nepokretnosti u krvnom srodstvu u pravoj liniji do bilo kog stepena, a u pobočnoj zaključno sa drugim stepenom, kao ni u tazbinskom ili adoptivnom srodstvu;
8. Da nisu u postupku odobravanja sredstava za kupovinu nepokretnosti (bespovratna sredstva/subvencije/krediti za kupovinu i adaptaciju nepokretnosti);
9. Da u momentu podnošenja prijave nemaju neizmirenih dospelih obaveza po osnovu poreza i doprinosa u skladu sa propisima Republike Srbije.
Sve obavezno propisane uslove za učešće na javnom konkursu moraju da ispune oba supružnika/vanbračna partnera koji su podnosioci prijave.
Pored svih obaveznih uslova za učešće na javnom konkursu, podnosioci prijave treba da ispunjavaju i jedan od četiri alternativno propisana uslova:
1. Žive na selu samostalno u zakupljenoj nepokretnosti ili u porodičnoj zajednici sa ostalim članovima šire porodice;
2. Poseduju formalno obrazovanje iz oblasti medicine, farmacije, poljoprivrede, veterine ili su prosvetni radnici i zanatlije;
3. Žive u gradskim sredinama samostalno u zakupljenoj nepokretnosti ili u porodičnoj zajednici sa ostalim članovima šire porodice i imaju nameru da žive na selu;
4. Obavljaju poslove čija je priroda takva da ih mogu raditi od kuće na selu.
Seoska kuća sa okućnicom, za čiju kupovinu podnosioci prijave konkurišu, potrebno je da ispunjava sledeće uslove:
1. Da ispunjava osnovne uslove za život i stanovanje;
2. Da se ne nalazi u gradskim i opštinskim sedištima i prigradskim naseljima;
3. Da se nalazi u selu u kojem postoji bar jedan od objekata javne službe ili usluga, zdravstvena ambulanta, pošta, škola, stanica prevoza ili neki od navedenih objekata postoji u susednim selima;
4. Da je upisana u katastar nepokretnosti/zemljišne knjige na ime prodavca, bez tereta;
5. Da je nepokretnost, kao i svi delovi okućnice koji se nalaze na katastarskoj parceli na kojoj je i nepokretnost ili na susednoj katastarskoj parceli, izgrađena u skladu sa propisima kojima se uređuju planiranje i izgradnja, odnosno da ne postoji zabeležba da je nepokretnost ili deo okućnice izgrađena bez dozvole;
6. Da je vrednost predmetne seoske kuće sa okućnicom, odnosno kupoprodajna cena, u granicama njene vrednosti na tržištu nepokretnosti;
7. Da seoska kuća i okućnica nisu predmet sudskog spora, kao i da ne postoje nerešeni imovinsko-pravni odnosi.
Podnosioci prijave mogu konkurisati samo jednom prijavom, osim u slučaju više sile, odnosno u slučaju nastanka nepredviđenih okolnosti koje podnosioci prijave nisu mogli sprečiti ili predvideti.
Nepokretnost može biti u suvlasništvu više lica, kada se svi suvlasnici pojavljuju kao prodavci svojih suvlasničkih delova.
Ispunjenost uslova koji se odnose na seosku kuću sa okućnicom kao i procenu tržišne vrednosti nepokretnosti utvrđuje jedinica lokalne samouprave, a ispunjenost uslova konstatuje u obrascu prijave kojim podnosilac prijave konkuriše.
Seoska kuća sa okućnicom ispunjava osnovne uslove za život i stanovanje ukoliko je bezbedna i uslovna za stanovanje, poseduje infrastrukturu - kanalizaciju ili septičku jamu, vodu, struju i ako postoji pristup do seoske kuće sa okućnicom preko tvrdog puta.
Podnosioci prijave koji dobiju bespovratna sredstva ne mogu otuđiti nepokretnost u roku od deset godina od dana zaključenja ugovora o kupoprodaji sa prodavcem nepokretnosti i nepokretnost mora biti osigurana u navedenom periodu.
Nepokretnost stečena dodelom bespovratnih sredstava ne može biti predmet hipoteke ili zaloge, radi obezbeđenja izvršenja obaveza iz ugovora o kreditu u roku od pet godina od dana zaključenja ugovora o kupoprodaji sa prodavcem nepokretnosti.
VII NAČIN DOSTAVLJANJA PRIJAVA
Precizno i tačno popunjena prijava i prateća dokumentacija šalje se preporučenom pošiljkom na adresu ulica Bulevar Mihajla Pupina broj 2a, 11070 Novi Beograd ili se dostavlja predajom na pisarnicu na navedenoj adresi.
Prijave se predaju u zatvorenoj i zapečaćenoj koverti sa naznakom "Prijava na konkurs - sredstva za dodelu bespovratne pomoći za kupovinu seoske kuće sa okućnicom - NE OTVARATI", sa punim nazivom i adresom pošiljalaca na poleđini koverte.
Prijave koje nisu podnete na način iz st. 1. i 2. ove glave neće se razmatrati.
Ispunjenost svih obaveznih propisanih uslova za učešće na javnom konkursu, kao i ispunjenost uslova koji se odnose na seosku kuću sa okućnicom, dokazuje se sledećom dokumentacijom:
1. Obrazac prijave - elektronski popunjen od strane podnosioca prijave i jedinice lokalne samouprave na čijoj se teritoriji nalazi seoska kuća sa okućnicom;
2. Dokaz o državljanstvu Republike Srbije podnosioca prijave (ne stariji od šest meseci od dana objavljivanja javnog konkursa);
3. Izvod iz matične knjige rođenih za podnosioce prijave ne stariji od mesec dana od dana objavljivanja javnog konkursa (samohrani roditelj dostavlja izvod i za decu);
4. Fotokopija lične karte ili očitana lična karta podnosioca prijave;
5. Izjava da podnosilac prijave živi na selu i bavi se poljoprivredom (samo za mladog poljoprivrednika/cu);
6. Dokaz o bračnoj/vanbračnoj zajednici (za supružnike izvod iz matične knjige venčanih ne stariji od mesec dana od dana objavljivanja javnog konkursa, za vanbračne partnere kod javnog beležnika overena izjava o vanbračnoj zajednici uz potpis dva svedoka, sačinjena nakon raspisivanja javnog konkursa);
7. Izvod iz matične knjige umrlih za preminulog roditelja ili pravnosnažna sudska odluka o lišenju roditeljskog prava, odnosno poslovne sposobnosti drugog roditelja (samo za samohranog roditelja);
8. Potvrda izdata od strane Republičkog geodetskog zavoda, Službe za katastar nepokretnosti o neposedovanju nepokretnosti podnosioca prijave;
9. Izvod iz lista nepokretnosti Republičkog geodetskog zavoda, Službe za katastar nepokretnosti za nepokretnost za čiju kupovinu konkurišu;
10. Potvrda Ministarstva finansija - Poreske uprave da su podnosioci prijave izmirili sve dospele poreze i doprinose;
11. Potvrda Ministarstva finansija - Poreske uprave da nije bilo prenosa vlasništva ili suvlasništva na ime podnosioca prijave u prethodnih pet godina;
12. Izjava da podnosioci prijave ne poseduju u vlasništvu/suvlasništvu nepokretnost (objekat) na celoj teritoriji Republike Srbije i da nisu otuđili nepokretnost u prethodnih pet godina;
13. Izjava potencijalnog prodavca da je prihvatio uslove javnog konkursa, da je saglasan sa tim uslovima, da je saglasan sa procenjenom tržišnom vrednošću nepokretnosti, utvrđenom u obrascu prijave od strane jedinice lokalne samouprave, kao i da će prodati predmetnu nepokretnost podnosiocima prijave za utvrđeni iznos i izvršiti njenu primopredaju odmah nakon uplate novčanih sredstava;
14. Izjava da podnosioci prijave nisu u krvnom srodstvu u pravoj liniji do bilo kog stepena, a u pobočnoj zaključno sa drugim stepenom, kao ni u tazbinskom ili adoptivnom srodstvu sa prodavcem nepokretnosti;
15. Izjava da podnosioci prijave nisu u postupku odobravanja sredstava (bespovratna sredstva/subvencije/krediti) za kupovinu i adaptaciju nepokretnosti;
16. Uverenje o slobodnom bračnom stanju (samo za mladog poljoprivrednika/cu).
Dokumentacija iz stava 1. tačka 2, tačka 3, tač. 8-11. i tačka 16. ove glave, kao i izvod iz matične knjige venčanih iz stava 1. tačka 6. i izvod iz matične knjige umrlih iz stava 1. tačka 7. ove glave, pribavljaju se po službenoj dužnosti, osim ako podnosilac prijave izričito izjavi da će te dokumente pribaviti sam.
Sve izjave koje dostavljaju podnosioci prijave se overavaju kod javnog beležnika, pod punom krivičnom i materijalnom odgovornošću.
Dokumentacija iz stava 1. tač. 2-4, tačka 8, tač. 10-12. i tač. 14. i 15. ove glave potrebna je za oba supružnika/vanbračna partnera.
Pored dokumentacije kojom se dokazuju svi obavezni uslovi za učešće na javnom konkursu, sledećom dokumentacijom se dokazuje ispunjenost jednog od četiri uslova alternativno propisana u glavi IV. USLOVI ZA KONKURISANJE stav 3. Programa:
1. Izjava da podnosioci prijave žive u zakupljenoj nepokretnosti ili uverenje Ministarstva unutrašnjih poslova o prebivalištu za podnosioce prijave, njihovu decu kao i za ostale članove domaćinstva sa kojima žive u porodičnoj zajednici (samo za podnosioce prijave koji ispunjavaju alternativno propisan uslov za učešće na javnom konkursu dat u glavi IV. USLOVI ZA KONKURISANJE stav 3. Programa pod tačkom 1. ili tačkom 3.);
2. Fotokopija overene diplome o stečenom obrazovanju podnosioca prijave (samo za podnosioce prijave koje poseduju obrazovanje iz glave IV. USLOVI ZA KONKURISANJE stav 3. tačka 2. Programa);
3. Potvrda poslodavca da podnosioci prijave obavljaju rad od kuće ili izvod iz Agencije za privredne registre za preduzetnike (samo za podnosioce prijave koji ispunjavaju alternativno propisan uslov za učešće na javnom konkursu dat u glavi IV. USLOVI ZA KONKURISANJE stav 3. Programa pod tačkom 4.).
Uverenje Ministarstva unutrašnjih poslova iz stava 5. tačka 1. i izvod iz Agencije za privredne registre iz stava 5. tačka 3. ove glave, pribavljaju se po službenoj dužnosti, osim ako podnosilac prijave izričito izjavi da će te dokumente pribaviti sam.
IX NAČIN OBJAVLJIVANJA KONKURSA I KOMISIJA ZA KONTROLU I OCENU PROJEKTA
Ministarstvo će nakon stupanja na snagu ove uredbe raspisati javni konkurs. Javni konkurs će biti objavljen na srpskom jeziku u najmanje jednom dnevnom listu koji ima pokrivenost na celoj teritoriji Republike Srbije, kao i na internet stranici Ministarstva www.mbs.gov.rs. Rok za podnošenje prijave teče od dana objavljivanja javnog konkursa do utroška budžetskih sredstava predviđenih za ovu namenu, a najkasnije do 1. novembra 2021. godine.
Ispunjenost uslova za konkurisanje utvrđuje Komisija za ocenu i kontrolu realizacije projekta (u daljem tekstu: Komisija), koju obrazuje ministar rešenjem.
Bespovratna sredstva će se dodeljivati po redosledu podnetih prijava - do utroška budžetskih sredstava predviđenih za ovu namenu, a najkasnije do 1. novembra 2021. godine.
Prijava se smatra podnetom momentom predaje na šalter pošte ili momentom predaje na pisarnicu na adresi za prijem pošte Ministarstva, ulica Bulevar Mihajla Pupina broj 2a, 11070 Novi Beograd.
U slučaju da je prijava nepotpuna u pogledu potrebne dokumentacije, podnosioci prijave će biti obavešteni da u roku od pet dana dopune prijavu i to slanjem obaveštenja o dopuni prijave na elektronsku adresu, koja je naznačena u obrascu prijave. Podnosioci prijave su u obavezi da u obrascu prijave navedu mejl adresu. Ukoliko se ne postupi po obaveštenju o dopuni prijave u ostavljenom roku, prijava će se odbaciti.
Komisija će odbaciti prijavu bez prava podnosioca prijave da istu dopuni u sledećim slučajevima:
- podnosioci prijave ne ispunjavaju uslove za konkurisanje iz Programa;
- podnosilac prijave konkuriše za namenu koja nije određena Programom;
- podnosilac prijave je podneo prijavu samostalno, bez učešća jedinice lokalne samouprave;
- jedinica lokalne samouprave je utvrdila neispunjenost uslova koji se odnose na seosku kuću sa okućnicom.
Komisija razmatra prijave, proverava formalnu ispravnost dokumenata, utvrđuje ispunjenost uslova za učešće na javnom konkursu i podnosi ministru predlog rešenja o dodeli bespovratnih sredstava.
Komisija može izvršiti dodatnu proveru podnete dokumentacije i tražiti dodatne informacije, ali samo od podnosioca prijave koja je formalno ispravna.
Komisija neće razmatrati neblagovremene prijave.
Konačnu odluku o dodeli sredstava donosi ministar rešenjem, na predlog Komisije.
Konkursna dokumentacija se ne vraća.
Međusobna prava, obaveze i odgovornosti u vezi sa korišćenjem bespovratnih sredstava uređuju se trojnim ugovorom koji zaključuju Ministarstvo, jedinica lokalne samouprave i podnosioci prijave kojima su bespovratna sredstva dodeljena rešenjem ministra (u daljem tekstu: korisnici bespovratnih sredstava).
Ukoliko korisnici bespovratnih sredstava ne pristupe zaključivanju trojnog ugovora iz stava 1. ove glave, poništava se rešenje o dodeli bespovratnih sredstava.
Korisnici bespovratnih sredstava su u obavezi da zaključe ugovor o kupoprodaji predmetne seoske kuće sa okućnicom sa prodavcem i uđu u posed nepokretnosti u roku od 30 dana od dana uplate bespovratnih sredstava na račun korisnika. Nakon isteka navedenog roka, korisnici bespovratnih sredstava su u obavezi da dostave Ministarstvu i jedinici lokalne samouprave izveštaj o realizaciji.
Supružnici/vanbračni partneri su dužni da nepokretnost, na osnovu zaključenog ugovora u kupoprodaji, upišu u katastar nepokretnosti/zemljišne knjige, sa obimom udela od po ½ suvlasničkih delova nepokretnosti.
Korisnici bespovratnih sredstava se obavezuju da će stanovati u predmetnoj nepokretnosti i da će nakon ulaska u posed nepokretnosti promeniti svoje prebivalište.
U slučaju novonastalih okolnosti koje ugrožavaju ili onemogućavaju realizaciju kupoprodaje ili ugrožavaju namensku upotrebu dodeljenih bespovratnih sredstava, korisnici bespovratnih sredstava su u obavezi da obaveste Komisiju i upute joj pisani obrazloženi zahtev za izmenu ugovora, o čijoj opravdanosti će Komisija odlučiti na vanrednoj sednici.
XI PRAĆENJE REALIZACIJE AKTIVNOSTI
Jedinica lokalne samouprave će se ugovorom obavezati da vrši kontrolu obavljene kupoprodaje seoske kuće sa okućnicom. Jedinica lokalne samouprave upućuje Komisiji izveštaj o sprovedenoj kontroli, kao i izjašnjenje da li su bespovratna sredstva utrošena u svemu prema ugovoru.
Ukoliko jedinica lokalne samouprave u izveštaju o sprovedenoj kontroli utvrdi odstupanje od ugovornih odredbi, odnosno nenamensko trošenje bespovratnih sredstava, Komisija će izvršiti terensku kontrolu.
Ako se u postupku terenske kontrole utvrdi nenamensko trošenje bespovratnih sredstava i odstupanje od ugovornih odredbi, Ministarstvo raskida ugovor, a korisnici bespovratnih sredstava vraćaju celokupan iznos bespovratnih sredstava u budžet Republike Srbije, sa pripadajućom zakonskom zateznom kamatom.
(popunjava se elektronski)
1. Podaci koje popunjava jedinica lokalne samouprave
|
I OPŠTI PODACI |
|
1. |
Jedinica lokalne samouprave |
|
2. |
Adresa i poštanski broj |
|
3. |
Matični broj |
|
4. |
Poreski identifikacioni broj PIB |
|
5. |
Broj podračuna za tekuće namenske transfere u užem smislu, od Republike nižem nivou vlasti, sa pozivom na broj |
|
6. |
Ime i prezime gradonačelnika/predsednika opštine |
|
7. |
Kontakt telefon i E-mail |
|
|
II PODACI KOJI SE ODNOSE NA NEPOKRETNOST |
|
1. |
Naseljeno mesto i katastarska opština gde se nalazi seoska kuća sa okućnicom |
|
2. |
Procenjena tržišna vrednost seoske kuće sa okućnicom u dinarima |
|
3. |
Da li seoska kuća sa okućnicom ispunjava osnovne uslove za život i stanovanje? |
DA/NE |
4. |
Da li se seoska kuća sa okućnicom nalazi u selu u kojem postoji bar jedan od objekata javne službe ili usluga, zdravstvena ambulanta, pošta, škola, stanica prevoza ili neki od navedenih objekata postoji u susednim selima? |
DA/NE |
5. |
Da li je seoska kuća sa okućnicom upisana u katastar nepokretnosti/zemljišne knjige na ime prodavca bez tereta? |
DA/NE |
6. |
Da li postoji zabeležba da je seoska kuća ili deo okućnice izgrađena bez dozvole? (da li su prekršeni propisi kojima se uređuju planiranje i izgradnja) |
DA/NE |
7. |
Da li je vrednost predmetne seoske kuće sa okućnicom, odnosno kupoprodajna cena, u granicama njene vrednosti na tržištu nepokretnosti? |
DA/NE |
8. |
Da li je u toku sudski postupak čiji je predmet seoska kuća sa okućnicom, a povodom nerešenih imovinsko-pravnih odnosa? |
DA/NE |
9. |
Da li se seoska kuća sa okućnicom nalazi izvan gradskih i opštinskih sedišta i prigradskih naselja? |
DA/NE |
Napomena:
Od tačke 3. do tačke 9. u tabeli zaokružiti odgovor DA ili NE.
1. Podaci koje popunjava podnosilac/podnosioci prijave
|
I OPŠTI PODACI |
|
1. |
Ime i prezime |
|
2. |
Datum rođenja |
|
3. |
JMBG |
|
4. |
Državljanstvo |
|
5. |
Mesto prebivališta (adresa i naseljeno mesto) |
|
6. |
Da li podnosilac/podnosioci prijave konkuriše/konkurišu kao mladi poljoprivrednik/ca, samohrani roditelj, supružnici ili vanbračni partneri? |
|
7. |
Da li podnosilac/podnosioci prijave žive na selu ili u gradskoj sredini? |
|
8. |
Da li podnosilac/podnosioci prijave žive u zakupljenoj nepokretnosti ili u porodičnoj zajednici sa ostalim članovima šire porodice? |
DA/NE |
9. |
Da li podnosilac/podnosioci prijave poseduju formalno obrazovanje iz oblasti medicine, farmacije, poljoprivrede, veterine ili su prosvetni radnici i zanatlije? |
DA/NE |
10. |
Da li podnosilac/podnosioci prijave obavljaju poslove čija je priroda takva da ih mogu raditi od kuće na selu? |
DA/NE |
11. |
Kontakt telefon |
|
12. |
E-mail |
|
Napomena:
Podatke iz tabele u tač. od 1. do 4. popunjavaju oba supružnika/vanbračna partnera.
Od tačke 8. do tačke 10. u tabeli zaokružiti odgovor DA ili NE.
IZJAVA GRADONAČELNIKA/PREDSEDNIKA OPŠTINE |
||||||
Pod krivičnom i materijalnom odgovornošću izjavljujem sledeće: - Da seoska kuća sa okućnicom za čiju kupovinu podnosilac prijave konkuriše, ispunjava sve uslove iz Programa dodele bespovratnih sredstava za kupovinu seoske kuće sa okućnicom na teritoriji Republike Srbije za 2021. godinu; - Da su svi podaci navedeni u ovom obrascu prijave, a koji se odnose na seosku kuću sa okućnicom, tačni i istiniti.
|
IZJAVA PODNOSIOCA PRIJAVE |
|||||||||||||||
Pod krivičnom i materijalnom odgovornošću izjavljujem sledeće: - Da sam saglasan sa svim uslovima javnog konkursa; - Da su svi podaci navedeni u ovom obrascu prijave tačni i istiniti. Svojim potpisom, dajem saglasnost za korišćenje datih podataka tokom postupka sprovođenja javnog konkursa.
Napomena: Kada su podnosioci prijave supružnici/vanbračni partneri, ovu izjavu potpisuju oba supružnika/vanbračna partnera. |