PRAVILNIKO USLOVIMA, KRITERIJUMIMA, POSTUPKU I NAČINU OSTVARIVANJA USLUGE SOCIJALNOG STANOVANJA U ZAŠTIĆENIM USLOVIMA("Sl. list grada Subotice", br. 33/2022) |
Ovim pravilnikom se uređuju uslovi za korišćenje usluge socijalnog stanovanja u zaštićenim uslovima, kriterijumi, merila i postupak za izbor korisnika usluge socijalnog stanovanja u zaštićenim uslovima i druga pitanja od značaja za korišćenje usluge socijalnog stanovanja u zaštićenim uslovima.
Socijalno stanovanje u zaštićenim uslovima (u daljem tekstu: socijalno stanovanje) obezbeđuje se u namenski izgrađenim stambenim objektima i stambenim jedinicama, kojima raspolaže Grad Subotica (u daljem tekstu: Grad).
Objektima iz stava 1. ovog člana upravlja Centar za socijalni rad Grada Subotice (u daljem tekstu: Centar za socijalni rad), koji je odgovoran za njihovo namensko korišćenje.
Usluga socijalnog stanovanja obuhvata:
- stanovanje u objektima određenim za ovu namenu,
- stručnu pomoć i podršku korisnicima u samostalnom življenju.
Korisnici usluge socijalnog stanovanja (u daljem tekstu: korisnici usluge) ne mogu steći pravo svojine na stanovima koje koriste, ne mogu na njima vršiti prepravke i rekonstrukciju i ne mogu preneti pravo korišćenja na treće lice.
Usluga socijalnog stanovanja obezbeđuje se socijalno ugroženim izbeglicama i interno raseljenim licima i porodicama, kao i socijalno ugroženim licima i porodicama iz lokalne zajednice, zainteresovanim za ovaj vid stambenog zbrinjavanja, koje imaju prebivalište ne teritoriji grada Subotice duže od dve godine do dana objavljivanja javnog poziva za izbor korisnika usluge, smeštenim u kolektivnim centrima ili nekom drugom vidu kolektivnog smeštaja, formalnom ili neformalnom ili u privatnom smeštaju.
Usluga socijalnog stanovanja se organizuje na području grada Subotice, u posebnim, za to predviđenim objektima (u daljem tekstu: objekti za socijalno stanovanje u zaštićenim uslovima).
Korisnici ove usluge su stambeno neobezbeđene, socijalno ugrožene izbeglice i interno raseljena lica, kao i socijalno ugrožena lica i porodice iz lokalne zajednice, zainteresovani za ovu uslugu, i to:
1. koja zbog fizičkih ili mentalnih oboljenja, hroničnih oboljenja ili invaliditeta člana/članova porodice ne mogu da obezbede adekvatne uslove za život;
2. jednoroditeljske porodice sa detetom/decom mlađim od 18 godina i/ili studentom/ima mlađim od 26 godina,
3.stara lica (samci i parovi) sposobni za samostalan život uz povremenu podršku.
Korisnici su i domaćin socijalnog stanovanja u zaštićenim uslovima, kao i članovi njegove porodice.
Stambeno neobezbeđenim se smatraju pojedinci i porodice koji ne poseduju nepokretnost na teritoriji Republike Srbije i u inostranstvu, kojom bi mogli da reše svoje stambene potrebe, nisu podneli zahtev za povraćaj bespravno oduzete nepokretne imovine i nisu otuđili nepokretnu imovinu ili nepokretnost ne ispunjava osnovne uslove stanovanja (nedostatak vodovodne, sanitarne, elektro instalacije).
Jednoroditeljsku porodicu čine roditelj koji živi sa decom rođenom u braku ili van braka, ako je drugi roditelj preminuo, nepoznat ili ako mu je nepoznato prebivalište, odnosno boravište duže od šest meseci, a očigledno je napustio dete i kada drugi roditelj ne učestvuje ili nedovoljno učestvuje u izdržavanju deteta.
Starim licima smatraju se lica koja su navršila 65 godina života.
Porodica domaćina je socijalno ugrožena, stambeno neobezbeđena, izbeglička ili porodica iz lokalnog stanovništva, sa jednim ili više radno sposobnih članova.
Porodicu u smislu ovog pravilnika čine roditelji, odnosno staratelji, hranitelji, usvojitelji i deca, kao i drugi srodnici, pod uslovom da žive u zajedničkom domaćinstvu.
Zajedničko domaćinstvo jeste zajednica življenja, privređivanja i trošenja sredstava svih članova domaćinstva bez obzira na stepen srodstva.
Korisnici usluge socijalnog stanovanja i domaćin ne plaćaju naknadu za korišćenje za stambene jedinice koje koriste.
Korisnici usluge socijalnog stanovanja i domaćin plaćaju troškove za utrošenu električnu energiju, grejanje, vodu, i druge komunalne troškove.
Troškovi tekućih popravki i održavanja objekata za socijalno stanovanje u zaštićenim uslovima, finansiraju se iz budžeta Grada Subotice.
Način i rokovi plaćanja regulišu se ugovorom koji korisnici sklapaju sa Centrom za socijalni rad.
III KRITERIJUMI I MERILA ZA IZBOR KORISNIKA
Lista reda prvenstva se utvrđuje na osnovu sledećih kriterijuma i merila:
1. Godine starosti
Domaćinstva koja čine samo lica koja su navršila 65 godina života za muškarce, odnosno 60 godina života za žene. |
20 bodova |
2. Ostale kategorije posebno socijalno ugroženih porodica:
- Po osnovu invalidnosti i telesnog oštećenja punoletnog člana, starosti do 65 godina, porodičnom domaćinstvu pripada:
Za telesno oštećenje: |
|
- za telesno oštećenje 80 - 100 % |
20 bodova |
- za telesno oštećenje 50 - 80 % |
15 bodova |
- za telesno oštećenje do 50 % |
10 bodova |
Za invalidnost: |
|
- gubitak radne sposobnosti |
30 bodova |
Ako kod istog lica postoji telesno oštećenje i smanjenje/gubitak radne sposobnosti, Komisija prilikom bodovanja uzima u obzir ono merilo na osnovu koga to lice dobija više bodova.
- Porodično domaćinstvo sa detetom telesno invalidnim ili sa smetnjama u razvoju: |
|
|
po porodičnom domaćinstvu |
30 bodova |
|
- Porodično domaćinstvo sa bolesnim članom porodice (maligna oboljenja, bronhijalna i srčana astma, teška opstruktivna oboljenja pluća, aktivna tuberkuloza, infarkt srca, dekompenzovana srčana oboljenja, transplantacija srca, cerebrovaskularni insult, epilepsija, teže duševne bolesti, progresivne nervnomišićne bolesti, pareze i paralize, hemofilija, insulin zavisni dijabetes, hronične bubrežne insuficijencije na dijalizama, sistemske autoimune bolesti, osteomijelitisi i HIV infekcije i slično): |
||
po porodičnom domaćinstvu |
20 bodova |
|
- Žrtve seksualnog/porodičnog nasilja: |
|
|
po porodičnom domaćinstvu |
20 bodova |
|
- Porodično domaćinstvo čiji član je nastradao ili nestao u sukobima na prostorima bivše Socijalističke Federativne Republike Jugoslavije |
20 bodova |
|
3. Materijalni položaj domaćinstva: |
|
|
- prihod do iznosa novčane socijalne pomoći (NSP) za konkretnu porodicu po osnovu odredbi Zakona o socijalnoj zaštiti |
20 bodova |
|
- prihod do dvostrukog iznosa novčane socijalne pomoći (NSP) za konkretnu porodicu po osnovu odredbi Zakona o socijalnoj zaštiti |
10 bodova |
|
4. Jednoroditeljska porodica: |
|
|
- za jednoroditeljsku porodicu |
20 bodova |
|
5. Porodično domaćinstvo/jednoroditeljska porodica koje imaju dete do 18 godina i/ili redovnog učenika i/ili studenta do 26 godina života: |
|
|
- po detetu do 18 godina i/ili redovnom učeniku i/ili studentu do 26 godina života: |
10 bodova |
|
6. Stambena situacija: |
|
|
- porodično domaćinstvo koje stanuje u iznajmljenom prostoru bez osnovnih higijensko-sanitarnih uslova |
20 bodova |
|
- porodično domaćinstvo smešteno u kolektivnom centru |
10 bodova |
IV POSTUPAK ZA IZBOR KORISNIKA USLUGE SOCIJALNOG STANOVANJA
Postupak za izbor korisnika usluge socijalnog stanovanja vrši Komisija za izbor korisnika usluge socijalnog stanovanja (u daljem tekstu: Komisija), koju obrazuje gradonačelnik.
Prvi sastav Komisije, pored predstavnika Grada Subotice, Centra za socijalni rad čine i predstavnici Komeserijata za izbeglice i migracije Republike Srbije.
Komisiju obrazuje Gradonačelnik rešenjem kojim se određuju njeni zadaci u skladu sa ovim pravilnikom.
Komisija raspisuje javni poziv za izbor korisnika usluge (u daljem tekstu: Javni poziv), koji sadrži: broj stambenih jedinica, uslove za izbor korisnika, rok za podnošenje prijava, dokaze i dokumentaciju koja se prilaže uz prijavu, rok i način objavljivanja odluke o izboru korisnika usluge.
Javni poziv iz stava 1. ovog člana objavljuje se na oglasnim tablama Gradske uprave Grada Subotice i Centra za socijalni rad, i na internet prezentaciji Grada Subotica www.subotica.rs.
Uz prijavu na javni poziv, koja se podnosi Gradu, Podnosilac prijave dostavlja sledeće dokaze:
1) Prijavu za korišćenje usluge socijalnog stanovanja/domaćina socijalnog stanovanja;
2) Fotokopiju izbegličke legitimacije/Rešenja o priznavanju, ukidanju ili prestanku izbegličkog statusa (obavezno za Podnosioca prijave, kao i za ostale članove porodičnog domaćinstva koji su bili ili su i dalje u statusu izbeglice);
3) Fotokopiju lične karte za sve članove porodičnog domaćinstva sa 16 i više godina (očitana lična karta ukoliko je u pitanju lična karta sa čipom);
4) Izvod iz matične knjige rođenih za decu mlađu od 16 godina;
5) Uverenje Ministarstva unutrašnjih poslova o kretanju prebivališta/boravišta za Podnosioca prijave i sve članove porodičnog domaćinstva, ne starije od 30 dana, sa podacima na kojoj adresi i od kog datuma je prijavljeno prebivalište;
6) Uverenje o državljanstvu ili fotokopiju rešenja o prijemu u državljanstvo Republike Srbije ili kopija podnetog zahteva za prijem u državljanstvo za sve članove porodičnog domaćinstva (ne odnosi se na lica sa ličnom kartom);
7) Uverenje o imovnom stanju iz Republičkog geodetskog zavoda za Podnosioca prijave i članove njegovog porodičnog domaćinstva, uključujući i maloletne članove njegovog porodičnog domaćinstva (Bulevar Vojvode Mišića br. 39, Beograd);
8) Uverenje Odeljenja za lokalnu poresku administraciju Grada o tome da li su Podnosilac prijave i članovi njegovog porodičnog domaćinstva, uključujući maloletne članove porodičnog domaćinstva, obveznici poreza na imovinu fizičkih lica;
9) Izjavu overenu kod nadležnog organa da Podnosilac prijave i članovi njegovog porodičnog domaćinstva nemaju u svojini nepokretnost u Republici Srbiji kojom mogu da reše svoje stambeno pitanje; da nemaju u svojini nepokretnost u državi porekla ili drugoj državi, a kojom bi mogli da reše svoje stambeno pitanje; da ne mogu da koriste nepokretnost u državi svog prethodnog prebivališta ili drugoj državi; da od momenta sticanja izbegličkog statusa nisu otuđili, poklonili ili zamenili nepokretnost u Republici Srbiji, državi porekla ili u drugoj državi, a kojom bi mogli da reše svoje stambene potrebe; da nisu korisnici drugog stambenog programa u procesu integracije u Republici Srbiji ili programa stambenog zbrinjavanja/obnove u procesu povratka u državu porekla, kojim bi mogli da reše ili su rešili svoje stambene potrebe;
Navodi iz izjave mogu biti predmet provere od strane Komisije za izbor korisnika;
10) Dokaz o stambenoj situaciji Podnosioca prijave i članova njegovog porodičnog domaćinstva:
- za domaćinstvo smešteno u kolektivnom centru - potvrda poverenika;
- za domaćinstvo koje stanuje u iznajmljenom prostoru bez osnovnih higijensko-sanitarnih uslova - izjava overena kod nadležnog organa;
11) Dokaz o prihodima:
- Potvrda o nezaposlenosti iz Nacionalne službe za zapošljavanje, za nezaposlene članove porodičnog domaćinstva koji su registrovani kod Nacionalne službe za zapošljavanje; U slučaju nezaposlenog člana porodičnog domaćinstva koji nije registrovan kod Nacionalne službe za zapošljavanje, izjava overena kod nadležnog organa da je nezaposlen i nema primanja;
- Uverenje o isplaćenoj naknadi iz Nacionalne službe za zapošljavanje;
- Potvrda poslodavca o visini primanja u mesecu koji prethodi mesecu podnošenja prijave na javni poziv - za zaposlene članove porodičnog domaćinstva ili izjava overena kod nadležnog organa da Podnosilac prijave, odnosno član njegovog porodičnog domaćinstva ostvaruje određene povremene prihode;
- Ček od penzije za mesec koji prethodi mesecu objavljivanja javnog poziva (odnosi se i na penziju iz Republike Srbije i na penziju iz zemlje porekla), odnosno potvrda nadležne službe ili u slučaju da Podnosilac prijave ili član njegovog porodičnog domaćinstva ne ostvaruje prihode od penzije - izjava overena kod nadležnog organa da lice ne ostvaruje prihode na ime penzije u Republici Srbiji, niti zemlji porekla;
12) Za članove porodičnog domaćinstva uzrasta od 15 do 26 godina - dokaz o školovanju, a ukoliko ovi članovi porodičnog domaćinstva nisu na školovanju - dokaze navedene u tački 11) ovog stava (dokazi o prihodima);
13) Dokaz za porodično domaćinstvo sa detetom sa invaliditetom ili smetnjama u razvoju - Rešenje Komisije za kategorizaciju dece ili mišljenje inter-resorne komisije za decu sa telesnim invaliditetom ili smetnjama u razvoju;
14) Dokaz o smanjenju ili gubitku radne sposobnosti ili telesnom oštećenju - Rešenje o smanjenju ili gubitku radne sposobnosti ili telesnom oštećenju za člana porodice sa invaliditetom;
15) Dokaz o postojanju bolesti od većeg socio-medicinskog značaja (maligna oboljenja, bronhijalna i srčana astma, teška opstruktivna oboljenja pluća, aktivna tuberkuloza, infarkt srca, dekompenzovana srčana oboljenja, transplantacija srca, cerebrovaskularni insult, epilepsija, teže duševne bolesti, progresivne nervnomišićne bolesti, pareze i paralize, hemofilija, insulin zavisni dijabetes, hronične bubrežne insuficijencije na dijalizama, sistemske autoimune bolesti, osteomijelitisi, HIV infekcije i sl.) - lekarski nalaz, ne stariji od godinu dana;
16) Za jednoroditeljsku porodicu prilaže se:
- potvrda o smrti bračnog druga;
- rešenje nadležnog suda o proglašenju nestalog lica za umrlo;
- izvod iz matične knjige rođenih dece bez utvrđenog očinstva;
- presuda o razvodu braka/dokaz o poveravanju maloletne dece/deteta (ukoliko u presudi o razvodu braka nije odlučeno o poveravanju deteta ili ukoliko se radi o vanbračnim partnerima čija je zajednica prestala da traje), a uz oba dokaza potrebno je priložiti izjavu Podnosioca prijave overenu od strane nadležnog organa da se Podnosilac prijave neposredno brine o detetu i da samostalno obezbeđuje sredstva za izdržavanje, da drugi roditelj ne učestvuje ili nedovoljno učestvuje u tim troškovima, a da, u međuvremenu, Podnosilac prijave nije zasnovao bračnu ili vanbračnu zajednicu;
17) Potvrdu nadležnog organa/organizacije za člana porodičnog domaćinstva koji je nastradao ili nestao u sukobima na prostorima bivše Socijalističke Federativne Republike Jugoslavije;
18) Sudska presuda ili izveštaj Centra za socijalni rad za člana porodice žrtvu seksualnog/porodičnog nasilja.
Dokazi iz stava 1. ovog člana podnose se u fotokopiji, s tim da Komisija za izbor korisnika može od Podnosioca prijave na javni poziv tražiti originalna dokumenta na uvid.
Pored dokaza navedenih u stavu 1. ovog člana, Komisija za izbor korisnika može od Podnosioca prijave tražiti i druge neophodne dokaze radi utvrđivanja činjenica i okolnosti potrebnih za donošenje pravilne odluke.
Komisija je dužna po službenoj dužnosti da vrši uvid, pribavlja i obrađuje podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija, a koji su neophodni za odlučivanje.
Nakon isteka roka za podnošenje prijava, Komisija utvrđuje ispunjenost uslova za svakog podnosioca prijave, vrši bodovanje, u skladu sa ovim pravilnikom, i na osnovu utvrđenog broja bodova sačinjava listu reda prvenstva za izbor korisnika usluge socijalnog stanovanja.
Broj bodova utvrđuje se sa stanjem poslednjeg dana roka za podnošenje prijava po objavljivanju javnog poziva.
Prvenstvo se ostvaruje najvećim brojem bodova na listi reda prvenstva.
Ako dva, ili više podnosioca prijave imaju isti broj bodova, prednost ima lice, odnosno porodično domaćinstvo gde je žena nosilac domaćinstva odnosno porodično domaćinstvo koje je po oceni Komisije ugroženije.
Predlog liste reda prvenstva sadrži: naziv komisije, pravni osnov na osnovu kojeg je utvrđen predlog, redni broj, ime i prezime podnosioca prijave, broj bodova po svakom kriterijumu, ukupan zbir bodova, datum utvrđivanja predloga, rok i način podnošenja prigovora.
Komisija objavljuje predlog liste reda prvenstva na oglasnim tablama Gradske uprave Grada Subotice i Centra za socijalni rad, na internet prezentaciji Grada Subotica www.subotica.rs.
Na predlog liste reda prvenstva podnosilac prijave može da podnese prigovor Komisiji, u roku od osam dana od dana objavljivanja liste reda prvenstva na pozivnoj tabli.
Komisija odlučuje po prigovorima i utvrđuje konačnu listu reda prvenstva.
Na osnovu konačne liste reda prvenstva Komisija donosi Odluku o izboru korisnika usluge.
Odluka o izboru korisnika usluge objavljuje se na način propisan u stavu 2. ovog člana.
Protiv Odluke o izboru korisnika usluge može se izjaviti žalba u roku od 15 dana od dana objavljivanja.
O žalbi na Odluku Komisije odlučuje Gradsko veće Grada Subotice, u roku od 15 dana od dana isteka roka za izjavljivanje žalbe.
Odluka Gradskog veća je konačna.
Na osnovu Odluke o izboru korisnika usluge, a na predlog Komisije, Centar za socijalni rad određuje domaćina socijalnog stanovanja, po prethodno pisanoj saglasnosti domaćina.
Na osnovu Odluke o izboru korisnika, u skladu sa ovim pravilnikom i zakonom, direktor Centra za socijalni rad zaključuje sa korisnikom usluge ugovor o međusobnim pravima i obavezama.
Pre korišćenja stambenog objekta sačinjava se zapisnik o primopredaji stana koji potpisuju direktor Centra za socijalni rad ili lice koje on ovlasti i korisnik usluge.
Ukoliko korisnik usluge da pisanu izjavu da ne želi da koristi uslugu socijalnog stanovanja, ili se ne useli u stan u roku od 30 dana od dana potpisivanja ugovora, Komisija će doneti odluku i izabrati za korisnika usluge sledećeg sa konačne liste reda prvenstva.
Centar za socijalni rad je u obavezi da:
- donese pravilnik o namenskom korišćenju objekata namenjenih za socijalno stanovanje i kućnom redu,
- prati namensko korišćenje objekata i opreme,
- odabere domaćinsku porodicu i prati njegov rad, obučava ga i pruža mu potrebnu podršku za vršenje njene uloge,
- utvrđuje vrstu podrške koja je potrebna pojedinom korisniku, pruža usluge iz svoje nadležnosti i organizuje potrebne programe za osnaživanje korisnika usluge,
- vrši obračun troškova u skladu sa članom 8. ovog pravilnika,
- redovno dostavlja Gradskoj upravi izveštaje o realizaciji usluge socijalnog stanovanja.
Korisnik usluge je u obavezi da:
- stambeni prostor i opremu koristi sa pažnjom dobrog domaćina, kao i da poštuje kućni red,
- zajedničke prostorije, instalacije i otvoreni dvorišni prostor koristi isključivo prema nameni, sa pažnjom dobrog domaćina,
- snosi troškove popravke u stanu, delu stana ili zajedničkim delovima objekta ili uređajima, instalacijama i opremi koje prouzrokuje namerno ili nepažnjom ili ih prouzrokuju članovi njegovog porodičnog domaćinstva,
- sarađuje sa ovlašćenim licima Centra za socijalni rad i domaćinskom porodicom,
- na poziv ovlašćenih lica Centra za socijalni rad omogući ulazak u stambenu jedinicu, odnosno objekat, u cilju provere njegovog namenskog i pravilnog korišćenja, kao i stanja zaduženog inventara i opreme,
- obavesti Centar za socijalni rad o svakoj promeni koja je od uticaja na korišćenje usluge socijalnog stanovanja u roku od 5 dana od dana nastale promene.
Domaćinska porodica ima sledeće dužnosti:
- da obezbeđuje podršku korisnicima u smislu "dobrosusedske pomoći",
- da ostvaruje redovan kontakt sa Centrom za socijalni rad radi obezbeđivanja potrebnih usluga i podrške korisnicima,
- da vodi računa o objektu i okolini, kao i da informiše Centar o eventualnim problemima i potrebama,
- da svojim stavom i aktivnostima doprinosi postojanju pozitivne klime i međusobnog poštovanja među stanarima i u širem okruženju, razvija dobrosusedske odnose i doprinosi integraciji u lokalnu zajednicu.
Međusobna prava i dužnosti regulišu se ugovorom koji zaključuju domaćin socijalnog stanovanja i Centar za socijalni rad.
V PRESTANAK UGOVORA O KORIŠĆENJU USLUGE SOCIJALNOG STANOVANJA
Ugovor o korišćenju usluge socijalnog stanovanja prestaje:
- ako korisnik usluge prestane da ispunjava uslove utvrđene ovim pravilnikom,
- ako korisnik usluge ili član njegovog porodičnog domaćinstva reši stambenu potrebu na drugi način,
- sporazumnim raskidom,
- ako korisnik ili članovi porodičnog domaćinstva prestanu da koriste stambenu jedinicu duže od tri meseca neprekidno,
- u drugim slučajevima u skladu sa zakonom.
Preispitivanje uslova za korišćenje usluge socijalnog stanovanja vrši Centar za socijalni rad, a po potrebi i češće.
U slučaju da korisnik usluge ne ispunjava uslove za korišćenje usluge socijalnog stanovanja direktor Centra za socijalni rad otkazuje ugovor o korišćenju usluge.
U slučaju smrti korisnika, članovi njegovog porodičnog domaćinstva nastavljaju sa korišćenjem usluge, s tim što ugovor o korišćenju usluge zaključuje jedan od članova porodičnog domaćinstva.
U slučaju smrti domaćina socijalnog stanovanja, član njegovog porodičnog domaćinstva može, uz saglasnost Centra za socijalni rad, preuzeti obavezu domaćina socijalnog stanovanja.
Ako lica iz stava 1. ovog člana ne zaključe Ugovor o korišćenju usluge u roku od 90 dana od dana smrti korisnika, prestaje im pravo na korišćenje usluge.
U slučajevima prestanka ugovora o korišćenju usluge otkazni rok ne može biti kraći od 90 dana.
Korisnik usluge dužan je da plati troškove stanovanja u celosti od dana prestanka ugovora do momenta napuštanja objekta.
Korisnik usluge prilikom napuštanja objekta dužan je da iznese sve predmete lične svojine, a u slučaju smrti korisnika, svi predmeti lične svojine stavljaju se na raspolaganje rodbini umrlog korisnika.
O predmetima lične svojine iz stava 3. ovog člana, sačinjava se službena beleška od strane Centra za socijalni rad.
Predmete lične svojine, koje srodnici umrlog korisnika ne podignu posle njegove smrti, čuvaju se do 30 dana.
Nakon isteka roka iz stava 5. ovog člana, predmeti lične svojine izdaju se na korišćenje ostalim korisnicima ili drugim licima u stanju socijalne potrebe, koje utvrdi Centar za socijalni rad.
Izbor korisnika usluge za stambene jedinice koje korisnici prestanu da koriste u skladu sa odredbama članova 23. do 26. ovog pravilnika, vrši Komisija u skladu sa odredbama ovog pravilnika i propisima o stanovanju vodeći računa o veličini odgovarajućeg stana.
Ovaj pravilnik stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Subotice".