ODLUKA

O SADRŽINI I FORMI OBRAZACA IZVEŠTAJA KORISNIKA SREDSTAVA O REALIZACIJI PROJEKTA

("Sl. list AP Vojvodine", br. 6/2023)

Član 1

Odlukom o sadržini i formi obrazaca izveštaja korisnika sredstava o realizaciji projekta, utvrđuje se sadržina i forma obrasca kvartalnog izveštaja korisnika sredstava o realizaciji projekta i obrasca završnog izveštaja korisnika sredstava o realizaciji projekta, koji se finansiraju iz sredstava Uprave za kapitala ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine (u daljem tekstu: obrasci izveštaja).

Član 2

Obrasci izveštaja sačinjavaju se u tabelarnoj formi.

Član 3

Ispod reči "Kvartalni izveštaj korisnika sredstava o realizaciji projekta", uputiti korisnika da navede naziv projekta iz ugovora o prenosu sredstava kao i za koji period se podnosi izveštaj.

Pored broja i datuma ugovora o prenosu sredstava, obrazac izveštaja obavezno sadrži:

1. OPŠTE PODATKE O KORISNIKU, i to:

1.1 podatke o korisniku: naziv, sedište i adresa, odgovorno lice i funkcija, kontakt telefon, faks, adresa elektronske pošte,

1.2 podatke o odgovornom licu za praćenje realizacije projekta - koordinatoru projekta: ime i prezime, kontakt telefon, faks, adresa elektronske pošte;

2. OPŠTE PODATKE O DOBAVLJAČU, i to:

2.1 podatke o dobavljaču: naziv, sedište i adresa, odgovorno lice i funkcija, kontakt telefon, faks, adresa elektronske pošte (dodati napomenu i uputiti korisnika da, ukoliko postoji više dobavljača za svakog pojedinačno popuniti tabelu);

3. PODATKE O UGOVORU O JAVNOJ NABAVCI:

3.1 predmet ugovora,

3.2 broj i datum ugovora,

3.3 rok izvršenja ugovora,

3.4 ugovorena vrednost,

3.5 podatke o dinamici izvršenja ugovora, i to: početak izvršenja ugovora, očekivani završetak ugovora, stepen izvršenosti (izražen u procentima), opis trenutnog stanja,

3.6 podatke o analizi kašnjenja, i to: broj dana kašnjenja, razlozi kašnjenja,

3.7 podatke o planiranju daljih aktivnosti: aktivnost, okvirni datum početka i završetka,

3.8 podatke o sredstvima finansijskog obezbeđenja u skladu sa ugovorom o javnoj nabavci, i to: tip i rok važenja za povraćaj avansa, dobro izvršenje posla, garantni rok;

4. PODATKE O FINANSIJSKOJ REALIZACIJI, prema sledećem:

4.1 podatke o ukupnoj vrednosti projekta, prema sledećim izvorima: Uprava za kapitalna ulaganja AP Vojvodine, iznos sopstvenih sredstava, iznos sredstava iz drugih izvora (navesti izvor), ukupan budžet projekta, sve izraženo procentualno, u RSD sa obračunatim porezom na dodatu vrednost, pri čemu se za svaki izvor posebno navodi koliko je opredeljeno, utrošeno i preostalo,

4.2 podatke o analizi finansijske realizacije sredstava opredeljenih od strane Uprave za kapitalna ulaganja APV (osnov, broj i datum, iznos, datum realizacije, dokaz),

4.3 podatke o analizi finansijske realizacije sredstava opredeljenih od strane korisnika sredstava i/ili iz drugih izvora (osnov, broj i datum, iznos, datum realizacije, dokaz);

5. OSTALE INFORMACIJE O PROJEKTU, i to:

5.1 podatke o vidljivosti projekta (uputiti korisnika da navede na koji način je obezbedio vidljivost projekta),

5.2 komentare (uputiti korisnika da navede pitanja, probleme ukoliko ih ima i da priloži propratnu dokumentaciju ukoliko je potrebno).

Obrazac izveštaja treba da sadrži datum izrade izveštaja, koordinatora projekta, potpis, odgovorno lice i funkciju, potpis i overu.

Član 4

Ispod reči "Završni izveštaj korisnika sredstava o realizaciji projekta", uputiti korisnika da navede naziv projekta iz ugovora o prenosu sredstava kao i za koji period se podnosi izveštaj.

Pored broja i datuma ugovora o prenosu sredstava, obrazac izveštaja obavezno sadrži:

1. OPŠTE PODATKE O KORISNIKU, i to:

1.1 podatke o korisniku: naziv, sedište i adresa, odgovorno lice i funkcija, kontakt telefon, faks, adresa elektronske pošte,

1.2 podatke o odgovornom licu za praćenje realizacije projekta - koordinatoru projekta: ime i prezime, kontakt telefon, faks, adresa elektronske pošte;

2. ANALIZU PLANIRANIH I REALIZOVANIH AKTIVNOSTI, i to:

2.1 podatke o planu aktivnosti prema akcionom planu za sprovođenje projekta u koji se navode: aktivnost, iznos sredstava potreban za realizaciju aktivnosti sa PDV-om, izvor finansiranja, period sprovođenja aktivnosti (okvirni datum početka i okvirni datum završetka), rezultat sprovedene aktivnosti;

2.2 podatke o realizaciji aktivnosti u koji se navode: aktivnost, iznos utrošenih sredstava za realizaciju aktivnosti sa PDV-om, izvor finansiranja, period sprovođenja aktivnosti (datum početka i datum završetka), rezultat sprovedene aktivnosti;

2.3 objašnjenje odstupanja od plana;

3. ANALIZU REALIZACIJE PLANA JAVNIH NABAVKI, i to:

3.1 podatke o planu javnih nabavki prema akcionom planu za sprovođenje projekta u koji se navode: predmet javne nabavke i vrsta postupka, procenjena vrednost bez PDV-a, procenjena vrednost sa PDV-om, izvor finansiranja, okvirni datum (pokretanja postupka i zaključenja ugovora);

3.2 podatke o realizaciji plana javnih nabavki u koji se navode: predmet javne nabavke i vrsta postupka, procenjena vrednost bez PDV-a, procenjena vrednost sa PDV-om, izvor finansiranja, datum (pokretanja postupka i zaključenja ugovora);

3.3 podatke o sprovođenju postupka javne nabavke u koji se navode: predmet javne nabavke i vrsta postupka, broj postavljenih pitanja zainteresovanih strana, broj izmena konkursne dokumentacije, broj podnetih zahteva za zaštitu prava u postupku javne nabavke, broj usvojenih zahteva za zaštitu prava u postupku javne nabavke od strane Republičke komisije za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki (u celini ili delimično);

4. DINAMIKU IZVRŠENJA UGOVORA O JAVNOJ NABAVCI, i to:

4.1 podatke o dobavljaču: naziv, sedište i adresa, odgovorno lice i funkcija, kontakt telefon, faks, adresa elektronske pošte (dodati napomenu i uputiti korisnika da, ukoliko postoji više dobavljača za svakog pojedinačno popuniti tabelu);

4.2 predmet ugovora;

4.3 broj i datum ugovora (uputiti korisnika da navede broj i datum pod kojim je ugovor zaveden kod korisnika);

4.4 ugovorena vrednost;

4.5 podatke o dinamici izvršenja ugovora u koji se navode: datum početka izvršenja ugovora, datum završetka ugovora;

4.6 podatke o analizi dinamike izvršenja ugovora u koji se navode: ugovoreni rok za završetak ugovora (osnovni ugovor), rok u kome je ugovor završen, objašnjenje za produžetak roka;

5. PODATKE O FINANSIJSKOJ REALIZACIJI, prema sledećem:

5.1 podatke o ukupnoj vrednosti projekta, prema sledećim izvorima: Uprava za kapitalna ulaganja AP Vojvodine, iznos sopstvenih sredstava, iznos sredstava iz drugih izvora (navesti izvor), ukupan budžet projekta, sve izraženo procentualno, u RSD sa obračunatim porezom na dodatu vrednost, pri čemu se za svaki izvor posebno navodi koliko je opredeljeno, utrošeno i preostalo;

5.2 podatke o finansijskoj realizaciji sredstava opredeljenih od strane Uprave za kapitalna ulaganja APV (osnov, broj i datum, iznos, datum realizacije, dokaz);

5.3 podatke o finansijskoj realizaciji sredstava opredeljenih od strane korisnika sredstava i/ili iz drugih izvora (osnov, broj i datum, iznos, datum realizacije, dokaz);

5.4 podatke o analizi izmena ugovorene vrednosti u koji se navode: ugovorena vrednost po osnovnom ugovoru, ugovorena vrednost nakon svih izmena ugovora i ugovaranja dodatnih radova, objašnjenje za izmenu vrednosti ugovora i ugovaranje dodatnih radova;

6. ANALIZU REZULTATA PROJEKTA, i to:

6.1 podatke o očekivanim rezultatima projekta prema akcionom planu za sprovođenje projekta u koji se navode: rezultat, indikator rezultata, izvor provere;

6.2 podatke o ostvarenim rezultatima projekta u koji se navode: rezultat, indikator rezultata, izvor provere;

6.3 objašnjenje odstupanja;

7. ANALIZU OSTVARENE KOMUNIKACIJE I VIDLJIVOSTI PROJEKTA, i to:

7.1 podatke o planu komunikacije i vidljivosti projekta prema akcionom planu za sprovođenje projekta u koji se navode: aktivnost, cilj aktivnosti, okvirni datum ili period sprovođenja aktivnosti;

7.2 podatke o realizaciji plana komunikacije i vidljivosti projekta u koji se navode: aktivnost, rezultat aktivnosti, datum ili period sprovođenja aktivnosti;

8. NAUČENE LEKCIJE TOKOM PRIPREME I REALIZACIJE PROJEKTA, i to:

8.1 uputiti korisnika da navede probleme koji su se javili u toku realizacije projekta, a koje nisu predvideli prilikom izrade predloga projekta ili akcionog plana i načine na koje će ih prevazići u realizaciji nekih narednih projekata (problemi/ greške u planiranju i definisanju projekta i potrebnih resursa, izboru projektnih rešenja, angažovanju spoljnih saradnika, internoj i eksternoj komunikaciji, pripremi dokumentacije za realizaciju projekta, sprovođenju javne nabavke, definisanju tehničkih specifikacija, dodatnih uslova, modela ugovora, koordinaciji projektnih aktivnosti, obezbeđivanju podrške lokalne zajednice i slično).

Obrazac izveštaja treba da sadrži datum izrade izveštaja, koordinatora projekta, potpis, odgovorno lice i funkciju, potpis i overu.

Član 5

Sastavni deo ove Odluke je Obrazac KI.01 Kvartalni izveštaj korisnika sredstava o realizaciji projekta i Obrazac ZI.01 Završni izveštaj korisnika sredstava o realizaciji projekta.

Član 6

Kvartalni izveštaj o realizaciji projekta se dostavlja najkasnije u roku od 15 dana od dana isteka svakog kalendarskog kvartala.

Završni izveštaj o realizaciji projekta se dostavlja najkasnije u roku od 15 dana od dana završetka realizacije projekta.

Član 7

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Autonomne pokrajine Vojvodine".

Obrasce KI.01 Kvartalni izveštaj korisnika sredstava o realizaciji projekta i ZI.01 Završni izveštaj korisnika sredstava o realizaciji projekta, koji su sastavni deo ove odluke, objavljene u "Sl. listu AP Vojvodine", br. 6/2023, možete pogledati OVDE