PRAVILNIK

O UREĐIVANJU POSTUPKA DAVANJA U ZAKUP I NA KORIŠĆENJE POLJOPRIVREDNOG ZEMLJIŠTA U DRŽAVNOJ SVOJINI NA TERITORIJI GRADA VRŠCA

("Sl. list grada Vršca", br. 11/2023)

 

OPŠTA PRAVILA I ORGANIZACIJA POSLA

Član 1

Ovim Pravilnikom bliže se uređuje postupak davanja u zakup i na korišćenje poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini.

Član 2

Organ nadležan za donošenje Godišnjeg programa zaštite uređenja i korišćenja poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini za teritoriju grada Vršca (u daljem tekstu: Godišnji program) i sprovođenje postupka davanja u zakup, na korišćenje i prodaju poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini je Gradonačelnik.

Gradonačelnik je Odlukom o određivanju nadležnog organa za donošenje godišnjeg programa zaštite, uređenja i korišćenja poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini i sprovođenje postupka davanja u zakup, na korišćenje i prodaju poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini na teritoriji grada Vršca ("Službeni list Grada Vršca" broj 8/2019), određen za nadležni organ za navedene poslove.

Član 3

U organizovanju poslova donošenje Godišnjeg programa i sprovođenje postupka davanja u zakup, na korišćenje i prodaju poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini, Gradonačelnik obrazuje sledeće komisije:

- Komisiju za izradu godišnjeg programa zaštite uređenja i korišćenja poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini, koja planira, priprema i obrađuje dokumentaciju za izradu godišnjeg programa zaštite, uređenja i korišćenja poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini;

- Komisiju za davanje mišljenja, na nacrt godišnjeg programa zaštite uređenja i korišćenja poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini koja u svom sastavu ima najmanje polovinu članova fizička lica - poljoprivrednike koji su upisani u Registar poljoprivrednih gazdinstava u skladu sa propisom kojim se uređuje upis u Registar poljoprivrednih gazdinstava, kao i diplomiranog inženjera poljoprivrede

- Komisiju za sprovođenje postupka javnog nadmetanja za davanje u zakup i na korišćenje poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini, koja sprovodi postupak javnog nadmetanja čija se pravila, uslovi i kriterijumi oglašavaju, ocenjuje ispunjenost uslova za učešće u postupku i nakon sprovedenog postupka izrađuje akta o pravu na zakup odnosno korišćenje.

Član 4

U organizovanju poslova revizije poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini na teritoriji grada Vršca i realizacije Odluke o skidanju useva na poljoprivrednom zemljištu u državnoj svojini koje se koristi bez pravnog osnova na teritoriji grada Vršca Gradsko veće obrazuje:

- Komisiju za reviziju ukupnog poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini na teritoriji grada Vršca, koja vrši kontrolu korišćenja državnog poljoprivrednog zemljišta na teritoriji grada Vršca i

- Radnu grupu čije je zadatak realizacija Odluke o skidanju useva na poljoprivrednom zemljištu u državnoj svojini koje se koristi bez pravnog osnova na teritoriji grada Vršca.

POSTUPAK DONOŠENJA GODIŠNJEG PROGRAMA

Član 5

Skraćenice:

GP - Godišnji program zaštite, uređenja i korišćenja poljoprivrednog zemljišta

UPZ: Uprava za poljoprivredno zemljište:

Zakon: Zakon o poljoprivrednom zemljištu ("Sl. glasnik RS", br. 62/2006, 65/2008 - dr. zakon, 41/2009, 112/2015, 80/2017 i 95/2018-dr. zakon)

Pravilnik: Pravilnik o uslovima i postupku davanja u zakup i na korišćenje poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini ("Službeni glasnik RS" broj 16/2017,111/2017, 18/2019, 45/2019 i 133/2020 i 63/2021)

DMS DMS - document management system - elektronski sistem upravljanja dokumentima

PPZ: Pravo prečeg zakupa

Poljoprivredno zemljište daje se na korišćenje, odnosno u zakup pod uslovom da je donet godišnji program zaštite, uređenja i korišćenja poljoprivrednog zemljišta.

Godišnji program za Grad Vršac donosi Gradonačelnik kao nadležni organ koga je Odlukom odredila Skupštine grada. Godišnji program donosi se do 31. marta tekuće godine, uz saglasnost ministarstva nadležnog za poslove poljoprivrede (u daljem tekstu: Ministarstvo), u skladu sa zakonom koji uređuje poljoprivredno zemljište.

Aktivnosti

Nosilac posla

Rokovi

Izveštaj

Izrada i objava oglasa za PPZ i izrada i objava oglasa za korišćenje polj. zemlj. bez naknade

Komisija za izradu GP

Do 30. juna godine koja prethodi godini za koju se izrađuje GP

Gradonačelnik / Odeljenje za budžet i finansije

Prikupljanje dokumentacije i podataka iz javnih evidencija RGZ -SKN preko DMS sistema Uprave

RGZ / UPZ/ Komisija za GP - čl. 60. st. 8. Zakona

Do 30. oktobra godine koja prethodi godini za koju se izrađuje GP

Gradonačelnik / Odeljenje za budžet i finansije

Prikupljanje prijava po konkursu za PPZ

Komisija za izradu GP

Do 31.oktobra godine koja prethodi godini za koju se izrađuje GP

Gradonačelnik / Odeljenje za budžet i finansije

Obrada svih prikupljenih podataka i grupisanje katas parcela u javna nadmetanja

UPZ/ Komisija za GP

Do 15. marta godine za koju se izrađuje GP

Gradonačelnik / Odeljenje za budžet i finansije

Aktivno učešće Komisije za davanje mišljenja u grupisanju javnih nadmetanja

Komisija za davanje mišljenja na GP/ Komisija za GP

Od početka do 20. marta godine za koju se izrađuje GP

Član veća za resor poljoprivrede / Komisija za GP

Sumiranje rezultata na izradi GP i prezentacija Komisiji za davanje mišljenja na GP

Komisija za GP / Komisija za davanje mišljenja na GP

Do 22. marta godine za koju se izrađuje GP

Gradonačelnik / Odeljenje za budžet i finansije

Pozitivno mišljenje Komisije za davanje mišljenja na Nacrt programa

Komisija za davanje mišljenja na GP

Do 24. marta godine za koju se izrađuje GP

Članu veća za resor poljoprivrede/Gradonačelnik / Odeljenje za budžet i finansije

Zahtev za saglasnost na nacrt GP

UPZ

Do 25. marta godine za koju se izrađuje GP

Gradonačelnik / Odeljenje za budžet i finansije

Saglasnost na GP i donošenje GP

UPZ / Gradonačelnik

Do 31. marta godine za koju se izrađuje GP

Gradonačelnik / Odeljenje za budžet i finansije

 

POSTUPAK SPROVOĐENJA POSTUPKA DAVANJA NA KORIŠĆENJE I U ZAKUP POLJOPRIVREDNOG ZEMLJIŠTA U DRŽAVNOJ SVOJINI

Član 6

Postupak sprovođenja postupka davanja na korišćenje i u zakup poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini sprovodi Komisija iz člana 5. ovog Pravilnika.

Zadatak Komisije je da u skladu sa aktuelnim Godišnjim programom i podacima o cenama zakupa po hektaru postignutim na poslednjim javnim nadmetanjima, donese akt o početnim cenama jedinica nadmetanja za sve katastarske opštine na teritoriji Grada Vršca. U određivanju početnih cena, Komisija koristi podatke iz Cenovnika postignutih cena zakupa u odnosu na zakupljene površine poljoprivrednog zemljišta unete u DMS za prethodna javna nadmetanja. Akt o početnim cenama formira preuzimanjem podataka obrađenih u DMS.

Nakon validiranog akta o početnim cenama, Komisija u konsultacijama sa saradnicima iz Ministarstva poljoprivrede, izrađuje predlog odluke o raspisivanju javnog oglasa za javno nadmetanje za davanje u zakup poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini (u daljem tekstu: Oglas) i zajedno sa zahtevom za prethodno pribavljanje saglasnosti nadležnog Ministarstva, dostavlja Gradonačelniku na potpisivanje radi donošenja.

Komisija, nakon validacije oglasa, isti objavljuje na Portalu grada i u skladu sa Oglasom za tekuću agroekonomsku godinu sprovodi postupak elektronskog javnog nadmetanja prikupljanjem pisanih ponuda u prvom ili drugom krugu javnog nadmetanja, u DMS sistemu izrađuje zapisnik sa podacima o podnetim prijavama a zatim Gradonačelniku:

- daje predlog teksta odluka o davanju u zakup poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini, zajedno sa zahtevom Ministarstvu za davanje saglasnosti;

- daje predloge teksta odluka o davanju na korišćenje javnim nadmetanjem po početnoj ceni od 0 dinara poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini, zajedno sa zahtevom Ministarstvu za davanje saglasnosti;

- daje predloge teksta odluka o davanju u zakup po osnovu prava prečeg zakupa, zajedno sa zahtevom Ministarstvu za davanje saglasnosti;

- daje predloge teksta odluka o korišćenju poljoprivrednog zemljišta bez naknade, zajedno sa zahtevom Ministarstvu za davanje saglasnosti;

- izrađuje nacrte ugovora o zakupu poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini i korišćenju bez naknade i dostavlja ih Ministarstvu nadležnom za poslove poljoprivrede na potpisivanje;

- u DMSu učestvuje u kreiranju odgovarajućih evidencije o zakupcima, zakupljenim površinama, rokovima zakupa i naplati sredstava od zakupa poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini na teritoriji Grada Vršca;

- sačinjava izveštaje o uplaćenim sredstvima od zakupa i dostavlja ih Ministarstvu, u skladu sa Zakonom.

Zadatak Komisije je i prikupljanje neophodne dokumentacije: prijave događaja, izjave učesnika, pozivanje i učestvovanje u radu Republičke poljoprivredne inspekcije i sačinjavanju zapisnika i utvrđivanje visine naknade za bespravno korišćenje poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini iz podataka evidentiranih u DMSu, a u cilju realizacije vansudskih poravnanja na teritoriji Grada Vršca.

Skraćenice:

Komisija za zakup: Komisija za sprovođenje postupka javnog nadmetanja za davanje u zakup i na korišćenje poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini

PZ u DS: poljoprivredno zemljište u državnoj svojini

UPZ: Uprava za poljoprivredno zemljište

ČGVp: Član Gradskog veća za poljoprivredu

Aktivnosti

Nosilac posla

Rokovi

Izveštaj

Izjave zainteresovanih lica za zakup i korišćenje polj. zemlj. bez naknade o prihvatanju opredeljenog zemljišta

Komisija za sprovođenje postupka javnog nadmetanja za davanje u zakup polj. zemlj. u drž. svojini

02. april godine čiji program se realizuje

Mesečni izveštaj/gradonačelnik / odeljenje za finansije

Izrada odluka o pravu korišćenja polj. zemlj. bez naknade kao i odluka o pravu prečeg zakupa po osnovu uzgoja domaćih životinja, vlasništva nad infrastrukturom i višegodišnjim zasadima u direktnoj proceduri realizacije GP bez javnog nadmetanja, u periodu opravosnaženja moguća obrada uloženih žalbi, praćenje plaćanja,

 

15. april godine čiji program se realizuje

Mesečni izveštaj/gradonačelnik / odeljenje za finansije

Izrada ugovora o zakupu, sredstava finansijskog obezbeđenja, organizovanje potpisivanja od strane zakupaca i upućivanje UPZ na potpis

 

30. april godine čiji program se realizuje

Mesečni izveštaj/gradonačelnik / odeljenje za finansije

Izrada obrazloženja, cenovnika, zaključka o početnim cenama i odluke o oglasu za prvi krug javnog nadmetanja za davanje u zakup i na korišćenje PZ u DS, objava oglasa za prvi krug, preglednih karata i dr. obaveštenja

 

4. maj godine čiji program se realizuje

Mesečni izveštaj/gradonačelnik / odeljenje za finansije

Izrada odluka o pravu zakupa prvi krug, prilaganje potrebne dokumentacije za validaciju odluka, vraćanje depozita licima koja nisu izlicitirala, validacija odluka, štampa, potpisivanje odluka od strane gradonačelnika, dostava svim zakupcima, u periodu opravosnaženja moguća obrada uloženih žalbi, praćenje plaćanja

 

7. maj godine čiji program se realizuje

Mesečni izveštaj/gradonačelnik / odeljenje za finansije

Izrada ugovora o zakupu prvi krug, sredstava finansijskog obezbeđenja, organizovanje potpisivanja od strane zakupaca i upućivanje UPZ na potpis

 

15. maj godine čiji program se realizuje

Mesečni izveštaj/gradonačelnik / odeljenje za finansije

Posle potpisanih ugovora iz prvog kruga prenos sredstava sa računa depozita na poseban račun prihoda od poljoprivrede

 

20. maj godine čiji program se realizuje

Mesečni izveštaj/gradonačelnik / odeljenje za finansije

Izrada obrazloženja, cenovnika, zaključka o početnim cenama i odluke o oglasu za drugi krug javnog nadmetanja za davanje u zakup i na korišćenje PZ u DS, objava oglasa drugi krug, preglednih karata i dr. obaveštenja

 

17. maj godine čiji program se realizuje

Mesečni izveštaj/gradonačelnik / odeljenje za finansije

Izrada odluka o pravu zakupa za drugi krug, prilaganje potrebne dokumentacije za validaciju odluka, vraćanje depozita licima koja nisu izlicitirala, validacija odluka, štampa, potpisivanje odluka od strane gradonačelnika, dostava svim zakupcima, u periodu opravosnaženja moguća obrada uloženih žalbi, praćenje plaćanja

 

20. maj godine čiji program se realizuje

Mesečni izveštaj/gradonačelnik / odeljenje za finansije

Izrada ugovora o zakupu za drugi krug, sredstava finansijskog obezbeđenja, organizovanje potpisivanja od strane zakupaca i upućivanje UPZ na potpis

 

30. maj godine čiji program se realizuje

Mesečni izveštaj/gradonačelnik / odeljenje za finansije

Posle potpisanih ugovora iz drugog kruga prenos sredstava sa računa depozita na poseban račun prihoda od poljoprivrede

 

31. maj godine čiji program se realizuje

Mesečni izveštaj/gradonačelnik / odeljenje za finansije

Postupak po inicijativi Komisije za reviziju PZ ili poljočuvarske službe o neosnovnaom korišćenju PZ u DS na određenoj teritoriji, poziv RPI radi zvaničnog utvrđivanja faktičkog načina korišćenja odnosno pravne osnovanosti korišćenja poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini i sprovođenje propisanih procedura vansudskog poravnanja ili čuvanje polja i skidanje i prodaja useva, te uplata na račun prihoda RS.

Komisija za reviziju PZ/Poljočuvarska služba / RPI / Komisija za javno nadmetanje za davanje u zakup PZ u DS

Tokom agroekonomske godine, po ukazanom događaju

Mesečni izveštaj/gradonačelnik / UPZ / odeljenje za finansije

Izveštaj UPZ o uplaćenim sredstvima od PZ u DS

 

10.11. tekuće godine GP

Gradonačelnik / UPZ

Izveštaj UPZ o korišćenju sredstava prikupljenih od PZ u DS

 

31.01. naredne godine od realizacije GP

Gradonačelnik / UPZ

 

OBAVEZA VOĐENJA I KONTROLE VOĐENJA KNJIGE POLJA

Član 7

Knjiga polja je obavezan, ali slobodno kreiran obrazac u kome zakupac evidentira sve podatke o biljnoj - ratarskoj proizvodnji, uloženim sredstvima, o setvi, agrotehničkim merama, bolestima i štetočinama.

Knjiga polja može se voditi na obrascu knjige polja u štampanoj formi, a može se kreirati i voditi u elektronskoj formi.

Knjiga polja vodi se, nakon analize prethodnih godina, u cilju unapređenja proizvodnje, većih prinosa i očuvanja poljoprivrednog zemljišta.

Aktivnosti

Nosilac posla

Rokovi

Izveštaj

Nakon potpisivanja ugovora o zakupu PZ u DS, Komisija za zakup istovremeno sa dostavom zaključenih ugovora o zakupu poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini, zakupcima dostavlja i Obaveštenje o zakonskoj i ugovornoj obavezi za vođenje knjige polja.

Komisija za zakup PZ u DS / Zakupac / Inženjer poljoprivrede iz sastava Komisije za davanje mišljenja na GP

U roku od 8 dana od dana zaključivanja ugovora o zakupu PZ u DS

Kvartalni izveštaj ČGV Gradonačelniku i Odeljenju za finansije

Pribavljanje izveštaja od ovlašćene organizacije o izvršenoj kontroli plodnosti sa preporukom o korišćenju pojedinih vrsta i količina mineralnog đubriva kao i mera za poboljšanje hemijskih i bioloških svojstava zemljišta

Zakupac / Inženjer poljoprivrede iz sastava Komisije za davanje mišljenja na GP

Odmah po ulasku u posed, a zatim svake četvrte godine zakupa odnosno korišćenja PZ u DS

Kvartalni izveštaj ČGV Gradonačelniku i Odeljenju za finansije

Kontrola primene agrotehničkih i meliorativnih mera koje je preporučila ovlašćena stručna organizacija

Zakupac/ Inženjer poljoprivrede iz sastava Komisije za davanje mišljenja na GP

Kvartalno tokom agroekonomske godine

Kvartalni izveštaj ČGV Gradonačelniku i Odeljenju za finansije

Kontrola zakupca da li koristi zakupljeno PZ u DS u skladu sa propisima o zaštiti životne sredine

Inženjer poljoprivrede iz sastava Komisije za davanje mišljenja na GP

Kvartalno tokom agroekonomske godine

Kvartalni izveštaj ČGV Gradonačelniku i Odeljenju za finansije

Uz prethodan dogovor zakupca i inženjera, dogovara se obilazak polja i ocena uspešnosti i mogućih problema na terenu, overa knjige polja

Zakupac i Inženjer poljoprivrede iz sastava Komisije za davanje mišljenja na GP

U roku od tri meseca nakon setve

Kvartalni izveštaj ČGV Gradonačelniku i Odeljenju za finansije

Završni izveštaj nakon skidanja useva, zaključci o pretežnoj kulturi zastupljenoj na zakupljenom zemljištu, ulaganju, o kontroli plodnosti zakupljenog zemljišta, ukupnom opštem stanju zemljišta, sumiranje i drugih uočenih ispraćenih podataka, overa knjige polja

Zakupac/ Inženjer poljoprivrede iz sastava Komisije za davanje mišljenja na GP

Na kraju agroekonomske godine

Godišnji izveštaj Kvartalni izveštaj ČGV Gradonačelniku i Odeljenju za finansije

 

POSTUPAK REVIZIJE UKUPNOG POLJOPRIVREDNOG ZEMLJIŠTA U DRŽAVNOJ SVOJINI

Član 8

U okvirima Plana razvoja grada Vršca odnosno razvojnih pravaca u poljoprivredi, shodno lokalnim propisima o zaštiti poljoprivrednog zemljišta, kao mera obezbeđenja naplate naknade za korišćenje državnog poljoprivrednog zemljišta i zaštite prihoda budžeta Grada, Republike Srbije i Autonomne Pokrajine Vojvodine koji im po zakonu pripada, uvedena je kontrola korišćenja poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini koju sprovodi Komisije za reviziju ukupnog poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini.

Zadatak Komisije je da u saradnji sa nadležnim organima, a naročito sa angažovanom Poljočuvarskom službom odnosno poljočuvarom za određeno naseljeno mesto, profesionalno, objektivno i nepristrasno vrši kontrolu korišćenja državnog poljoprivrednog zemljišta na teritoriji grada Vršca i to:

Aktivnosti

Nosilac posla

Rokovi

Izveštaj

Sačinjavanje okvirnog godišnjeg plana kontrole stanja i korišćenja PZ, lokacije i rokovi

Član Gradskog veća za poljop./ Komisija za reviziju

U prvom kvartalu agroekonomske godine

ČGV - U roku od osam dana od završetka kontrole određene teritorije/ Odeljenje za finansije

Prema ukazanim potrebama, proverava faktičko korišćenje parcela sa njihovom namenom upisanom u katastru nepokretnosti i pri utvrđivanju suprotnosti, ukoliko je opravdano može da inicira promenu namene katastarske kulture i klase predmetnog zemljišta

 

Tokom godine prema godišnjem planu kontrole

ČGV - U roku od osam dana od završetka kontrole određene teritorije/ Odeljenje za finansije

Nakon utvrđenog nalaza, predlaže odgovarajuće mere zbog protivpravnog korišćenja kontrolisanog zemljišta: obaveštava Komisiju za postupak davanja u zakup i na korišćenje poljoprivrednog zemljišta koja poziva RPI radi zvaničnog utvrđivanja faktičkog načina korišćenja odnosno pravne osnovanosti korišćenja poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini i daljeg sprovođenja propisanih procedura: vansudskog poravnanja ili skidanja useva.

 

Tokom godine prema godišnjem planu kontrole

ČGV - U roku od osam dana od završetka kontrole određene teritorije/ Odeljenje za finansije

O utvrđenom stanju, sačinjava zapisnik u koji unosi što detaljnije podatke o katastarskom broju, površini ili delu površine koji se uzurpira, podatke o licima zatečenim na parcelama, u kom svojstvu, sa pravnim osnovom ili bez, obrađenost, zasejanost parcela, stanje useva, radnje lica koja su zatečena na parcelama i drugo. U prilogu zapisnika mogu biti i drugi dokumenti, pregledne karte i dr. potrebno za dalji efikasniji rad drugih nadležnih organa, komisija i radnih tela.

 

Tokom godine prema godišnjem planu kontrole

ČGV - U roku od osam dana od završetka kontrole određene teritorije/ Odeljenje za finansije

Tokom godine evidentiraju se u vidu tabelarnog pregleda sačinjeni zapisnici, i ishodi po utvrđenom stanju, stalno ažuriranje stanja evidencija kao dokumentarnog materijala o stanju poljoprivrednog zemljišta u državnoj svojini.

 

Tokom agroekonomske godine pa do kraja godine

Na kraju agroekonomske godine izveštaj ČGV za poljopr / Gradskom veću i Gradonačelniku/ Odeljenje za finansije

 

POSTUPAK SKIDANJA USEVA

Član 9

Skraćenice:

- RPI - Republička poljoprivredna inspekcija

- RG - Radna grupa

- PS - Poljočuvarska služba

- KO - Katastarska opština

- br kp - broj katastarske parcele

Aktivnosti

Nosilac posla

Rokovi

Izveštaj

Određivanje obima i organizovanje poslova skidanja useva na osnovu zapisnika RPI kojim se identifikuje zemljište, kultura, lica i dr. činjenice na terenu. Sprovođenje postupaka javnih nabavki za angažovanje izvršilaca navedenih poslova

Radna grupa / ČGVp / RPI / Odeljenje javnih nabavki

Odmah po dobijanju zapisnika RPI

U sezoni mesečni izveštaj Članu veća za resor poljoprivrede/ Odeljenje za finansije

Organizovanje čuvanja polja

Radna grupa / ČGVp / Poljočuvarska služba

Odmah po dobijanju zapisnika RPI

Mesečni izveštaj Članu veća za resor poljoprivrede/ Odeljenje za finansije

Dostava dokumentacije Komisiji za zakup radi sprovođenja postupka vansudskog poravnanja

Radna grupa /Komisija za javno nadmetanje za davanje u zakup

Odmah po dobijanju zapisnika RPI

Mesečni izveštaj Članu veća za resor poljoprivrede/ Odeljenje za finansije

Ako postupak vansudskog poravnanja ne uspe, RG utvrđuje uslove za objavljivanje javnog poziva i priprema tehničke specifikacije sa uslovima za vršenje usluge skidanja useva za tekuću agroekonomsku i budžetsku godinu

Radna grupa

Odmah po dobijanju zapisnika RPI

Mesečni izveštaj Članu veća za resor poljoprivrede/ Odeljenje za finansije

U dane skidanja useva od strane izbranog izvršioca posla, RG vrši kontrolu radova na terenu i u Zapisnik o skidanju useva unosi podatke koji se odnose: KO, br. kp, površina sa koje se skida usev, vrsta useva, opšti utisak, vreme započinjanja žetve, vreme završetka žetve, lica koja učestvuju u skidanju useva i oznake vozila kojima se vrši usluga, vozači i dr.

Radna grupa sa Poljočuvarskom službom / Izvođač radova

Kalendarski dani za skidanje određene kulture

Mesečni izveštaj Članu veća za resor poljoprivrede/ Odeljenje za finansije

U zapisnik o otkupu robe RG unosi: dan, vreme i mesto primopredaje, ime vozača, ukupne količine skinutih roba vrsta, opis useva količine, analiza primesa i vlage, naziv otkupne stanice, vozač, lice koje vrši predaju robe radi prodaje ili prethodno lagerovanje zbog počeka cene.

Radna grupa sa Poljočuvarskom službom / Izvođač radova/ Otkupljivač

 

Mesečni izveštaj Članu veća za resor poljoprivrede/ Odeljenje za finansije

Sredstva dobijena prodajom skinutih useva uplaćuju se na poseban račun prihoda od poljoprivrede Budžeta RS broj 840-741522843-14, model 97 poziv na broj je šifra grada sa kontrolnim brojem 54-241

Otkupljivač uplaćuje shodno ugovoru o angažovanju na navedeni račun prihoda

Nakon prodaje robe u roku od 8 dana.

Izveštaj članu Gradskog veća i Odeljenju za finansije

Sve aktivnosti

Radna grupa

 

Godišnji izveštaj Gradonačelniku - Gradskom veću

Član 10

Na sve što nije uređeno ovim Pravilnikom, primenjuju se pozitivno pravni propisi u oblasti poljoprivrede i posebni materijalni propisi.

Član 11

Pravilnik objaviti u "Službenom listu Grada Vršca", a stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja.