PRAVILNIK
O BLIŽIM USLOVIMA OSTVARIVANJA PRAVA, NAČINU I VISINI ISPLATE SOLIDARNE POMOĆI ZAPOSLENIMA U GRADSKOJ UPRAVI GRADA PROKUPLJA

("Sl. list grada Prokuplja", br. 41/2021)

Član 1

Ovim Pravilnikom se utvrđuju uslovi, postupak, način i visina isplate solidarne pomoći zaposlenima u Gradskoj upravi, kao i merila za utvrđivanje visine solidarne pomoći.

Član 2

Poslodavac u smislu ovog Pravilnika je Gradska uprava grada Prokuplja. Zaposleni u smislu ovog Pravilnika je lice koje je zaposleno kod Poslodavca na osnovu ugovora o radu na neodređeno i određeno vreme na dan podnošenja zahteva za solidarnu pomoć u skladu sa odredbama ovog Pravilnika. Solidarna pomoć je materijalna pomoć zaposlenom ili članu njegove porodice u slučajevima predviđenim čl.51. Posebnog kolektivnog ugovora za zaposlene u jedinicama lokalne samouprave ("Sl. glasnik RS", br. 38/2019 i 55/2020). Članovi uže porodice u smislu ovog Pravilnika su bračni ili vanbračni partner, deca, roditelji, usvojilac, usvojenik i staratelj zaposlenog.

Član 3

Ovim Pravilnikom se bliže uređuju uslovi, način i visina isplate solidarne pomoći i to u slučajevima:

1) duže ili teže bolesti ili povrede zaposlenog ili člana njegove uže porodice;

2) nabavke ortopedskih pomagala i aparata za rehabilitaciju zaposlenog ili člana njegove uže porodice;

3) zdravstvene rehabilitacije zaposlenog;

4) nastanka teže invalidnosti zaposlenog;

5) nabavke lekova za zaposlenog ili člana uže porodice;

6) pomoć porodici za slučaj smrti zaposlenog i zaposlenom za slučaj smrti člana uže porodice;

7) mesečnu stipendiju tokom redovnog školovanja za decu zaposlenog koji izgubi život u toku obavljanja poslova radnog mesta na koje je raspoređen;

8) pomoć zbog uništenja ili oštećenja imovine, elementarnih i drugih vanrednih događaja;

9) rođenja deteta zaposlenog;

10) pomoć zaposlenoj za vantelesnu oplodnju;

11) drugu solidarnu pomoć za poboljšanje materijalnog i socijalnog položaja zaposlenog u skladu sa merilima propisanim opštim aktom poslodavca i raspoloživim finansijskim sredstvima.

Član 4

Duža bolest u smislu člana 3.tačka 1. ovog Pravilnika postoji ako je zaposleni odsutan sa rada najmanje 30 dana neprekidno zbog sprečenosti za rad usled sledećih bolesti:

1) Za teža oboljenja kičmenog stuba, bolesti sistema organa za varenje (jednjaka, želuca i creva), praćene komplikacijama, za čije je lečenje potrebna hirurška intervencija i koja zahteva dugotrajno lečenje, maligni tumori koji za posledicu imaju hirurške zahvate uklanjanja, sa dugotrajnim lečenjem koje obuhvata hormonske i hemoterapije, kao i imunoterapije, bolesti krvi i krvotoknih organa i poremećaja imuniteta koji ugrožavaju život obolelog i podrazumevaju dugotrajno lečenje, opekotine 2. stepena preko 20% ukupne površene tela, zapaljenske bolesti centralnog nervnog sistema.

Iznos koji se isplaćuje je u visini do dve prosečne zarade.

2) Za nefrotski sindrom bilo koje etiologije, zapaljenja bubrega praćena bubrežnom insuficijencijom, hronična bubrežna insuficijencija, koji za posledicu imaju hirurške zahvate, bolesti oka i pripojaka oka koje svojom prirodom ili posledicama mogu da dovedu do gubitka vida na jednom ili oba oka.

Iznos koji se isplaćuje je 50.000 dinara.

3) Za bolesti sistema krvotoka, reumatska groznica sa promenama na srcu, oboljenja zalizaka, ishemijske bolesti srca, infarkt miokarda u tekućoj godini, bolesti krvnih sudova mozga, arterija, malih arterija, infarkt mozga i druge bolesti krvnih sudova mozga praćeni oštećenjem ili disfunkcijom mozga i telesnom bolešću sa psihotičnim simptomima, duševne poremećaji, šizofrenija, poremećaju raspoloženja i druge duševne bolesti zbog čijeg stanja oboleli može da ugrozi svoj ili život drugih osoba, organski i simptomatski duševni poremećaji praćeni oštećenjem ili disfunkcijom mozga i telesnom bolešću sa psihotičnim simptomima, povrede i bolesti kuka sa ugradnjom endoproteze.

Iznos koji se isplaćuje je 40.000 dinara

4) Za bolesti sistema za disanje- hronična opstruktivna bolest pluća sa respiratornom insuficijencijom, hronični bronhitis, bronhijalna astma, emfizem pluća i druge bolesti koje organa za disanje koje ugrožavaju život ili bitno umanjuju funkciju organa, vanmaterična trudnoća sa komplikacijama, i druge bolesti tokom trudnoće i rađanja koji mogu životno ugroziti majku ili dete, bolesti urogenitalnog sistema koje ugrožavaju život, dugotrajni tretman ili dugotrajno bolničko lečenje i bitno umanjuju funkciju organa, komplikacijama bolesti žučne kese, žučnih puteva i gušterače, sa komplikacijama, poremećaj funkcija nadbubrežne žlezde, povrede kolena i potkolenice.

Iznos koji se isplaćuje je u visini do jedne prosečne zarade

5) Za povrede lakta i podlaktice, prelom lakta i podlaktice sa komplikacijama, koje zahtevaju medicinsku rehabilitaciju, povrede ramena i nadlaktice, prelomi i povrede u predelu ramena i nadlaktice, gornjih i donjih ekstremiteta, sa komplikacijama, praćenih povredama krvnih sudova i živaca, povrede pršljena, prelom trtične, krsne, bedrenjače i stidne kosti sa komplikacijama, povrede slabinskog dela kičmene moždine, bolesti uva i mastoidnog nastavka koje svojom prirodom ili posledicama dovode do gubitka sluha na jednom ili oba uha.

Iznos koji se isplaćuje je 20.000 dinara.

6) Za zapaljenske bolesti centralnog nervnog sistema, sistemske atrofije, degenerativne bolesti nervnog sistema, ekstrapiramidna oboljenja i poremećaji kretanja, epilepsija praćena promenama ličnosti, sindromi krvnih sudova mozga, polineuropatije, moždana paraliza i drugi sindromi paralize, urođene nakaznosti, deformacije i hromozomske nenormalnosti, povrede i bolesti lumbalnog dela kičmenog stuba-discus herniae, bez hirurške intervencije.

Iznos koji se isplaćuje je 15.000 dinara

7) Za optički neuritis i drugi poremećaji optičkog živca i optičkih puteva koji ireverzibilno ugrožavaju vid, za covid -19 ukoliko je zaposleni imunizovan.

Iznos koji se isplaćuje je 10.000 dinara.

8) Za bolesti uha i mastoidnog nastavka koje dovode do poremećaja organa za održavanje ravnoteže.

Iznos koji se isplaćuje je 5.000 dinara

Teža bolest u smislu člana 3. tačka 1. ovog Pravilnika postoji ako je zaposleni ili član uže porodice oboleo od:

1. zarazne bolesti (i sida),

2. maligne bolesti i intrakranijelni tumori,

3. šećerne bolesti,

4. psihoza,

5. cerebralna paraliza, multipleks skleroza, progresivne nervno-mišićne bolesti, epilepsija,

6. bolesti digestivnog trakta (ulcerozni kolitis, kronova bolest),

7. bolesti prostate i teža obolenja mokraćne bešike,

8. infarkt i stanje posle infarkta,

9. moždani udar (šlog) i stanja posle moždanog udara kao što su hemipareze i hemiplegije, atrofije mozga,

10. glaukom,

11. hronične bolesti srca kao što su: hronična ("maligna") hipertenzija, angina pektoris, hronični poremećaji srčanog ritma, febris reumatika, virusni miokarditis, urođene i stečene srčane mane, miokardiopatija dilatativa,

12. terminalna bubrežna insuficijencija: uremija - dijaliza,

13. toksična oštećenja jetre i ciroza,

14. bronhijalna astma, hronični bronhitis,

15. teže ortopedske bolesti i povrede koštano-zglobnog sistema, kao što su: diskopatije sa ugradnjom veštačkih diskusa, radikulopatije, artropatije, miopatije i tendinopatije praćene ugradnjom implantata i nabavkom ortopedskih pomagala,

16. bolesti štitne žlezde (hiper i hipotireoza, Hašimoto tireoiditis, struma nodosa),

17. teške urođene anomalije i deformiteti (sve Q šifre),

18. operacija kod paranodentopatije (Widmanova operacija paradontopatije i obrada paradontalnog džepa),

19. totalna akrilatna proteza za odrasle (gornja i/ili donja),

20. hiperlipidemija,

21. sistemske autoimune bolesti kolagenoze (lupus, behterejeva bolest, sika sindrom, reumatoid artrid…).

Solidarna pomoć za težu bolest u toku godine, u slučaju utvrđenom u članu 3. tač. 1 ovog Pravilnika priznaje se na osnovu uredne dokumentacije, u skladu sa sredstvima obezbeđenim u budžetu organa jedinice lokalne samouprave, u visini do tri prosečne mesečne zarade bez poreza i doprinosa u Republici Srbiji prema poslednjem objavljenom podatku organa nadležnog za poslove statistike.

Uredna dokumentacija u smislu ovog člana je: zahtev za solidarnu pomoć, izveštaj lekara specijaliste, otpusna lista iz bolnice kao i drugi dokazi kojima se utvrđuje da je zaposleni ili član njegove uže porodice oboleo od bolesti navedenih u ovom članu, kao i dokumentacija koja potvrđuje da je zaposleni odsustvovao sa rada najmanje 30 dana neprekidno zbog sprečenosti za rad usled bolesti.

Član 5

Solidarna pomoć u toku godine, u slučaju utvrđenom u članu 3. tač. 2 ovog Pravilnika priznaje se na osnovu uredne dokumentacije, u skladu sa sredstvima obezbeđenim u budžetu organa jedinice lokalne samouprave, u visini do tri prosečne mesečne zarade bez poreza i doprinosa u Republici Srbiji prema poslednjem objavljenom podatku organa nadležnog za poslove statistike.

Uredna dokumentacija u smislu ovog člana je: zahtev za solidarnu pomoć, izveštaj lekara specijaliste, otpusna lista iz bolnice kao i drugi dokazi kojima se utvrđuje da je zaposleni ili član njegove uže porodice ostvario pravo na nabavku ortopedskih pomagala i aparata za rehabilitaciju.

Poslodavac ima obavezu da obezbedi sredstva za nabavke ortopedskih pomagala i aparata za rehabilitaciju zaposlenog ili člana njegove uže porodice u slučaju utvrđenom u članu 3. tač. 2 ako ovo pravo nije ostvareno u skladu sa drugim propisima iz oblasti obaveznog socijalnog osiguranja, boračko-invalidske zaštite i drugim propisima.

Član 6

Solidarna pomoć u toku godine, u slučaju utvrđenom u članu 3. tač. 3 ovog Pravilnika priznaje se na osnovu uredne dokumentacije, u skladu sa sredstvima obezbeđenim u budžetu organa jedinice lokalne samouprave, u visini do tri prosečne mesečne zarade bez poreza i doprinosa u Republici Srbiji prema poslednjem objavljenom podatku organa nadležnog za poslove statistike.

Uredna dokumentacija u smislu ovog člana je: zahtev za solidarnu pomoć, fotokopiju odbijenice Komisije Republičkog Zavoda za zdravstveno osiguranje o banjskom oporavku, fotokopiju izveštaja lekara specijaliste sa preporukom za banjsko lečenje i fotokopiju otpusne liste iz bolnice u kojoj je zaposleni bio lečen u godini u kojoj podnosi zahtev za banjsko lečenje kao i drugi dokazi kojima se utvrđuje da je zaposleni ostvario pravo na zdravstvenu rehabilitaciju.

Poslodavac ima obavezu da obezbedi sredstva za zdravstvenu rehabilitaciju zaposlenog u slučaju utvrđenom u članu 3. tač. 2 ako ovo pravo nije ostvareno u skladu sa drugim propisima iz oblasti obaveznog socijalnog osiguranja, boračko-invalidske zaštite i drugim propisima.

Član 7

Solidarna pomoć u toku godine, u slučaju utvrđenom u članu 3. tač. 4 ovog Pravilnika priznaje se na osnovu uredne dokumentacije, u skladu sa sredstvima obezbeđenim u budžetu organa jedinice lokalne samouprave, u visini do tri prosečne mesečne zarade zarade bez poreza i doprinosa u Republici Srbiji prema poslednjem objavljenom podatku organa nadležnog za poslove statistike.

Uredna dokumentacija u smislu ovog člana je: zahtev za solidarnu pomoć, izveštaj lekara specijaliste, izveštaj lekarske komisije, otpusna lista iz bolnice kao i drugi dokazi kojima se utvrđuje da je kod zaposlenog nastala teža invalidnosti.

Poslodavac ima obavezu da obezbedi sredstva za zaposlenog kod koga je nastala teža invalidnost u slučaju utvrđenom u članu 3. tač. 4 ako ovo pravo nije ostvareno u skladu sa drugim propisima iz oblasti obaveznog socijalnog osiguranja, boračko-invalidske zaštite i drugim propisima.

Član 8

Solidarna pomoć u toku godine, u slučaju utvrđenom u članu 3. tač. 5 ovog Pravilnika priznaje se na osnovu uredne dokumentacije, u skladu sa sredstvima obezbeđenim u budžetu organa jedinice lokalne samouprave, u visini do tri prosečne mesečne zarade bez poreza i doprinosa u Republici Srbiji prema poslednjem objavljenom podatku organa nadležnog za poslove statistike.

Uredna dokumentacija u smislu ovog člana je: zahtev za solidarnu pomoć, izveštaj lekara specijaliste, otpusna lista iz bolnice, original fiskalni računi lekova koji su prepisani u izveštaju lekara specijaliste ili u otpusnoj listi iz bolnice kao i drugi dokazi kojima se utvrđuje da su zaposlenom ili članu njegove uže porodice prepisani lekovi za koje traži solidarnu pomoć i da je te lekove kupio.

Poslodavac ima obavezu da obezbedi sredstva za nabavku lekova zaposlenom ili članu njegove uže porodice u slučaju utvrđenom u članu 3. tač. 5 ako ovo pravo nije ostvareno u skladu sa drugim propisima iz oblasti obaveznog socijalnog osiguranja, boračko-invalidske zaštite i drugim propisima.

Član 9

Solidarna pomoć u toku godine, u slučaju utvrđenom u članu 3. tač. 6 ovog Pravilnika priznaje se na osnovu uredne dokumentacije, u skladu sa sredstvima obezbeđenim u budžetu organa jedinice lokalne samouprave, u visini do dve prosečne mesečne zarade bez poreza i doprinosa u Republici Srbiji prema poslednjem objavljenom podatku organa nadležnog za poslove statistike.

Uredna dokumentacija u smislu ovog člana je:

- zahtev za solidarnu pomoć,

- Fotokopiju izvoda iz matične knjige umrlih (umrlicu) za dete, ukoliko se zahtev podnosi zbog smrti deteta;

- Fotokopiju izvoda iz matične knjige umrlih (umrlicu) za preminulog bračnog druga i fotokopiju Izvoda iz matične knjige venčanih (ili overenu Izjavu kod notara kao dokaz o vanbračnoj zajednici), ukoliko se zahtev podnosi zbog smrti bračnog druga;

- Fotokopiju Izvoda iz matične knjige umrlih (umrlica) za zaposlenog, i Izvod iz matične knjige venčanih, ukoliko zahtev podnosi bračni drug, odnosno Izvod iz matične knjige rođenih za dete, ukoliko zahtev podnosi dete zaposlenog, kada se zahtev podnosi zbog smrti zaposlenog.

- Fotokopiju Izvoda iz matične knjige umrlih (umrlica) za roditelja, i Izvod iz matične knjige rođenih za zaposlenog, ukoliko se zahtev podnosi zbog smrti roditelja.

Pravo iz člana 3. Tačka 6. Ovog Pravilnika ne ostvaruje zaposleni ne ostvaruje za članove uže porodice koji ostvaruju primanja iz radnog odnosa, odnosno po osnovu rada u trenutku podnošenja zahteva, odnosno koji primaju novčanu naknadu za tuđu negu i pomoć ili primaju penziju koja je veća od najnižeg iznosa penzije.

Član 10

Solidarna pomoć u toku godine, u slučaju utvrđenom u članu 3. tač. 7 ovog Pravilnika priznaje se na osnovu uredne dokumentacije, u skladu sa sredstvima obezbeđenim u budžetu organa jedinice lokalne samouprave, u visini od jedne prosečne mesečne zarade bez poreza i doprinosa u Republici Srbiji prema poslednjem objavljenom podatku organa nadležnog za poslove statistike.

Uredna dokumentacija u smislu ovog člana je: zahtev za solidarnu pomoć, izvod iz matične knjige umrlih za zaposlenog, izvod iz matične knjige rođenih za decu zaposlenog koja podnose zahtev, potvrdu da deca su na redovnom školovanju.

Član 11

Solidarna pomoć u toku godine, u slučaju utvrđenom u članu 3. tač. 8 ovog Pravilnika priznaje se na osnovu uredne dokumentacije, u skladu sa sredstvima obezbeđenim u budžetu organa jedinice lokalne samouprave u visini neoporezivog iznosa koji je predviđen zakonom kojim se uređuje porez na dohodak građana.

Uredna dokumentacija u smislu ovog člana je: zahtev za solidarnu pomoć, izveštaj komisije poslodavca kao i drugi dokazi i dokumentacija.

Član 12

Solidarna pomoć u toku godine, u slučaju utvrđenom u članu 3. tač. 9 ovog Pravilnika priznaje se na osnovu uredne dokumentacije, u skladu sa sredstvima obezbeđenim u budžetu organa jedinice lokalne samouprave, u visini od jedne prosečne mesečne zarade bez poreza i doprinosa u Republici Srbiji prema poslednjem objavljenom podatku organa nadležnog za poslove statistike.

Uredna dokumentacija u smislu ovog člana je: zahtev za solidarnu pomoć i izvod iz matične knjige rođenih za dete zaposlenog.

Član 13

Solidarna pomoć u toku godine, u slučaju utvrđenom u članu 3. tač. 10 ovog Pravilnika priznaje se na osnovu uredne dokumentacije, u skladu sa sredstvima obezbeđenim u budžetu organa jedinice lokalne samouprave, u visini do tri prosečne mesečne zarade bez poreza i doprinosa u Republici Srbiji prema poslednjem objavljenom podatku organa nadležnog za poslove statistike.

Pravo na finansiranje jednog pokušaja vantelesne oplodnje, u tekućoj budžetskoj godini, mogu da ostvare punoletna žena i muškarac koji vode zajednički život u skladu sa zakonom kojim se uređuju porodični odnosi - supružnici, odnosno vanbračni partneri (u daljem tekstu: par), a koji su imali tri pokušaja vantelesne oplodnje, bez živo rođenog deteta, u zdravstvenoj ustanovi u kojoj je troškove snosio Republički fond za zdravstveno osiguranje i/ili koji nisu u tekućoj budžetskoj godini ostvarili pravo na treći pokušaj vantelesne oplodnje u zdravstvenoj ustanovi u kojoj je troškove snosio Republički fond za zdravstveno osiguranje.

Pravo na finansiranje jednog pokušaja vantelesne oplodnje, u tekućoj budžetskoj godini, može se ostvariti u nekoj od ustanova iz plana mreže zdravstvenih ustanova na teritoriji Republike Srbije, u kojima troškove vantelesne oplodnje snosi Republički fond za zdravstveno osiguranje, kao i u privatnim zdravstvenim ustanovama koje imaju dozvolu Ministarstva zdravlja za obavljanje postupaka vantelesne oplodnje.

Član 14

Za ostvarivanje prava, par iz člana 13.ovog Pravilnika, mora kumulativno ispuniti sledeće uslove:

1. da je prethodno imao tri bezuspešna pokušaja koja je finansirao Republički fond za zdravstveno osiguranje;

2. da u tekućoj budžetskoj godini nije ostvario pravo na treći pokušaj vantelesne oplodnje u zdravstvenoj ustanovi u kojoj je troškove snosio Republički fond za zdravstveno osiguranje;

3. da žena u momentu podnošenja zahteva nije navršila 45 godine života;

4. da su oba partnera državljani Republike Srbije;

5. da ostvaruju pravo na zdravstvenu zaštitu kod Republički fonda za zdravstveno osiguranje;

6. da ispunjavaju zdravstvene kriterijume koje je propisala republička stručna Komisija Ministarstva zdravlja za lečenje postupcima biomedicinski potpomognutog oplođenja.

Član 15

Uredna dokumentacija u smislu ovog člana je:

1. zahtev za solidarnu pomoć

2. potvrda Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje, Filijale Prokuplje, da je par iskoristio pravo na tri pokušaja vantelesne oplodnje, bez živo rođenog deteta, u zdravstvenoj ustanovi u kojoj je troškove snosio Republički Fond za zdravstveno osiguranje, ukoliko je žena mlađa od 42 godine.

Ukoliko je žena starija od 42 godine, ovaj dokaz nije potrebno podnositi.

3. potvrda Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje, filijale Prokuplje, da par nije u tekućoj budžetskoj godini ostvario pravo na pokušaj vantelesne oplodnje u zdravstvenoj ustanovi u kojoj je troškove snosio Republički fond za zdravstveno osiguranje;

4. overena fotokopija lične karte / očitana čipovana lična karta (za ženu);

5. izvod iz matične knjige rođenih (za ženu);

6. izvod iz matične knjige venčanih ili izjava overena od strane dva svedoka da par živi zajedno;

7. uverenje o državljanstvu Republike Srbije za par;

8. fotokopija zdravstvene knjižice ili očitana zdravstvena knjižica;

9. profakturu za troškove postupka vantelesne oplodnje, izdat od zdravstvene ustanove koja će obaviti vantelesnu oplodnju o visini sredstava potrebnih za pokriće troškova vantelesne oplodnje i rešenje o upisu ustanove u registar kod nadležnog organa;

10. profakturu za troškove neophodnih lekova u postupku pripreme za vantelesnu oplodnju izdate od strane apotekarske ustanove;

11. potvrdu Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje, Filijale Prokuplje, da par ispunjava kriterijume propisane od strane Republičke stručne komisije Ministarstva zdravlja za lečenje postupcima biomedicinski potpomognutog oplođenja;

Član 16

Solidarna pomoć u toku godine, u slučaju utvrđenom u članu 3. tač. 11 ovog Pravilnika odnosno druga solidarna pomoć za poboljšanje materijalnog i socijalnog položaja zaposlenog može isplatiti poslodavac uz saglasnost Gradskog veća grada Prokuplja i raspoloživim finansijskim sredstvima u visini do jedne prosečne mesečne zarade bez poreza i doprinosa u Republici Srbiji prema poslednjem objavljenom podatku organa nadležnog za poslove statistike.

Član 17

Svi zahtevi za solidarnu pomoć se upućuju načelniku Gradske uprave grada Prokuplja preko pisarnice Gradske uprave.

Član 18

Načelnik Gradske uprave grada Prokuplja je obavezan da odgovori na zahtev za solidarnu pomoć u roku od 15 dana u formi rešenja. Rešenjem načelnik Gradske uprave grada Prokuplja može odobriti ili odbiti zahtev za solidarnu pomoć. Podnosilac zahteva za solidarnu pomoć koji je nezadovoljan rešenjem načelnika Gradske uprave može podneti žalbu Žalbenoj komisiji.

Član 19

Načelnik Gradske uprave grada Prokuplje može tražiti od podnosioca zahteva za solidarnu pomoć dopunu dokumentacije ukoliko smatra da je to celishodno pre odlučivanja o zahtevu.

Član 20

Ukoliko se utvrdi da je zaposleni ostvario pravo ili pokušao da ostvari pravo podnoseći falsifikovanu ili lažnu dokumentaciju, protiv njega će biti pokrenut disciplinski i krivični postupak.

U slučaju da je Poslodavac isplatio određeni iznos solidarne pomoći na osnovu falsifikovane ili lažne dokumentacije koju je zaposleni podneo, zaposleni je dužan da uplaćeni iznos solidarne pomoći vrati Poslodavcu.

Član 21

Ovaj Pravilnik stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Prokuplja".

Član 22

Stupanjem na snagu ovog Pravilnika prestaje da važi Pravilnik o bližim uslovima ostvarivanja prava i načinu isplate solidarne pomoći zaposlenima u Gradskoj upravi grada Prokuplja br. 110-63/2019-01 od 18.12.2019. godine kao i Pravilnik o izmeni pravilnika o bližim uslovima ostvarivanja prava i načinu isplate solidarne pomoći zaposlenima u Gradskoj upravi grada Prokuplja br. 110-63/19-01 od 11.09.2020.godine.