REŠENJE

O UTVRĐIVANJU POVRŠINE KOJA SE DAJE NA KORIŠĆENJE, NAČINU KORIŠĆENJA, ROKA I NAKNADE ZA KORIŠĆENJE I ODRŽAVANJE JAVNE POVRŠINE U VREME ODRŽAVANJA MANIFESTACIJE "38. DANI LUDAJE"

("Sl. list grada Kikinde", br. 17/2023)

Utvrđuje se da, za vreme održavanja Manifestacije "38. Dani ludaje", predmet davanja na korišćenje može biti javna površina u pešačkoj zoni Kikinde i prostor ispred gradske pijace, isključivo površine od 4 m2 (u daljem tekstu: jedno mesto) u trajanju od 4 dana, i to 14, 15, 16. i 17. septembra 2023. godine.

Izuzetno, predmet davanja na korišćenje, u Sektoru "C" koji je namenjen za postavljanje štandova za prodaju hrane sa roštilja, alkoholnih i bezalkoholnih pića, može biti javna površina u pešačkoj zoni Kikinde površine, najviše do 20 m2, odnosno, najviše pet mesta.

Javna površina iz stava 1. i 2. daje se na korišćenje isključivo organizacijama, privrednim društvima, preduzetnicima, udruženjima građana i registrovanim poljoprivrednim gazdinstvima (u daljem tekstu: Zakupcima) za određeni sektor u skladu sa vrstom robe koju izlažu ili prodaju.

Naknadu za korišćenje javne površine u vreme održavanja Manifestacije "38. Dani ludaje" za postavljanje štandova i tezgi na namenskim lokacijama utvrđivaće i naplaćivati Sekretarijat za lokalnu poresku administraciju Gradske uprave grada Kikinde, propisanu tarifnim brojem 1. stav 1. tačka 1. i tačka 10. Odluke o naknadama za korišćenje javnih površina na teritoriji grada Kikinde ("Službeni list grada Kikinde", br. 9/2019 i 20/2019).

Vlasnici tezgi i štandova, u svim sektorima, sem u Sektoru "C", pored naknade iz stava 4. ovog rešenja, dužni su da plate iznos od 4.000,00 dinara po jednom mestu, kao naknadu za održavanje javne površine u vreme trajanja Manifestacije.

Vlasnici štandova u Sektoru "C" koji je namenjen za postavljanje štandova za prodaju hrane sa roštilja, alkoholnih i bezalkoholnih pića, dužni su da plate iznos od 5.000,00 dinara po jednom mestu, kao naknadu za održavanje javne površine u vreme trajanja Manifestacije.

Naknadu iz stava 5. i 6. naplaćivaće Sekretarijat za lokalnu poresku administraciju, Gradske uprave grada Kikinde.

Zakupci će moći da podnose zahteve za zauzimanje javne površine za postavljanje pokretnih tezgi-kućica za određeni sektor koji odgovara vrsti robe koju izlažu odnosno prodaju, najranije počev od 21.08.2023. godine zaključno sa 12.09.2023. godine.

Prilikom podnošenja zahteva za zauzimanje javne površine za postavljanje pokretnih tezgi-kućica zakupac je potrebno da priloži sledeće:

- zahtev za zauzimanje javne površine;

- izjavu o vrsti robe koja se prodaje ili izlaže;

- rešenje o registraciji iz APR ili potvrda o aktivnom poljoprivrednom gazdinstvu;

- dokaz o plaćanju gradske administrativne takse;

- dokaz o plaćanju naknade za zauzimanje javne površine;

- dokaz o plaćanju naknade za održavanje javne površine.

Ulazak vozila na trg za potrebe zauzimanja javne površine odnosno izlaganja i prodaje robe tokom Manifestacije regulisaće se na osnovu Odluke o opštem uređenju naseljenih mesta i komunalnom redu ("Službeni list grada Kikinde", br. 31/2015 i 36/2015 - dr. odluka i "Službeni list grada Kikinde", br. 12/2017 - dr. odluka) a po prethodno podnetom zahtevu za zauzimanje javne površine.

Ovo rešenje objaviti u "Službenom listu grada Kikinde".