UREDBAO UTVRĐIVANJU PROGRAMA FINANSIRANJA PROJEKATA OD JAVNOG INTERESA KOJE REALIZUJU UDRUŽENJA SA TERITORIJA IZRAZITO NEDOVOLJNO RAZVIJENIH OPŠTINA (JEDINICE LOKALNE SAMOUPRAVE IZ ČETVRTE GRUPE) U 2023. GODINI("Sl. glasnik RS", br. 14/2023 i 87/2023) |
Ovom uredbom utvrđuje se Program finansiranja projekata od javnog interesa koje realizuju udruženja sa teritorija izrazito nedovoljno razvijenih opština (jedinice lokalne samouprave iz četvrte grupe) u 2023. godini, koji je odštampan uz ovu uredbu i čini njen sastavni deo.
Prijava projekata koji se finansiraju u skladu sa ovom uredbom podnosi se na propisanim obrascima, i to: Obrascu 1 - Predlog projekta, Obrascu 2 - Budžet projekta, Obrascu 3 - Narativni prikaz budžeta projekta i Obrascu 4 - Biografije lica angažovanih na projektu, koji su odštampani uz ovu uredbu i čine njen sastavni deo.
Ova uredba stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".
PROGRAM
FINANSIRANJA PROJEKATA OD JAVNOG INTERESA KOJE REALIZUJU UDRUŽENJA SA TERITORIJA IZRAZITO NEDOVOLJNO RAZVIJENIH OPŠTINA (JEDINICE LOKALNE SAMOUPRAVE IZ ČETVRTE GRUPE) U 2023. GODINI
Zakonom o budžetu Republike Srbije za 2023. godinu ("Službeni glasnik RS", broj 138/22), u članu 8, Razdeo 3 - Vlada, Glava 3.6 - Kabinet ministra bez portfelja zaduženog za unapređenje razvoja nedovoljno razvijenih opština na teritoriji Republike Srbije, Program 2102 - Podrška radu Vlade, Programska aktivnost 4021 (projekat) - Podrška sprovođenju mera ravnomernog regionalnog razvoja, Ekonomska klasifikacija 481 - Dotacije nevladinim organizacijama, opredeljena su sredstva u iznosu od 15.000.000,00 dinara namenjena za Program finansiranja projekata od javnog interesa koje realizuju udruženja sa teritorija izrazito nedovoljno razvijenih opština (jedinice lokalne samouprave iz četvrte grupe) u 2023. godini (u daljem tekstu: Program).
Sredstva iz stava 1. ove glave opredeljuju se za realizaciju Programa koji treba da omogući stvaranje uslova za održivi razvoj jedinica lokalnih samouprava svrstanih u četvrtu grupu izrazito nedovoljno razvijenih opština, čiji je stepen razvijenosti ispod 60% republičkog proseka, u cilju unapređenja kvaliteta života kroz podršku u zapošljavanju, uključivanju u kulturnu sferu života, povećanju bezbednosti, aktivnom učešću u radu lokalne zajednice, podizanju svesti o zdravom načinu života i rodnoj ravnopravnosti, zaštiti životne sredine, kao i pomoći osobama sa invaliditetom, marginalnim grupama i ostalim.
Program sprovodi Kabinet ministra bez portfelja zaduženog za unapređenje razvoja nedovoljno razvijenih opština na teritoriji Republike Srbije (u daljem tekstu: Kabinet ministra).
Realizacija projekata u okviru Programa ima za cilj podršku u zapošljavanju, uključivanju u kulturnu sferu života, povećanju bezbednosti, aktivnom učešću u radu lokalne zajednice, podizanju svesti o zdravom načinu života i rodnoj ravnopravnosti, zaštiti životne sredine, kao i pomoći osobama sa invaliditetom, marginalnim grupama i ostalim, u okviru jedinica lokalne samouprave.
Pravo na podnošenje prijave projekata imaju udruženja koja su registrovana u registru udruženja koji se vodi u Agenciji za privredne registre i koja statutarnim odredbama kao ciljeve imaju oblast iz ovog programa sa teritorija opština Aleksinac, Babušnica, Bela Palanka, Blace, Bojnik, Bosilegrad, Brus, Bujanovac, Varvarin, Vladičin Han, Vlasotince, Gadžin Han, Golubac, Dimitrovgrad, Doljevac, Žabari, Žagubica, Žitorađa, Knjaževac, Krupanj, Kuršumlija, Kučevo, Lebane, Ljig, Mali Zvornik, Malo Crniće, Medveđa, Merošina, Mionica, Nova Varoš, Opovo, Petrovac na Mlavi, Preševo, Priboj, Prijepolje, Ražanj, Raška, Rekovac, Svrljig, Sjenica, Surdulica, Trgovište, Tutin i Crna Trava.
IV OBLASTI FINANSIRANJA KOJE SU OBUHVAĆENE PROGRAMOM
Za realizaciju Programa predviđena su sredstva u iznosu 15.000.000,00 dinara. Ova sredstva mogu se koristiti za finansiranje projekata u sledećim oblastima:
1. Zapošljavanje - projekti podrške za zapošljavanje mladih i teže zapošljivih kategorija stanovništva u privatnom sektoru i mera osnaživanja za samozapošljavanje;
2. Kultura - projekti podrške organizovanja aktivnosti udruženja i uključivanja u kulturnu sferu društva;
3. Bezbednost - projekti unapređenja bezbedonosne kulture, rada na prevenciji i zaštiti od nasilja i merama povećanja bezbednosti u saobraćaju;
4. Aktivizam, volonterizam i mobilnost - projekti podrške aktivnom učestvovanju u radu lokalne zajednice;
5. Zdravlje - projekti unapređenja kapaciteta lokalne zajednice za smanjenje rizika i rizičnih ponašanja od upotrebe droge, alkohola i drugih štetnih supstanci, i osnaživanje svesti o zdravom načinu života;
6. Životna sredina - projektne aktivnosti za održivi razvoj zaštite životne sredine;
7. Rodna ravnopravnost - projektne aktivnosti za unapređenje rodne ravnopravnosti, koje doprinose sprovođenju odredbi Zakona o rodnoj ravnopravnosti i Zakona o zabrani diskriminacije;
8. Socijalna pitanja - projekti pomoći udruženjima koja rade sa socijalno ugroženim osobama, osobama sa invaliditetom, marginalnim grupama i ostalim.
Kabinet ministra Program finansira u iznosu od 100%.
Podnosilac prijave može konkurisati samo sa jednom prijavom predloga projekta.
Kabinet ministra može finansirati projekat do maksimalnog iznosa projekta od 500.000,00 dinara.
Korisnik je u obavezi da sredstva koristi namenski i da sve aktivnosti realizuje do 1. novembra 2023. godine.
VI KRITERIJUMI ZA UTVRĐIVANJE PREDLOGA ZA RASPODELU SREDSTAVA
Ocenjivanje i odabir prijava projekata vrši se na osnovu sledećih kriterijuma:
1. reference projekta;
2. ciljevi projekta;
3. budžet projekta;
4. kompetencije projektnog tima;
5. prethodno iskustvo udruženja u oblasti u kojoj se konkuriše.
Ustanovljeni kriterijumi za ocenjivanje i odabir prijava projekata detaljnije su objašnjeni u nastavku.
1. Reference projekta: način realizacije projektnih aktivnosti u okviru tematske oblasti (veličina ciljne grupe obuhvaćena projektom, inovativni pristup rešavanja odabranog problema, praktično rešavanje odabranog problema); očekivani rezultati projekta; mogućnost razvijanja projekta i njegova održivost - maksimalan broj bodova 40;
2. Ciljevi projekta: mogućnost implementacije projekta; stepen unapređenja stanja u oblasti u kojoj se projekat sprovodi; obim zadovoljavanja javnog interesa - maksimalan broj bodova 22;
3. Budžet projekta: opravdanost budžeta projekta; zakonitost i efikasnost ranije korišćenih sredstava - maksimalan broj bodova 18;
4. Kompetencije projektnog tima: (obrazovanje, stručnost i druge projektne kompetencije za tematsku oblast za koju se konkuriše, sadržane u biografijama projektnog tima) ili pismo preporuke i/ili podrške realizaciji projekta - maksimalan broj bodova 12;
5. Prethodno iskustvo udruženja u oblasti u kojoj se konkuriše - maksimalan broj bodova 8.
VII NAČIN I ROK PODNOŠENJA PRIJAVA
Kabinet ministra će objaviti Javni poziv na internet stranici Kabineta ministra bez portfelja zaduženog za unapređenje razvoja nedovoljno razvijenih opština na teritoriji Republike Srbije www.rnro.gov.rs i Portalu e-Uprava.
Rok za podnošenje prijava je 20 dana od dana objavljivanja Javnog poziva na internet stranici Kabineta ministra bez portfelja zaduženog za unapređenje razvoja nedovoljno razvijenih opština na teritoriji Republike Srbije www.rnro.gov.rs i Portalu e-Uprava.
Sve neblagovremene prijave, prijave sa nepotpunom dokumentacijom, kao i prijave podnete na neodgovarajućem obrascu neće se uzeti u razmatranje.
Prijave se preuzimaju na sajtu www.rnro.gov.rs.
Prijave se podnose na adresu:
Kabinet ministra bez portfelja zaduženog za unapređenje razvoja nedovoljno razvijenih opština
Nemanjina 11
11000 Beograd
Prijave sa potrebnom dokumentacijom se podnose u jednom štampanom primerku i u elektronskoj formi, u zatvorenoj koverti sa naznakom "Podnošenje predloga projekata na Program finansiranja projekata od javnog interesa koje realizuju udruženja sa teritorija izrazito nedovoljno razvijenih opština (jedinice lokalne samouprave iz četvrte grupe) u 2023. godini".
VIII POTREBNA DOKUMENTACIJA ZA PODNOŠENJE PROJEKATA
Za podnošenje predloga projekta po Javnom pozivu za podnošenje predloga projekata na Program finansiranja projekata od javnog interesa koje realizuju udruženja sa teritorija izrazito nedovoljno razvijenih opština (jedinice lokalne samouprave iz četvrte grupe) u 2023. godini, potrebno je dostaviti popunjene sledeće obrasce:
1. Predlog projekta - Obrazac 1;
2. Budžet projekta - Obrazac 2;
3. Narativni prikaz budžeta projekta - Obrazac 3;
4. Biografije lica angažovanih na projektu - Obrazac 4.
Svi obrasci mogu se preuzeti na sajtu www.rnro.gov.rs.
Ministar bez portfelja zadužen za unapređenje razvoja nedovoljno razvijenih opština (u daljem tekstu: Ministar) imenuje Komisiju za sprovođenje postupka raspodele sredstava po Programu finansiranja projekata od javnog interesa koje realizuju udruženja sa teritorija izrazito nedovoljno razvijenih opština (jedinice lokalne samouprave iz četvrte grupe) u 2023. godini (u daljem tekstu: Komisija), koja donosi Predlog odluke o raspodeli sredstava po Programu finansiranja projekata od javnog interesa koje realizuju udruženja sa teritorija izrazito nedovoljno razvijenih opština (jedinice lokalne samouprave iz četvrte grupe) u 2023. godini.
Komisija utvrđuje listu vrednovanja i rangiranja prijavljenih programa u roku od 10 dana od dana isteka roka za podnošenje prijave.
Lista se objavljuje na zvaničnoj internet stranici Kabineta www.rnro.gov.rs i na portalu e-Uprava.
Učesnici konkursa imaju pravo uvida u podnete prijave i priloženu dokumentaciju u roku od tri radna dana od dana objavljivanja liste.
Odluku o dodeli sredstava za finansiranje projekata od javnog interesa koje realizuju udruženja sa teritorije izrazito nedovoljno razvijenih opština (jedinice lokalne samouprave iz četvrte grupe) za 2023. godinu donosi Ministar. Odluka treba da sadrži: naziv udruženja kome je odobren projekat, naziv projekta za koji su sredstva odobrena, kao i iznos odobrenih sredstava.
Odluka se objavljuje na sajtu Kabineta www.rnro.gov.rs i na portalu E-uprave.
Komisija u toku postupka odabira predloga projekta može tražiti dodatne informacije ukoliko postoje specifične okolnosti.
Udruženja kojima su odobrena sredstva potpisuju ugovore o finansiranju projekata od javnog interesa koje realizuju udruženja sa teritorija izrazito nedovoljno razvijenih opština (jedinice lokalne samouprave iz četvrte grupe) u roku od 20 dana od dana donošenja Odluke koja će biti objavljena na sajtu Kabineta ministra www.rnro.gov.rs.
Korisnik sredstava dužan je da pre sklapanja ugovora nadležnom organu dostavi izjavu da sredstva za realizaciju odobrenog programa nisu na drugi način već obezbeđena, kao i izjavu o nepostojanju sukoba interesa i interni akt o antikorupcijskoj politici.
U slučaju novonastalih okolnosti koje otežavaju ili onemogućavaju realizaciju projekata u skladu sa Programom do 20. novembra 2023. godine korisnik sredstava je u obavezi da obavesti Kabinet ministra bez portfelja zaduženog za unapređenje razvoja nedovoljno razvijenih opština na teritoriji Republike Srbije i uputi pisani obrazloženi zahtev za izmenu ugovora, o čijoj opravdanosti će odlučivati Ministar.
Korisnik sredstava izrađuje završni narativni i finansijski izveštaj.
Nosilac projekta je u obavezi da nakon realizacije projektnih aktivnosti dostavi Kabinetu ministra završni izveštaj, a najkasnije do 20. novembra 2023. godine.
Izveštaj se dostavlja u pisanom obliku i mora biti potpisan od strane ovlašćenog lica i overen pečatom udruženja, sa fotokopijama kompletne finansijske dokumentacije o utrošku sredstava.
Korisnik sredstva je u obavezi da prilikom medijskog nastupanja i izveštavanja o projektu navede da se projekat finansira iz budžeta Republike Srbije.
Kabinet ministra će najkasnije do 31. januara 2024. godine dostaviti Vladi radi informisanja objedinjeni izveštaj o realizaciji ovog programa.
Kabinet ministra bez portfelja zaduženog za unapređenje razvoja nedovoljno razvijenih opština na teritoriji Republike Srbije |
|
Naziv projekta |
|
Nosilac projekta |
|
Tematska oblast kojom se projekat bavi |
|
Potpis i pečat nosioca projekta |
|
Dostavljeni prilozi |
|
1. OSNOVNI PODACI I KAPACITETI PODNOSIOCA PREDLOGA PROJEKTA
Udruženje koje podnosi projekat (potencijalni korisnik sredstava i nosilac projekta):
Pun naziv udruženja |
|
Skraćeni naziv (gde je to primenljivo) |
|
Pravni status udruženja |
|
PIB |
|
Matični broj |
|
Broj podračuna kod Uprave za trezor |
|
Sedište udruženja |
|
Lice ovlašćeno za zastupanje udruženja |
|
Kontakt osoba (ime, prezime i funkcija u udruženju) |
|
Broj telefona podnosioca prijave |
|
Broj faksa |
|
E-pošta |
|
Internet adresa |
|
Napomena: Ukoliko podnosilac predloga nema otvoren podračun kod Uprave za trezor, isti će može otvoriti naknadno, ukoliko njegov predlog projekta bude izabran
1.2. Opis udruženja
Ukratko opišite istorijat, misiju i ciljeve vašeg udruženja, broj članova kao i najznačajnija dostignuća.
_______________________________________________________________________________________
1.3. Iskustvo u realizaciji projekata
Navedete projekte koje je vaše udruženje do sada realizovalo, a posebno projekte koji se bave tematskom oblašću za koju konkurišete. (Predstavite maksimalno četiri projekta na pojedinačnoj tabeli)
Naziv projekta |
|
Najznačajniji rezultati projekta |
|
Uloga vašeg udruženja (nosilac projekta ili partner) kao i na koji način ste učestvovali u realizaciji projekta i koliko je zaposlenih bilo uključeno u projekat |
|
Partneri projekta (za one projekte u kojima ste bili nosilac projekta) |
|
Troškovi projekta |
|
Donatori (naziv udruženja i iznos donacije) |
|
2. OSNOVNI PODACI O PREDLOGU PROJEKTA
2.1. Naziv predloga projekta
_______________________________________________________________________________________
2.2. Iznos sredstava za koja konkurišete (Navesti tačnu sumu prema troškovima budžeta)
________________________________________________________________________________________
2.3. Lokacija na kojoj se odvijaju projektne aktivnosti (Jedan projekat može da se odvija na više lokacija. Navedite nazive naseljenih mesta u kojima će se odvijati projektne aktivnosti).
________________________________________________________________________________________
2.4. Kratak opis projekta (U maksimalno 10 redova opišite čime se projekat bavi).
________________________________________________________________________________________
2.5. Opšti i specifični cilj(evi) projekta (Obrazložite u maksimalno tri reda koju poželjnu društvenu promenu podržava ostvarenje svrhe projekta, kakav će uticaj projekat imati na socijalnu sredinu u kojoj se sprovodi).
________________________________________________________________________________________
2.6. Navedite na koji način je projekat usklađen sa ciljevima i prioritetima konkursa (U maksimalno 10 redova objasnite kako se vaš projekat uklapa u prioritete Javnog poziva).
________________________________________________________________________________________
2.7. Ciljna grupa i struktura korisnika (Može se navesti više od jedne ciljne grupe. Navedite nazive svih glavnih ciljnih grupa kojima se projekat bavi. Takođe, unesite nazive grupa korisnika projekta i njihov broj).
________________________________________________________________________________________
2.8. Opis problema:
Predstavite probleme sa kojima se ciljna grupa suočava, i potrebe ciljne grupe koje proizilaze iz tih problema, kao i kvalitativne i kvantitativne pokazatelje sadašnjeg stanja u kome se ciljna grupa i njeno okruženje nalaze (Svoje navode potkrepite sopstvenim iskustvom ili iskustvom vašeg udruženja, statističkim podacima, rezultatima istraživanja, navodima iz relevantne literature i sl). Preporučljivo je da uključite korisnike vašeg projekta da biste bolje istražili i opisali problem.
________________________________________________________________________________________
2.9. Opis aktivnosti (izlistajte aktivnosti i u 1-3 pasusa opišite svaku od njih).
Osnovne projektne aktivnosti treba da:
- Budu grupisane prema odgovarajućim rezultatima
- Odgovaraju datom projektu (realno sagledati mogućnosti realizacije aktivnosti)
- Direktno doprinose očekivanim rezultatima i budu iskazane kao proces, ne kao promenjeno stanje.
________________________________________________________________________________________
2.10. Plan rada:
Rezultati |
Aktivnosti |
Meseci |
Lokacija realizacije aktivnosti |
Ciljna grupa na koju se rezultat odnosi |
||||
I mesec |
II mesec |
III mesec |
IV mesec |
|
kategorija |
broj |
||
Rezultat 1 |
1. Aktivnost 1 |
|
|
|
|
|
|
|
1.1 |
|
|
|
|
|
|||
1.2 |
|
|
|
|
|
|||
1.3 |
|
|
|
|
|
|||
Rezultat 2 |
2. Aktivnost 2 |
|
|
|
|
|
|
|
2.1 |
|
|
|
|
|
|||
2.2 |
|
|
|
|
|
|||
2.3 |
|
|
|
|
|
|||
Rezultat 3 |
3. Aktivnost 3 |
|
|
|
|
|
|
|
3.1 |
|
|
|
|
|
|||
3.2 |
|
|
|
|
|
|||
3.3 |
|
|
|
|
|
|||
Rezultat... |
Aktivnost... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
2.11. Preduslovi i rizici (Ukoliko priroda projekta to zahteva, navedite preduslove bez kojih je nemoguće početi sa bilo kojom projektnom aktivnošću. npr. saglasnost drugih udruženja za korišćenje prostora za rad, ugovor o zakupu prostora, ugovor o iznajmljivanju opreme i sl. Takođe, navedite moguće rizike za sprovođenje aktivnosti).
2.12. Monitoring i evaluacija projekta
Objasnite na koji način ćete vršiti praćenje procesa realizacije projekta i vidljivosti rezultata projekta.
2.13. Održivost (U maksimalno deset redova navedite mogućnosti ili načine za pružanje ili finansiranje usluge iz okvira projekta posle prestanka podrške od strane Kabineta ministra).
3. OSOBLJE ANGAŽOVANO NA PROJEKTU
(Nabrojite sve osobe koje će učestvovati u projektu i detaljno objasnite ulogu svake od njih)
Ime i prezime |
Funkcija u projektnom timu |
Iz kojeg udruženja dolazi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. IZJAVA PODNOSIOCA PREDLOGA PROJEKTA
Ja, dole potpisani, odgovoran za projekat u ime udruženja podnosioca, prijave potvrđujem da su:
(a) informacije iznete u predlogu tačne;
(b) da podnosilac prijave i njegovi partneri ispunjavaju sve uslove iz konkursne dokumentacije da učestvuju u realizaciji ovog projekta;
(v) da podnosilac prijave i osobe predviđene za realizaciju projekta imaju i profesionalne kompetencije i navedene kvalifikacije.
(g) podaci upisani u Agenciji za privredne registre (APR) o udruženju su tačni i nije bilo promena
Ime i prezime: |
|
Funkcija u udruženju |
|
Potpis i pečat udruženja |
|
Datum i mesto |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Redni broj |
Troškovi |
naziv jedinice |
Broj jedinica |
Bruto cena |
ukupan trošak |
1 |
Ljudski resursi |
||||
1.1. |
Upravljanje i administracija |
||||
1.1.1. |
Koordinator projekta |
0.00 |
|||
1.1.2. |
0.00 |
||||
1.1.3. |
0.00 |
||||
Upravljanje i administracija - zbir |
|
|
|
0.00 |
|
1.2. |
Osoblje angažovano na realizaciji projektnih aktivnosti |
||||
1.2.1. |
edukatori |
0.00 |
|||
1.2.2. |
supervizori |
0.00 |
|||
1.2.3. |
0.00 |
||||
Osoblje angažovano na realizaciji projektnih aktivnosti - zbir |
|
|
|
0.00 |
|
1 |
LJUDSKI RESURSI - UKUPNO |
|
|
|
0.00 |
2 |
Troškovi projektnih aktivnosti |
||||
2.1. |
Troškovi organizacije projektnih aktivnosti |
||||
2.1.1. |
0.00 |
||||
2.1.2. |
0.00 |
||||
2.1.3. |
0.00 |
||||
Organizacija projektnih aktivnosti - zbir |
|
|
|
0.00 |
|
2.2. |
Troškovi javnih događaja |
||||
2.2.1. |
0.00 |
||||
2.2.2. |
0.00 |
||||
2.2.3. |
0.00 |
||||
Troškovi javnih događaja - zbir |
|
|
|
0.00 |
|
2.3. |
Ostali troškovi |
||||
2.3.1. |
0.00 |
||||
2.3.2. |
0.00 |
||||
2.3.3. |
0.00 |
||||
Ostali troškovi - zbir |
|
|
|
0.00 |
|
2 |
TROŠKOVI PROJEKTNIH AKTIVNOSTI - UKUPNO (2.1.+2.2.+2.3.) |
|
|
|
0.00 |
3 |
Tekući troškovi projekta |
||||
3.1. |
Komunikacija (internet, telefon..) |
0.00 |
|||
3.2. |
Provizija Uprave za trezor |
0.00 |
|||
3.3. |
Knjigovodstvene usluge |
0.00 |
|||
3 |
Tekući troškovi - zbir |
|
|
|
0.00 |
MEĐUZBIR UKUPNIH TROŠKOVA (1+2+3) |
|
|
|
0.00 |
|
4 |
Obavezni trošak revizije (do 5% ukupnih troškova) |
|
|
|
0.00 |
|
UKUPNI TROŠKOVI PROJEKTA (međuzbir + 4) |
|
|
|
0.00 |
Mesto i datum: ______________________
|
________________________________ |
|
potpis ovlašćenog lica i |
|
pečat podnosioca projekta |
NARATIVNI PRIKAZ BUDŽETA PROJEKTA
Narativni budžet je obavezan deo konkursne dokumentacije i predstavlja integralni deo budžeta u kom su mnogo jasnije i preciznije prikazani planirani troškovi projekta. Priprema i izrada narativnog dela predstavlja bazu za izradu tabelarnog budžeta. U narativnom budžetu detaljno se opisuje, obrazlaže i prikazuje struktura troškova za svaku budžetsku stavku i podstavku posebno.
1 |
Ljudski resursi |
1.1. |
Upravljanje i administracija |
1.1.1. |
Koordinator projekta |
1.1.2. |
|
1.1.3. |
|
..... |
|
1.2. |
Osoblje angažovano na realizaciji projektnih aktivnosti |
1.2.1. |
edukatori |
1.2.2. |
supervizori |
1.2.3. |
|
........ |
|
2 |
Troškovi projektnih aktivnosti |
2.1. |
Troškovi organizacije projektnih aktivnosti |
2.1.1. |
|
2.1.2. |
|
2.1.3. |
|
........... |
|
2.2. |
Troškovi javnih događaja |
2.2.1. |
|
2.2.2. |
|
2.2.3. |
|
........ |
|
2.3. |
Ostali troškovi |
2.3.1. |
|
2.3.2. |
|
2.3.3. |
|
...... |
|
3 |
Tekući troškovi projekta |
3.1. |
Komunikacija (internet, telefon) |
3.2. |
Provizija Uprave za trezor |
3.3. |
Knjigovodstvene usluge |
... |
|
4 |
Obavezan trošak revizije projekta do 5% ukupnih troškova: __________________ |
|
UKUPAN TROŠAK PROJEKTA: _____________ |
Mesto i datum: ______________________
|
________________________________ |
|
potpis ovlašćenog lica i |
|
pečat podnosioca projekta |
Predložena pozicija u toku ostvarivanja projekta:
1. Prezime:
2. Ime:
3. Datum rođenja:
4. Državljanstvo:
5. Obrazovanje:
Institucija |
Od |
Do |
Stečeni stepen(i) ili Diploma(e) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Poznavanje stranog jezika:
Jezik |
Čitanje |
Pričanje |
Pisanje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Članstvo u profesionalnim udruženjima:
8. Druge veštine:
9. Sadašnje radno mesto:
10. Godine provedene u organizacijama civilnog društva:
11. Ključne kvalifikacije:
12. Podaci o profesionalnom iskustvu:
Organizacija |
Od |
Do |
Pozicija |
Osnovne aktivnosti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13. Druge aktivnosti (učešće u projektima i sl):
|
________________________ |
|
(Svojeručni potpis) |