ODLUKA

O UTVRĐIVANJU GRANICA PROSTORNOG OBUHVATA U KOME SE DRUŠTVU SA OGRANIČENOM ODGOVORNOŠĆU ZA UPRAVLJANJE TURISTIČKIM PROSTOROM "PARK PALIĆ" PALIĆ POVERAVAJU DELATNOSTI OD OPŠTEG INTERESA U CILJU REALIZACIJE MASTER PLANA PALIĆ

("Sl. list grada Subotice", br. 1/2010, 15/2013, 29/2018 i 13/2023)

Član 1

Ovom Odlukom se konstatuje da je Vlada Republike Srbije dana 17.11.2006. godine donela Odluku o proglašenju dela naseljenog mesta Palić i dela jezera Palić sa priobaljem za prostor od značaja za razvoj turizma ("Službeni glasnik RS", broj 104/06), a dana 22.04.2012. godine Odluku o proglašenju Turističkog prostora "Palić" ("Službeni glasnik RS", br. 37/12).

Član 2

Ovom odlukom se konstatuje:

- da su dana 30. aprila 2008. godine radi upravljanja razvojem turističkog prostora "Park Palić" Palić, koji je Odlukom Vlade 05 broj 332-9749/2006-1 od 9. novembra 2006. godine, proglašen za prostor od značaja za turizam ("Službeni glasnik RS", broj 104/06) i koji je uređen Projektom razvoja turističkog kompleksa Palić odnosno Master planom Palića (u daljem tekstu: Master plan), a usvojen na sednici Skupštine opštine Subotica 15. maja 2007. godine ("Službeni list opštine Subotica" broj 12/2007) na osnovu ovlašćenja iz Zaključka Vlade 05 Broj: 023-6847/2007 od 27. decembra 2007. godine, Zaključka Izvršnog veća Autonomne pokrajine Vojvodina Broj: 023-00009/2008 od 28. januara 2008. godine i Rešenja o osnivanju Društva sa ograničenom odgovornošću za upravljanje razvojem turističkog prostora "Park Palić" Palić Skupštine opštine Subotica Broj: 1-00-023-15/2007 od 27. decembra 2007. godine, zaključile Ugovor o osnivanju Društva sa ograničenom odgovornošću za upravljanje razvojem turističkog prostora "Park Palić" Palić (u daljem tekstu: Ugovor), overen dana 30.04.2008. godine pred Opštinskim sudom u Subotici pod Ov2 6811/08;

- da je Društvo sa ograničenom odgovornošću za upravljanje razvojem turističkog prostora "Park Palić" Palić (u daljem tekstu: Društvo), upisano u Registar privrednih subjekata kod Agencije za privredne registre pod matičnim brojem_20564873___. (u daljem tekstu: Društvo);

- da je Skupština Grada Subotica dana 12. novembra 2015. godine donela Odluku o donošenju Programa razvoja turizma regiona jezera Palić ("Službeni list Grada Subotice", br. 38/15).

Član 3

Ovom Odlukom utvrđuju se granice prostornog obuhvata u kojima Društvo obavlja delatnosti, a koje granice su definisane Generalnim planom Subotica-Palić do 2020. godine (u daljem tekstu: zona nadležnosti), koji obuhvata prostor u sledećim katastarskim opštinama i oivičena je granicom:

K.O. Novi Grad

Priobalno područje zapadne obale jezera Palić, oivičeno granicom građevinskog reona tačkama iz Generalnog plana 86 (početna tačka nasipa između sektora II i III jezera Palić sa severne strane), 87, 88, 89 i 90 prema severu i istim smerom do raskrsnice Horgoškog puta i Creske ulice na Paliću, zatim prati granicu K.O. Palić u smeru jugoistoka, pa sve do početne tačke br. 86 iz Generalnog plana;

K.O. Palić

Područje obuhvaćeno granicama koja počinje tačkom 86 iz Generalnog plana (početna tačka nasipa između sektora II i III jezera Palić sa severne strane) i nastavlja do južne obale jezera Palić nasipom između II i III sektora, zatim prati granicu katastarske opštine prema istoku do tačke 36, zatim prati granicu građevinskog reona u smeru severoistoka preko tačaka 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, do 45 i odatle prati magistralni put Horgoš-Subotica u smeru zapada pa ulicom Horgoški put sve do raskrsnice Horgoškog puta i Creske ulice, odatle se nastavlja granicom katastarske opštine u smeru jugozapada, sve do početne tačke odnosno tačke 86;

K.O. Donji Grad

Područje oivičeno granicom od početne tačke nasipa između sektora II i III jezera Palić sa južne strane pa prema jugu do tačke 35, pa do tačke 36 granicom građevinskog reona, zatim u smeru severoistoka granicom građevinskog reona do preseka sa granicom K.O. Palić na magistralnom putu M24 Subotica Senta, zatim se područje zatvara na početnoj tački prateći granicu katastarske opštine u pravcu severozapada.

Član 4

Ovom Odlukom Društvu sa ograničenom odgovornošću za upravljanje turističkim prostorom "Park Palić" Palić poveravaju se poslovi od opšteg interesa koje Društvo obavlja u zoni nadležnosti:

- upravljanje građevinskim zemljištem u državnoj svojini sa pravom korišćenja grada Subotice ili u svojini Grada Subotice, koje se nalazi u zoni nadležnosti Društva

- izgradnja i održavanje komunalnih dobara u zoni nadležnosti Društva

- održavanje poslovnih objekata i prostora Grada u zoni nadležnosti Društva i staranje o objektima u svojini Grada u zoni nadležnosti Društva i to: Akva Parka na Paliću, Velika terasa- Pivnica i javni toaleti

- poslovi na ekološkoj sanaciji i remedijaciji jezera Palić i Krvavog jezera

- poslovi izgradnje turističke destinacije visoke kategorije u skladu sa usvojenim Master planom.

- pružanje opštih, specijalizovanih usluga i drugih usluga korisnicima u zoni nadležnosti.

Član 5

Poslovi vezani za upravljanje građevinskim zemljištem u državnoj svojini sa pravom korišćenja grada Subotice ili u svojini Grada Subotice, koje se nalazi u zoni nadležnosti Društva:

- organizovanje izrade prostorno-urbanističke dokumentacije i tehničke dokumentacije iz oblasti uređivanja zemljišta i staranje o ažurnom funkcionisanju i razvoju u oblasti građevinskog zemljišta u zoni nadležnosti;

- priprema godišnjih i srednjoročnih programa uređivanja građevinskog zemljišta u zoni nadležnosti;

- davanje u zakup površina javne namene u zoni nadležnosti;

- uređivanje građevinskog zemljišta (pripremanje zemljišta za izgradnju i komunalno opremanje zemljišta) u zoni nadležnosti;

- vođenje evidencije o građevinskom zemljištu u zoni nadležnosti

- staranje o zaštiti i racionalnom korišćenju građevinskog zemljišta u zoni nadležnosti (namenskog korišćenja), blagovremenog pripremanja za izgradnju, blagovremenog privođenja planiranoj nameni i dr.);

- svi stručni poslovi u vezi sa otuđenjem i davanjem građevinskog zemljišta u zakup u zoni nadležnosti;

- drugi stručni i administrativno-tehnički poslovi vezani za pripremu programa uređivanja i staranja o zaštiti i racionalnom korišćenju građevinskog zemljišta kojim upravlja Društvo.

Poslovi vezani za izgradnju i održavanje komunalnih dobara od opšteg interesa u zoni nadležnosti iz člana 1. ove Odluke su:

- izgradnja elektroenergetskih objekata, gasovoda, toplovoda, vodovoda i kanalizacije, IT infrastrukture i druge potrebne infrastrukture;

- izgradnja i održavanje objekata javne rasvete i saobraćajnica unutar područja u zoni nadležnosti Društva;

- razni stručni i administrativno-tehnički poslovi vezani za održavanje i izgradnju komunalnih dobara u zoni nadležnosti Društva.

Poslovi vezani za pružanje opštih, specijalizovani i drugih usluga korisnicima u zoni nadležnosti Društva iz člana 1. ove Odluke su:

- pružanje inženjering i konsalting usluga potrebnih za realizaciju investicionih projekata,

- usluge marketinga,

- davanje i zakup Akva Parka na Paliću, za račun Grada, izgrađenim na parceli broj 1397/3, KO Palić,

- davanje u zakup Velike terase - Pivnica, za račun Grada, izgrađenim na parceli broj 890/11 KO Palić,

- davanje u zakup javnih toaleta u zoni nadležnosti Društva, za račun Grada, a koje se nalaze na parceli broj 890/11, KO Palić.

Poslovi vezani za održavanje poslovnih objekata i prostora Grada u zoni nadležnosti Društva iz člana 1. ove odluke su:

- tekuće održavanje poslovnih objekata i prostora u zoni nadležnosti Društva koji nisu izdati u zakup i

- investiciono održavanje poslovnih objekata i prostora u zoni nadležnosti Društva.

Poslovi vezani za izgradnju turističke destinacije visoke kategorije u skladu sa usvojenim Master planom iz člana 1. ove Odluke su:

- marketinška promocija turističkog prostora;

- upravljanje prostorom u zoni nadležnosti u skladu sa važećim prostornim i planskim dokumentima;

- istraživanje mogućnosti turističkog tržišta;

- priprema projektno-tehničke dokumentacije, vođenje, ocena realizacije projekta i kontrola sprovođenja projekta.

Poslovi vezani za - pružanje opštih, specijalizovanih usluga i drugih usluga korisnicima u zoni nadležnosti iz člana 1. ove Odluke su:

- pružanje inženjering i konsalting usluga potrebnih za realizaciju investicionih projekata;

- usluge marketinga.

U okviru poslova iz prethodnih stavova Društvo za potrebe grada izraduje i vodi investicione programe i obezbeđuje stručni nadzor nad istima.

Član 5a

Poslovni prostori iz člana 5. stav 3. alineja 3., 4. i 5. se daju u zakup radi obavljanja poslovne delatnosti, a radi ostvarivanja prihoda Grada Subotice. U toku zakupa ne može se menjati namena poslovnog prostora, a zakupljeni poslovni prostor se ne može dati u podzakup.

Davanje u zakup se vrši na period do 15 godina.

Komisiju za poslovni prostor imenuje Skupština Društva, na mandatni period od četiri godine.

Komisija za poslovni prostor ima predsednika, zamenika predsednika i 3 člana.

Komisija za poslovni prostor:

- sprovodi postupak davanja u zakup poslovnog prostora;

- predlaže Direktoru donošenje akta o davanju u zakup poslovnog prostora po sprovedenom postupku prikupljanja pismenih ponuda.

Poslovni prostori se daju u zakup u postupku prikupljanja pismenih ponuda putem javnog oglašavanja, na osnovu Odluke Direktora Društva o načinu i uslovima davanja u zakup poslovnih prostora, a koje se donosi na osnovu predloga Skupštine Društva.

Nakon donošenja odluke o načinu i uslovima davanja u zakup poslovnih prostora, Direktor Društva objavljuje oglas o sprovođenju postupka prikupljanja pismenih ponuda za davanje u zakup poslovnih prostora. Oglas se objavljuje u "Službenom listu Grada Subotice", u lokalnim štampanim medijima i na veb-sajtu Društva, na jezicima koji su, shodno odredbama Statuta Grada, u službenoj upotrebi u Gradu Subotica.

Oglas iz stava 7. ovog člana obavezno sadrži:

- naziv zakupodavca;

- bliže podatke o načinu davanja u zakup poslovnog prostora (prikupljanje pismenih ponuda);

- opis poslovnog prostora koji se daje u zakup;

- uslove pod kojima se poslovni prostor daje u zakup (rok trajanja zakupa, namena poslovnog prostora i dr.);

- obaveze zakupca u vezi sa korišćenjem poslovnog prostora za određenu svrhu i namenu;

- vreme i mesto održavanja javnog otvaranja prispelih ponuda;

- način i vreme za dostavljanje pismenih ponuda za učešće u postupku prikupljanja pismenih ponuda;

- vreme i mesto uvida u dokumentaciju, odnosno uslove otkupa iste;

- početnu, odnosno najnižu visinu zakupnine po kojoj se poslovni prostor može dati u zakup;

- visinu i način polaganja depozita koji ne može biti manji od 50.000,00 dinara;

- rok za povraćaj depozita učesnicima koji nisu uspeli u postupku prikupljanja pismenih ponuda;

- naznaku da se u ponudi obavezno navodi broj računa na koji će se izvršiti povraćaj depozita;

- datum i vreme razgledanja nepokretnosti koja se daje u zakup.

Ponuda koja se dostavlja obavezno sadrži: dokaz o uplati depozita, iznos zakupnine koja se nudi, za preduzetnike: ime i prezime preduzetnika, adresu, broj lične karte, jedinstveni broj građana, naziv radnje, matični broj; za pravna lica: naziv i sedište, kopiju rešenja o upisu pravnog lica u registar kod nadležnog organa, kao i punomoćje za lice koje zastupa podnosioca prijave, osim u slučaju kada pravno lice zastupa zakonski zastupnik.

Podnosioci neblagovremene ili nepotpune ponude ne mogu učestvovati u postupku prikupljanja pismenih ponuda, a nepotpune ili neblagovremene ponude se odbacuju.

Početna, odnosno najniža visina zakupnine po kojoj se poslovni prostor može dati u zakup je mesečna procenjena tržišna visina zakupnine koja se utvrđuje posebnim aktom Skupštine Grada Subotica.

Izbor najpovoljnijeg ponuđača vrši se primenom kriterijuma visine ponuđene zakupnine. Ukoliko u postupku dva ili više ponuđača ponude isti iznos zakupnine, Komisija Društva pozvaće ponuđače koji su ponudili isti iznos zakupnine, da u roku od tri dana od dana prijema poziva, dostave novu pismenu zatvorenu ponudu, koja ne može biti manja od prvobitne ponude, a koje ponude će Komisija Društva otvoriti i utvrditi najpovoljnijeg ponuđača. Ukoliko ponuđači u roku od tri dana ne dostave novu ponudu, odnosno ako su ponuđači dostavili novu ponudu sa istovetnom zakupninom, Komisija Društva će putem žreba izvršiti izbor najpovoljnijeg ponuđača.

Najviša ponuđena zakupnina po osnovu koje ponuđač stiče pravo zakupa predstavlja zakupninu za poslovni prostor za koji je ponuđač stekao pravo zakupa koju je zakupac u obavezi da plati do 15. u mesecu za prethodni mesec.

Član 5b

Akt o davanju u zakup poslovnog prostora po sprovedenom postupku prikupljanja pismenih ponuda donosi Direktor Društva, na predlog Komisije.

Akt o davanju u zakup poslovnog prostora sadrži: naziv podnosioca zahteva - zakupca poslovnog prostora; bliže podatke o poslovnom prostoru koji se daje u zakup; naziv i oznaku poslovne delatnosti koja će se obavljati u poslovnom prostoru; naznačenje na koji vremenski period se poslovni prostor daje u zakup; vrsta finansijskog instrumenta za obezbeđenje plaćanja obaveze po osnovu zakupa u visini od četiri mesečne zakupnine; druge potrebne podatke.

Zakupac je dužan da najkasnije u roku od 30 dana od dana dostave akta iz prethodnog stava pristupi zaključenju ugovora o zakupu.

Ugovor o zakupu potpisuje Direktor Društva.

Ugovor o zakupu poslovnog prostora sadrži naročito:

- sve podatke o poslovnom prostoru (adresa, poslovna zona, površina, broj prostorija i dr.),

- poslovna delatnost koja će se obavljati u poslovnom prostoru (naziv i oznaka),

- podaci o aktu na osnovu kojeg se ugovor zaključuje,

- zabranu izdavanja u podzakup,

- zabranu obavljanja u poslovnom prostoru bilo kojeg vida poslovno-tehničke saradnje,

- vreme na koje se prostor izdaje u zakup,

- obavezu zakupca da prilikom zaključivanja ugovora o zakupu poslovnog prostora položi finansijski instrument za obezbeđenje plaćanja zakupnine u visini od četiri mesečne zakupnine u obliku avalirane menice, ili da deponuje novčana sredstva u toj visini,

- obavezu zakupca da za korišćenje poslovnog prostora počev od dana preuzimanja poslovnog prostora plaća zakupninu, sa naznakom iznosa zakupnine po m2, u skladu sa Cenovnikom odnosno izlicitirani iznos koji predstavlja mesečnu zakupninu,

- da zakupac zakupninu plaća na osnovu dostavljene fakture, mesečno, do 15-og u mesecu, za prethodni mesec,

- da je zakupac obavezan u slučaju kašnjenja u plaćanju zakupnine platiti zakonsku zateznu kamatu,

- da se prilikom promene visine zakupnine zakupac o promeni zakupnine obaveštava putem fakture,

- da zakupac sam snosi troškove tekućeg održavanja poslovnog prostora kao i da je dužan da uredno plaća troškove utrošene električne energije, vode, grejanja, odnošenja smeća, troškove upravljanja zgradom, troškove tekućeg i investicionog održavanja zajedničkih delova zgrade u kojoj se poslovni prostor nalazi i druge troškove koji su vezani za korišćenje poslovnog prostora,

- da zakupac ne može vršiti adaptaciju, sanaciju ili rekonstrukciju poslovnog prostora bez prethodne saglasnosti vlasnika, te da troškovi adaptacije, sanacije ili rekonstrukcije padaju na teret zakupca,

- da zakupac može izvoditi radove koji imaju karakter investicionog održavanja na zakupljenom poslovnom prostoru, uz pribavljanje odobrenja vlasnika,

- da se prilikom primopredaje poslovnog prostora (predaja i vraćanje) sačinjava zapisnik o stanju u kome se poslovni prostor nalazi,

- da je zakupac dužan posle izjavljenog raskida ili po isteku otkaznog roka - ukoliko ne napusti poslovni prostor, za sve vreme posedovanja istog, plaćati naknadu u visini dvostruke zakupnine,

- da je zakupac upoznat da nadzor nad korišćenjem poslovnog prostora vrši Društvo putem ovlašćenih zaposlenih, koji su ovlašćeni da ulaze u sve delove poslovnog prostora koji je dat u zakup radi kontrole u pogledu zakupca, veličine i strukture poslovnog prostora, održavanosti poslovnog prostora i dr. Zakupac koji u roku od 30 dana od dana dostave akta o davanju u zakup ne zaključi ugovor o zakupu, gubi status zakupca i gubi uplaćeni iznos depozita.

U slučaju iz prethodnog stava Direktor Društva, na predlog Komisije, donosi akt o stavljanju van snage akta o davanju u zakup poslovnog prostora.

Zakupac je u obavezi da prilikom zaključivanja ugovora o zakupu poslovnog prostora položi finansijski instrument za obezbeđenje plaćanja obaveza po osnovu zakupa u visini od četiri mesečne zakupnine u obliku avalirane menice, ili da deponuje novčana sredstva u toj visini na depozitni račun Grada.

Predaju poslovnog prostora zakupcu u posed vrše ovlašćeni zaposleni u Društvu sa ograničenom odgovornošću za upravljanje turističkim prostorom "Park Palić" Palić. O predaji poslovnog prostora sačinjava se zapisnik u kojem se konstatuje stanje poslovnog prostora (broj prostorija koji čine poslovni prostor, površina poslovnog prostora, opis stanja i sl.) i podaci vezani za snošenje troškova poslovnog prostora (stanje brojila i sl.).

Zakupac je dužan da otpočne korišćenje poslovnog prostora za obavljanje delatnosti radi kojeg je poslovni prostor uzeo u zakup najkasnije u roku od 30 dana od dana zaključenja ugovora o zakupu. Izuzetno zakupac može i kasnije da otpočne korišćenje poslovnog prostora za obavljanje delatnosti radi kojeg je poslovni prostor uzeo u zakup u slučaju, ako mu je odobrena adaptacija, sanacija ili rekonstrukcija poslovnog prostora ili izvođenje radova na investicionom održavanju zakupljenog poslovnog prostora.

Zakupac je dužan da zakupljeni poslovni prostor koristi za svo vreme trajanja zakupa, odnosno može da ga ne koristi samo izuzetno, u opravdanim slučajevima.

Zakupac je dužan da za vreme trajanja zakupnog odnosa poslovni prostor koristi kao dobar domaćin, kao i da snosi troškove tekućeg održavanja poslovnog prostora, kao i da uredno plaća troškove utrošene električne energije, vode, grejanja, odnošenja smeća, troškove upravljanja zgradom i troškove tekućeg i investicionog održavanja zajedničkih delova zgrade u kom se poslovni prostor nalazi i druge troškove koji su vezani za korišćenje poslovnog prostora. Obaveza plaćanja troškova vezanih za korišćenje poslovnog prostora započinje danom stupanja u posed poslovnog prostora. Nadzor nad korišćenjem poslovnih prostora vrši Društvo putem ovlašćenih zaposlenih."

Za postupke koji su u vezi sa investicionim održavanjem, adaptacijom, sanacijom ili rekonstrukcijom objekta će se primenjivati članovi 17. i 18. Odluke o davanju u zakup poslovnih prostora ("Službeni list Grada Subotice", br. 14/18).

Član 5v

Zakup poslovnog prostora prestaje:

- istekom vremena na koje je poslovni prostor dat u zakup;

- sporazumom zakupodavca i zakupca;

- jednostranim raskidom ugovora;

- jednostranim otkazom ugovora;

- usled prestanka odnosno smrti zakupca.

U slučajevima iz stava 1. ovog člana shodno se primenjuju članovi 20.-24. Odluke o davanju u zakup poslovnih prostora ("Službeni list Grada Subotice", br. 14/18).

Po prestanku ugovora o zakupu poslovnog prostora zakupac je dužan poslovni prostor vratiti u stanju u kojem ga je primio, izuzev kada je uz saglasnost zakupodavca izvršena adaptacija, sanacija ili rekonstrukcija poslovnog prostora odnosno kada su po odobrenju zakupodavca izvedeni radovi koji imaju karakter investicionog održavanja.

Kada su izvršeni radovi u cilju uređenja enterijera zakupodavac može zahtevati da se poslovni prostor vrati u stanje u kojem ga je zakupac primio.

Preuzimanje u posed poslovnog prostora od zakupca vrše ovlašćeni zaposleni Društva.

O preuzimanju poslovnog prostora sačinjava se zapisnik u kojem se konstatuje stanje poslovnog prostora i podaci vezani za snošenje troškova poslovnog prostora (stanje brojila i sl.).

Član 6

Za obavljanje poslova iz člana 3. ove Odluke Društvu se obezbeđuju sredstva iz budžeta RS, APV i Grada.

Izvori sredstava koji se obezbeđuju u budžetu Grada za obezbeđenje sredstava Društvu za obavljanje delatnosti iz člana 3. ove Odluke su:

- naknada za uređivanje građevinskog zemljišta koje se nalazi u zoni nadležnosti Društva,

- prihodi od otuđenja (prodaje) i davanja u zakup građevinskog zemljišta i drugih nepokretnosti u državnoj svojini koje koristi Grad, JP Palić Ludaš, ustanova i druga organizacija ciji je osnivač Grad, a koja se nalaze u zoni nadležnosti Društva,

- deo naknade za korišćenje građevinskog zemljišta,

- deo naknade za izgradnju, održavanje i korišćenje lokalnih puteva,

- deo komunalne takse za držanje motornih drumskih i priključnih vozila,

- deo sredstva iz poreza na zarade,

- deo sredstva boravišne takse,

- ostali prihodi budžeta Grada,

- namenska sredstva pristigla u budžet Grada iz budžeta RS i APV,

- prihodi po osnovu donacija,

- sopstveni prihodi.

Preduzeće ostvaruje sredstva i iz drugih izvora, u skladu sa zakonom.

Član 7

Danom stupanja na snagu ove odluke, Društvo preuzima nadležnosti iz člana 4. ove Odluke od Javnog preduzeća "Direkcija za izgradnju grada Subotica" i Javnog preduzeća "Palić Ludaš" u granicama prostornog obuhvata definisanim u članu 1. ove Odluke u kojima Društvo obavlja poverene delatnosti od opšteg interesa utvrđene ovom Odlukom.

Član 8

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Subotica".

 

Samostalni članovi Odluke o izmenama i dopunama
Odluke o utvrđivanju granica prostornog obuhvata u kome se društvu sa ograničenom odgovornošću za upravljanje turističkim prostorom "Park Palić" Palić poveravaju delatnosti od opšteg interesa u cilju realizacije master plana Palić

("Sl. list grada Subotice", br. 13/2023)

Član 6

Društvo sa ograničenom odgovornošću za upravljanje turističkim prostorom "Park Palić" Palić zadužuje se da u roku od 30 dana od dana donošenja ove Odluke uskladi Ugovor o osnivanju Društva sa ograničenom odgovornošću za upravljanje turističkim prostorom "Park Palić" Palić sa ovom Odlukom.

Član 7

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Grada Subotice".