ODLUKA
O PROMENI OSNIVAČKOG AKTA JAVNOG KOMUNALNOG PREDUZEĆA "PIJACE I PARKINZI" ZRENJANIN

("Sl. list Grada Zrenjanina", br. 16/2022 - prečišćen tekst)

 

 

I OSNOVNE ODREDBE

Član 1

Ovom Odlukom vrši se promena Osnivačkog akta - Odluke o osnivanju Javnog komunalnog preduzeća "Pijace i parkinzi" Zrenjanin ("Službeni list opštine Zrenjanin", br. 2/02, 11/03, 6/04, 7/05, 1/06 i 13/06) kojom je osnovano Javno komunalno preduzeće "Pijace i parkinzi" Zrenjanin upisano u registar Agencije za privredne registre pod matičnim br. 08759731, radi usklađivanja sa odredbama Zakona o javnim preduzećima.

II OSNIVAČ

Član 2

Radi obavljanja komunalne delatnosti: upravljanja pijacama i upravljanja javnim parkiralištima na teritoriji Grada Zrenjanina osniva se Javno komunalno preduzeće "Pijace i parkinzi" Zrenjanin (u daljem tekstu: "Preduzeće").

Osnivač Preduzeća iz stava 1. ovog člana je Grad Zrenjanin (u daljem tekstu: Osnivač).

Sedište osnivača je u Zrenjaninu, ulica Trg slobode broj 10.

Matični broj Osnivača je 08002266.

Osnivačka prava u ime grada vrši Skupština grada Zrenjanina.

Član 3

Poslovno ime Preduzeća glasi: JAVNO KOMUNALNO PREDUZEĆE "PIJACE I PARKINZI" ZRENJANIN.

Skraćeno poslovno ime Preduzeća je: JKP "PIJACE I PARKINZI" ZRENJANIN.

Preduzeće može promeniti poslovno ime uz prethodnu saglasnost Osnivača.

Član 4

Sedište Preduzeća je u Zrenjaninu, ul. Bulevar Milutina Milankovića bb.

Preduzeće može promeniti sedište uz prethodnu saglasnost Osnivača.

III DELATNOST PREDUZEĆA

Član 5

Pretežna delatnost preduzeća je:

- 68.20 Iznajmljivanje vlastitih ili iznajmljenih nekretnina i upravljanje njima.

Pored pretežne delatnosti iz stava 1. ovog člana Preduzeće obavlja i:

- 49.41 Drumski prevoz tereta;

- 52.10 Skladištenje;

- 52.21 Uslužne delatnosti u kopnenom saobraćaju;

- 81.10 Usluge održavanja objekata;

- Upravljanje pijacama i komunalno opremanje, održavanje objekata na pijacama (pijačnog poslovnog prostora, uključujući i kioske i tezge na otvorenom prostoru), davanje u zakup tezgi na pijacama i organizacija delatnosti na zatvorenim i otvorenim prostorima koji su namenjeni za obavljanje prometa poljoprivredno-prehrambenih proizvoda i proizvoda domaće radinosti, zanatskih proizvoda, druge robe široke potrošnje i pružanje pratećih usluga i

- Upravljanje javnim parkiralištima, održavanje javnih parkirališta i prostora za parkiranje na obeleženim mestima (zatvoreni i otvoreni prostori), organizacija i vršenje kontrole naplate parkiranja, usluga uklanjanja nepropisano parkiranih, odbačenih ili ostavljenih vozila, premeštanje parkiranih vozila pod uslovima propisanim zakonom, postavljanje uređaja kojima se po nalogu nadležnog organa sprečava odvoženje vozila, kao i uklanjanje, premeštanje vozila i postavljanje uređaja kojima se sprečava odvoženje vozila u slučajevima predviđenim posebnom odlukom Osnivača kojom se uređuje način obavljanja komunalne delatnosti upravljanja javnim parkiralištima, kao i vršenje naplate ovih usluga.

Preduzeće pored delatnosti iz stava 1. i 2. ovog člana može da obavlja i druge delatnosti utvrđene Statutom, uz saglasnost Osnivača.

IV OSNOVNI KAPITAL PREDUZEĆA

Član 6

Osnovni kapital preduzeća koji je upisan u Agenciji za privredne registre kao upisani novčani kapital i uplaćeni iznosi 10.300.000,00 dinara.

Imovinu Preduzeća čine pravo svojine na pokretnim i nepokretnim stvarima, novčana sredstva i hartije od vrednosti i druga imovinska prava, uključujući i pravo korišćenja dobara u javnoj svojini.

Preduzeće može koristiti i sredstva u javnoj i drugim oblicima svojine, u skladu sa propisima koji uređuju obavljanje delatnosti od opšteg interesa i ovom odlukom.

V PRAVA I OBAVEZE PREDUZEĆA I OSNIVAČA

Član 7

Sredstva za obavljanje delatnosti Preduzeće obezbeđuje iz prihoda od prodaje usluga, budžeta osnivača i drugih izvora u skladu sa zakonom.

Delatnost preduzeća finansira se na osnovu godišnjih programa poslovanja koji donosi Nadzorni odbor Preduzeća.

Program poslovanja iz stava 2. ovog člana Preduzeće dostavlja Osnivaču radi davanja saglasnosti najkasnije u roku od 15 dana od dana usvajanja budžeta Osnivača.

Program poslovanja Preduzeća smatra se donetim kada na njega da saglasnost Osnivač.

Član 8

Preduzeće dužno je da organizuje svoj rad tako da se obezbedi:

1. trajnost, odnosno kontinuitet u obavljanju komunalne delatnosti;

2. obim i vrsta komunalnih proizvoda i usluga kojima se postiže potreban nivo u zadovoljavanju potreba korisnika;

3. odgovarajući kvalitet komunalnih proizvoda i usluga, koji podrazumeva naročito zdravstvenu i higijensku ispravnost prema propisanim standardima i normativima, tačnost u pogledu rokova isporuke, sigurnost korisnika u dobijanju usluga, pouzdanost u pružanju usluga i zaštite životne sredine;

4. razvoj i unapređenje kvaliteta i asortimana komunalnih proizvoda i usluga kao i unapređivanje organizacije rada, efikasnosti i drugih uslova proizvodnje i pružanja usluga;

5. red prvenstva u snabdevanju komunalnim proizvodima i u pružanju usluga u slučaju više sile u skladu sa propisom Osnivača;

6. mere zaštite i obezbeđenja komunalnih objekata, uređaja i instalacija;

7. stalna funkcionalna sposobnost komunalnih objekata, održavanjem građevinskih i drugih objekata, postrojenja i opreme koji služe za obavljanje komunalne delatnosti.

Član 9

Osnivač je dužan, u skladu sa zakonom da:

1. obezbedi preduzeću materijalne, tehničke i druge uslove za nesmetano vršenje delatnosti;

2. ostvaruje nadzor i kontrolu obavljanja komunalne delatnosti;

3. preduzima mere na unapređenju delatnosti.

Član 10

U slučaju poremećaja u poslovanju preduzeća, osnivač može preduzeti mere kojima će obezbediti uslove za nesmetano funkcionisanje Preduzeća u skladu sa zakonom, a naročito:

1. promenu unutrašnje organizacije Preduzeća,

2. razrešenje organa koje imenuje i imenovanje privremenog organa Preduzeća,

3. ograničenje u pogledu prava raspolaganja pojedinim sredstvima u javnoj svojini i

4. druge mere određene zakonom.

Ukoliko poremećaj u poslovanju Preduzeća dovede do ugrožavanja života i zdravlja ljudi ili imovine, a nadležni organ Osnivača ne preduzme blagovremeno mere iz stava 1. ovog člana, te mere preduzima Vlada.

VI ORGANI PREDUZEĆA

Član 11

Organi preduzeća su Nadzorni odbor i Direktor.

1. Nadzorni odbor

Član 12

Nadzorni odbor ima tri člana, od kojih je jedan predsednik.

Predsednika i članove Nadzornog odbora imenuje i razrešava Osnivač na period od četiri godine, od kojih je jedan član Nadzornog odbora iz reda zaposlenih.

Mandat predsedniku i članovima Nadzornog odbora prestaje istekom perioda na koji su imenovani, ostavkom ili razrešenjem.

Član 13

Predsednik i članovi Nadzornog odbora razrešavaju se pre isteka perioda na koji su imenovani, ukoliko:

1. Preduzeće ne dostavi godišnji, odnosno trogodišnji program poslovanja u rokovima propisanim Zakonom,

2. Nadzorni odbor propusti da preduzme neophodne mere pred nadležnim organima u slučaju postojanja osnovane sumnje da odgovorno lice Preduzeća deluje na štetu Preduzeća nesavesnim ponašanjem ili na drugi način,

3. se utvrdi da deluje na štetu Preduzeća nesavesnim ponašanjem ili na drugi način,

4. u toku trajanja mandata bude osuđen na uslovnu ili bezuslovnu kaznu zatvora.

Predsednik i članovi Nadzornog odbora kojima je prestao mandat, dužni su da vrše svoje dužnosti do imenovanja novog Nadzornog odbora, odnosno imenovanja novog predsednika ili člana Nadzornog odbora, a najduže šest meseci.

Član 14

Za predsednika i člana Nadzornog odbora imenuje se lice koje ispunjava sledeće uslove:

1. da je punoletno i poslovno sposobno,

2. da ima stečeno visoko obrazovanje na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine, odnosno na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama ili specijalističkim strukovnim studijama,

3. da ima najmanje pet godina radnog iskustva na poslovima za koje se zahteva visoko obrazovanje iz tačke 2. ovog člana,

4. da ima najmanje tri godine radnog iskustva na poslovima koji su povezani sa poslovima Preduzeća,

5. da poznaje oblast korporativnog upravljanja ili oblast finansija,

6. da nije osuđivano na kaznu zatvora od najmanje šest meseci,

7. da mu nisu izrečene mere bezbednosti u skladu sa Zakonom kojim se uređuju krivična dela i to:

1) obavezno psihijatrijsko lečenje i čuvanje u zdravstvenoj ustanovi,

2) obavezno psihijatrijsko lečenje na slobodi,

3) obavezno lečenje narkomana,

4) obavezno lečenje alkoholičara,

5) zabrana vršenja poziva, delatnosti i dužnosti.

Predsednik i članovi Nadzornog odbora dužni su da se dodatno stručno usavršavaju u oblasti korporativnog upravljanja.

Program za dodatno stručno usavršavanje iz stava 2. ovog člana utvrđuje Vlada.

Član 14a

Predstavnik zaposlenih u Nadzornom odboru pored uslova utvrđenih članom 14. ove odluke mora da ispunjava i sledeće uslove:

1) da nije bio angažovan u vršenju revizije finansijskih izveštaja Preduzeću u poslednjih pet godina,

2) da nije član političke stranke.

Predstavnik zaposlenih predlaže se na način propisan Statutom Preduzeća.

Nadzorni odbor, direktor i izvršni direktor ne mogu predlagati predstavnika zaposlenih u Nadzornom odboru.

Član 15

Predsednik i članovi nadzornog odbora imaju pravo na odgovarajuću naknadu za rad u nadzornom odboru.

Visinu naknade iz stava 1. ovog člana, odnosno kriterijume i merila za njeno utvrđivanje određuje Vlada.

Član 16

Nadzorni odbor:

1. donosi dugoročni i srednjoročni plan poslovne strategije i razvoja i odgovoran je za njihovo sprovođenje,

2. donosi godišnji, odnosno trogodišnji Program poslovanja, usklađen sa dugoročnim i srednjoročnim Planom poslovne strategije i razvoja iz tačke 1. ovog člana,

3. usvaja Izvešaj o stepenu realizacije godišnjeg, odnosno trogodišnjeg Programa poslovanja,

4. usvaja tromesečni Izveštaj o stepenu usklađenosti planiranih i realizovanih aktivnosti,

5. usvaja finansijske izveštaje,

6. nadzire rad direktora,

7. donosi Statut,

8. odlučuje o statusnim promenama, osnivanju drugih pravnih subjekata i ulaganju kapitala,

9. donosi odluku o raspodeli dobiti, odnosno načinu pokrića gubitka,

10. zaključuje ugovore o radu sa direktorom u skladu sa zakonom kojim se uređuju radni odnosi,

11. vrši i druge poslove u skladu sa Zakonom i Statutom.

Nadzorni odbor ne može preneti pravo odlučivanja po pitanjima iz svoje nadležnosti na direktora ili drugo lice u Preduzeću.

Odluke iz stava 1. tačka 1, 2, 7. i 9. ovog člana Nadzorni odbor donosi uz saglasnost Osnivača.

Odluku iz stava 1. tačka 8. ovog člana Nadzorni odbor donosi uz prethodnu saglasnost Osnivača.

2. Direktor preduzeća

Član 17

Direktor Preduzeća:

1. predstavlja i zastupa Preduzeće,

2. organizuje i rukovodi procesom rada,

3. vodi poslovanje Preduzeća,

4. odgovara za zakonitost rada Preduzeća,

5. predlaže dugoročni i srednjoročni plan, poslovne strategije razvoja i odgovoran je za njihovo sprovođenje,

6. predlaže godišnji, odnosno trogodišnji Program poslovanja i odgovoran je za njegovo sprovođenje,

7. predlaže finansijske izveštaje,

8. izvršava odluke Nadzornog odbora,

9. bira izvršne direktore u skladu sa odredbama Zakona o javnim preduzećima,

10. zaključuje ugovore o radu sa izvršnim direktorima u skladu sa zakonom kojim se uređuju radni odnosi,

11. donosi akt o sistematizaciji,

12. vrši i druge poslove određene zakonom i Statutom.

Član 18

Direktor je organ poslovođenja Preduzeća.

Direktora Preduzeća imenuje i razrešava Skupština grada, na osnovu sprovedenog javnog konkursa u skladu sa odredbama Zakona.

Direktor se imenuje na period od četiri godine.

Za direktora Preduzeća može se imenovati lice koje ispunjava sledeće uslove:

1) da je punoletno i poslovno sposobno,

2) da ima stečeno visoko obrazovanje na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine, odnosno na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama ili specijalističkim strukovnim studijama,

3) da ima najmanje pet godina radnog iskustva na poslovima za koje se zahteva visoko obrazovanje iz tačke 2) ovog člana,

4) da ima najmanje tri godine radnog iskustva na poslovima koji su povezani sa poslovima javnog preduzeća,

5) da poznaje oblast korporativnog upravljanja,

6) da ima radno iskustvo u organizovanju rada i vođenju poslova,

7) da nije član organa političke stranke, odnosno da mu je određeno mirovanje u vršenju funkcije u organu političke stranke,

8) da nije osuđivano na kaznu zatvora od najmanje šest meseci;

9) da mu nisu izrečene mere bezbednosti u skladu sa zakonom kojim se uređuju krivična dela, i to:

(1) obavezno psihijatrijsko lečenje i čuvanje u zdravstvenoj ustanovi,

(2) obavezno psihijatrijsko lečenje na slobodi,

(3) obavezno lečenje narkomana,

(4) obavezno lečenje alkoholičara,

(5) zabrana vršenja poziva, delatnosti i dužnosti.

Statutom Preduzeća mogu biti određeni i drugi uslovi koje lice mora da ispuni da bi bilo imenovano za direktora Preduzeća.

Direktor je funkcioner koji obavlja javnu funkciju.

Direktor ne može imati zamenika.

Član 18a

Skupština grada može, do imenovanja direktora Preduzeća po sprovedenom javnom konkursu, da imenuje vršioca dužnosti direktora na period koji ne može biti duži od jedne godine.

Vršilac dužnosti direktora mora ispunjavati uslove za imenovanje direktora Preduzeća iz člana 18. ove odluke.

Vršilac dužnosti direktora ima sva prava, obaveze i ovlašćenja koja ima direktor Preduzeća.

Isto lice ne može biti dva puta imenovano za vršioca dužnosti direktora.

Član 18b

Za izvršnog direktora Preduzeća bira se lice koje ispunjava uslove iz člana 18. stav 4. tač. 1), 2), 3), 6), 8) i 9) ove odluke.

Pored uslova iz stava 1. ovog člana, lice koje se bira za izvršnog direktora mora imati tri godine radnog iskustva na poslovima za koje će biti zadužen u Preduzeću.

Preduzeće ne može imati više od sedam izvršnih direktora, a broj izvršnih direktora utvrđuje se Statutom.

Izvršni direktor ne može imati zamenika.

Izvršni direktor mora biti u radnom odnosu u Preduzeću.

Izvršni direktor za svoj rad odgovara direktoru.

Izvršni direktor obavlja poslove u okviru ovlašćenja koje mu je odredio direktor, u skladu sa ovom odlukom i Statutom Preduzeća.

Član 18v

Direktor i izvršni direktor imaju pravo na zaradu, a mogu imati i pravo na stimulaciju.

Vlada će podzakonskim aktom odrediti uslove i kriterijume za utvrđivanje i visinu stimulacije iz stava 1. ovog člana.

Akt o isplati stimulacije direktora i izvršnog direktora donosi Nadzorni odbor, uz saglasnost Osnivača.

Akt o isplati stimulacije izvršnog direktora donosi se na predlog direktora.

Član 19

Mandat direktora prestaje istekom perioda na koji je imenovan, ostavkom i razrešenjem.

Ostavka se u pisanoj formi podnosi osnivaču.

Predlog za razrešenje direktora Preduzeća podnosi Osnivač ili Nadzorni odbor preko Osnivača u skladu sa zakonom.

Predlog za razrešenje mora biti obrazložen, sa precizno navedenim razlozima zbog kojih se predlaže razrešenje.

Postupak razrešenja Direktora sprovodi se u skladu sa odredbama Zakona.

Član 20

Direktor Preduzeća se razrešava dužnosti pre isteka perioda na koji je imenovan ukoliko:

1. u toku trajanja mandata prestane da ispunjava uslove za direktora propisane Zakonom i Statutom,

2. Preduzeće ne dostavi godišnji, odnosno trogodišnji Program poslovanja u rokovima propisanim Zakonom,

3. se utvrdi da je zbog nestručnog, nesavesnog obavljanja dužnosti postupanja suprotno pažnji dobrog privrednika i propusta u donošenju i izvršavanju odluka i organizovanju poslovanja u Preduzeću, došlo do znatnog odstupanja od ostvarivanja osnovnog cilja poslovanja preduzeća, odnosno od Plana poslovanja Preduzeća,

4. se utvrdi da deluje na štetu Preduzeća kršenjem direktorskih dužnosti, nesavesnim ponašanjem ili na drugi način,

5. izveštaj ovlašćenog revizora na godišnji finansijski izveštaj bude negativan,

6. u toku trajanja mandata bude pravosnažno osuđen na uslovnu ili bezuslovnu kaznu zatvora,

7. u drugim slučajevima propisanim Zakonom.

Član 20a

Direktor Preduzeća može biti razrešen pre isteka perioda na koji je imenovan ukoliko:

1) Preduzeće ne dostavi tromesečni izveštaj u roku propisanom članom 7. ove odluke,

2) Preduzeće ne ispuni planirane aktivnosti iz godišnjeg, odnosno trogodišnjeg programa poslovanja,

3) Preduzeće utroši sredstva za određene namene iznad visine utvrđene programom poslovanja za te namene, pre pribavljanja saglasnosti na izmene i dopune godišnjeg, odnosno trogodišnjeg programa poslovanja,

4) Preduzeće ne sprovodi usvojen godišnji, odnosno trogodišnji program poslovanja, u delu koji se odnosi na zarade ili zapošljavanje u skladu sa zakonom,

5) Preduzeće vrši isplatu zarada bez overe obrazaca u skladu sa zakonom,

6) ne primeni predloge komisije za reviziju ili ne primeni računovodstvene standarde u pripremi finansijskih izveštaja,

7) Preduzeće ne postupi po preporukama iz izveštaja ovlašćenog revizora,

8) ne izvršava odluke Nadzornog odbora,

9) u drugim slučajevima propisanim zakonom.

Član 21

Ukoliko u toku trajanja mandata protiv direktora bude potvrđena optužnica, Osnivač donosi rešenje o suspenziji.

Suspenzija traje dok se postupak pravosnažno ne okonča.

Na sva pitanja o suspenziji direktora shodno se primenjuju odredbe o udaljenju sa rada propisane Zakonom kojim se uređuje oblast rada.

Član 22

Direktor može, u okviru svojih ovlašćenja, dati drugom licu pisano punomoćje za zastupanje preduzeća.

Direktor, uz saglasnost Nadzornog odbora, može dati i opozvati prokuru, u skladu sa zakonom.

VII OBEZBEĐIVANJE ZAŠTITE OPŠTEG INTERESA

Član 23

Radi obezbeđivanja zaštite opšteg interesa u Preduzeću, Osnivač daje saglasnost na:

1. statut,

2. davanje garancije, avala, jemstava i drugih sredstava obezbeđenja za poslove koji nisu iz okvira delatnosti od opšteg interesa,

3. tarifu (odluku o cenama, tarifni sistem i sl.) osim ako drugim zakonom nije predviđeno da tu saglasnost daje drugi državni organ,

4. raspolaganje (pribavljanje i otuđenje) sredstvima u javnoj svojini koja su preneta u svojinu Preduzeća, velike vrednosti, koja je u neposrednoj funkciji obavljanja delatnosti od opšteg interesa utvrđenih ovom Odlukom,

5. akt o opštim uslovima za isporuku proizvoda i usluga,

6. ulaganje kapitala,

7. statusne promene,

8. akt o proceni vrednosti kapitala, kao i program i odluku o svojinskoj transformaciji,

9. druge odluke, u skladu sa zakonom kojim se određuje obavljanje delatnosti od opšteg interesa i ovom Odlukom.

VIII ODGOVORNOST ZA OBAVEZE

Član 24

Preduzeće samostalno istupa u pravnom prometu u svoje ime i za svoj račun. Za obaveze prema trećim licima, nastale u poslovanju, preduzeće odgovara celokupnom svojom imovinom.

Osnivač ne odgovara za obaveze preduzeća, osim u slučajevima predviđenim zakonom.

IX PRIBAVLJANJE I OTUĐENJE IMOVINE

Član 25

Preduzeće ne može da otuđi objekte i druge nepokretnosti, postrojenja i uređaje koji su u funkciji obavljanja delatnosti od opšteg interesa, osim radi njihove zamene zbog dotrajalosti, modernizacije ili tehničko-tehnoloških unapređenja.

Član 26

Pribavljanje i otuđenje imovine veće vrednosti koja je u neposrednoj funkciji obavljanja delatnosti od opšteg interesa vrši se uz saglasnost Osnivača.

X USLOVI I NAČIN ZADUŽENJA PREDUZEĆA

Član 27

Preduzeće se zadužuje kod dobavljača, kreditora i ostalih poverilaca sa namenom finansiranja tekućeg poslovanja i investicija iz okvira delatnosti od opšteg interesa u skladu sa godišnjim programom poslovanja, odnosno dugoročnim i srednjoročnim planom poslovne strategije i razvoja preduzeća.

Odluku o kreditnom zaduženju kod poslovnih banaka i izdavanja hartija od vrednosti za finansiranje tekućeg poslovanja i investicija donosi direktor preduzeća.

XI RASPOREĐIVANJE DOBITI

Član 28

Preduzeće je dužno da deo ostvarene dobiti uplati u budžet Osnivača, po završnom računu za prethodnu godinu.

Visina i rok za uplatu dobiti iz stava 1. ovog člana utvrđuje se odlukom o budžetu za narednu godinu.

XII ZAŠTITA ŽIVOTNE SREDINE

Član 29

Preduzeće je dužno da u obavljanju svoje delatnosti obezbeđuje potrebne uslove za zaštitu i unapređenje životne sredine i da sprečava uzroke i otklanja posledice koje ugrožavaju životnu sredinu.

Način obezbeđivanja uslova iz stava 1. ovog člana utvrđuje Javno Preduzeće u zavisnosti od uticaja delatnosti koje obavlja na životnu sredinu.

XIII JAVNOST RADA PREDUZEĆA

Član 30

Preduzeće je dužno da na svojoj internet stranici objavi:

1) radne biografije članova Nadzornog odbora, direktora i izvršnih direktora,

2) organizacionu strukturu,

3) godišnji, odnosno trogodišnji program poslovanja, kao i sve njegove izmene i dopune, odnosno izvod iz tog programa ako Preduzeće ima konkurenciju na tržištu,

4) tromesečne izveštaje o realizaciji godišnjeg, odnosno trogodišnjeg programa poslovanja,

5) godišnji finansijski izveštaj sa mišljenjem ovlašćenog revizora,

6) druge informacije od značaja za javnost.

Vlada može utvrditi i druge elemente poslovanja Preduzeća koji će se objavljivati, a koji su od naročitog značaja za javnost.

XIV PRELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Član 31

Preduzeće je dužno da uskladi svoj Statut i ostala svoja akta sa ovom Odlukom u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ove Odluke.

Član 32

Do imenovanja članova Nadzornog odbora preduzeća njegove poslove i ovlašćenja vršiće Upravni odbor preduzeća.

Član 33

Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje da važi Odluka o osnivanju Javnog komunalnog preduzeća "Pijace i parkinzi" Zrenjanin ("Službeni list opštine Zrenjanin", br. 2/02, 11/03, 6/04, 7/05, 1/06 i 13/06).

Član 34

Ovaj prečišćen tekst Odluke objaviti u "Službenom listu grada Zrenjanina".

Napomene

Prečišćen tekst Odluke o promeni osnivačkog akta Javnog komunalnog preduzeća "Pijace i Parkinzi" Zrenjanin koji obuhvata:
- Odluku o promeni osnivačkog akta Javnog komunalnog preduzeća "Pijace i Parkinzi" Zrenjanin ("Službeni list grada Zrenjanina", br. 7/17 - prečišćen tekst) i
- Odluku o izmeni Odluke o promeni osnivačkog akta Javnog komunalnog preduzeća "Pijace i Parkinzi" Zrenjanin ("Službeni list grada Zrenjanina", br. 14/22) iz koje je izostavljen član 2. kojim je utvrđeno kada ova odluka stupa na snagu.