POSLOVNIK
IZBORNE KOMISIJE GRADA ČAČKA

("Sl. list grada Čačka", br. 4/2022 i 17/2023)

 

I OSNOVNE ODREDBE

Član 1

Ovim Poslovnikom uređuje se organizacija, način rada i odlučivanja Izborne komisije grada Čačka (u daljem tekstu: Komisija), kao i druga pitanja od značaja za rad Komisije.

Član 2

Sedište Komisije je u Čačku, u zgradi Gradske uprave grada Čačka, ulica Župana Stracimira broj 2.

Član 3

Komisija u svom radu koristi jedan pečat i jedan štambilj.

Pečat je okruglog oblika, prečnika 32 mm u čijem središtu je mali grb Republike Srbije. Po spoljnom obodu pečata upisan je tekst: "Republika Srbija". U sledećem unutrašnjem krugu upisan je tekst: "Grad Čačak - Izborna komisija ". U dnu pečata ispisuje se sedište - "Čačak".

Pečat će nositi redni broj - rimsku cifru I.

Štambilj je pravougaonog oblika i sadrži tekst - na sredini prvog reda odozgo: "Republika Srbija", u drugom redu: "Grad Čačak", u trećem redu: "Grad Čačak - Izborna komisija ", u četvrtom redu: "Broj" i prostor za broj predmeta i priloga, u šestom redu: prostor za datum i čas i u sedmom redu reč: "Čačak".

Tekst pečata i štambilja je ispisan ćiriličnim pismom.

Pečat Komisije nalazi se i čuva u Gradskoj upravi za opšte i zajedničke poslove grada Čačka, a za njegovo rukovanje zaduženi su predsednik i sekretar Komisije.

II SASTAV I ORGANIZACIJA KOMISIJE

Član 4

Komisija radi u stalnim i u proširenom sastavu.

Komisiju u stalnom sastavu čine predsednik, osam članova, zamenik predsednika i osam zamenika članova koje imenuje Skupština grada Čačka.

Predsednik i zamenik predsednika Komisije moraju da imaju visoko obrazovanje u oblasti pravnih nauka.

Član 5

Komisiju u proširenom sastavu čine stalni sastav i po jedan član i zamenik člana koji se imenuje u skladu sa Zakonom.

Član, odnosno zamenik člana Komisije u proširenom sastavu ima ista prava i dužnosti kao i član, odnosno zamenik člana u stalnom sastavu.

Član 6

Komisija ima sekretara i zamenika sekretara koje imenuje Skupština grada Čačka, na predlog predsednika Skupštine, koji učestvuju u radu Komisije bez prava odlučivanja.

Za sekretara i zamenika sekretara Komisije imenuju se lica koja imaju visoko obrazovanje u oblasti pravnih nauka.

III PRAVA I OBAVEZE

Predsednik Komisije

Član 7

Predsednik Komisije:

- organizuje rad Komisije na realizaciji poslova i zadataka iz nadležnosti Komisije,

- saziva sednice Komisije, predlaže dnevni red i predsedava sednicama,

- stara se o primeni poslovnika Komisije,

- stara se o sprovođenju akata Komisije,

- stara se o tome da Komisija svoje poslove obavlja u skladu sa propisima i blagovremeno,

- predstavlja Komisiju pred nadležnim domaćim i međunarodnim organima i organizacijama,

- potpisuje akta koja Komisija donosi,

- obavlja i druge aktivnosti koje su utvrđene zakonom, drugim propisima i ovim poslovnikom.

Zamenik predsednika Komisije

Član 8

Zamenik predsednika Komisije:

- pomaže predsedniku u organizaciji rada Komisije,

- obavlja sve dužnosti i poslove predsednika Komisije u slučaju njegove odsutnosti ili sprečenosti,

- obavlja poslove za koje ga predsednik Komisije ovlasti, u skladu sa zakonom i ovim poslovnikom i

- druge poslove utvrđene ovim Poslovnikom.

Članovi Komisije

Član 9

Članovi Komisije imaju pravo i obavezu:

- da redovno prisustvuju sednicama Komisije,

- da učestvuju u raspravi o pitanjima koja su na dnevnom redu sednice Komisije i glasaju o svakom predlogu o kome se odlučuje na sednici,

- da obavljaju sve dužnosti i zadatke određene od strane Komisije.

Sekretar i zamenik sekretara Komisije

Član 10

Sekretar Komisije:

- priprema sednice Komisije (organizuje aktivnosti radi zakazivanja sednice Komisije, koordinira rad članova i zamenika članova Komisije, stara se o obezbeđenju administrativno tehničkih i prostornih uslova za rad Komisije),

- vrši prijem akata učesnika u izbornom postupku i drugih pismena namenjenih Komisiji,

- stara se o pripremi predloga akata koje donosi Komisija,

- pomaže predsedniku Komisije u obavljanju poslova iz njegove nadležnost,

- po nalogu i u ime Komisije obavlja komunikaciju i korespodenciju sa učesnicima u izbornom postupku, drugim organima, organizacijama, službama i trećim licima,

- stara se o upotrebi pečata i štambilja Komisije,

- stara se o izradi, dostavljanju i objavljivanju akata Komisije,

- obavlja i druge poslove koje mu u skladu sa zakonom i ovim poslovnikom poveri

- Komisija ili naloži predsednik Komisije.

Zamenik sekretara Komisije obavlja dužnosti i poslove sekretara Komisije kada je sekretar odsutan ili sprečen da obavlja svoju dužnost, a može da obavlja i pojedine poslove iz prethodnog stava u saradnji sa sekretarom Komisije.

Radne grupe

Član 11

Radi proučavanja pojedinih pitanja iz svog delokruga, izrade predloga akata, izveštaja i drugih dokumenata, kao i obavljanja pojedinih izbornih radnji (priprema izbornog materijala, obilazak biračkih mesta i sl.), Komisija može formirati radnu grupu iz reda svojih članova.

U rad radnih grupa mogu da budu uključeni zaposleni u Gradskoj upravi radi pružanja stručne pomoći.

Uslovi za rad Komisije

Član 12

Gradske uprave grada Čačka obezbeđuju uslove i pružaju neophodnu stručnu, administrativnu i tehničku pomoć pri obavljanju poslova za potrebe Komisije i njenih radnih grupa.

Predsednik Komisije uz saglasnost načelnika Gradskih uprava grada Čačka, može da obrazuje stručni tim iz reda diplomiranih pravnika, informatičara i drugih zaposlenih u gradskim upravama i stručnim službama, koji imaju potrebna znanja i iskustva u sprovođenju izbornog procesa.

Predsednik Komisije pored stručnog tima iz stava 2. ovog člana, uz saglasnost načelnika Gradskih uprava grada Čačka, može obrazovati i tim za administrativno - tehničke poslove iz reda zaposlenih u gradskim upravama i stručnim službama, koji imaju potrebna znanja i veštine u obavljanju administrativno - tehničkih poslova ili iskustva u sprovođenju izbornog procesa.

III NADLEŽNOST KOMISIJE

Član 13

Nadležnosti Komisije su utvrđene Zakonom o lokalnim izborima, Zakonom o izboru narodnih poslanika, Zakonom o izboru predsednika Republike i Zakonom o republičkom referendumu i narodnoj inicijativi.

IV NAČIN RADA

Član 14

Komisija radi u sednicama.

Sednice Komisije se održavaju u njenom sedištu.

Član 15

Komisija je samostalna i nezavisna u svom radu, radi na osnovu Zakona i propisa donetih na osnovu zakona.

U ostvarivanju svojih zadataka Komisija, u skladu sa zakonom, sarađuje sa domaćim i stranim organima i organizacijama.

Sazivanje sednice Komisije

Član 16

Sednicu Komisije saziva predsednik Komisije, na svoju inicijativu ili, u zahtevanom roku, kad to predloži najmanje trećina članova Komisije u najkraćem mogućem roku.

U radu Komisije učestvuju predsednik, članovi i sekretar Komisije ili njihovi zamenici.

Zamenici članova Komisije imaju ista prava i odgovornosti kao i članovi koje zamenjuju.

Pravo glasa u Komisiji ima samo član ili u njegovom odsustvu zamenik.

Član 17

Poziv za sednicu Komisije, sa predlogom dnevnog reda, dostavlja se članovima Komisije ili njihovim zamenicima, po pravilu na e-mail adrese, najkasnije dan pre dana određenog za održavanje sednice, a po potrebi, sednice se mogu sazvati telefonom ili na drugi odgovarajući način.

U slučaju potrebe, sednice mogu da budu sazvane i u roku kraćem od roka iz stava 1. ovog člana, pri čemu je predsednik Komisije dužan da na početku sednice obrazloži takav postupak.

Poziv za sednicu sadrži dan, vreme, mesto održavanja sednice Komisije i predlog dnevnog reda.

Uz poziv za sednicu članovima ili zamenicima Komisije, dostavlja se i pripremljeni materijal za tačke predloženog dnevnog reda, kao i zapisnik sa prethodne sednice Komisije, ukoliko je pripremljen po pravilu elektronskim putem ili na drugi odgovarajući način.

U izuzetnim okolnostima, materijal za sednicu može se dostaviti i na samoj sednici, pri čemu je predsednik Komisije dužan da na početku sednice obrazloži takav postupak.

Dnevni red sednice Komisije predlaže predsednik komisije.

Izuzetno, kada u opravdanim slučajevima Komisija nije u mogućnosti da se sastane radi održavanja sednice, sednica Komisije može da se održi elektronskim putem (elektronska sednica).

Elektronska sednica održava se razmenom elektronskih poruka sa elektronskom adresom Komisije: izbornakomisija@cacak.org.rs.

Elektronsku sednicu saziva predsednik Komisije.

Elektronska sednica saziva se elektronskim putem, slanjem saziva na adrese za prijem elektronske pošte koju članovi i zamenici članova Komisije prijavljuju sekretaru Komisije kao svoju zvaničnu adresu za prijem i slanje elektronske pošte.

O sazivanju elektronske sednice članovi i zamenici članova Komisije obaveštavaju se i slanjem sms poruke telefonskim putem.

U sazivu elektronske sednice obavezno se navodi razlog održavanja elektronske sednice.

Na elektronskoj sednici odlučuje se po tačkama dnevnog reda koji je utvrđen u sazivu elektronske sednice.

Uz saziv elektronske sednice, članovima i zamenicima članova Komisije dostavlja se, u elektronskom obliku, materijal koji je predmet odlučivanja na elektronskoj sednici.

Na elektronskoj sednici, članovi Komisije se izjašnjavaju o tačkama dnevnog reda elektronske sednice, tako što odgovaraju na elektronsku poruku kojom im je dostavljen saziv elektronske sednice i glasaju "za", "protiv" ili "uzdržan" za predlog iz svake tačke dnevnog reda elektronske sednice.

Članovi Komisije se izjašnjavaju o tačkama dnevnog reda elektronske sednice u roku od tri časa od časa označenog kao početak elektronske sednice, navedenog u pozivu za elektronsku sednicu.

Odluka na elektronskoj sednici je doneta ako je "za" glasala većina od ukupnog broja članova Komisije.

Elektronska sednica smatra se održanom bez obzira na broj članova Komisije koji su dostavili svoj odgovor na elektronsku poruku kojom im je dostavljen saziv elektronske sednice.

U roku od jednog časa od isteka roka u kojem je trebalo da se članovi Komisije izjasne o tačkama dnevnog reda elektronske sednice, sekretar Komisije sačinjava pregled glasanja po svim tačkama dnevnog reda elektronske sednice i dostavlja ga svim članovima Komisije elektronskim putem, uzimajući u obzir samo blagovremeno primljene odgovore članova Komisije, nakon čega se sednica smatra završenom.

O elektronskoj sednici sačinjava se zapisnik, u kojem se konstatuje koji su članovi Komisije blagovremeno odgovorili na elektronsku poruku kojom im je dostavljen saziv elektronske sednice, kao i rezultat glasanja po svakoj tački dnevnog reda elektronske sednice, pri čemu se u obzir uzimaju samo blagovremeno primljeni odgovori.

Zapisnik elektronske sednice usvaja se na prvoj narednoj sednici Komisije.

Uz zapisnik, kao njegov sastavni deo, prilažu se svi odgovori članova ili zamenika članova Komisije i odgovori onih članova, odnosno zamenika, koji nisu blagovremeno dostavili odgovore.

O sačinjavanju i čuvanju zapisnika elektronske sednice stara se sekretar Komisije.

Član 18

Sednici, na poziv predsednika Komisije, mogu da prisustvuju i predstavnici Gradskih uprava i druga lica, bez prava odlučivanja o čemu obaveštava prisutne članove i zamenike, odmah nakon otvaranja sednice.

Pozvana lica mogu da učestvuju u raspravi samo ukoliko im predsedavajući da reč.

Otvaranje sednice i učešće na sednici

Član 19

Sednicom predsedava predsednik Komisije, odnosno u njegovom odsustvu zamenik predsednika Komisije.

Ako u izuzetnim situacijama, sednici ne prisustvuju ni predsednik Komisije ni njegov zamenik, predsedavanje preuzima najstariji prisutni član Komisije.

Za vreme sprovođenja pojedinih izbornih radnji, u radu Komisije, pored predsednika, članova i sekretara komisije mogu učestvovati i njihovi zamenici, o čemu odlučuje predsednik Komisije.

Komisija radi i punovažno odlučuje ako sednici prisustvuje većina njenih članova, odnosno njihovih zamenika.

Komisija odlučuje većinom od ukupnog broja glasova članova u stalnom, odnosno proširenom sastavu.

Zamenik člana ima pravo glasa samo u odsustvu člana Izborne komisije, koga menja.

Član 20

Posle otvaranja sednice, predsedavajući konstatuje broj prisutnih članova Komisije.

Komisija radi i punovažno odlučuje ako sednici Komisije prisustvuje većina članova, odnosno zamenika članova kada ih zamenjuju.

U raspravi na sednici mogu da učestvuju predsednik Komisije, članovi Komisije, sekretar Komisije i njihovi zamenici.

Sednici, na poziv predsednika i po odobrenju Komisije, mogu da prisustvuju i da učestvuju u raspravi i predstavnici organa i organizacija, na njihov zahtev, ukoliko se na sednici razmatraju pitanja iz njihovog delokruga, o čemu predsedavajući obaveštava članove Komisije na početku sednice.

Sednici Komisije mogu prisustvovati i predstavnici medija i akreditovani domaći i strani posmatrači, ovlašćeni predstavnici učesnika u izbornom postupku, zaposleni u službama gradskih uprava ili druga lica koja, po pozivu predsednika Komisije, u organizacionom ili tehničkom smislu obezbeđuju sprovođenje izbora.

Tok sednice

Član 21

Pre utvrđivanja dnevnog reda, pristupa se usvajanju zapisnika sa prethodne sednice, ukoliko je pripremljen i dostavljen članovima ili zamenicima članova Komisije.

Ukoliko zapisnik iz stava 1. ovog člana nije pripremljen, zbog kratkog vremenskog razmaka između održanih sednica, tehničkih razloga i slično, zapisnik će usvajati na nekoj od narednih sednica Komisije.

Primedbe na zapisnik može da iznese svaki član Komisije, odnosno zamenik člana.

Ukoliko nema iznetih primedbi na zapisnik, predsedavajući stavlja na glasanje zapisnik u predloženom tekstu.

O iznetim primedbama na zapisnik, Komisija odlučuje redom kojim su iznete u raspravi.

Nakon odlučivanja o primedbama na zapisnik, predsedavajući konstatuje da je zapisnik usvojen u predloženom tekstu ili sa prihvaćenim primedbama.

Član 22

Dnevni red sednice utvrđuje Komisija.

Pravo da predloži izmenu ili dopunu predloženog dnevnog reda ima predsednik i svaki član Komisije, odnosno njihovi zamenici.

O predlozima za izmenu ili dopunu predloženog dnevnog reda nakon datog obrazloženja od strane podnosioca, odlučuje se bez rasprave, redom kojim su predlozi izneti na sednici.

Nakon izjašnjavanja o predlozima za izmenu, odnosno dopunu predloženog dnevnog reda, Komisija glasa o usvajanju dnevnog reda u celini.

Član 23

Na sednici se radi po tačkama utvrđenog dnevnog reda.

Pre otvaranja rasprave po tački dnevnog reda, Komisiju izveštava predsednik Komisije, sekretar ili član, odnosno članovi Komisije čiji je predlog uvršćen u dnevno red sednice Komisije (izvestilac).

Ukoliko se na sednici razmatra predlog akta koji donosi Komisija, pre otvaranje rasprave Komisiju sa predlogom akta upoznaje predsednik ili, po njegovom ovlašćenju sekretar Komisije.

Na predlog predsedavajućeg ili člana Komisije, odnosno zamenika člana, Komisija može da odluči da se vreme trajanja diskusija ograniči na pet minuta ili da se ograniči broj javljanja za diskusiju po istoj tački dnevnog reda sednice.

Održavanje reda na sednici

Član 24

Predsedavajući se stara o redu na sednici Komisije i daje reč članovima ili zamenicima članova Komisije i drugim licima prijavljenim za učešće u raspravi, u skladu sa ovim Poslovnikom.

Kada proceni da je potrebno, predsedavajući može da o dred i pa uzu u radu sednice Komisije.

Predsedavajući Komisije će člana Komisije ili drugo lice koje ometa rad Komisije opomenuti, a u slučaju ponovljenog ometanja upozoriće ga na zapisnik o poštovanju reda.

U slučaju da lice iz prethodnog stava svojim ponašanjem teže narušava ili onemogućava rad na sednici predsedavajući Komisije može prekinuti sednicu i odrediti nastavak kad se za to stvore uslovi.

Odlučivanje

Član 25

Pošto utvrdi da je rasprava po tački dnevnog reda iscrpljena, predsedavajući zaključuje raspravu o tački dnevnog reda nakon čega se prelazi na odlučivanje.

Komisija donosi odluke, rešenja, zaključke i druga akta u skladu sa zakonom.

Komisija odlučuje većinom glasova od ukupnog broja članova u stalnom, odnosno proširenom sastavu.

Pravo glasa imaju samo članovi Komisije, a zamenici članova samo u slučaju odsustva člana koga zamenjuju.

Glasa se podizanjem ruku ili pojedinačnim usmenim izjašnjavanjem članova Komisije.

Član 26

Ukoliko je izneto više predloga u okviru jedne tačke dnevnog reda, predsedavajući stavlja na glasanje predloge redom kojim su izneti.

Pre usvajanja akta u celini glasa se o predlozima za brisanje ili izmenu akta, ako ih ima, i to tim redom.

Komisija uvek glasa za usvajanje predloga.

Ukoliko predlog o kojem se glasa ne dobije potrebnu većinu glasova, smatraće se da je predlog odbijen.

Glasa se do predloga koji prvi dobije većinu glasova.

O donetim odlukama i drugim aktima Komisija upoznaje učesnike u izbornom postupku i javnost, u skladu sa zakonom i ovim poslovnikom.

Član 27

Izborna komisija, može ovlastiti određenog člana ili zamenika, da u ime Komisije obavlja pojedine radnje koje su u vezi sa organizacijom, pripremom i sprovođenjem izbora, odnosno glasanja.

Član 28

(Brisan)

V JAVNOST RADA

Član 29

Rad Komisije je javan.

Komisija obezbeđuje javnost rada:

- omogućavanjem predstavnicima sredstava javnog informisanja da prisustvuju sednicama Komisije,

- omogućavanjem zainteresovanim domaćim, stranim i međunarodnim organizacijama i udruženjima (posmatrači) da prate rad Komisije tokom izbornog ili referendumskog postupka,

- objavljivanjem akata Komisije na sajtu grada Čačka, u "Službenom listu grada Čačak" i na veb- prezentaciji Republičke izborne komisije.

- davanjem saopštenja i održavanjem konferencija za medije.

Saopštenje za javnost mogu dati predsednik ili po njegovom ovlašćenju zamenik predsednika, član ili zamenik člana Komisije.

Konferenciju za medije može održati predsednik Komisije ili po njegovom ovlašćenju zamenik predsednika, član ili zamenik člana.

Posmatrači

Član 30

Zainteresovanim domaćim, međunarodnim i stranim organizacijama i udruženjima (posmatrači) Komisija odobrava praćenje rada Komisije tokom izbornog i referendumskog postupka, u skladu sa propisima.

VI POSTUPANJE PO PRIGOVORIMA

Član 31

U postupku po prigovorima Komisija primenjuje Zakon o lokalnim izborima, Zakon o izboru narodnih poslanika i Zakon o izboru predsednika Republike.

VII OBEZBEĐIVANJE USLOVA ZA RAD KOMISIJE

Član 32

Sredstva za rad organa za sprovođenje izbora, izborni materijal i druge troškove sprovođenja izbora obezbeđuju se u budžetu Grada.

Komisija utvrđuje naknade za rad u organima za sprovođenje izbora i drugih troškova za sprovođenja izbora posebnom odlukom.

Član 33

Članovi Komisije i njihovi zamenici imaju pravo na naknadu za rad u Komisiji.

Visinu naknade troškova za rad Komisija određuje posebnom odlukom.

Nalogodavci za isplatu sredstava iz člana 33. i 34. su predsednik ili drugo lice koje ovlasti Komisija.

Član 34

Gradska uprava obezbeđuje i pruža neophodnu stručnu i tehničku pomoć za obavljanje poslova u radu Komisije.

Lice zaduženo za poslove informisanja u Gradskoj upravi obavljaće i poslove informisanja za potrebe Komisije, po nalogu i uputstvima predsednika ili sekretara Komisije, ili lica koje Komisija ovlasti.

VIII DOKUMENTACIJA O RADU KOMISIJE

Član 35

Na sednici Komisije vodi se zapisnik o radu.

Zapisnik sadrži glavne podatke o radu na sednici, naročito o predlozima o kojima se raspravljalo, sa imenima učesnika u raspravi, o odlukama, zaključcima i drugim aktima koji su na sednici doneti, kao i o rezultatima glasanja o pojedinim pitanjima.

O vođenju i čuvanju zapisnika stara se sekretar, odnosno zamenik sekretara Komisije. Zapisnik potpisuje predsedavajući sednice i sekretar Komisije, odnosno zamenik sekretara.

Izvornici i prepisi akata Komisije

Član 36

Izvornikom akta smatra se tekst akta usvojen na sednici Komisije, sačinjen u propisanom obliku, potpisan od predsedavajućeg i overe pečatom Komisije.

O sačinjavanju i čuvanju izvornika stara se sekretar Komisije, odnosno zamenik sekretara Komisije.

Strankama se dostavlja original akta ako je sačinjen u više primeraka ili prepis izvornika koji u svemu mora da bude istovetan izvorniku i koji potpisuje sekretar Komisije i overava se pečatom Komisije.

Član 37

U Komisiji se u spisima predmeta po hronologiji odlažu akta koja se odnose na jedan izborni postupak.

U vreme sprovođenja izbora odbornika u Komisiji se u predmetu vodi osnovna evidencija akata izbornog postupka i pomoćna evidencija (popis akata i dosijei izbornih akata podnosioca izbornih lista).

Član 38

U Komisiji se obezbeđuje čuvanje izbornih akata i izveštaja o rezultatima izbora sa izbornim materijalima i određuje njihovo rukovanje u skladu sa propisima o kancelarijskom poslovanju i arhivskoj građi.

Objavljivanje akata Komisije

Član 39

Odluke Komisije objavljuju se na sajtu grada Čačka i veb-prezentaciji Republičke izborne komisije, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 24 časa od završetka sednice na kojoj su odluke donete, na način koji propisuje Republička izborna Komisija.

Opšti akti Komisije objavljuju se u "Službenom listu grada Čačka".

Komisija može da odluči da se pojedinačni akti objavljuju u "Službenom listu grada Čačka".

O dostavljanju akata radi objavljivanja stara se sekretar Komisije.

Član 40

Ispravku teksta akta objavljenog u "Službenom listu grada Čačka", koji nije saglasan izvorniku akta, daje sekretar Komisije na isti način kao i akt koji se ispravlja.

Član 41

Komisija može da ovlasti sekretara Komisije da utvrdi prečišćen tekst opšteg akta Komisije, koji se objavljuje na isti način kao i opšti akt.

Član 42

Komisija obezbeđuje čuvanje izbornih akata i izveštaja o rezultatima izbora sa izbornim materijalima i rukovanje tim materijalima, u skladu sa Zakonom.

Član 43

Komisija vodi delovodni protokol, sređuje i čuva dokumentaciju (arhivsku građu), sa kojom se postupa u skladu sa propisima.

IX ZAŠTITA PODATAKA O LIČNOSTI

Član 44

Članovi i zamenici članova Komisije i zaposleni u gradskoj upravi angažovani na obavljanju poslova za potrebe Komisije dužni su da u svom radu postupaju u skladu sa propisima kojima je uređena zaštita podataka o ličnosti.

X IZMENE I DOPUNE POSLOVNIKA

Član 45

Pravo predlaganja izmena ili dopuna Poslovnika Komisije ima svaki član Komisije.

Predlog odluke za izmenu ili dopunu Poslovnika Komisije podnosi se u pisanom obliku.

Predlog odluke iz stava 2. ovog člana predsednik Komisije stavlja na dnevni red prve naredne sednice Komisije.

XI ZAVRŠNE ODREDBE

Član 46

Pitanja koja se odnose na rad Komisije, a koja nisu uređena ovim Poslovnikom, mogu se urediti odlukom ili zaključkom Komisije u skladu sa odredbama ovog Poslovnika.

Član 47

Stupanjem na snagu ovog poslovnika prestaje da važi Poslovnik Izborne komisije grada Čačka, broj 013-2/12-IV od 8.3.2012. godine.

Član 48

Ovaj Poslovnik se objavljuje u "Službenom listu grada Čačka", sajtu grada Čačka i na veb prezentaciji Republičke izborne komisije.

Ovaj Poslovnik stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Čačka".

Napomene

Redakcija je zadržala numeraciju odeljaka kako je objavljena u "Sl. listu grada Čačka", br. 4/2022.