PRAVILNIKO DODELJIVANJU NAGRADE "NESTOR DIMITRIJEVIĆ"("Sl. list Grada Zrenjanina", br. 21/2023 i 23/2023 - ispr.) |
Ovom pravilnikom bliže se uređuju postupak, uslovi, kriterijumi i druga pitanja od značaja za dodelu nagrade "Nestor Dimitrijević" (u daljem tekstu: nagrada).
Nagrada se dodeljuje za izuzetne rezultate ostvarene u oblasti vaspitanja i obrazovanja u godini koja prethodi godini u kojoj se dodeljuje nagrada i to:
- vaspitaču u predškolskoj ustanovi ili vaspitaču u predškolskoj grupi pri osnovnoj školi,
- nastavniku razredne nastave u osnovnoj školi,
- nastavniku predmetne nastave u osnovnoj školi,
- nastavniku predmetne nastave u srednjoj školi,
- profesoru visoke škole strukovnih studija ili profesoru fakulteta,
- stručnom saradniku u predškolskoj ustanovi i psihologu u osnovnoj ili srednjoj školi ili pedagogu u osnovnoj ili srednjoj školi.
Nagrada se isplaćuje u neto iznosu od 50.000,00 dinara u skladu sa predviđenim sredstvima u Odluci o budžetu grada Zrenjanina za tekuću godinu.
Predlog kandidata za nagradu mogu podneti vaspitno-obrazovno veće predškolske ustanove, nastavničko veće osnovne škole, nastavničko veće srednje škole, nastavno- stručno veće visoke škole strukovnih studija i nastavno-naučno veće fakulteta.
Ustanove iz stava 1. ovog člana moraju imati sedište na teritoriji grada Zrenjanina.
Vaspitno-obrazovno veće predškolske ustanove podnosi predlog kandidata za nagradu po prethodno pribavljenom mišljenju saveta roditelja.
Nastavničko veće osnovne i srednje škole podnosi predlog kandidata za nagradu po prethodno pribavljenom mišljenju saveta roditelja i đačkog parlamenta te škole.
Nastavno-naučno veće fakulteta i nastavno-stručno veće visoke škole strukovnih studija podnosi predlog kandidata za nagradu po prethodno pribavljenoj mišljenju studentskog parlamenta te ustanove.
Svaki predlagač može predložiti najviše dva kandidata iz različitih kategorija.
Predlog kandidata za nagradu mora biti dostavljen u pisanoj formi, sa mišljenjem iz člana 4. ovog pravilnika, potrebnim dokazima (fotokopije dokumenata), brojem bodova određenim u skladu sa odredbama ovog pravilnika i obrazloženjem.
Sva dokumenta dostavljena uz predlog moraju biti vezana isključivo za godinu koja prethodi godini u kojoj se dodeljuje nagrada.
Predlog kandidata za nagradu se dostavlja sekretaru Saveta za obrazovanje putem pošte najkasnije do 3. oktobra.
Predloge kandidata za nagradu sa priloženom dokumentacijom od sekretara Saveta za obrazovanje preuzima predstavnik Komisije koju obrazuju aktivi direktora osnovnih i srednjih škola.
U radu Komisije učestvuju i direktor predškolske ustanove, direktor visoke škole strukovnih studija i dekan fakulteta.
Zadatak Komisije je da na osnovu podnetih predloga, prema broju bodova određenim u skladu sa odredbama ovog pravilnika utvrdi listu kandidata za nagradu za svaku kategoriju i dostavi je sekretaru Saveta za obrazovanje najkasnije do 10. oktobra.
Nepotpune predloge, predloge predate posle roka iz člana 6. ovog pravilnika i predloge koje je podnelo neovlašćeno lice Komisija neće uzeti u razmatranje.
Sekretar Saveta za obrazovanje priprema konačnu listu kandidata za nagradu za sednicu Saveta za obrazovanje.
Savet za obrazovanje na sednici daje predlog kandidata za nagradu za svaku kategoriju i dostavlja ga Gradonačelniku grada Zrenjanina.
Gradonačelnik grada Zrenjanina donosi odluku o dodeli nagrade i uručuje nagradu dobitnicima 14. oktobra.
III USLOVI I KRITERIJUMI ZA DODELU NAGRADE
1. Vaspitači u predškolskoj ustanovi
Nagradu može dobiti vaspitač u predškolskoj ustanovi ili u predškolskoj grupi pri osnovnoj školi, sa sedištem na teritoriji grada Zrenjanina, koji je u prethodnoj godini u odnosu na godinu u kojoj se dodeljuje nagrada postigao izuzetne rezultate u sledećim područjima:
- planiranje, programiranje i obezbeđivanje kvaliteta (vrednovanje, samovrednovanje, timski rad) 5 bodova,
- vaspitno - obrazovni rad u ustanovi uz primenu savremenih metoda i oblika rada, raznovrsnih didaktičkih sredstava i medija (ocena kvaliteta rada sa aspekta moderne didaktičke i metodičke teorije i prakse, rezultati) 15 bodova,
- razvijanje i realizaciju programa vaspitno
- obrazovnog rada sa posebnim naglaskom na unapređivanje tolerancije i dijaloga, prihvatanja različitosti: nacionalne, rodne, verske i druge (programi, oblici realizacije, nosioci, rezultati) 15 bodova,
- lična otvorenost i profesionalna /programska fleksibilnost za svu decu (deca sa smetnjama i teškoćama u razvoju, marginalizovane grupe, inkluzija) 10 bodova,
- razvijanje i primena inovativnih dodatnih aktivnosti i programa rada sa decom (broj i vrsta, obuhvatnost, kvalitet programa, oblici i rezultati) 10 bodova,
- organizacija razvojnih i edukativnih programa za saradnju sa roditeljima (oblici saradnje, sadržaji, nosioci i rezultati) 10 bodova,
- sopstveno stručno usavršavanje akreditovanim programima (oblik, obim, sadržaj, nosioci i rezultati) 10 bodova,
- nastavljanje svog stručnog obrazovanja (visoko obrazovanje, specijalizacija, magistratura ili doktorat u struci) 3 boda,
- pripremanje i učestvovanje sa decom na smotrama i takmičenjima ustanova (broj, oblast, nivo smotre ili takmičenja, postignuti rezultati, ko je decu pripremao, procenat dece učesnika u odnosu na ukupan broj dece u grupi) 7 bodova,
- izvođenje ili učešće u istraživačkom radu u ustanovi ili van nje, a u oblastima vezanim za vaspitno - obrazovni proces, položaj i razvoj dece predškolskog uzrasta u cilju unapređivanja kvaliteta rada (teme istraživanja, uloga vaspitača u tim istraživanjima, nosioci, rezultati, korisnici) 3 boda,
- objavljeni radovi vaspitača i akreditovani programi za stručno usavršavanje vaspitača (broj samostalnih i grupnih radova ili programa, teme, gde su objavljeni, ko ih je objavio, odnosno, kada je dobijena akreditacija) 3 boda,
- planiranje, programiranje i izvođenje uglednih aktivnosti u ulozi mentora budućim vaspitačima ili praktičarima u procesu sticanja osnovnih i dodatnih kvalifikacija, 4 boda,
- doprinos uređenju ustanove, njene opreme i njenog okruženja a sa ciljem stvaranja što boljih uslova za boravak, igru i učenje dece (enterijer, igrališta, zelene površine i slično) 5 bodova.
2. Stručni saradnik u predškolskoj ustanovi
Nagradu može dobiti stručni saradnik (pedagog, psiholog, pedagog za likovno, muzičko i fizičko vaspitanje i logoped) u predškolskoj ustanovi sa sedištem na teritoriji grada Zrenjanina, koji je u prethodnoj godini u odnosu na godinu u kojoj se dodeljuje nagrada postigao izuzetne rezultate u sledećim područjima:
- uspostavljanje i razvijanje sistema samovrednovanja u predškolskoj ustanovi (osvešćivanje, obuka i uključivanje vaspitača i roditelja u samovrednovanje ustanove) 6 bodova,
- praćenje, prezentacija i obuka vaspitača za primenu inovacija u vaspitno-obrazovnom radu (koje inovacije, način prezentacije i primene, rezultati) 10 bodova,
- obuka vaspitača za planiranje, organizovanje, pripremanje i izvođenje uglednih vaspitno - obrazovnih aktivnosti sa decom, uz primenu savremenih dostignuća didaktičke i metodičke teorije i prakse (broj takvih aktivnosti, predmet, oblast, inovacija, izvođač, rezultati) 8 bodova,
- praćenje i prezentacija novih teorijskih i praktičnih znanja u radu sa decom, (koja nova znanja, kako ih populariše, kome su namenjena, rezultati) 7 bodova,
- praćenje i vrednovanje rezultata vaspitno - obrazovnog rada sa decom i preduzete mere za njegovo poboljšanje (način praćenja, vrsta preduzetih mera, sadržaji, oblici, rezultati) 9 bodova,
- praćenje i vrednovanje rezultata rada vaspitača i preduzete mere za unapređenje kvaliteta njihovog rada (način praćenja, sadržaji, preduzete mere, oblici, rezultati) 9 bodova,
- značajan doprinos inkluzivnosti ustanove i vaspitača u radu sa decom sa smetnjama u razvoju (vrsta doprinosa, sadržaji, oblici, rezultati) 10 bodova,
- značajan doprinos ustanove i vaspitača u radu sa decom sa izuzetnim sposobnostima (vrsta doprinosa, sadržaji, oblici, rezultati) 10 bodova,
- razvijanje, prilagođavanje i realizacija programa za osamostaljivanje dece i pripremu za polazak u osnovnu školu (u čemu je doprinos, obuhvat dece, sa kim sarađuje, rezultati) 7 bodova,
- planiranje, programiranje i realizacija saradnje, pedagoškog obrazovanja roditelja i savetodavni rad sa njima (sadržaji, oblici, rezultati) 7 bodova,
- planiranje, programiranje i realizacija stručnog usavršavanja vaspitača, autorstvo ili koautorstvo u akreditovanim programima stručnog usavršavanja za zaposlene u obrazovanju (sadržaji, oblici, rezultati) 9 bodova,
- istraživanje i podsticanje razvoja dobrih interpersonalnih odnosa među decom, roditeljima, vaspitačima i drugim učesnicima u vaspitno - obrazovnom radu sa posebnim naglaskom na unapređivanju tolerancije i dijaloga, prihvatanja različitosti: nacionalne, rodne, verske i druge (programi, oblici realizacije, nosioci, rezultati) 5 bodova,
- svoje stručno usavršavanje - grupno i individualno (sadržaji, oblici, rezultati) 5 bodova,
- dalje obrazovanje u struci (specijalizacija, magistratura, doktorat) 4 bodova,
- istraživanje pedagoških aspekata vaspitno
- obrazovnog rada u ustanovi ili šira istraživanja pedagoških pojava (sadržaji, oblici, rezultati) 4 bodova.
3. Nastavnik razredne nastave u osnovnoj školi
Nagradu može dobiti nastavnik razredne nastave u osnovnoj školi sa sedištem na teritoriji grada Zrenjanina, koji je u prethodnoj godini u odnosu na godinu u kojoj se dodeljuje nagrada postigao izuzetne rezultate u sledećim područjima:
- planiranje, organizacija, realizacija i vrednovanje nastave, primenom savremenih nastavnih metoda, oblika nastavnog rada i medija (ocena kvaliteta nastave sa aspekta moderne didaktičke i metodičke teorije i prakse, rezultati uspeha učenika, mišljenje stručnog aktiva, školskog nadzornika, uvođenje inovacija u nastavu) 20 bodova,
- rad sa učenicima sa izuzetnim sposobnostima, (dodatna nastava, broj učenika, kvalitet programa i organizacije, rezultati; individualni rad sa učenicima sa izuzetnim sposobnostima i njihovo pripremanje za ubrzano napredovanje - broj učenika, kvalitet programa i organizacije, rezultati) 5 bodova,
- pomoć učenicima koji zaostaju u savladavanju nastavnog gradiva - dopunska nastava (broj učenika, kvalitet organizacije nastave, stepen individualizacije, rezultati) 4 bodova,
- realizacija programa vaspitnog rada sa posebnim naglaskom na razvijanje multikulturalnosti, tolerancije i dijaloga, međunacionalne tolerancije, rodne ravnopravnosti i poštovanja različitosti (programi, oblici realizacije, rezultati) 5 bodova,
- organizacija slobodnih aktivnosti učenika (koje aktivnosti vodi, broj učenika, kvalitet programa i rezultati) 5 bodova,
- saradnja sa roditeljima učenika (oblici saradnje, sadržaji i rezultati) 8 bodova,
- sopstveno stručno usavršavanje, zajedničko, individualno, učešće na stručnim savetovanjima i seminarima u školi i van nje, objavljivanje stručnih radova u pedagoškoj periodici i na skupovima, uvođenje inovacija i izrada didaktičkog materijala, itd. (oblici, sadržaji, rezultati) 8 bodova,
- autor je ili koautor udžbenika ili zbirke zadataka koji su odobreni rešenjem Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja 8 bodova,
- dalje obrazovanje (specijalizacija, magistratura, doktorat - u struci) 6 bodova,
- pripremanje učenika za takmičenja i smotre (broj, oblast, postignuti rezultati) 8 bodova,
- istraživački rad škole ili šire; učešće nastavnika u istraživačkom projektu, organizacija sopstvenog istraživanja, doprinos istraživanju i unapređivanju vaspitno - obrazovnog procesa u školi i van nje mentorskim radom, itd. (tema, uloga nastavnika u tom istraživanju, rezultati, korisnici) 8 bodova,
- negovanje estetske kulture, razvijanje ekološke svesti i osposobljavanje učenika za zaštitu životne sredine 6 bodova,
- evaluacija ličnih svojstava nastavnika, didaktičko - metodičkih kompetencija i komunikacije sa učenicima (dostavljena u okviru Izveštaja o samovrednovanju i vrednovanju rada škole) 6 bodova,
- angažovanje na poštovanju principa inkluzivnog obrazovanja 6 bodova.
4. Nastavnik predmetne nastave u osnovnoj i srednjoj školi
Nagradu može dobiti nastavnik predmetne nastave u osnovnoj i srednjoj školi sa sedištem na teritoriji grada Zrenjanina, koji je u prethodnoj godini postigao izuzetne rezultate u sledećim područjima:
- planiranje, organizacija, realizacija i vrednovanje nastave, primenom savremenih nastavnih metoda, oblika nastavnog rada i medija (ocena kvaliteta nastave sa aspekta moderne didaktičke i metodičke teorije i prakse, rezultati uspeha učenika, mišljenje stručnog aktiva, školskog nadzornika, uvođenje inovacija u nastavi) 20 bodova,
- rad sa učenicima sa izuzetnim sposobnostima, (dodatna nastava, broj učenika, kvalitet programa i organizacije, rezultati; individualni rad sa učenicima sa izuzetnim sposobnostima i njihovo pripremanje za ubrzano napredovanje - broj učenika, kvalitet programa i organizacije, rezultati) 5 bodova,
- pomoć učenicima koji zaostaju u savladavanju nastavnog gradiva - dopunska nastava (broj učenika, kvalitet organizacije nastave, stepen individualizacije, rezultati) 4 boda,
- realizacija programa vaspitnog rada sa posebnim naglaskom na razvijanje multikulturalnosti, tolerancije i dijaloga, međunacionalne tolerancije, rodne ravnopravnosti i poštovanja različitosti (programi, oblici realizacije, rezultati) 5 bodova,
- organizacija slobodnih aktivnosti učenika (koje aktivnosti vodi, broj učenika, kvalitet programa i rezultati) 5 bodova,
- saradnja sa roditeljima učenika (oblici saradnje, sadržaji i rezultati) 8 bodova,
- sopstveno stručno usavršavanje, zajedničko, individualno, učešće na stručnim savetovanjima i seminarima u školi i van nje, objavljivanje stručnih radova u pedagoškoj periodici i na skupovima, uvođenje inovacija i izrada didaktičkog materijala, itd. (oblici, sadržaji, rezultati) 8 bodova,
- autor je ili koautor udžbenika ili zbirke zadataka koji su odobreni rešenjem Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja 8 bodova,
- dalje obrazovanje (specijalizacija, magistratura, doktorat - u struci) 6 bodova,
- pripremanje učenika za takmičenja različitog nivoa (broj, oblast, nivo takmičenja, postignuti rezultati) 8 bodova,
- istraživački rad škole ili šire; učešće nastavnika u istraživačkom projektu, organizaciju sopstvenog istraživanja, doprinos istraživanju i unapređivanju vaspitno-obrazovnog procesa u školi i van nje mentorskim radom, itd. (tema, uloga nastavnika u tom istraživanju, rezultati, korisnici) 8 bodova,
- negovanje estetske kulture, razvijanje ekološke svesti i osposobljavanje učenika za zaštitu životne sredine 6 bodova,
- evaluacija ličnih svojstava nastavnika, didaktičko-metodičkih kompetencija i komunikacije sa učenicima (dostavljena u okviru Izveštaja o samovrednovanju i vrednovanju rada škole) 6 bodova,
- angažovanje na poštovanju principa inkluzivnog obrazovanja 6 bodova.
5. Pedagog u osnovnoj ili srednjoj školi
Nagradu može dobiti pedagog u osnovnoj ili srednjoj školi, sa sedištem na teritoriji grada Zrenjanina, koji je u prethodnoj godini u odnosu na godinu u kojoj se dodeljuje nagrada postigao izuzetne rezultate u sledećim područjima:
- uspostavljanje i razvijanje sistema samovrednovanja u nastavi i školi u celini (osvešćivanje, obuka i uključivanje nastavnika, učenika i roditelja u samovrednovanje ustanove) 6 bodova,
- praćenje, prezentacija i obuka nastavnika za primenu inovacija u vaspitno- obrazovnom radu (koje inovacije, način prezentacije i primene, rezultati) 10 bodova,
- planiranje, organizovanje, pripremanje i izvođenje uglednih nastavnih časova, uz primenu savremenih dostignuća didaktičke i metodičke teorije i prakse (broj takvih časova, predmet, oblast, inovacija, izvođač, rezultati) 7 bodova,
- popularizacija novih teorijskih i praktičnih znanja iz oblasti pedagogije (koja nova znanja, kako ih populariše, kome su namenjena, rezultati) 7 bodova,
- praćenje i vrednovanje rezultata rada učenika i preduzete mere za njegovo poboljšanje (način praćenja, vrsta preduzetih mera, sadržaji, oblici, rezultati) 7 bodova,
- praćenje i vrednovanje rezultata rada nastavnika i preduzete mere za unapređenje kvaliteta njihovog rada (način praćenja, sadržaji, preduzete mere, oblici, rezultati) 8 bodova,
- doprinos inkluzivnosti škole i nastavnika u radu sa decom sa smetnjama u razvoju (vrsta doprinosa, sadržaji, oblici, rezultati) 10 bodova,
- razvijanje i realizaciju programa učenja kako se uči i za osamostaljivanje dece i učenika u obrazovanju (u čemu je doprinos, obuhvat dece, sa kim sarađuje, rezultati) 5 bodova,
- planiranje, programiranje i realizaciju saradnje, pedagoškog obrazovanja roditelja i savetodavni rad sa njima (sadržaji, oblici, rezultati) 6 bodova,
- podsticanje razvoja profesionalnih interesovanja i orijentacije učenika (vrste aktivnosti, sadržaji, oblici, rezultati) 7 bodova,
- planiranje, programiranje i realizaciju stručnog usavršavanja nastavnika, autorstvo ili koautorstvo u akreditovanim programima stručnog usavršavanja za zaposlene u obrazovanju (sadržaji, oblici, rezultati) 8 bodova,
- istraživanje i podsticanje razvoja dobrih interpersonalnih odnosa među učenicima, roditeljima, nastavnicima i učenicima i drugim učesnicima u vaspitno - obrazovnom radu sa posebnim naglaskom na unapređivanju tolerancije i dijaloga, prihvatanja različitosti: nacionalne, polne, verske i druge (programi, oblici realizacije, nosioci, rezultati) 6 bodova,
- svoje stručno usavršavanje - grupno i individualno (sadržaji, oblici, rezultati) 5 bodova,
- dalje obrazovanje u struci (specijalizacija, magistratura, doktorat) 4 boda,
- istraživanje pedagoških aspekata vaspitno - obrazovnog rada u ustanovi ili šira istraživanja pedagoških pojava (koje probleme, kako je organizovano istraživanje, kome je namenjeno, rezultati) 4 boda.
6. Psiholog u osnovnoj ili srednjoj školi
Nagradu može dobiti psiholog u osnovnoj ili srednjoj školi, sa sedištem na teritoriji grada Zrenjanina, koji je u prethodnoj godini u odnosu na godinu u kojoj se dodeljuje nagrada postigao izuzetne rezultate u sledećim područjima:
- uspostavljanje i razvijanje sistema samovrednovanja u individualnoj praksi nastavnika i u školi u celini (osvešćivanje, obuka i uključivanje nastavnika, učenika i roditelja u samovrednovanje ustanove) 6 bodova,
- praćenje, prezentacija i obuka nastavnika za primenu aktuelnih psiholoških saznanja značajnih za unapređenje nastave i učenja (koje inovacije, na koji način propagira, rezultati) 10 bodova,
- stručno usavršavanje nastavnika iz oblasti psihologije (sadržaj, oblici, rezultati) 8 bodova,
- demonstracija i obuka nastavnika za primenu savremenih metoda i oblika efikasnog i interaktivnog učenja u nastavi (koliko časova, koji predmeti, koja novina, realizator, rezultati) 6 bodova,
- psihološko savetovalište za roditelje (sadržaji, oblici, rezultati) 7 bodova,
- praćenje i vrednovanje rezultata rada učenika, obavljanje psihološkog savetovanja i informisanja za učenike i mere preduzete za poboljšanje uslova njihovog psihofizičkog razvoja (način praćenja, vrsta preduzetih mera, sadržaji, oblici i rezultati) 8 bodova,
- osmišljavanje, razvijanje i primenu sistema motivisanja učenika za školsko učenje i samovrednovanje (sadržaj, oblici, rezultati) 5 bodova,
- podsticanje razvoja profesionalnih interesovanja i orijentacije učenika (vrste aktivnosti, sadržaji, oblici, rezultati) 7 bodova,
- identifikacija, dijagnostika učenika koji imaju teškoća u razvoju i razvijanje individualnog razvojnog plana, vršnjačke podrške i druge mere predložene za njihov brži i uspešniji razvoj (kako, koje metode i mere, sa kim sve sarađuje, rezultati) 7 bodova,
- identifikacija učenika sa izuzetnim sposobnostima i razvijanje individualnog razvojnog plana, vršnjačke podrške i druge mere za njihov harmoničan i ubrzani razvoj (kako, koje mere, sa kim sve sarađuje, rezultati) 7 bodova,
- stvaranje uslova za podršku psihofizičkom razvoju učenika i preventivni rad na očuvanju i unapređenju njihovog mentalnog zdravlja (kako, koje mere, sadržaji, oblici, rezultati) 5 bodova,
- razvijanje i realizaciju programa učenja kako se uči i za osamostaljivanje dece i učenika u obrazovanju (u čemu je doprinos, obuhvat dece, sa kim sarađuje, rezultati) 5 bodova,
- istraživanje i podsticanje razvoja dobrih interpersonalnih odnosa među učenicima, roditeljima, nastavnicima i učenicima i drugim učesnicima u vaspitno - obrazovnom radu sa posebnim naglaskom na unapređivanju tolerancije i dijaloga, prihvatanja različitosti: nacionalne, polne, verske i druge (programi, oblici realizacije, nosioci, rezultati) 6 bodova,
- svoje stručno usavršavanje - grupno i individualno (sadržaji, oblici, rezultati) 5 bodova,
- dalje obrazovanje u struci (specijalizacija, magistratura, doktorat) 4 boda,
- istraživanje psiholoških aspekata vaspitno - obrazovnog rada u ustanovi ili šira istraživanja psihičkih pojava (koje probleme, kako je organizovano istraživanje, kome je namenjeno, rezultati) 4 boda
7. Profesor na visokoj školi ili fakultetu
Nagradu može dobiti profesor na visokoj školi ili fakultetu, sa sedištem na teritoriji grada Zrenjanina, koji je u prethodnoj godini u odnosu na godinu u kojoj se dodeljuje nagrada postigao izuzetne rezultate u sledećim područjima:
- planiranje, organizacija, realizacija i vrednovanje predavanja, primenom savremenih metoda, oblika rada i medija (ocena kvaliteta predavanja sa aspekta moderne didaktičke i metodičke teorije i prakse, rezultati uspeha studenata, mišljenje stručnog aktiva, uvođenje inovacija u radu) 20 bodova,
- rad sa studentima sa izuzetnim sposobnostima (dodatna nastava, broj studenata, kvalitet programa i organizacije, rezultati; individualni rad sa obdarenim i njihovo pripremanje za ubrzano napredovanje - broj studenata, kvalitet programa i organizacije, rezultati) 5 bodova,
- razvijanje multikulturalnosti, tolerancije i dijaloga, međunacionalne tolerancije, rodne ravnopravnosti i poštovanja različitosti (programi, oblici realizacije, rezultati) 5 bodova,
- organizacija slobodnih aktivnosti studenata (koje aktivnosti vodi, broj studenata, kvalitet programa i rezultati) 5 bodova,
- sopstveno stručno usavršavanje, zajedničko, individualno, učešće na stručnim savetovanjima i seminarima u školi ili fakultetu i van njih, objavljivanje stručnih radova, uvođenje inovacija i izrada didaktičkog materijala, itd. (oblici, sadržaji, rezultati) 8 bodova,
- pripremanje studenata za takmičenja različitog nivoa (broj, oblast, nivo takmičenja, postignuti rezultati) 8 bodova,
- istraživački rad škole ili fakulteta ili šire; učešće u istraživačkom projektu, organizaciju sopstvenog istraživanja, doprinos istraživanju i unapređivanju obrazovnog procesa u školi ili fakultetu i van nje mentorskim radom, itd. (tema, uloga profesor u tom istraživanju, rezultati, korisnici) 8 bodova,
- negovanje estetske kulture, razvijanje ekološke svesti i osposobljavanje studenata za zaštitu životne sredine 6 bodova,
- evaluacija ličnih svojstava profesora, didaktičko-metodičkih kompetencija i
- komunikacije sa studenata (dostavljena u okviru Izveštaja o samovrednovanju i vrednovanju rada škole ili fakulteta) 6 bodova.
Nagrada se dodeljuje kandidatu sa najvećim brojem bodova.
Ako najveći broj dodeljenih bodova ima više kandidata nagrada se dodeljuje kandidatu koji je uveo inovacije u radu, objavio udžbenike i naučne i stručne radove u časopisima.
Stručne i administrativno-tehničke poslove u postupku dodele nagrade vrši Odeljenje za društvene delatnosti.
Ovaj pravilnik stupa na snagu danom objavljivanja u "Službenom listu grada Zrenjanina".
Na osnovu člana 7. stav 3. Odluke o objavljivanju akata u "Službenom listu grada Zrenjanina" ("Službeni list grada Zrenjanina", broj 14/17), daje se
ISPRAVKA
TEHNIČKE GREŠKE U PRAVILNIKU O DODELJIVANJU NAGRADE "NESTOR DIMITRIJEVIĆ"
("Sl. list Grada Zrenjanina", br. 23/2023)
I.
U Pravilniku o dodeljivanju nagrade "Nestor Dimitrijević" broj 06-120/23-III od 02.10.2023. godine, objavljenom u "Službenom listu grada Zrenjanina" broj 21/23, vrši se ispravka tehničke greške tako što se u članu 2. u alineji šestoj iza reči: "stručnom saradniku u predškolskoj ustanovi" veznik: "ili" zamenjuje veznikom: "i".
II.
Ispravku tehničke greške u Pravilniku iz prethodne tačke objaviti u "Službenom listu grada Zrenjanina".