UREDBA

O OSNIVANJU KANCELARIJE ZA REVIZIJU SISTEMA UPRAVLJANJA SREDSTVIMA EVROPSKE UNIJE

("Sl. glasnik RS", br. 41/2011, 83/2011 i 81/2023)

Sadržina uredbe

Član 1

Ovom uredbom osniva se Kancelarija za reviziju sistema upravljanja sredstvima Evropske unije (u daljem tekstu: Kancelarija) i propisuje njeno uređenje i delokrug.

Kancelarija je služba Vlade.

Delokrug Kancelarije

Član 2

Kancelarija obavlja stručne poslove za potrebe Vlade, u saradnji sa drugim organima državne uprave, koji se odnose na reviziju i potvrđivanje usklađenosti sistema sprovođenja programa Evropske unije, u skladu sa obavezama koje su preuzete odgovarajućim sporazumima i drugim ugovorima između Evropske komisije i Vlade Republike Srbije o pravilima za saradnju koja se odnose na finansijsku pomoć Evropske unije Republici Srbiji, na načine utvrđene tim sporazumima i ugovorima, u okviru uspostavljanja decentralizovanog i deljenog sistema i indirektnog upravljanja fondovima Evropske unije, a za potrebe realizacije programa i projekata finansiranih iz sredstava Evropske unije.

Kancelarija obavlja i druge poslove koji se odnose na proveru delotvornog i stabilnog funkcionisanja sistema upravljanja sredstvima Evropske unije.

Rukovođenje Kancelarijom

Član 3

Radom Kancelarije rukovodi direktor, koga postavlja Vlada na pet godina, na predlog predsednika Vlade.

Direktor Kancelarije je za svoj rad odgovoran Vladi i predsedniku Vlade.

Direktor Kancelarije je državni službenik na položaju.

Direktor Kancelarije može da ima zamenika, koga sam predlaže, a koga postavlja Vlada na pet godina.

Zamenik direktora Kancelarije pomaže direktoru Kancelarije u okviru ovlašćenja koja mu on odredi i zamenjuje ga ako je on odsutan ili sprečen.

Zamenik direktora Kancelarije je državni službenik na položaju.

Pomoćnici direktora Kancelarije

Član 3a

Direktor Kancelarije ima pomoćnike, koje sam predlaže, a koje postavlja Vlada na pet godina.

Pomoćnik direktora Kancelarije rukovodi zaokruženom oblašću rada Kancelarije za koju se obrazuje sektor.

Pomoćnik direktora Kancelarije je državni službenik na položaju.

Rok za donošenje pravilnika

Član 4

Direktor Kancelarije doneće Pravilnik o unutrašnjem uređenju i sistematizaciji radnih mesta u Kancelariji u roku od 30 dana od njegovog postavljenja.

Stupanje uredbe na snagu

Član 5

Ova uredba stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".