ZAKLJUČAK
O USVAJANJU TEKSTA PROGRAMA FINANSIJSKE PODRŠKE MERE I AKTIVNOSTI U OBLASTI OČUVANJA I JAČANJA ODNOSA REPUBLIKE SRBIJE I DIJASPORE KROZ PODRŠKU UDRUŽENJIMA DIJASPORE, REGIONA I MATIČNE DRŽAVE U 2023. GODINI

("Sl. glasnik RS", br. 49/2023)

1. Usvaja se tekst Programa finansijske podrške mere i aktivnosti u oblasti očuvanja i jačanja odnosa Republike Srbije i dijaspore kroz podršku udruženjima dijaspore, regiona i matične države u 2023. godini, koji je sastavni deo ovog zaključka.

2. Ovaj zaključak objaviti u "Službenom glasniku Republike Srbije".

 

 

PROGRAM
FINANSIJSKE PODRŠKE MERE I AKTIVNOSTI U OBLASTI OČUVANJA I JAČANJA ODNOSA REPUBLIKE SRBIJE I DIJASPORE KROZ PODRŠKU UDRUŽENJIMA DIJASPORE, REGIONA I MATIČNE DRŽAVE U 2023. GODINI

 

I PREDMET PROGRAMA

Programom finansijske podrške mere i aktivnosti u oblasti očuvanja i jačanja odnosa Republike Srbije i dijaspore kroz podršku udruženjima dijaspore, regiona i matične države u 2023. godini (u daljem tekstu: Program) utvrđuju se: cilj Programa, mere i aktivnosti u oblasti očuvanja i jačanja odnosa Republike Srbije i dijaspore u 2023. godini, korisnici sredstava, namena sredstava, uslovi za dobijanje sredstava, finansijski okvir, kriterijumi za ocenjivanje prijava, način i rok podnošenja prijave na javni poziv i neophodna dokumentacija, zaključivanje ugovora sa korisnicima sredstava i praćenje realizacije Programa.

Program sprovodi Vlada preko Kabineta ministra bez portfelja zaduženog za koordinaciju aktivnosti i mera u oblasti odnosa s dijasporom (u daljem tekstu: Kabinet ministra).

II CILJ PROGRAMA

Opšti cilj Programa jeste očuvanje, jačanje i ostvarivanje veza Republike Srbije i dijaspore, kroz finansijsku podršku udruženjima dijaspore, regiona i matične države za programe usmerene na mlade iz dijaspore i regiona u 2023. godini. Programom se naročito ostvaruje očuvanje srpskog kulturnog, etničkog i verskog identiteta kod mladih iz dijaspore i regiona, podstiču se mladi u dijaspori i regionu na povratak u Republiku Srbiji kroz afirmaciju i prezentaciju privrednog potencijala Republike Srbije.

III MERA I AKTIVNOSTI U OBLASTI OČUVANJA I JAČANJA ODNOSA REPUBLIKE SRBIJE I DIJASPORE U 2023. GODINI

Mera podrazumeva očuvanje i jačanje odnosa Republike Srbije i dijaspore, a sprovodi se kroz direktnu finansijsku podršku aktivnosti udruženja iz dijaspore, regiona i matične države u skladu sa ovim programom, a odnosi se na meru i aktivnosti u oblasti očuvanja i jačanja odnosa Republike Srbije i dijaspore u 2023. godini i sprovode se kroz sledeće aktivnosti:

(1) Aktivnosti organizacije koje naročito doprinose promociji srpskog jezika i ćiriličkog pisma, kao i srpskog kulturnog, umetničkog, etničkog, jezičkog i verskog identiteta kod mladih iz dijaspore i regiona (u daljem tekstu: Aktivnost 1.);

(2) Aktivnosti organizacije koje naročito doprinose unapređenju ekonomske saradnje između Republike Srbije i dijaspore i srba u regionu i podsticanju povratka mladih u Republiku Srbiju kroz afirmaciju i prezentaciju privrednog potencijala Republike Srbije (u daljem tekstu: Aktivnost 2.).

(3) Aktivnosti u cilju unapređivanja stručnih potencijala udruženja dijaspore kroz edukaciju, organizaciju obuka i stručnog usavršavanja u oblasti odnosa Republike Srbije sa mladima iz dijaspore i regiona (u daljem tekstu: Aktivnost 3.);

IV KORISNICI SREDSTAVA

Finansijsku podršku za sprovođenje aktivnosti u okviru mere, pod uslovima i na način predviđen ovim programom mogu da ostvaruju domaća i strana udruženja, u smislu Zakona o udruženjima ("Službeni glasnik RS", br. 51/09, 99/11 - dr. zakon i 44/18 - dr. zakon).

V NAMENA SREDSTAVA

Finansijska podrška za sprovođenje aktivnosti u okviru mere obuhvata naknadu troškova udruženja iz dijaspore, regiona ili matične države vezanih za sprovođenje aktivnosti, u skladu sa ovim programom.

Lista prihvatljivih troškova za sprovođenje aktivnosti data je u Prilogu 1, koji je odštampan uz ovaj program i čini njegov sastavni deo.

VI USLOVI ZA DOBIJANJE SREDSTAVA

Za ostvarivanje finansijske podrške podnosilac prijave mora da ispuni sledeće uslove:

1) da račun podnosioca prijave nije blokiran, odnosno da nije bio blokiran duže od 30 dana u periodu od 12 meseci pre podnošenja prijave po javnom pozivu za ostvarivanje finansijske podrške u skladu sa ovim programom;

2) da dostavi izrađen detaljan budžet aktivnosti;

3) da dostavi detaljan akcioni plan sa definisanom dinamikom sprovođenja predloženih aktivnosti koje će se realizovati do 30. septembra 2023. godine;

4) da poseduje stručni kadar za realizaciju aktivnosti.

Maksimalni iznos podrške iznosi 600.000 dinara po podnosiocu prijave.

VII FINANSIJSKI OKVIR

Sredstva za sprovođenje ovog programa obezbeđena su Rešenjem o upotrebi sredstava tekuće budžetske rezerve 05 broj 401-714/2023 od 27. januara 2023. godine ("Službeni glasnik RS", broj 6/23), u okviru Razdela 3. - Vlada, Glava 3.21. - Kabinet ministra bez portfelja zaduženog za koordinaciju aktivnosti i mera u oblasti odnosa sa dijasporom, Program 2102 - Podrška radu Vlade, funkcija 110 - Izvršni i zakonodavni organi, finansijski i fiskalni poslovi i spoljni poslovi, Projekat 4026 - Očuvanje nacionalnog i kulturnog identiteta organizacija civilnog društva naše dijaspore, ekonomske klasifikacije 481 - Dotacije nevladinim organizacijama - 79.000.000 dinara.

VIII KRITERIJUMI ZA OCENJIVANJE PRIJAVA

 

1. Održivost mere i aktivnosti

Broj poena

Dostavljeni podaci (opis mere, aktivnosti i učesnika, učešće u sufinansiranju, organizaciona struktura i kadrovi) ukazuju na mogućnost održivosti aktivnosti u budućnosti i bez javne finansijske podrške

25

Dostavljeni podaci (opis mere, aktivnosti i učesnika, učešće u sufinansiranju, organizaciona struktura i kadrovi) ukazuju na delimičnu mogućnost održivosti aktivnosti u budućnosti i bez javne finansijske podrške

15

Dostavljeni podaci (opis mere, aktivnosti i učesnika, učešće u sufinansiranju, organizaciona struktura i kadrovi) ne ukazuju na mogućnost održivosti aktivnosti u budućnosti bez javne finansijske podrške

0

2. Sopstveno učešće podnosioca prijave u troškovima realizacije aktivnosti:

Broj poena

Preko 30%

20

Od 10% do 30%

15

Do 10%

5

Bez sopstvenog učešća

0

3. Broj direktnih korisnika predložene aktivnosti

Broj poena

Preko 100

20

Od 50 do 100

10

Od 20 do 50

5

Do 20

0

4. Predložene aktivnosti doprinose ispunjavanju opšteg cilja Programa

Broj poena

U potpunosti

20

Delimično

15

Minimalni doprinos

5

Nema doprinosa

0

5. Podnosilac za predložene aktivnosti ima adekvatan stručni kadar

Broj poena

Za svaki zahtevani prihvatljivi trošak u okviru aktivnosti ima adekvatnog izvršioca

15

Za većinu zahtevanih prihvatljivih troškova u okviru aktivnosti ima adekvatnog izvršioca

10

Za manji broj zahtevanih prihvatljivih troškova u okviru aktivnosti ima adekvatnog izvršioca

5

Nema adekvatne izvršioce za zahtevane prihvatljive troškove

0

 

IX NAČIN I ROK PODNOŠENJA PRIJAVE

Prijava na javni poziv za ostvarivanje finansijske podrške podnosi se na propisanim obrascima iz Priloga II Programa uz koje se prilažu i:

1. kompletno popunjen prijavni Obrazac 1. i Obrazac 2.

2. potvrdu da račun podnosioca prijave nije bio blokiran duže od 30 dana u periodu od 12 meseci pre podnošenja prijave po javnom pozivu za ostvarivanje finansijske podrške iz odgovarajućeg registra;

3. izrađen detaljan budžet aktivnosti;

4. izrađen detaljan akcioni plan sa definisanom dinamikom sprovođenja predloženih aktivnosti, na osnovu čega se vidi da će sve aktivnosti realizovati do 30. septembra 2023. godine;

5. potvrde ili drugi dokazi o postojanju stručnog kadra za sprovođenje planiranih aktivnosti u skladu sa pozicijom, odnosno ulogom u aktivnosti za koju je predložen;

6. dokaz o obezbeđenim sredstvima sufinansiranja, i to izvod sa računa podnosioca prijave ili izjava da se za predložene aktivnosti zahteva podrška u 100% iznosu.

Prilog II čine Obrazac 1. - Prijava na javni poziv za finansijsku podršku mere i aktivnosti u oblasti očuvanja i jačanja odnosa Republike Srbije i dijaspore kroz podršku udruženjima dijaspore, regiona i matične države u 2023. godini i Obrazac 2. - Obrazac za predlog budžeta aktivnosti, koji su odštampani uz ovaj program i čine njegov sastavni deo.

Javni poziv će biti objavljen na srpskom jeziku u dnevnom listu koji ima pokrivenost na celoj teritoriji Republike Srbije, i u sredstvima informisanja objavljenim u inostranstvu, kao i na internet stranici https://www.mbpdijaspora.gov.rs

Ministar bez portfelja zadužen za koordinaciju aktivnosti i mera u oblasti odnosa Republike Srbije s dijasporom (u daljem tekstu: ministar) rešenjem obrazuje Komisiju koja utvrđuje predlog odluke o dodeli sredstava (u daljem tekstu: Komisija) u roku od 15 radnih dana. Ocenjivanje i odabir prijava na javni poziv Komisija vrši na osnovu Kriterijuma za ocenjivanje prijava koji je sastavni deo ovog programa. Minimalni broj poena za kvalifikaciju i prihvatanje prijave na javni poziv je 50 poena.

Javni poziv sadrži podatke koje uslove podnosioci prijave moraju da ispune da bi mogli da učestvuju u postupku ocene prispelih prijava, prihvatljive aktivnosti i troškove, način i rok za podnošenje prijave, dokumentaciju koja se podnosi uz prijavu, sadržaj i formu dokumentacije koja se podnosi uz prijavu, kao i druge podatke za sprovođenje javnog poziva.

Sve neblagovremene prijave neće se uzeti u razmatranje.

Ukoliko Komisija konstatuje da je prijava nekompletna, zahtevaće se dopuna od podnosioca prijave.

Datumom prispeća prijave smatra se datum dostavljanja poslednje dopune, odnosno kompletne dokumentacije u vezi sa podnetom prijavom na adresu za prijem pošte Kabineta ministra.

U slučaju da je prijava nepotpuna, podnosilac prijave će biti obavešten da u roku ne kraćem od pet radnih dana od dostavljanja obaveštenja dopuni prijavu. Obaveštenje o potrebnoj dopuni prijave dostavlja se podnosiocu prijave na elektronsku adresu naznačenu za kontakt u prijavnom obrascu. Ukoliko ne postupi po obaveštenju u navedenom roku, smatraće se da prijava nije kompletna i neće se razmatrati.

Ako Komisija u postupku utvrdi da nema dovoljno sredstva opredeljenih u konkursu za sve kvalifikovane prijave, Komisija vrši rangiranje kvalifikovanih prijava prema ostvarenom broju poena, u skladu sa ovim programom.

Ako više kvalifikovanih prijava ima isti broj bodova, prednost u dodeli imaju prijave na javni poziv koje su ranije podnete i prijave koje sadrže predlog za sufinansiranje aktivnosti.

Obrasci za prijavu se preuzimaju na internet stranici https://www.mbpdijaspora.gov.rs.

Prijava na javni poziv se podnosi na adresu: Kabinet ministra bez portfelja zadužen za koordinaciju aktivnosti i mera u oblasti odnosa sa dijasporom, Nemanjina 22-26, 11000 Beograd, 11 sprat, kancelarija broj 17.

Prijave na javni poziv se podnose u zatvorenoj koverti sa naznakom "Prijava po javnom pozivu za Program finansijske podrške mere i aktivnosti u oblasti očuvanja i jačanja odnosa Republike Srbije i dijaspore kroz podršku udruženjima dijaspore, regiona i matične države u 2023. godini".

Podnosilac prijave može podneti jednu prijavu za podršku po osnovu mere, a u okviru te mere može sprovesti više aktivnosti.

Nakon sprovođenja postupka obrade prijava na javni poziv, Komisija dostavlja predlog odluke o dodeli sredstava finansijske podrške, u roku od 15 radnih dana od dana zaključenja javnog poziva.

Na osnovu predloga odluke, ministar donosi konačnu odluku o dodeli sredstava finansijske podrške po javnom pozivu, koja se objavljuje na internet stranici https://www.mbpdijaspora.gov.rs.

X ZAKLJUČIVANJE UGOVORA

Na osnovu odluke o dodeli sredstava finansijske podrške po javnom pozivu, sa korisnicima sredstava ministar zaključuje ugovor o dodeli sredstava, kojim se bliže uređuju prava i obaveze u vezi sa sprovođenjem odobrenih aktivnosti koje su predmet finansijske podrške.

Međusobna prava, obaveze i odgovornosti u vezi sa korišćenjem sredstava finansijske podrške uređuju se ugovorom.

Ugovor sadrži:

1) naziv programa, meru i specifikaciju prihvaćenih aktivnosti;

2) preciziranu dinamiku sprovođenja aktivnosti;

3) iznos dodeljenih sredstava finansijske podrške i iznos sredstava - sufinansiranja od podnosioca prijave;

4) uslove i način realizacije prihvaćenih aktivnosti;

5) rok za dostavljanje izveštaja o realizaciji prihvaćenih aktivnosti;

6) način obaveštavanja javnosti o ostvarenoj finansijskoj podršci u realizaciji i prihvatljivih aktivnosti; u planu vidljivosti sprovođenja aktivnosti, navodi se način upoznavanja javnosti o realizaciji Programa, na jasan i nedvosmislen način, tokom realizacije Programa, navodi se da je mera i/ili aktivnost finansirana iz budžeta Republike Srbije, a na osnovu Programa koji sprovodi Kabinet ministra;

7) obavezu povraćaja sredstava u slučaju neizvršenja ugovorene obaveze ili nenamenskog trošenja sredstava finansijske podrške ili zbog kršenja drugih ugovorom definisanih obaveza.

Podnosilac prijave kome su sredstva odobrena, a koji nije potpisao ugovor u roku od 30 dana, smatraće se da je odustao od dodeljenih sredstava.

Ugovor stupa na snagu datumom potpisivanja ovlašćenih lica ugovornih strana. U slučaju da jedna od ugovornih strana potpiše ugovor naknadno, ugovor stupa na snagu danom poslednjeg potpisa.

XI PRAĆENJE REALIZACIJE PROGRAMA

Ministar rešenjem određuje koordinatora za svakog korisnika sredstava finansijske podrške.

Svaki realizovani ugovor u postupku realizacije i medijskom predstavljanju mora da sadrži informaciju da je organizovan pod pokroviteljstvom Kabineta ministra bez portfelja zaduženog za koordinaciju aktivnosti i mera u oblasti odnosa s dijasporom.

Korisnik sredstava finansijske podrške u skladu sa ovim programom dostavlja izveštaj o realizaciji aktivnosti i prihvatljivih troškova u formi narativnog i finansijskog izveštaja u skladu sa ugovorom, najkasnije u roku od 30 dana od dana isteka roka za realizaciju odobrenih aktivnosti.

Finansijski izveštaj mora biti potpisan od strane zakonskog zastupnika, odnosno ovlašćenog lica korisnika sredstava finansijske podrške i mora da sadrži kopije knjigovodstvene dokumentacije.

Korisniku sredstava finansijske podrške, koji ne dostavi izveštaj o realizaciji odobrenih aktivnosti, u formi i na način i u roku utvrđenim ugovorom, ministar upućuje pismenu opomenu da to učini u određenom roku.

Ako korisnik sredstava finansijske podrške ne podnese izveštaj u roku od 30 dana od dana isteka roka za podnošenje izveštaja ili dostavljeni izveštaj nije u skladu sa ugovorom o finansijskoj podršci za sprovođenje aktivnosti u skladu sa ovim programom, ministar upućuje zahtev za povraćaj primljenih sredstava, koji se izvršava na način predviđen ugovorom.

Kabinet ministra izrađuje godišnji izveštaj o realizaciji ovog programa i dostavlja ga Vladi, radi informisanja.

 

Prilog I

 

LISTA PRIHVATLJIVIH TROŠKOVA ZA SPROVOĐENJE AKTIVNOSTI

Mera

Aktivnost

Prihvatljivi trošak

Mera direktne finansijske podrške aktivnosti udruženjima iz dijaspore, regiona i matične države

(1) Aktivnosti organizacije koje naročito doprinose promociji srpskog jezika i ćiriličkog pisma, kao i srpskog kulturnog, umetničkog, etničkog, jezičkog i verskog identiteta kod mladih iz dijaspore i regiona

- troškovi prevoza
- troškovi smeštaja
- troškovi ishrane
- troškovi opreme za sprovođenje aktivnosti
- troškovi materijala za sprovođenje aktivnosti
- troškovi pomoćnog osoblja
- troškovi osoblja za edukaciju u oblasti obrazovanja, kulture, umetničkog i verskog identiteta
- ostali prateći troškovi organizacije (zakup prostora, edukativni materijal, štampani i reklamni materijal, snimanje audio i video materijala, medijske usluge, reprezentacija i promocija)

(2) Aktivnosti organizacije koje naročito doprinose unapređenju ekonomske saradnje između Republike Srbije i dijaspore i srba u regionu i podsticanju povratka mladih u Republiku Srbiju kroz afirmaciju i prezentaciju privrednog potencijala Republike Srbije;

- troškovi prevoza - troškovi smeštaja
- troškovi ishrane
- troškovi opreme za sprovođenje aktivnosti
- troškovi materijala za sprovođenje aktivnosti
- troškovi pomoćnog osoblja
- troškovi osoblja za edukaciju u oblasti obrazovanja, kulture, umetničkog i verskog identiteta
- ostali prateći troškovi organizacije (zakup prostora, edukativni materijal, štampani i reklamni materijal, snimanje audio i video materijala, medijske usluge, reprezentacija i promocija)

(3) Aktivnosti u cilju unapređivanja stručnih potencijala udruženja dijaspore kroz edukaciju, organizaciju obuka i stručnog usavršavanja u oblasti odnosa Republike Srbije sa mladima iz dijaspore i regiona

- troškovi prevoza
- troškovi smeštaja
- troškovi ishrane
- troškovi opreme za sprovođenje aktivnosti
- troškovi materijala za sprovođenje aktivnosti
- troškovi pomoćnog osoblja
- troškovi osoblja za edukaciju u oblasti obrazovanja, kulture, umetničkog i verskog identiteta
- ostali prateći troškovi organizacije (zakup prostora, edukativni materijal, štampani i reklamni materijal, snimanje audio i video materijala, medijske usluge, reprezentacija i promocija)

 

 

Prilog II

 

 

Republika Srbija
Vlada
Kabinet ministra zaduženog
za koordinaciju aktivnosti i
mera u oblasti odnosa s
dijasporom

 

 

Obrazac 1

 

PRIJAVA NA JAVNI POZIV ZA FINANSIJSKU PODRŠKU MERE I AKTIVNOSTI U OBLASTI OČUVANJA I JAČANJA ODNOSA REPUBLIKE SRBIJE I DIJASPORE KROZ PODRŠKU UDRUŽENJIMA DIJASPORE, REGIONA I MATIČNE DRŽAVE U 2023. GODINI

AKTIVNOST

 

1

Aktivnosti organizacije koje naročito doprinose promociji srpskog jezika i ćiriličkog pisma, kao i srpskog kulturnog, umetničkog, etničkog, jezičkog i verskog identiteta kod mladih iz dijaspore i regiona

2

Aktivnosti organizacije koje naročito doprinose unapređenju ekonomske saradnje između Republike Srbije i dijaspore i srba u regionu i podsticanju povratka mladih u Republiku Srbiju kroz afirmaciju i prezentaciju privrednog potencijala Republike Srbije

3

Aktivnosti u cilju unapređivanja stručnih potencijala udruženja dijaspore kroz edukaciju, organizaciju obuka i stručnog usavršavanja u oblasti odnosa Republike Srbije sa mladima iz dijaspore i regiona

Označite aktivnost za koju podnosite prijavu

1. OSNOVNI PODACI O PODNOSIOCU PRIJAVE

1

Grad/opština:

2

Matični broj:

3

PIB:

4

Broj računa za namenski transfer:

Poziv na broj:

5

Odgovorno lice:

Kontakt podaci:
- adresa:
- broj telefona:
- e-mail:

6

Odgovorno lice za sprovođenje mere i aktivnosti:

Kontakt podaci:
- adresa:
- broj telefona:
- e-mail:

2. SADRŽAJ, OPIS I UČESNICI

7

Opis i sadržaj predloženih aktivnosti:

 

Ukratko opišite sadržaj planiranih aktivnosti. Posebno istaknite vezu sa aktivnostima iz Programa kroz koje se izabrana aktivnost sprovodi.

8

Navedite učesnike mere i aktivnosti:

 

Ukratko navedite učesnike planiranih aktivnosti.

3. PREDMET I CILJEVI AKTIVNOSTI

9

Opis i ciljevi planiranih aktivnosti:

 

Navedite predmet prihvatljivih aktivnosti i ciljeve koji se postižu realizacijom tih aktivnosti.

4. CILJNE GRUPE I KORISNICI REZULTATA

10

Ciljne grupe i korisni rezultati za sve učesnike mere i aktivnosti:

 

Navedite ciljne grupe i korisnike rezultata prihvatljivih aktivnosti:

5. VREMENSKI OKVIR ZA REALIZACIJU AKTIVNOSTI

11

Vremenski okvir naveden po mesecima i nedeljama:

 

Navedite vreme realizacije planiranih aktivnosti.

6. MESTO REALIZACIJE

12

Mesto realizacije aktivnosti:

 

Navedite mesta realizacije aktivnosti: državu, grad, lokacija

7. PLAN VIDLJIVOSTI SPROVOĐENJA AKTIVNOSTI

13

Plan vidljivosti mere i aktivnosti - opis:

 

Opišite plan vidljivosti i vrste medija kroz koje će se popularisati aktivnosti i rezultati

8. POTREBNA FINANSIJSKA SREDSTVA

14

UKUPAN BUDŽET MERE I AKTIVNOSTI (u dinarima):

Iznos sredstava koji obezbeđuje podnosilac prijave (u dinarima):

Zahtevani iznos finansijske podrške koji se potražuje (u dinarima):

Navesti ukupnu vrednost mere i aktivnosti, sopstveno učešće i zahtevana sredstva.

 

U ________________

 

Ovlašćeno lice

Dana: _____________

M. P.

 

__________________

 

Funkcija

 

 

__________________

 

 

Obrazac 2

 

OBRAZAC ZA PREDLOG BUDŽETA AKTIVNOSTI

NAZIV PODNOSIOCA PRIJAVE:

 

AKTIVNOST ZA KOJU PODNOSI PRIJAVU:

 

NAZIV MERE I AKTIVNOSTI:

 

ZAHTEVANI IZNOS
FINANSIJSKE PODRŠKE KOJI SE POTRAŽUJE
(u dinarima):

 

IZNOS SREDSTAVA KOJI JE OBEZBEĐEN OD PODNOSIOCA PRIJAVE
(u dinarima):

 

UKUPAN BUDŽET MERE I AKTIVNOSTI
(u dinarima):

 

 

Rb.

TROŠKOVI

Iznos bez poreza
(a)

Iznos poreza
(b)

Ukupni iznos troškova
(a + b)

1.

Troškovi angažovanog osoblja na meri i aktivnostima

 

 

 

1.1

 

 

 

 

1.2

 

 

 

 

1.3

 

 

 

 

1.4

 

 

 

 

 

……..

 

 

 

 

Ukupno 1

 

 

 

2.

Troškovi usluga mere i aktivnosti

 

 

 

2.1

 

 

 

 

2.2

 

 

 

 

2.3

 

 

 

 

2.5

 

 

 

 

 

……..

 

 

 

 

Ukupno 2

 

 

 

3.

Troškovi materijala za meru i aktivnosti

 

 

 

3.1

 

 

 

 

3.2

 

 

 

 

3.3

 

 

 

 

3.4

 

 

 

 

 

……..

 

 

 

 

Ukupno 3

 

 

 

4.

Ostali prateći troškovi udruženja

 

 

 

4.1

 

 

 

 

4.2

 

 

 

 

 

….

 

 

 

 

Ukupno 4

 

 

 

UKUPNO SVI TROŠKOVI (1 + 2 + 3 + 4)

 

 

 

Opisni deo budžeta: