POSLOVNIK
O RADU PRIVREMENOG ORGANA GRADA KRALJEVA

("Sl. list grada Kraljeva", br. 34/2023)

 

I UVODNE ODREDBE

Član 1

Poslovnikom o radu Privremenog organa grada Kraljeva (u daljem tekstu: Poslovnik) uređuje se organizacija i način rada Privremenog organa grada Kraljeva (u daljem tekstu: Privremeni organ) i druga pitanja od značaja za rad Privremenog organa.

Svi izrazi upotrebljeni u ovom poslovniku u gramatičkom muškom rodu podrazumevaju muški i ženski prirodni rod.

Član 2

Privremeni organ obavlja tekuće i neodložne poslove iz nadležnosti Skupštine grada Kraljeva (u daljem tekstu: Skupština grada), gradonačelnika grada Kraljeva i Gradskog veća grada Kraljeva (u daljem tekstu: izvršni organi Grada), utvrđene zakonom, Statutom grada Kraljeva i drugim propisima, do konstituisanja Skupštine grada i izbora izvršnih organa Grada, nakon održanih izbora za odbornike Skupštine grada.

Član 3

Privremeni organ koristi pečat Skupštine grada.

Član 4

Privremeni organ radi i odlučuje na sednicama kojima prisustvuje većina od ukupnog broja članova Privremenog organa.

Član 5

Gradska uprava grada Kraljeva (u daljem tekstu: Gradska uprava) dužna je da Privremenom organu, na zahtev predsednika, dostavi sve potrebne podatke i informacije neophodne za njegov rad.

Stručne i administrativno-tehničke poslove za potrebe Privremenog organa obavlja organizaciona jedinica Gradske uprave nadležna za poslove organa Grada.

Član 6

Rad Privremenog organa dostupan je javnosti.

Javnost rada obezbeđuje se informisanjem javnosti o zakazanim sednicama Privremenog organa i donetim odlukama na zvaničnoj veb prezentaciji Grada.

II SASTAV PRIVREMENOG ORGANA

Član 7

Privremeni organ ima predsednika i četiri člana koje je imenovala Vlada Republike Srbije Rešenjem o imenovanju predsednika i članova Privremenog organa grada Kraljeva ("Službeni glasnik RS", broj 94/23).

Predsednik Privremenog organa (u daljem tekstu: predsednik) predstavlja Privremeni organ, organizuje rad Privremenog organa, predsedava sednicama, i stara se o pravilnoj primeni odredaba ovog poslovnika i obavlja druge poslove koje mu Privremeni organ poveri.

U slučaju odsutnosti ili sprečenosti predsednika, zamenjuje ga član Privremenog organa koga ovlasti predsednik, u formi pisanog ovlašćenja.

Član 8

Privremeni organ imenuje sekretara Privremenog organa (u daljem tekstu: sekretar), na predlog predsednika, većinom glasova od ukupnog broja članova Privremenog organa.

Za sekretara može biti imenovano lice koje ima stečeno visoko obrazovanje iz naučne oblasti pravne nauke na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu, sa položenim stručnim ispitom za rad u organima uprave i radnim iskustvom od najmanje tri godine.

Sekretar Privremenog organa odgovoran je za upotrebu pečata.

Sekretar se stara o obavljanju stručnih i tehničkih poslova u vezi sa sazivanjem i održavanjem sednica Privremenog organa i njegovih radnih tela i rukovodi administrativno-pravnim poslovima vezanim za njihov rad.

O objavljivanju akata Privremenog organa stara se sekretar Privremenog organa.

Sekretar je odgovoran za tačnost i ažurnost podataka objavljenih na veb prezentaciji koji se odnose na rad Privremenog organa i njegovih radnih tela.

Sekretar obavezno prisustvuje sednicama Privremenog organa i po potrebi daje stručno tumačenje u vezi sa primenom Poslovnika i drugim pitanjima.

III RADNA TELA

Član 9

Za razmatranje pojedinih pitanja iz svog delokruga, Privremeni organ može obrazovati radna tela.

Predsednika i članove radnih tela imenuje Privremeni organ na predlog predsednika.

Radno telo čine predsednik i četiri člana.

Predsednik radnog tela imenuje se iz reda članova Privremenog organa.

Članovi radnog tela Privremenog organa mogu biti i građani.

Aktom o obrazovanju radnog tela utvrđuju se naziv radnog tela, imenuju predsednik i članovi radnog tela i uređuju nadležnost, prava i dužnosti članova radnog tela, obavljanje stručnih i administrativno-tehničkih poslova za potrebe radnog tela.

Na način rada radnih tela Privremenog organa shodno se primenjuju odredbe ovog poslovnika.

IV PRIPREMANJE MATERIJALA ZA SEDNICE PRIVREMENOG ORGANA

Član 10

Pripremanje materijala za sednice Privremenog organa vrše unutrašnje organizacione jedinice Gradske uprave u čijem delokrugu su pitanja na koja se materijal odnosi, kao i drugi obrađivači za pitanja iz svoje nadležnosti.

Predlog akta priprema se u formi u kojoj se akt donosi, i sadrži normativni deo i obrazloženje.

U slučajevima kada je zakonom propisano sprovođenje obaveznog postupka javne rasprave, Privremeni organ upućuje javni poziv za učešće u javnoj raspravi. Postupak javne rasprave sprovodi nadležni obrađivač, u skladu sa zakonom i odredbama Statuta grada Kraljeva.

Obrazloženje akta obavezno sadrži pravni osnov, razloge za donošenje akta i neophodna objašnjenja, a po potrebi procenu iznosa finansijskih sredstava potrebnih za sprovođenje akta i razloge za donošenje akta po hitnom postupku. Predlozi akata sa kompletnim materijalom dostavljaju se u štampanom i elektronskom obliku na imejl (e-mail) adresu organizacione jedinice Gradske uprave nadležnoj za poslove organa Gradaskupstinski_poslovi@kraljevo.org.

Organizaciona jedinica Gradske uprave iz stava 5. ovog člana vodi evidenciju primljenog materijala i istu dostavlja predsedniku, sa predlozima akata i pratećim materijalom u štampanom obliku, radi sačinjavanja predloga dnevnog reda sednice Privremenog organa.

V SAZIVANJE

Član 11

Privremeni organ radi i odlučuje na sednicama.

Sednice Privremenog organa saziva predsednik, po potrebi.

Sednicama Privremenog organa predsedava predsednik.

U slučaju odsutnosti ili sprečenosti predsednika, sednice saziva i njima predsedava član Privremenog organa kojeg on ovlasti u formi pisanog ovlašćenja (predsedavajući).

Član 12

Predsednik je dužan da sazove sednicu na pisani zahtev najmanje tri člana Privremenog organa u roku od tri dana od dana podnošenja zahteva, tako da održavanje sednice bude najkasnije u roku od pet dana od dana podnošenja zahteva.

Zahtev za sazivanje sednice Privremenog organa sadrži predlog dnevnog reda sednice, predloge akata koji će biti razmatrani na sednici, obrazloženje razloga za sazivanje sednice i naznačenje člana Privremenog organa koji će sazvati i predsedavati sednicom, ukoliko predsednik ne sazove sednicu po zahtevu.

U slučaju da predsednik ne sazove sednicu Privremenog organa po zahtevu, sednicu saziva i njom predsedava član Privremenog organa naznačen u zahtevu, u skladu sa odredbama ovog poslovnika.

Član 13

Sednica Privremenog organa saziva se dostavljanjem poziva sa predlogom dnevnog reda, materijalima koji se razmatraju na sednici i izvodom iz zapisnika sa prethodne sednice. U pozivu se određuje vreme i mesto održavanja sednice Privremenog organa.

Poziv iz stava 1. ovog člana dostavlja se predsedniku, članovima i sekretaru Privremenog organa tri dana pre održavanja sednice.

Izuzetno, u situacijama koje opravdavaju hitnost za sazivanje sednice, sednica se može sazvati u roku koji nije kraći od 24 časa pre održavanja sednice.

Dostavljanje poziva vrši se elektronskim putem, a ukoliko ne postoje tehničke mogućnosti dostavljanje se može vršiti u štampanom obliku.

Član 14

Na sednicu Privremenog organa pozivaju se načelnik Gradske uprave, zamenik načelnika Gradske uprave i rukovodioci unutrašnjih organizacionih jedinica Gradske uprave koje su obrađivači akata koji se razmatraju na sednici.

Na sednicu Privremenog organa mogu biti pozvani i predstavnici javnih preduzeća, ustanova, organa, organizacija i službi, po potrebi.

Poziv za sednicu Privremenog organa dostavlja se i sredstvima javnog informisanja, sa materijalima ukoliko to dopuštaju tehničke mogućnosti.

Sednice Privremenog organa otvorene su za javnost.

Javnost se može ograničiti i isključiti u slučajevima predviđenim zakonom ili kada to odluči Privremeni organ, na predlog predsednika Privremenog organa.

Član 15

U naročito opravdanim situacijama, kada iz objektivnih okolnosti nije moguće održati sednicu Privremenog organa uz prisustvo predsednika i članova Privremenog organa, Privremeni organ može održati elektronsku sednicu. Predsednik, odnosno predsedavajući dužan je da u pozivu za elektronsku sednicu obrazloži razloge za sazivanje elektronske sednice.

Na sazivanje elektronske sednice primenjuju se odredbe ovog poslovnika koje se odnose na sazivanje sednice Privremenog organa.

U pozivu za elektronsku sednicu Privremenog organa navodi se da se članovi Privremenog organa izjašnjavaju pisanim putem, dostavljanjem izjašnjenja "za", "protiv" i "uzdržani" o izvodu iz zapisnika i tačkama dnevnog reda na mejl adresu organizacione jedinice Gradske uprave nadležne za poslove organa Grada, i navodi se vremenski interval u kome članovi Privremenog organa treba da glasaju.

O održanoj elektronskoj sednici sačinjava se izvod iz zapisnika, čiji su sastavni deo štampana pisana izjašnjenja članova Privremenog organa.

VI OTVARANJE SEDNICE

Član 16

Predsednik otvara sednicu Privremenog organa i utvrđuje da li sednici prisustvuje dovoljan broj članova za rad i odlučivanje.

Ukoliko se utvrdi da nije prisutan dovoljan broj članova Privremenog organa za početak rada sednice, predsednik će odložiti početak sednice za 30 minuta.

Ako se kvorum ne obezbedi ni posle 30 minuta, predsednik će odložiti sednicu najduže za tri dana.

Član Privremenog organa koji je sprečen da prisustvuje sednici ili iz određenih razloga treba da napusti sednicu, dužan je da o tome obavesti predsednika, o čemu predsednik obaveštava Privremeni organ.

Član 17

Pre utvrđivanja dnevnog reda usvaja se izvod iz zapisnika sa prethodne sednice Privremenog organa.

O primedbama na izvod iz zapisnika ne vodi se rasprava.

Prilikom usvajanja, prvo se glasa o iznetim primedbama, a zatim o izvodu iz zapisnika u celini.

Član 18

Predsednik i članovi Privremenog organa mogu podnositi predloge za izmenu i dopunu predloženog dnevnog reda.

Predlozi za izmenu i dopunu predloženog dnevnog reda podnose se u pisanom obliku predsedniku, preko organizacione jedinice Gradske uprave nadležne za poslove organa Grada, najkasnije 24 sata pre održavanja sednice.

Predlog za izmenu predloženog dnevnog reda sadrži član Poslovnika kao osnov za podnošenje predloga, navođenje tačke predloženog dnevnog reda čije se skidanje iz dnevnog reda predlaže, ili predloženu promenu redosleda tačaka, sa obrazloženjem.

Predlog za dopunu predloženog dnevnog reda sadrži član Poslovnika kao osnov za podnošenje predloga sa nazivom tačke dnevnog reda čije se donošenje predlaže, i mora biti obrazložen. Uz predlog za dopunu predloženog dnevnog reda podnosi se predlog akta u obliku u kome se akt donosi, sa obrazloženjem i dokumentacijom potrebnom za donošenje akta, propisanom zakonom ili odlukama organa Grada.

Za sednicu sazvanu u smislu člana 13. stav 3. ne mogu se podnositi predlozi za izmene i dopune predloženog dnevnog reda.

O predlozima za izmene i dopune predloženog dnevnog reda ne vodi se rasprava.

Privremeni organ izjašnjava se o podnetim predlozima za izmene i dopune predloženog dnevnog reda pre prelaska na utvrđivanje dnevnog reda, i to o svakom predlogu pojedinačno.

Podnosioci predloga za izmene i dopune mogu da povuku svoje predloge za izmene i dopune predloženog dnevnog reda do utvrđivanja dnevnog reda.

O predloženom dnevnom redu u celini Privremeni organ odlučuje bez rasprave.

VII RAD NA SEDNICI

Član 19

Nakon utvrđenog dnevnog reda, prelazi se na rad po tačkama utvrđenog dnevnog reda.

Predsednik, po prelasku na tačku dnevnog reda, daje reč obrađivaču radi dodatnog obrazloženja akta koji se razmatra. Obrađivač može izvršiti tehničku korekciju akta kojom se otklanja greška u imenima, brojevima, pisanju ili računanju i druga očigledna netačnost u aktu koji se razmatra, i dužan je da tehničku korekciju jasno i precizno formuliše i obrazloži, kao i da je dostavi sekretaru u pisanom obliku.

Po završenom izlaganju obrađivača, predsednik otvara raspravu i daje reč članovima Privremenog organa po redosledu prijavljivanja, a zatim ostalim prisutnim licima ukoliko je to potrebno, ili na zahtev predsednika ili člana Privremenog organa.

Vreme izlaganja člana Privremenog organa po svakoj tački dnevnog reda traje najduže 5 minuta.

Član Privremenog organa može da govori samo o pitanju koje se razmatra u okviru tačke koja je na dnevnom redu.

Ukoliko član Privremenog organa u raspravi ne govori o tački koja je na dnevnom redu, predsednik će ga opomenuti i pozvati da se pridržava dnevnog reda.

Predsednik može objediniti raspravu o dve ili više istorodnih tačaka dnevnog reda, u kom slučaju vreme izlaganja člana Privremenog organa po spojenim tačkama dnevnog reda traje najduže 10 minuta.

Predsednik zaključuje raspravu kada utvrdi da više nema prijavljenih za učešće u raspravi.

Po zaključenoj raspravi, Privremeni organ odlučuje o predloženom aktu.

Član 20

Članu Privremenog organa koji ukaže da je Poslovnik povređen, predsednik daje reč odmah po završenom izlaganju prethodnog govornika.

Član Privremenog organa dužan je da navede koja je odredba Poslovnika po njegovom mišljenju povređena, da je citira i obrazloži u čemu se sastoji povreda, s tim što može govoriti najduže tri minuta.

Ako član Privremenog organa ne navede član Poslovnika koji je po njegovom mišljenju povređen, predsednik dužan da ga opomene.

Ako član Privremenog organa nakon opomene ne navede odredbu Poslovnika koja je po njegovom mišljenju povređena, ili njegov govor ne sadrži obrazloženje, već se odnosi na druga pitanja, predsednik će mu oduzeti reč.

Predsednik je dužan da da objašnjenje povodom povrede Poslovnika na koju je ukazano.

Ako i posle objašnjenja predsednika član Privremenog organa ostane pri tvrdnji da je Poslovnik povređen, predsednik poziva članove Privremenog organa da se izjasne o povredi Poslovnika.

Član 21

Ukoliko se član Privremenog organa u svom izlaganju uvredljivo izrazi o drugom članu Privremenog organa, ili pogrešno protumači njegovo izlaganje, član Privremenog organa na koga se izlaganje odnosi ima pravo na repliku po završenom izlaganju prethodnog govornika.

Replika ne može trajati duže od dva minuta.

Član Privremenog organa na čiju izjavu je data replika ima pravo da odgovori na repliku u trajanju od dva minuta.

Član 22

Predsednik određuje pauzu kada utvrdi nedostatak kvoruma na sednici, dok se kvorum ne obezbedi, s tim da pauza može trajati najduže 30 minuta.

Ako se kvorum ne obezbedi posle pauze iz stava 1. ovog člana, predsednik prekida sednicu.

Predsednik može predložiti da se sednica Privremenog organa prekine, kada za to postoje opravdani razlozi, koje je dužan da obrazloži. O predlogu predsednika, članovi Privremenog organa izjašnjavaju se glasanjem.

U slučaju prekida Sednice, predsednik će pisanim ili telefonskim putem obavestiti članove Privremenog organa o danu i vremenu održavanja nastavka sednice, s tim da se sednica nastaviti najkasnije u roku od tri dana od dana prekida sednice Privremenog organa.

VIII ODLUČIVANJE

Član 23

Privremeni organ odlučuje većinom glasova od ukupnog broja članova Privremenog organa.

Privremeni organ odlučuje javnim glasanjem, dizanjem ruku.

Ukoliko je na predlog opšteg akta podnet amandman, prvo se glasa o amandmanu, a potom o predlogu opšteg akta u celini.

Javno glasanje se vrši tako što predsednik poziva da se najpre izjasne članovi Privremenog organa koji glasaju "za", zatim članovi koji glasaju "protiv" i najzad članovi koji su "uzdržani".

Za članove Privremenog organa koji se prilikom glasanja ne izjasne smatra se da su uzdržani.

Po završenom glasanju, predsednik saopštava rezultate glasanja i konstatuje da je predlog akta usvojen, odnosno da nije usvojen.

Član Privremenog organa koji je glasao protiv ili se uzdržao od glasanja ima pravo da zahteva da se to konstatuje u izvodu iz zapisnika.

Ukoliko član Privremenog organa izrazi sumnju u rezultat glasanja, glasanje će se ponoviti.

Član 24

Ukoliko se za donošenje akta nije izjasnila većina od ukupnog broja članova Privremenog organa, organizaciona jedinica Gradske uprave nadležna za poslove organa Grada izrađuje zaključak kojim se utvrđuje da Privremeni organ nije doneo, odnosno usvojio navedeni akt, koji potpisuje predsednik.

IX ODRŽAVANJE REDA NA SEDNICI

Član 25

O redu na sednici Privremenog organ stara se predsednik.

Za povredu reda na sednici predsednik može da izrekne meru opomene, oduzimanja reči ili udaljenja sa sednice.

Član 26

Opomena se izriče članu Privremenog organa koji govori o pitanju koje nije na dnevnom redu, ne navede član Poslovnika koji je po njegovom mišljenju povređen i kada svojim ponašanjem narušava red na sednici (prekida govornika, uzima reč kada mu nije data i sl), ili postupa suprotno odredbama ovog poslovnika.

Član 27

Mera oduzimanja reči izriče se članu Privremenog organa koji svojim govorom i ponašanjem narušava red na sednici ili postupa suprotno odredbama ovog poslovnika, kome je prethodno već izrečena mera opomene.

Član 28

Mera udaljenja sa sednice izriče se članu Privremenog organa koji i pored izrečene mere opomene, odnosno mere oduzimanja reči, ometa ili sprečava rad na sednici.

Ako se izrečenim merama ne može održati red na sednici, predsednik će odrediti kraću pauzu.

Odredbe o održavanju reda na sednici primenjuju se i na sva druga lica koja prisustvuju sednici Privremenog organa.

Član 29

Tok sednice Privremenog organa se snima i originalnim zapisnikom smatra se tonski zapis, presnimljen na kompakt disk.

Član 30

Organizaciona jedinica Gradske uprave nadležna za poslove organa Grada na osnovu originalnog zapisnika izrađuje izvod iz zapisnika.

Izvod iz zapisnika sadrži redni broj i datum sednice, imena prisutnih i odsutnih članova Privremenog organa, imena lica koja su prisustvovala sednici po pozivu, dnevni red, imena učesnika u raspravi, pitanja o kojima se odlučivalo na sednici, rezultate glasanja po tačkama dnevnog reda i konstataciju da je Privremeni organ doneo ili nije doneo akt, ime člana Privremenog organa koji je glasao protiv ili se uzdržao od glasanja (po zahtevu člana), mere izrečene u vezi održavanja reda na sednici, i vreme završetka sednice.

Originalni zapisnik i izvod iz zapisnika sa materijalima koji su razmatrani na sednici Privremenog organa čuvaju se na propisan način u organizacionoj jedinici Gradske uprave nadležnoj za poslove organa Grada, odnosno u arhivi Gradske uprave.

X AKTI KOJE DONOSI PRIVREMENI ORGAN

Član 31

Privremeni organ iz nadležnosti Skupštine grada, gradonačelnika i Gradskog veća donosi Poslovnik Privremenog organa, odluke, programe, rešenja, zaključke, preporuke, naredbe, uputstva, mišljenja i druga akta i daje autentična tumačenja akata koje donosi.

Izvornikom akta smatra se tekst akta usvojen na sednici.

Izvornik akta potpisuje predsednik, odnosno predsedavajući sednicom.

Ukoliko na sednici bude prihvaćen amandman podnet na predlog akta, ili ako obrađivač izvrši tehničku korekciju na sednici, obrađivač akta u obavezi je da organizacionoj jedinici Gradske uprave nadležnoj za poslove organa Grada bez odlaganja dostavi akt u formi koja sadrži usvojeni amandman ili tehničku korekciju, radi izrade izvornika akta.

Na izvornik akta stavlja se pečat Skupštine i broj i datum sednice na kojoj je akt donet, u skladu sa propisima o kancelarijskom poslovanju.

Izvornik akta čuva se trajno u materijalu sednice Privremenog organa.

O izradi izvornika i njihovih otpravaka, o čuvanju i evidenciji, i njihovom dostavljanju stara se organizaciona jedinica Gradske uprave nadležna za poslove organa Grada.

Član 32

Akti Privremenog organa objavljuju se u "Službenom listu grada Kraljeva".

Sekretar obavlja poslove glavnog i odgovornog urednika "Službenog lista grada Kraljeva" do konstituisanja Skupštine grada nakon održanih izbora.

U "Službenom listu grada Kraljeva" akti se objavljuju u tekstu koji je usvojen na sednici Privremenog organa (izvornik akta).

Ukoliko objavljeni akt nije saglasan sa izvornikom akta, sekretar daje ispravku i objavljuje je u "Službenom listu grada Kraljeva".

Akti Privremenog organa po potrebi objavljuju se i na veb prezentaciji Grada i na oglasnoj tabli organa Grada, u skladu sa zakonom i posebnom odlukom Skupštine grada.

XI PRAVO PREDLAGANJA AKATA

Član 33

Pravo predlaganja akata imaju predsednik i članovi Privremenog organa.

Predlog akta podnosi se u formi u kojoj se akt donosi, i sadrži normativni deo i obrazloženje.

Predsednik upoznaje članove Privremenog organa sa evidencijom primljenog materijala i predlozima akata sa pratećim materijalom, radi predlaganja i sačinjavanja predloga dnevnog reda sednice.

Član 34

Predsednik i članovi Privremenog organa mogu podnositi amandmane na predloge opštih akata.

Amandman se podnosi predsedniku u pisanom obliku, preko organizacione jedinice Gradske uprave nadležne za poslove organa Grada, najkasnije 24 sata pre održavanja sednice.

Amandman sadrži član Poslovnika kao osnov za podnošenje amandmana, naziv i član predloga opšteg akta na koji se amandman podnosi, tekst izmene, odnosno dopune predloga opšteg akta i obrazloženje.

Organizaciona jedinica Gradske uprave nadležna za poslove organa Grada primljeni amandman dostavlja obrađivaču predloga opšteg akta radi razmatranja i davanja mišljenja za sednicu Privremenog organa.

Amandman koji Privremeni organ prihvati postaje sastavni deo opšteg akta.

Za sednicu sazvanu u smislu člana 13. stav 3. ne mogu se podnositi amandmani.

Podnosioci mogu da povuku svoje amandmane do zaključenja rasprave o predlogu opšteg akta na koji se odnose.

XII PRAVA I DUŽNOSTI PREDSEDNIKA I ČLANOVA PRIVREMENOG ORGANA

Član 35

Predsednik i članovi Privremenog organa imaju prava i dužnosti određene zakonom, Odlukom o raspuštanju Skupštine grada Kraljeva i obrazovanju Privremenog organa grada Kraljeva i ovim poslovnikom.

Pravo je i dužnost predsednika i članova Privremenog organa da učestvuju u radu Privremenog organa i njegovih radnih tela, podnose predloge akata, podnose predloge za izmene i dopune predloženog dnevnog reda, podnose amandmane na predloge opštih akata, postavljaju pitanja vezana za rad Privremenog organa i učestvuju u drugim aktivnostima Privremenog organa.

Član 36

Predsednik, članovi i sekretar Privremenog organa mogu biti na stalnom radu u Gradu.

Predsednik, članovi i sekretar Privremenog organa za obavljanje dužnosti u Privremenom organu imaju pravo na platu ili naknadu i druga prava za vreme obavljanja dužnosti, u skladu sa posebnim aktom Privremenog organa.

XII FINANSIRANJE POSLOVA PRIVREMENOG ORGANA

Član 37

Finansiranje poslova Privremenog organa vrši se iz budžeta grada Kraljeva.

Posebnim aktom Privremenog organa odrediće se naredbodavac za izvršenje budžeta grada Kraljeva.

XIII PROMENA POSLOVNIKA

Član 38

Predsednik i članovi Privremenog organa mogu podneti predloge za izmene i dopune Poslovnika.

Predlog se podnosi u pisanoj formi, i sadrži član Poslovnika koji se menja odnosno dopunjava, tekst izmene, odnosno dopune, i mora biti jasno i precizno formulisan i obrazložen.

Predsednik je dužan da predlog uvrsti u predlog dnevnog reda prve naredne sednice.

XIV ZAVRŠNA ODREDBA

Član 39

Ovaj poslovnik stupa na snagu danom objavljivanja u "Službenom listu grada Kraljeva", i primenjivaće se do konstituisanja Skupštine grada i izbora izvršnih organa Grada nakon održanih izbora za odbornike Skupštine grada.

Napomene

Redakcija je zadržala numeraciju odeljaka kako je objavljeno u "Sl. listu grada Kraljeva", br. 34/2023.