ODLUKAO PRESTANKU RADA SLUŽBE ZA BUDŽETSKU INSPEKCIJU AUTONOMNE POKRAJINE VOJVODINE ("Sl. list AP Vojvodine", br. 51/2022) |
Ovom odlukom uređuje se prestanak rada Službe za budžetsku inspekciju Autonomne pokrajine Vojvodine, osnovane Odlukom o osnivanju Službe za budžetsku inspekciju Autonomne pokrajine Vojvodine ("Službeni list APV", broj: 22/17).
Služba za budžetsku inspekciju Autonomne pokrajine Vojvodine (u daljem tekstu: Služba) prestaje sa radom dana 31.12.2022. godine.
Ministarstvo nadležno za poslove finansija će od Autonomne pokrajine Vojvodine preuzeti zaposlena lica koja su raspoređena na radnim mestima u Službi, kao i prava, obaveze i predmete u radu koji su u vezi sa obavljanjem poslova budžetske inspekcije.
Služba će najkasnije do datuma utvrđenog za preuzimanje od strane ministarstva nadležnog za poslove finansija zaposlenih, prava, obaveza i predmeta u radu, a koji su u vezi sa obavljanjem poslova budžetske inspekcije:
- dostaviti Pokrajinskoj vladi izveštaj o izvršenoj inspekcijskoj kontroli s nalazima i merama za 2022. godinu,
- predati nadležnim pokrajinskim organima, upravama i službama finansijsku i drugu dokumentaciju i pismena relevantna i potrebna za sprovođenje činjenice o prestanku rada Službe.
Nakon prestanka rada Službe, Pokrajinski sekretarijat za finansije obavezuje se da:
1) izvrši finansijske obaveze Službe preuzete zaključno sa 31. decembrom 2022. godine, na teret aproprijacija odobrenih budžetom AP Vojvodine za 2023. godinu razdelu 10 Pokrajinski sekretarijat za finansije i
2) pripremi i dostavi nadležnim organima finansijske izveštaje Službe za 2022. godinu.
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu AP Vojvodine", a primenjuje se od 1. januara 2023. godine, izuzev člana 4. koji se primenjuje od dana stupanja na snagu ove odluke.