ODLUKAO USVAJANJU PREDLOGA TEKSTA UGOVORA O REGULISANJU MEĐUSOBNIH ODNOSA ZA PRUŽANJE USLUGA NA POSLOVIMA ODRŽAVANJA, IZGRADNJE I DAVANJA U ZAKUP STANOVA U SVOJINI GRADA PANČEVA ZA 2022. GODINU("Sl. list grada Pančeva", br. 36/2021) |
I
Usvaja se Predlog teksta ugovora o regulisanju međusobnih odnosa za pružanje usluga na poslovima održavanja, izgradnje i davanja u zakup stanova u svojini grada Pančeva za 2022. godinu (u daljem tekstu: Ugovor).
II
Ugovor će biti zaključen između grada Pančeva i Javnog preduzeća "Gradska stambena agencija" Pančevo za period od 1.01.2022. godine do 31.12.2022. godine i njime će se regulisati međusobni odnosi za pružanje usluga za obavljanje delatnosti na poslovima održavanja, izgradnje i davanja u zakup stanova u svojini grada Pančeva za 2021. godinu.
III
Ugovor će u ime Grada, potpisati Gradonačelnik grada Pančeva.
IV
Ugovor čini sastavni deo Odluke.
V
Ova odluka stupa na snagu danom objavljivanja u "Službenom listu grada Pančeva".
* * *
UGOVOR
O REGULISANJU MEĐUSOBNIH ODNOSA ZA PRUŽANJE USLUGA NA POSLOVIMA ODRŽAVANJA, IZGRADNJE I DAVANJA U ZAKUP STANOVA U SVOJINI GRADA PANČEVA ZA 2022. GODINU
Zaključen između:
1. Grada Pančeva, Pančevo, Trg Kralja Petra I br. 2-4, koga zastupa Gradonačelnik Aleksandar Stevanović (u daljem tekstu: Grad) i
2. Javnog preduzeća "Gradska stambena agencija" Pančevo, Njegoševa br.1a, koje zastupa Nenad Rakić, direktor (u daljem tekstu: Javno preduzeće)
Ugovorne strane saglasno konstatuju:
Da je Skupština grada Pančeva donela Odluku o usklađivanju odluke o osnivanju Javnog preduzeća Gradska stambena agencija" Pančevo sa Zakonom o javnim preduzećima ("Sl. glasnik RS", br. 15/16) ("Sl. list grada Pančeva", br. 39/16 - prečišćen tekst) (u daljem tekstu: Odluka)
Da u skladu sa članom 10. Odluke Javno preduzeće ima isključivo pravo obavljanja delatnosti iz oblasti građevinskih projekata, kao i druge poverene delatnosti, koje su utvrđene Statutom javnog preduzeća, posebnim odlukama i ugovorom zaključenim sa Gradom Pančevom.
Da u skladu sa članom 14. Odluke o raspolaganju stanovima u javnoj svojini grada Pančeva po uslovima neprofitnog zakupa ("Sl. list grada Pančeva" br. 29/18), Javno preduzeće ima isključivo pravo i obavezu održavanja stanova u javnoj svojini grada.
Da je Nadzorni odbor Javnog preduzeća "Gradska stambena agencija" Pančevo Odlukom broj 1123 od 13.12.2021. godine, doneo Program poslovanja Javnog preduzeća "Gradska stambena agencija" Pančevo, sa Finansijskim planom za period 01.01.2022-31.12.2022. godine.
Ugovorne strane su se sporazumele da Javno preduzeće, u okviru delatnosti za koje ima isključivo pravo, obavlja sledeće stručne poslove:
1. poslove davanja u zakup stanova u javnoj svojini grada Pančeva (obračun troškova i naplate zakupnine i neprofitne zakupnine; poslove raspisivanja konkursa za dodelu stambene podrške i objavljivanje konkursa u javnim glasilima i dr);
2. preduzimanje stručno-tehničkih poslova vezanih za izradu tehničke dokumentacije za izgradnju, rekonstrukciju, adaptaciju i investiciono održavanje stanova u svojini Grada;
3. preduzimanje stručno-tehničkih poslova na izvođenju radova koji se odnose na izgradnju, rekonstrukciju, adaptaciju i investiciono održavanje stanova u javnoj svojini Grada;
4. poslovi postupka stambenog zbrinjavanja u stanovima koji su u javnoj svojini grada (obračun troškova i naplate neprofitne zakupnine; izrada ugovora o stambenom zbrinjanju i druge poslove koji proizilaze iz stambenog zbrinjavanja);
5. preduzimanje stručno-tehničkih poslova vezanih za izradu tehničke dokumentacije za izgradnju stambenih objekata za potrebe Grada;
6. preduzimanje stručno-tehničkih poslova na izvođenju radova koji se odnose na izgradnju stambenih objekata za potrebe Grada;
7. poslove održavanja objekata u javnoj svojini grada Pančeva;
8. poslove izdavanja energetskih pasoša za objekte koji su u javnoj svojini Grada;
9. priprema dokumentacije za ozakonjenje objekata;
10. priprema dokumentacije za upis objekata u katastarsku evidenciju;
11. zastupanje pred sudovima, organima uprave i drugim nadležnim organima u postupcima koji proisteknu iz obavljanja gore navedenih poslova i
12. svi tehnički, pravni, finansijski, administrativni i drugi stručni poslovi koji su neophodni za obavljanje poverenih delatnosti, kao i drugi poslove po nalogu Grada.
Ugovorne strane su saglasne da će sprovođenje postupaka javnih nabavki koje se odnose na izgradnju objekata za davanje u zakup po uslovima neprofitnog zakupa i stambenih objekata u skladu sa stambenom politikom grada Pančeva, kao i druge poverene poslove, u ime i za račun Grada, obavljati Javno preduzeće, a za koje će biti ovlašćeno posebnom odlukom, u kojoj će biti određeni obim i sadržina ovlašćenja, sve u skladu sa pozitivnim propisima koje regulišu oblast javnih nabavki.
Javno preduzeće se obavezuje da će poverene stručne poslove iz člana 2. ovog ugovora izvršavati kvalitetno, u svemu prema pravilima struke, u skladu sa zakonima i podzakonskim aktima.
Poverene stručne poslove iz člana 2. ovog ugovora obavljaće broj zaposlenih određen u skladu sa odlukom kojom se reguliše maksimalni broj zaposlenih na neodređeno vreme u sistemu lokalne samouprave grada Pančeva.
Radi stvaranja uslova da Javno preduzeće može da obavlja poslove u budžetu grada Pančeva za 2022. godinu, planiraće se sredstva Javnom preduzeću za obavljanje poslova iz člana 2. ovog Ugovora.
Javno preduzeće se obavezuje da dostavlja računovodstvenu i drugu finansijsku dokumentaciju Gradu, na osnovu koje će Grad prenositi sredstva Javnom preduzeću.
Ovaj Ugovor se zaključuje za period od 1.01.2022. godine do 31.12.2022. godine.
Za sve što nije regulisano ovim ugovorom primenjuju se odredbe Zakona o obligacionim odnosima, Zakona o planiranju i izgradnji i drugih odgovarajućih propisa.
Ovaj ugovor je sačinjen u 6 (šest) istovetnih primeraka od kojih po 3 (tri) zadržava svaka ugovorna strana.