PRAVILNIK
O DODELI SREDSTAVA ZA SUFINANSIRANJE IZGRADNJE, SANACIJE, REKONSTRUKCIJE I IZRADE TEHNIČKE DOKUMENTACIJE VODNIH OBJEKATA U JAVNOJ SVOJINI NA TERITORIJI AP VOJVODINE U 2023. GODINI

("Sl. list AP Vojvodine", br. 28/2023)

Opšte odredbe

Član 1

Pravilnikom o dodeli sredstava za sufinansiranje izgradnje, sanacije, rekonstrukcije i izrade tehničke dokumentacije vodnih objekata u javnoj svojini za 2023. godinu (u daljem tekstu: Pravilnik) propisuje se namena sredstava, postupak dodeljivanja sredstava, kriterijumi za dodelu sredstava i druga pitanja značajna za realizaciju aktivnosti iz Godišnjeg programa korišćenja sredstava iz budžetskog fonda za vode Autonomne pokrajine Vojvodine za 2023. godinu (u daljem tekstu: Program) "Sufinansiranje rekonstrukcije, sanacije, izgradnje i izrade projektno tehničke dokumentacije vodnih objekata u javnoj svojini u 2023. godini" (tačka II, podtačka 1.1. Programa).

Program iz stava 1. ovog člana sastavni je deo Pokrajinske skupštinske odluke o godišnjem programu korišćenja sredstava iz Budžetskog fonda za vode Autonomne pokrajine Vojvodine za 2023. godinu ("Službeni list APV", broj 54/2022 i 22/23), a Pokrajinski sekretarijat za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo (u daljem tekstu: Pokrajinski sekretarijat) zadužen je za njegovu realizaciju.

Visina i način dodele sredstava

Član 2

Ukupan iznos sredstava koji se dodeljuje po Pravilniku i Konkursu za dodelu sredstava za sufinansiranje izgradnje, sanacije i rekonstrukcije vodnih objekata u javnoj svojini u 2023. godini (u daljem tekstu: Konkurs) jeste do 481.693.000,00 dinara, i to:

• za vodne objekte u javnoj svojini - do 481.693.000,00 dinara;

Maksimalni iznos sredstava po jednom projektu za vodne objekte u javnoj svojini, koji odobrava Pokrajinski sekretarijat iznosi do 50.000.000,00 dinara, bez PDV-a.

Bespovratna sredstva za izgradnju, sanaciju, rekonstrukciju i izradu tehničke dokumentacije vodnih objekata u javnoj svojini po ovom konkursu utvrđuju se u iznosu do 80% od ukupno prihvatljivih troškova. Preostali iznos obezbeđuje Korisnik sredstava.

Korisnik sredstava podnosi prijavu za svaki projekat posebno. Svaka jedinica lokalne samouprave može podneti više prijava.

Sredstva iz stava 1. ovog člana dodeljivaće se putem konkursa koji se objavljuje u jednim dnevnim novinama sa kojima Pokrajinski sekretarijat ima zaključen ugovor o objavljivanju akata, na internet stranici Sekretarijata i u "Službenom listu AP Vojvodine".

Konkurs je otvoren do 11.07.2023. godine.

Dokumentacija podneta na Konkurs se ne vraća.

Sredstva za realizaciju aktivnosti - prema Pravilniku i po Konkursu - dodeljuju se bespovratno.

Namene za koje se mogu koristiti sredstva

Član 3

Sredstva koja se dodeljuju po Konkursu mogu se koristiti:

- za izgradnju, sanaciju, rekonstrukciju i izradu tehničke dokumentacije vodnih objekata u javnoj svojini, kao što su postrojenja za pripremu vode za piće, pumpne stanice, rezervoari, javne vodovodne mreže, magistralni cevovodi do naselja ili industrije, nabavka i ugradnja cevovodne armature i elektromašinske opreme u navedenim objektima, kao i bušenje i opremanje bunara.

Sredstva koja se dodeljuju po Konkursu ne mogu se koristiti za:

- nabavku opreme i delova opreme kao rezervnih delova;

- nabavku polovne, nedeklarisane opreme i delova;

- kućne priključke za objekte fekalne kanalizacije;

- plaćanja poreza, sudskih i carinskih troškova;

- naknada za zarade.

Korisnici sredstava

Član 4

Pravo učešća na konkursu imaju jedinice lokalne samouprave s teritorije Autonomne pokrajine Vojvodine (u daljem tekstu: Korisnici sredstava), za potrebe svojih mesnih zajednica, javnih preduzeća, javnih komunalnih preduzeća i privrednih društava koja vrše poverene poslove iz oblasti komunalne - vodoprivredne delatnosti, a čiji su osnivači lokalne samouprave.

Uslovi za učešće na konkursu

Član 5

Korisnici sredstava ili mesne zajednice, javna preduzeća, javna komunalna preduzeća i privredna društava koja vrše poverene poslove iz oblasti komunalne - vodoprivredne delatnosti, a za čije potrebe Korisnici sredstava apliciraju na Konkurs, moraju imati izmirene obaveze za vodne naknade za korišćenje vodnog dobra i za ispuštenu vodu, a zaključno sa 31.12.2022. godine, ili potpisan reprogram duga ili sporazum o odlaganju plaćanja duga. Ukoliko korisnik sredstava nije obveznik naknade, treba dostaviti overenu izjavu da nije zaduživan po tom osnovu. Obrazac izjave može se preuzeti s veb-stranice: www. psp.vojvodina.gov.rs i prilagoditi nazivu korisnika sredstava.

Potrebna dokumentacija kojom se dokazuje ispunjenost uslova za učešće na konkursu

Član 6

Potrebna dokumentacija kojom se dokazuje ispunjenost uslova za učešće na konkursu:

1. odluke opštinskog/gradskog veća o realizaciji investicije u kojoj je opredeljen iznos sopstvenog učešća (forma odluke može se preuzeti s veb-stranice: www.psp.vojvodina.gov.rs);

2. izvodi iz opštinskog/gradskog budžeta, kojim se potvrđuje iznos sopstvenog učešća - dostaviti najkasnije 15 dana od dana potpisivanja ugovora; ukoliko nema navedena sredstva, neophodno je dostaviti izjavu nadležnog organa potpisanu od ovlašćenog lica o tome da će se ista obezbediti najkasnije u roku od 15 dana od dana zaključenja ugovora;

3. Izjava predsednika opštine/gradonačelnika kojom - pod punom krivičnom i materijalnom odgovornošću - garantuje da za projekte za koje se konkuriše nije pokrenut postupak javne nabavke radova i da nije već zaključen ugovor po završenom postupku javne nabavke;

4. U slučaju da podnosilac prijave nakon objavljenog Konkursa pokreće postupak javne nabavke kao i u slučaju pokretanja javne nabavke nakon objavljivanja konkursa i podnošenja prijave na isti, neophodno je da dostavi Rešenje o obrazovanju komisije i Odluke o pokretanju postupka javne nabavke;

5. važeća građevinska dozvola, a za bušenje bunara i rešenje Pokrajinskog sekretarijata za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj kojim se odobrava izvođenje primenjenih geoloških istraživanja podzemnih voda;

6. izvod iz projekta za građevinsku dozvolu, odnosno iz glavnog projekta, izrađenog po Zakonu o planiranju i izgradnji, odnosno u skladu sa Pravilnikom o sadržini, načinu i postupku izrade i način vršenja kontrole tehničke dokumentacije prema klasi i nameni objekta;

7. Predmer i predračun radova overen od strane odgovornog projektanta, ne stariji od 6 meseci, sa obaveznim datumom izrade;

8. Ukoliko se radovi za koje se konkuriše izvode po fazama, a samo za pojedine faze podnosi prijava, potrebno je posebno naznačiti radove za koje se sredstva traže, sa iskazanim ukupnim predmerom i predračunom i posebno iskazanim predmerom i predračunom za fazu/faze za koju se podnosi prijava;

9. Izjava predsednika opštine/gradonačelnika o tome da za fazu za koju se traže sredstava ranije nisu Pokrajinska vlada ili drugi izvori finansiranja dodeljivali sredstva;

10. tehnička kontrola projekta za građevinsku dozvolu, u skladu sa Zakonom o planiranju i izgradnji, odnosno tehnička kontrola glavnog projekta;

11. za rekonstrukciju objekata na koji se primenjuje član 145. Zakona o planiranju i izgradnji, umesto dokumentacije utvrđene tačke 6. i 7. ovog konkursa, priložiti dokumentaciju u skladu s pomenutim zakonom - rešenje kojim se odobrava izvođenje radova i idejni projekat;

12. za nabavku, zamenu i ugradnju opreme (bunara, postrojenja za pripremu vode za piće, crpnih stanica vodovoda), za koje se primenjuje član 145. Zakona o planiranju i izgradnji, a u vezi sa članom 2. stav 1. tačka 35. - sanacija, priložiti dokumentaciju u skladu s pomenutim zakonom - rešenje kojim se odobrava izvođenje radova i idejni projekat i priložiti predračun za opremu;

13. u slučaju da se projekat (za koji se podnosi prijava) odnosi na hitne radove, neophodno je dostaviti i dokumentaciju koja upućuje na hitnost u rešavanju (npr. zapisnik inspektora);

14. za postrojenja za pijaću vodu u ruralnim sredinama idejni projekat ili idejno rešenje uz uslov da se u roku od 60 dana od dana zaključenja ugovora, dostavi građevinska dozvola.

Potrebna dokumentacija kojom se dokazuje ispunjenost uslova za učešće na konkursu za sufinansiranje izrade tehničke dokumentacije:

1. Dokumentacija pod rednim brojem 1 do 4, 9, 10 iz stava 1. ovoga člana;

2. Informaciju o lokaciji i/ili ishodovane lokacijske uslove (ukoliko postoje);

3. Izvodi iz prethodno izrađene tehničke dokumentacije;

4. Projektni zadatak.

Potrebna dokumentacija kojom se dokazuje ispunjenost uslova za učešće na konkursu za sufinansiranje postrojenja za pripremu vode za piće ukoliko nema građevinsku dozvolu:

1. Dokumentacija pod rednim brojem 1 do 4, 13 i 14 iz stava 1. ovoga člana;

2. Informaciju o lokaciji i/ili ishodovane lokacijske uslove (ukoliko postoje) ili izvodi iz prethodno izrađene tehničke dokumentacije;

3. Projektni zadatak;

4. Procena vrednosti investicije od strane projektanta.

U slučaju potrebe, Pokrajinski sekretarijat zadržava pravo da od podnosioca prijave zatraži dodatnu dokumentaciju.

Način podnošenja prijave

Član 7

Prijava sa potrebnom dokumentacijom može se dostaviti:

- putem pošte na adresu organa,

- lično u Pisarnici pokrajinskih organa uprave ili

- elektronskim putem - AgroSens.platforma.

Uputstvo o načinu podnošenja elektronske prijave i elektronskom opštenju između organa i podnosioca prijave sastavni je deo ovog Pravilnika i objavljen je na internet stranici organa.

Postupanje s nepotpunim prijavama

Član 8

Svi traženi podaci na prijavnom obrascu moraju biti tačno, jasno i čitko popunjeni, u suprotnom Komisija neće postupati po Prijavi.

Za podnosioce nepotpunih prijava, Pokrajinski sekretarijat po službenoj dužnosti od nadležnih organa pribavlja podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija u skladu sa zakonom koji uređuje opšti upravni postupak, a za ostalu dokumentaciju će biti pozvani da dopune u roku od osam (8) dana od dana prijema poziva.

Ukoliko podnosioci nepotpunih prijava u roku iz prethodnog stava ne dopune dokumentaciju, prijava će biti odbačena kao nepotpuna.

Prijave koje su dopunjene biće razmatrane tek nakon dostavljanja dokumentacije koja je tražena pozivom iz stava 1. ovog člana.

Kriterijumi za dodelu sredstava

Član 9

R. br.

Kriterijumi

1.

Stepen obezbeđenosti sopstvenih sredstava, odnosno dokazi o obezbeđenosti sredstava za izgradnju, sanaciju, rekonstrukciju i izradu tehničke dokumentacije vodnih objekata u javnoj svojini i izradu tehničke dokumentacije objekata fekalne kanalizacije, uključujući i odluke nadležnih organa i institucija koje učestvuju u finansiranju.

Do 20%

0

20,1-40%

5

Preko 40%

10

2.

 

Zahtevi koji se odnose na sedište grada ili opštine

0

Zahtevi koji se odnose na naselje koje nije sedište opštine, odnosno grada

20

3.

Postojeća problematika u snabdevanju vodom (stvarne potrebe: hitnost rešavanja problema po pitanju kvaliteta vode za piće - nalaz i/ili nalog vodnog i/ili sanitarnog inspektora, nadležne institucije - laboratorije)

20

4.

Značaj realizacije prijavljenih projekata za vodne objekte u javnoj svojini

Projekat koji je označen kao prioritetni

10

Projekat koji je označen kao drugi po redu prioriteta ili nije označen red prioriteta

5

5.

Ostali specifični uslovi - razvijenost opštine po Uredbi o utvrđivanju jedinstvene liste razvijenosti regiona i jedinica lokalne samouprave ("Službeni glasnik RS", broj 104/2014).

> 100%

5

80 , 100%

10

60 , 80%

15

£ 60%

20

6.

Stepen značaja projekta, svrsishodnost i očekivani efekti projekta

Nizak

0

Srednji

10

Visok

30

Odlučivanje o dodeli sredstava

Član 10

Komisija za razmatranje prijava (u daljem tekstu: Komisija), koju je imenovao pokrajinski sekretar, razmatra podnete prijave i donosi zapisnik s predlogom odluke o dodeli sredstava.

Komisija utvrđuje listu podnosilaca prijava koji ispunjavaju uslove na osnovu dostavljene dokumentacije, u skladu s kriterijumima definisanih u Konkursu i Pravilniku i formira bodovnu listu na osnovu koje se dodeljuju bespovratna sredstva, a sve do utroška sredstava opredeljenih Konkursom.

U zapisnik se unosi:

- ukupan broj podnetih prijava sa prikazom traženih sredstava,

- prihvatljive prijave sa prikazom bodova i iznosa,

- neprihvatljive prijave razvrstane po razlozima neprihvatljivosti.

Istovremeno sa zapisnikom Komisija donosi i predlog odluke o dodeli sredstava.

Predlogom odluke o dodeli sredstava utvrđuju se pojedinačni iznosi sredstava po podnosiocu prijave kom su odobrena sredstva i način bodovanja, a podnosiocima prijava kojima sredstva nisu odobrena navode se razlozi odbijanja ili odbacivanja.

Član 11

Odluku o dodeli sredstava donosi pokrajinski sekretar, na osnovu predloga komisije za sprovođenje konkursa.

Odluka se objavljuje na zvaničnoj internet stranici Pokrajinskog sekretarijata: www.psp.vojvodina.gov.rs.

Pojedinačna rešenja

Član 12

Na osnovu odluke o dodeli sredstava, koju je doneo pokrajinski sekretar, komisija za sprovođenje konkursa sačinjava, a pokrajinski sekretar donosi rešenje sa obrazloženjem i poukom o pravnom sredstvu za podnosioce prijava kojima su prijave odbijene ili odbačene.

Pravo žalbe

Član 13

Nezadovoljni podnosilac prijave ima pravo žalbe, u skladu sa zakonom.

Žalba se ulaže Pokrajinskoj vladi, putem Pokrajinskog sekretarijata, u roku od 15 dana od dana dostavljanja pojedinačnog rešenja.

O žalbi se odlučuje u postupku propisanom Zakonom o opštem upravnom postupku.

Izmena odluke

Član 14

Komisija će predložiti izmenu i dopunu Odluke o raspodeli sredstava na osnovu usvojenih žalbi ili ukoliko podnosioci prijava odustanu od realizacije investicije, raskida ili aneksiranja zaključenih ugovora, a ukoliko proceni da postoji mogućnost realizacije ugovora tokom budžetske godine i utvrdiće podnosioce prijave kojima se odobravaju neraspoređena sredstva prema redosledu bodovne liste.

Ugovor o dodeli bespovratnih sredstava

Član 15

Prava i obaveze između Sekretarijata i korisnika sredstava regulišu se ugovorom.

Nakon donošenja odluke o dodeli bespovratnih sredstava, pokrajinski sekretar odnosno lice koje on ovlasti - u ime Pokrajinskog sekretarijata - zaključuje s korisnikom ugovor o dodeli sredstava, kojim se regulišu prava i obaveze ugovornih strana.

Ugovorom se uređuju međusobna prava, obaveze i odgovornosti, a naročito sledeće: predmet ugovora, rok u kojem se aktivnost odobrena na konkursu realizuje, iznos sredstava, prenos sredstava, instrumenti obezbeđenja za slučaj nenamenskog trošenja sredstava, praćenje realizacije investicije ili aktivnosti, povraćaj neutrošenog dela sredstava.

Sredstva će se isplaćivati u više faza i to:

1. sredstva u vrednosti do 70% od dodeljenog iznosa biće preneta nakon potpisivanja ugovora i dostavljanja registrovane menice, a u skladu s prilivom sredstava u budžet APV;

2. ostatak sredstava biće isplaćivan po pravdanju uplaćenog avansa, a po ispostavljenim privremenim situacijama i okončanoj situaciji, u srazmeri koja je utvrđena ugovorom;

3. ukoliko korisnik sredstava u momentu podnošenja prijave na konkurs nije pokrenuo postupak javne nabavke, dužan je da pokrene postupak javne nabavke u roku od 30 dana od dana zaključenja ugovora, kao i da o tome dostavi dokaz davaocu sredstava - rešenje o obrazovanju komisije za javnu nabavku i odluku o pokretanju postupka javne nabavke;

4. u slučaju da se sredstva potroše nenamenski ili da se ne iskoriste u predviđenom roku, Korisnik sredstava je dužan da ih vrati sa zakonskom zateznom kamatom od dana prenosa sredstava;

5. Sekretarijat zadržava pravo da kontroliše utrošak sredstava uvidom u izvršenje radova i dokumentaciju putem ovlašćenih predstavnika Sekretarijata iz resornog sektora i predstavnika budžetske inspekcije;

6. konačan iznos sredstava, koja obezbeđuju Sekretarijat i Korisnik sredstava, utvrdiće se nakon sprovedenog postupka javne nabavke i zaključenog ugovora sa izvođačem radova i/ili nakon dostavljanja overene okončane situacije u slučajevima kada se vrednost izvedenih radova razlikuje od ugovorene vrednosti;

7. ukoliko je vrednost radova i/ili opreme ugovorena između korisnika sredstava i izvođača radova i/ili isporučioca opreme veća od ukupne ugovorene vrednosti ugovora između Sekretarijata i korisnika sredstava, razlika pada na teret korisnika sredstava;

8. ukoliko je vrednost radova i/ili opreme ugovorena između Korisnika sredstava i izvođača radova i/ili isporučioca opreme manja od ukupne ugovorene vrednosti ugovora između Sekretarijata i korisnika sredstava, konačan iznos sredstava koje obezbeđuju Sekretarijat i korisnik sredstava utvrđuje se ugovorenim procentualnim učešćem obe ugovorne strane;

9. korisnik sredstava dužan je da dodeljena sredstva iskoristi do 02.12.2023. godine.

Aneksiranje ugovora

Član 16

Izuzetno, u slučaju opravdanih okolnosti, na pismeni zahtev korisnika sredstava, predsednik komisije za sprovođenje konkursa može predložiti Pokrajinskom sekretaru da zaključeni ugovor izmeni aneksom ugovora, u pogledu izmene rokova, dinamike aktivnosti, smanjenja odobrenog iznosa i drugih pitanja značajnih za uspešnu realizaciju investicije.

Uputstvo za dostavu neophodne dokumentacije za pravdanje sredstava
Lista dokumenata

Član 17

1

Ugovor zaključen sa izvođačem u prilogu koga se mora nalaziti ponuda izabranog ponuđača (ugovoriti popunjavanje građevinskog dnevnika i građevinske knjige). Ponuda izabranog ponuđača sa jasno definisanom vrstom i količinom ugovorenih radova i opreme koja se nabavlja i ugrađuje (bez formulacija "ili odgovarajuće")

2

Avansni račun za ugovorene uplate avansa po Avansnom predračunu ili predračunu;

3

Okončana situacija - faktura (konačni obračun) - overena od strane Naručioca, Izvođača radova, stručnog nadzora i odgovornog izvođača radova. Svi računi treba da su u skladu sa članom 42. Zakona o porezu za dodatu vrednost kao i da sadrže podatke: naziv i broj predmetne javne nabavke, broj ugovora o javnoj nabavci, broj i naziv stavke, jedinicu mere, cenu po jedinici mere, naziv proizvođača, komercijalni naziv, model/tip, kataloški broj i serijski broj isporučenih dobara.

4

Zapisnik o primopredaji radova, u kome se detaljno navodi u kom periodu su trajali radovi kao i da li su isti izvedeni u skladu sa predmerom i predračunom radova i da li je izvršena proba ugrađene opreme, koji je overen i potpisan od strane Naručioca, Izvođača radova, stručnog nadzora i odgovornog izvođača radova;

5

Ugovor sa stručnim nadzorom, sa detaljnim opisom poslova i ugovorenim sačinjavanjem građevinskog dnevnika i građevinske knjige

6

Izveštaj stručnog nadzora izvršenim radovima i ugrađenoj opremi

7

Izjava korisnika sredstava da su radovi realizovani u skladu sa tehničkom dokumentacijom, koja je podneta na konkurs (predmet Ugovora sa Davaocem sredstava), odnosno da su pozicije stavki radova i ugrađene opreme u potpunosti identične na ponudi izabranog ponuđača, u građevinskom dnevniku i u specifikaciji konačnog obračuna (okončane situacije)

8

Narativni izveštaj

9

Izveštaj o strukturi utrošenih sredstava

10

Izvodi o svim plaćanjima prema izvođaču

11

Interni obračun PDV-a, sa poreskom prijavom za PDV i specifikacijom računa (ukoliko je račun ili okončana situacija izdat bez PDV-a)

12

Izvod o plaćenom PDV-u

13

Odštampana foto dokumentacija o realizovanim radovima

Praćenje realizacije ugovora

Član 18

Pokrajinski sekretarijat prati realizaciju investicije za koju su odobrena sredstva u rokovima određenim ovim pravilnikom. Praćenje investicije obuhvata:

- dostavu dokumentacije definisane pravilnikom za raspodelu sredstava po konkursu, konkursom i ugovorom;

- obavezu korisnika sredstava da Pokrajinskom sekretarijatu omogući uvid u relevantnu dokumentaciju ili druge dokaze o aktivnostima korisnika sredstava u vezi sa odobrenom investicijom;

- terensko praćenje realizacije investicije i ugovorenih obaveza.

Terensko praćenje realizacije investicije i ugovorenih obaveza Pokrajinski sekretarijat može vršiti komisijski ili to poveriti poljoprivrednoj stručnoj službi.

Monitoring posete mogu biti redovne i vanredne, najavljene i nenajavljene.

Korisnik sredstava dužan je da obezbedi uslove za nesmetanu monitoring posetu, jer će se - u suprotnom - smatrati da nije ispoštovao odredbe ugovora i pokrenuće se postupak ili raskida ugovora ili naplate nenamenskog utroška sredstava.

Nakon izvršene monitoring posete, sačinjava se zapisnik.

Postupanje u slučaju nepravilnosti

Član 19

Ukoliko se u toku perioda praćenja investicije utvrdi da korisnik sredstava nije postupao u skladu sa odredbama konkursa i ugovora, te da su nepravilnosti takve prirode da onemogućavaju nadležni organ da utvrdi da li su dodeljena sredstva namenski korišćena, odnosno ako se utvrdi nenamenski utrošak sredstava, komisija za sprovođenje konkursa, na osnovu zapisnika o utvrđenim nepravilnostima, predložiće odluku o raskidu ugovora, a Pokrajinski sekretarijat će pokrenuti postupak za raskid ugovora i povraćaj sredstava, s pripadajućom kamatom.

Raskid ugovora i povraćaj sredstava

Član 20

Na zahtev korisnika sredstava, vansudskim poravnanjem, može se odobriti vraćanje sredstava na više mesečnih rata.

Korisniku sredstava koji sredstva vrati bez aktiviranja sredstava obezbeđenja ili ostvarivanja prava Pokrajinskog sekretarijata na povraćaj sredstava u sudskom postupku sledećih 48 meseci, počev od momenta krajnjeg roka za realizaciju investicije, na konkursima Pokrajinskog sekretarijata na kojima učestvuje računaće se 20 negativnih bodova.

Korisnik sredstava koji nenamenski utroši sredstva, a čiji povrat Pokrajinski sekretarijat ostvari ili aktiviranjem sredstava obezbeđenja ili u sudskom postupku, sledećih 60 meseci ne može učestvovati u konkursima Pokrajinskog sekretarijata. Pokrajinski sekretarijat ima obavezu da neizvršenje ugovornih obaveza prijavi nadležnom ministarstvu radi upisa pasivnog statusa.

Izveštaj o realizovanoj finansijskoj podršci

Član 21

Pokrajinski sekretarijat izrađuje izveštaj o realizovanoj finansijskoj podršci iz budžetskih sredstava u prethodnoj kalendarskoj godini.

Pokrajinski sekretarijat će sprovesti analizu uspešnosti, kvaliteta i stepena ostvarenosti ciljeva konkursa za dodelu sredstava, radi analize i ocene efekata na unapređivanje stanja u određenoj oblasti u kojoj se korisnicima dodeljuju finansijska sredstva.

Završne odredbe

Član 22

Pravilnik stupa na snagu danom objavljivanja u "Službenom listu Autonomne pokrajine Vojvodine".