PRAVILNIKO PRIPREMI, DOSTAVLJANJU I KONTROLI NACRTA/PREDLOGA AKATA KOJI SE UPUĆUJU GRADSKOM VEĆU("Sl. list grada Kragujevca", br. 14/2024) |
Pravilnikom o pripremi, dostavljanju i kontroli nacrta/predloga akata koji se upućuju Gradskom veću (u daljem tekstu: Pravilnik) uređuje se postupak izrade, oblik i sadržina nacrta/predloga akta, kao i način i postupak dostavljanja i kontrole nacrta/predloga akta koji se upućuju Gradskom veću.
Pod aktima u smislu odredaba ovog Pravilnika, podrazumevaju se:
- propisi i druga opšta akta (odluke, prostorni i urbanistički planovi, pravilnici, uputstva, zaključci i druga akta kojima se na opšti način uređuje ili bliže definiše određena oblast),
- pojedinačna akta (rešenja, zaključci i druga akta kojima se rešava o pravima, obavezama, pravnim interesima konkretnog pravnog subjekta ili prihvata/usvaja konkretan predlog), kao i
- studijsko - analitička akta (programi, izveštaji, studije, projekti, analize, informacije, ugovori i druga akta ili materijali) kao i ugovori, koji se upućuju nadležnom organu grada na usvajanje ili davanje saglasnosti ili su sastavni deo opšteg akta koje donosi Skupština grada Kragujevca (u daljem tekstu: Skupština grada) ili Gradsko veće.
Pod nacrtom akta, u smislu odredaba ovog Pravilnika, podrazumeva se verzija akta, koji po pravilu priprema nadležna gradska uprava ili drugi nadležni organ ili stručna služba i dostavlja ga Gradskom veću kao predlagaču, radi utvrđivanja predloga akta, koji se potom upućuje Skupštini grada na usvajanje, prihvatanje, donošenje ili davanje saglasnosti.
Pod predlogom akta, u smislu odredaba ovog Pravilnika, podrazumeva se akt koji za Gradsko veće kao donosioca akta (kada je u njegovoj nadležnosti donošenje konkretnog akta), priprema nadležna gradska uprava ili drugi nadležni organ ili stručna služba.
II PRIPREMA (IZRADA) NACRTA/PREDLOGA AKTA
Nacrt/predlog akta (u daljem tekstu: akt), koji se upućuje Skupštini grada ili koji donosi Gradsko veće, priprema nadležna gradska uprava, odnosno drugi organ Grada ili stručna služba organa Grada kada je to propisano aktima nadležnih organa (u daljem tekstu : gradska uprava).
Akt iz stava 1. ovog člana mogu zajednički da pripreme više gradskih uprava, u zavisnosti od oblasti (materije) koja se aktom uređuje odnosno reguliše.
Akt se priprema u skladu sa ovim Pravilnikom i jedinstvenom metodologijom ili uputstvom za izradu propisa i opštih akata, koju donosi nadležni organ Grada, odnosno nadležno radno telo organa Grada (u daljem tekstu: metodologija).
Uz akt iz člana 4. ovog Pravilnika može se, u formi priloga ili akta na koji se daje saglasnost ili akta koji se usvaja, dostaviti prateći materijal koji, pored nadležnih gradskih uprava, mogu pripremiti/doneti i pravna lica čiji je osnivač grad Kragujevac.
Pravna lica iz stava 1. ovog člana su u obavezi da akt, odnosno materijal iz stava 1. ovog člana, dostavljaju preko nadležne gradske uprave i da prilikom njegove pripreme shodno primenjuju odredbe ovog Pravilnika o izgledu i sadržini akta koji se upućuje Gradskom veću.
Akt iz člana 4. ovog Pravilnika nadležna gradska uprava priprema:
- po sopstvenoj inicijativi;
- na inicijativu Gradonačelnika;
- na inicijativu člana Gradskog veća za određenu oblast, pomoćnika Gradonačelnika, glavnog urbaniste ili energetskog menadžera;
- na inicijativu pravnog lica čiji je osnivač Grad;
- na inicijativu drugih organa/lica koji u skladu sa zakonom ili aktima nadležnih organa Grada mogu inicirati donošenje akata.
Gradske uprave po sopstvenoj inicijativi pripremaju akta, u skladu sa obavezama i rokovima utvrđenim zakonom ili drugim opštim aktima, kao i u zavisnosti od konkretnih pitanja koja su od značaja za fizička ili pravna lica na teritoriji grada Kragujevca (u daljem tekstu: Grad) ili za rad i funkcionisanje organa Grada.
Ukoliko gradska uprava akt priprema po sopstvenoj inicijativi, obavezna je da sa istim, pre upućivanja Gradskom veću, upozna resornog člana Gradskog veća ili pomoćnika Gradonačelnika, odnosno glavnog urbanistu ili energetskog menadžera.
U slučaju da za oblast koja se uređuje aktom iz stava 3. ovog člana nema resornog člana Gradskog veća, pomoćnika Gradonačelnika, glavnog urbaniste ili energetskog menadžera, sa nacrtom/predlogom akta obavezno se upoznaje član Gradskog veća nadležan za oblast lokalne samouprave ili finansija, a ukoliko nema članova Gradskog veća za navedene oblasti sa aktom se upoznaje predsednik Gradskog veća, odnosno Gradonačelnik.
Kada gradska uprava priprema akt na inicijativu Gradonačelnika, člana Gradskog veća, pomoćnika Gradonačelnika, glavnog urbaniste, energetskog menadžera ili drugog organa/lica iz člana 6. ovog Pravilnika, u obavezi je da nacrt/predlog pripremi u skladu sa datim smernicama ili instrukcijama organa, odnosno lica koje je iniciralo početak pripreme akta, uz poštovanje rokova određenih za pripremu istog.
Ukoliko su smernice ili instrukcije iz stava 1. ovog člana, suprotne Ustavu, zakonu, Statutu Grada ili drugom opštem aktu, gradska uprava je obavezna da davaocu smernica ili instrukcija pisanim putem ukaže na nesaglasnost, kao i na posledice koje mogu da nastupe ukoliko bi se doneo akt koji nije saglasan sa aktima više pravne snage.
U slučaju da gradska uprava priprema akt na zahtev nadležnog ministarstva (kada se isti odnosi na obavljanje poverenih poslova iz nadležnosti Republike), pisanim putem obaveštava Gradonačelnika o sadržini zahteva, rokovima i razlozima za donošenje akta.
Opšta i pojedinačna akta koja Gradsko veće predlaže Skupštini grada, gradska uprava priprema u formi nacrta. Gradsko veće prihvata nacrt akta tako što utvrđuje predlog, koji potom upućuje Skupštini grada na donošenje.
Akta za čije donošenje je nadležno Gradsko veće, gradska uprava priprema za Gradsko veće u formi predloga.
Gradska uprava je obavezna da akt/a blagovremeno pripremi i dostavi nadležnom organu na dalji postupak.
Za blagovremenu pripremu, dostavu, kao i pripremu akta u skladu sa odredbama ovog Pravilnika i propisanom metodologijom, odgovoran je rukovodilac gradske uprave.
U postupku pripreme i dostave akta, rukovodilac gradske uprave je obavezan da posao organizuje tako da akt bude pripremljen i dostavljen sa svim propisanim mišljenjima /saglasnostima Gradskom veću, odnosno drugom nadležnom organu, najkasnije 3 (tri) dana pre dana održavanja sednice na kojoj će akt biti razmatran.
Izuzetno, akt može biti dostavljen i u roku kraćem od roka propisanog stavom 3. ovog člana, ukoliko to nalažu razlozi hitnosti ili ukoliko je kraći rok propisan drugim opštim aktom ili poslovnikom o radu Gradskog veća ili Skupštine grada.
Ukoliko gradska uprava:
- ne priprema akta u skladu sa odredbama ovog Pravilnika ili propisanom metodologijom;
- neblagovremeno dostavlja akta na mišljenje nadležnim organima/licima;
- dostavlja akta suprotno odredbama ovog Pravilnika,
a što može dovesti do nepoštovanja rokova za dostavu akata, kao i da uzrokuje nepoštovanje zakonskih rokova za donošenje/usaglašavanje akata organa Grada ili nanošenja štete pravima i pravnim interesima fizičkih ili pravnih lica, nadležni organ može pokrenuti postupak za utvrđivanja odgovornosti.
Nacrt/predlog opšteg akta priprema se u formi u kojoj ga nadležni organ donosi i sadrži preambulu, normativni deo (pravne odredbe) i obrazloženje, koji moraju biti pripremljeni u skladu sa metodologijom.
Nacrt/predlog pojedinačnog akta priprema se sa preambulom, izrekom i obrazloženjem, a nacrt/predlog pojedinačnog akta koji ima karakter upravnog akta sadrži i uputstvo o pravnom sredstvu.
Uz izveštaj, program, plan razvoja, strategiju, ugovor i slično, mora biti pripremljen i nacrt akta (sa obrazloženjem) kojim nadležni organ isti usvaja.
Obrazloženje akta obavezno sadrži elemente propisane metodologijom, a naročito:
1. pravni osnov za donošenje akta;
2. razloge za donošenje akta, u okviru kojih mogu da budu navedeni problemi koje akt treba da reši, ciljevi koji se aktom postižu i slično;
3. objašnjenje osnovnih pravnih instituta i pojedinačnih rešenja;
4. procenu finansijskih sredstava potrebnih za sprovođenje akta;
5. razloge za donošenje akta po hitnom postupku, ako je za donošenje akta predložen hitan postupak;
6. razloge zbog kojih se predlaže da akt stupi na snagu pre osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Kragujevca";
7. pregled odredaba važećeg akta koje se menjaju, odnosno dopunjuju ukoliko se priprema nacrt/predlog akta o izmeni/dopuni važećeg akta.
Kada se akt odnosi na postupak javnih nabavki, isti mora sadržati elemente propisane zakonom, podzakonskim aktima i biti pripremljen u skladu sa utvrđenim obrascima, uputstvima i pozitivnim propisima koji se odnose na oblast javnih nabavki i da sadrži tehničku specifikaciju javnih nabavki kao prilog.
Akt se priprema uz poštovanje sledećih vizuelno - tehničkih standarda:
- u fontu teksta "Arial", veličina fonta 11, bez proreda između redova i stavova, vodeći računa o načelima korespondencije i tačnom mestu pisanja elemenata (delova) akta; Veličina fonta 10 može se koristiti kod dela akta "Obrazloženje".
- na vrhu stranice, na sredini, ispisuje se naziv akta velikim slovima;
- prored, odnosno razmak i to jednostruki, praviti u tekstu, između naziva akta i označavanja člana, odnosno između naziva glave/odeljka/pododeljka i označavanja člana; između označavanja člana i stava 1. svakog člana; a može se praviti i u tekstu člana između alineja ili tačaka (kod taksativnog ili drugog navođenja);
- u pogledu poravnanja teksta i to: horizontalno centriranje teksta koristiti kod naslova akta, numeracije članova akta; obostrano poravnanje teksta (tekst jednako poravnat duž leve i desne margine) u celom aktu, sa uvučenim prvim redom svakog stava, kao i naziva glave, podglave, odeljka i pododeljka;
- postavke margine teksta potrebno je definisati, odnosno poravnati tako da one iznose gornja i donja margina 2,00 cm, a leva i desna margina 2,50 cm;
- funkciju naglašavanja teksta "Bold" i funkciju podvlačenja teksta "Underline" koristiti umereno, isključivo po načelima struke, radi naglašavanja ili posebnog isticanja reči ili rečenice, odnosno naslova ili podnaslova;
- ako akt sadrži više strana, strane se numerišu u futeru - u donjem delu stranice i to na sredini strane, veličina fonta ista ili manja od ostalog teksta akta;
- ukoliko akt sadrži zaglavlje, isto se stavlja u gornji levi ugao akta, ispod grba Republike Srbije i sadrži naziv Republike Srbije, zatim naziv grada Kragujevca, naziv uprave ili organa Grada ili stručne službe organa Grada, broj akta, datum akta, sedište organa;
- potpis ovlašćenog lica stavlja se sa desne strane na kraju teksta akta i to u praznini koja se ostavlja između naziva funkcije i imena i prezimena potpisnika akta;
- numerički podaci, ukoliko se prikazuju u većem obimu, iskazuju se u odgovarajućim tabelama;
- ukoliko priroda stvari ne zahteva drugačije, jednocifreni brojevi se pišu slovima, a dvocifreni ciframa;
- ukoliko ima skeniranih strana ili fotografija ubačenih u tekst, njihova rezolucija mora biti najniža dozvoljena (preporučeno 75, maksimalno do 150 dpi).
Kada se akt odnosi na davanje saglasnosti ili usvajanje nekog akta pravnih lica čiji je osnivač Grad, pravna lica su u obavezi da pri izradi akta na koji se pribavlja saglasnost, odnosno koji se usvaja, shodno primenjuju odredbe ovog člana Pravilnika, s tim što se navedeni akt dostavlja preko nadležne gradske uprave.
2.1. PRIBAVLJANJE MIŠLJENJA/SAGLASNOSTI U POSTUPKU PRIPREME AKTA
U postupku pripreme akta, gradska uprava odnosno drugi organ nadležan za pripremu istog, pribavlja i dostavlja Gradskom veću:
- mišljenje gradske uprave nadležne za kontrolu opštih akata o saglasnosti nacrta ili predloga opšteg akta koji izrađuje uprava ili nadležni organ/služba sa Ustavom, zakonom, podzakonskim aktima, Statutom Grada i drugim opštim aktima organa Grada, njihovoj ispravnosti u pogledu pravne tehnike i sistematike, terminološke /jezičke ujednačenosti i međusobne usklađenosti, kao i usaglašenosti sa odredbama ovog Pravilnika;
- mišljenje gradske uprave nadležne za finansije, ukoliko je za realizaciju predloženog akta potrebno obezbeđivanje i korišćenje finansijskih sredstava iz budžeta Grada (u mišljenju nadležna gradska uprava potvrđuje da su u okviru naznačenog razdela, glave, programa, funkcije, programske aktivnosti/projekta, ekonomske klasifikacije i aproprijacije, obezbeđena odnosno planirana sredstva za konkretnu namenu, da je angažovanje predloženog iznosa u skladu sa finansijskim planom nadležnog organa i da je obračunati iznos u skladu sa finansijskim, posebno poreskim propisima, odnosno daje izveštaj /podatke o korišćenju ranije odobrenih sredstava budžeta Grada i drugo);
- mišljenje Gradskog pravobranilaštva, ukoliko se stvaraju ugovorne obaveze za Grad, a u cilju zaštite imovinskih prava i interesa Grada (ukoliko se akt odnosi na davanje saglasnosti za zaključenje ugovora ili nekog drugog pravnog posla);
- mišljenje glavnog urbaniste ukoliko se priprema nacrt odluke o izradi prostornog / urbanističkog plana, odnosno nacrt prostornog /urbanističkog plana i to posle završenog javnog uvida i obavljene stručne kontrole Komisije za planove Skupštine;
- mišljenje gradske uprave nadležne za javne nabavke, odnosno saglasnost na postupak javne nabavke ukoliko se nacrt/predlog akta odnosi na sprovođenje postupka javne nabavke koja se finansira iz sredstava budžeta Grada (da li je nabavka planirana, da li je nacrt/predlog akta u skladu sa propisima kojima se uređuje oblast javnih nabavki i drugo);
- mišljenje drugog organa Grada ili stručne službe kada je to neophodno za primenu ili realizaciju akta ili za stvaranje veće pravne sigurnosti.
U slučaju da je zakonom, Statutom grada ili drugim propisom utvrđeno da se akt donosi uz mišljenje ili prethodnu saglasnost republičkog ili drugog nadležnog organa Grada, organ koji priprema nacrt/predlog akta, dužan je da pribavi mišljenje, odnosno saglasnost nadležnog organa pre dostave materijala Gradskom veću ili Skupštini grada.
Ukoliko gradska uprava, ne postupi po datom mišljenju ili ga ne prihvati, dužna je da Gradskom veću, uz dobijeno mišljenje dostavi i pisano obrazloženje razloga o neprihvatanju istog.
Mišljenje/a iz stava 1. ovog člana, kao i pisano obrazloženje iz stava 2. ovog člana, dostavlja se nadležnom organu uz akt kao prilog.
Nadležni organi, odnosno lica za davanje mišljenja/saglasnosti iz člana 12. stav 1. ovog Pravilnika su dužna da zatraženo mišljenje daju u roku od 5 (pet) radnih dana.
Rok iz stava 1. ovog člana počinje da teče od dana prijema zahteva za davanje mišljenja ili saglasnosti, odnosno narednog radnog dana ako je zahtev dostavljen posle 12,00 sati.
Izuzetno, kada za razmatranje pojedinih akata postoji neodložna potreba ili da bi se izbegle štetne posledice koje mogu nastati po interese Grada i građana, nadležni organi/lica iz stava 1. ovog člana, dužni su da daju mišljenje o aktu istog, a najkasnije narednog radnog dana od dana kada su primili zahtev.
Akt koji je dostavljen na mišljenje sa rokovima iz stava 3. ovog člana mora imati naznaku "hitno", kao i obrazloženje o razlozima hitnosti za davanje mišljenja na koje saglasnost daje Gradonačelnik ili lice koje on odredi.
Rok definisan stavom 1. i stavom 3. ovog člana ne primenjuje se ukoliko mišljenje ili saglasnost daju republički organi.
Dostava akata, pripremljenih u skladu sa odredbama ovog Pravilnika, radi razmatranja i odlučivanja na sednicama Gradskog veća i Skupštine grada, vrši se u pisanom i elektronskom obliku.
Akta iz stava 1. ovog člana dostavljaju se u pisanom obliku, u broju primeraka koji je utvrđen Poslovnikom o radu Gradskog veća, odnosno Poslovnikom Skupštine grada.
Akta iz stava 1. ovog člana dostavljaju se u elektronskom obliku, na zvaničnu elektronsku adresu Gradskog veća, odnosno Skupštine grada.
Ovlašćeni predlagač akta dostavlja istog dana i u pisanom i u elektronskom obliku, pri čemu elektronski materijal mora biti identičan pisanom materijalu.
Akt (sa pratećim materijalom) koji se dostavlja u elektronskom obliku, po pravilu se dostavlja u jednom mejlu/folderu.
Izuzetno, akta iz člana 14. ovog Pravilnika, mogu se dostaviti samo u pisanom obliku:
- ako je neophodna hitna dostava, a iz objektivnih razloga nije moguće izvršiti dostavu u elektronskom obliku;
- ukoliko je materijal dostupan jedino u pisanom obliku i nije ga moguće prevesti u elektronski oblik;
- ukoliko postoje naročito opravdani razlozi koje ceni rukovodilac gradske uprave nadležne za poslove organa Grada samostalno ili u saradnji sa sekretarom Skupštine grada (ukoliko se radi o predlozima akata koji se upućuju Skupštini grada).
Kada se akt dostavlja Gradskom veću u elektronskom obliku, validnom dostavom smatra se dostava:
- sa elektronske adrese rukovodioca /zamenika rukovodioca gradske uprave ili lica koje rukovodilac gradske uprave odredi za elektronsku dostavu materijala, ili
- na prenosnoj memoriji (usb flash memorija) koju dostavlja lice iz alineje prve ovog člana.
Kada predlog akta Gradsko veće dostavlja Skupštini u elektronskom obliku, validnom dostavom se smatra dostava sa zvanične elektronske adrese Gradskog veća ili prenosne memorije (usb flash memorija).
Uz akt se obavezno dostavlja propratni akt, koji ima izgled i sadržinu propisanu obrascem - Obrazac PA 1, koji je sastavni deo ovog Pravilnika i to:
- zaglavlje u gornjem levom uglu, ispod grba Republike Srbije, sadrži naziv Republike Srbije, zatim naziv grada Kragujevca, naziv uprave ili organa Grada, broj akta, datum akta, sedište organa;
- na sredini propratnog akta naziv organa i lica kome se isti upućuje;
- tekst u kome se navodi da je predlog/nacrt akta pripremila nadležna gradska uprava ili drugi nadležni organ, odnosno da je predlog akta utvrdilo Gradsko veće, sa navođenjem pravnog osnova kojim je definisana nadležnost organa za pripremu i upućivanje, odnosno utvrđivanje i dostavljanje predloga akta;
- ispod teksta iz alineje treće ovog člana, ispisuje se tačan naziv akta koji se dostavlja, uz navođenje da je nacrt/predlog pripremljen u skladu sa zakonom ili drugim opštim aktima (navesti naziv zakona ili drugog opšteg akta) i ovim Pravilnikom;
- iza teksta iz alineje četvrte ovog člana, piše se tekst: "Predlaže se (navesti nadležni organ Grada) da nacrt/predlog akta uvrsti u Dnevni red sednice i ukoliko to učini za predstavnika predlagača na sednici određuje se: (navesti ime, prezime i funkciju /položaj predstavnika predlagača)";
- ispod teksta iz alineje pete ovog člana može se dodati tekst: "Prilog: (u kome se navodi tačan naziv priloga, odnosno materijala koji se prilaže, a radi dopunjavanja, objašnjenja ili dokazivanja sadržine akta, sa brojem i datumom pod kojim je/su isti zaveden/i)";
- u propratnom aktu može da bude naznačeno i da se određeni materijal dostavlja informativno, odnosno da nije predmet razmatranja i odlučivanja organa kome se upućuje;
- potpis ovlašćenog lica predlagača, stavlja se sa desne strane na kraju teksta propratnog akta i to u praznini koja se ostavlja između naziva funkcije i imena i prezimena potpisnika akta;
- sa leve strane, nasuprot dela za potpisivanje ovlašćenog lica predlagača, stavlja se potpis službenika koji je pripremao nacrt/predlog akta iznad njegovog punog imena i prezimena.
U Dnevni red sednice Gradskog veća se mogu uvrstiti samo ona akta koja su pripremljena u skladu sa odredbama ovog Pravilnika.
Kontrolu usaglašenosti akata koja se upućuju Gradskom veću sa odredbama ovog Pravilnika, odnosno kontrolu da li je akt pripremljen i dostavljen u skladu sa odredbama ovog Pravilnika, vrši Gradska uprava za poslove organa Grada - organizaciona jedinica za poslove Gradskog veća i Skupštine.
Kontrolu iz stava 2. ovog člana, u pogledu pripreme odnosno izrade, ukoliko se radi o nacrtu/predlogu opšteg akta, vrši i gradska uprava nadležna za kontrolu opštih akata i to u postupku davanja mišljenja iz člana 12. alineja prva ovog Pravilnika.
U slučaju kada nadležna Gradska uprava iz člana 18. stav 2. ovog Pravilnika, smatra da akt nije sačinjen ili dostavljen u skladu sa odredbama ovog Pravilnika ili poslovnika o radu nadležnih organa, obavestiće predlagača da treba da izvrši usaglašavanje, odnosno izmenu/dopunu materijala ili validnu dostavu.
Komunikacija se između nadležne uprave i predlagača odvija elektronskim putem, sve do konačnog usaglašavanja u pogledu izrade i dostave nacrta/predloga akta/materijala.
Predlagač iz stava 1. ovog člana, konačan - dopunjen ili izmenjen akt/materijal, ponovo dostavlja Gradskom veću po propisanom postupku, uz naznaku da se radi o izmeni ili dopuni i u čemu se ona sadrži.
U slučaju da je u postupku davanja mišljenja iz člana 12. alineja prva ovog Pravilnika, nadležna gradska uprava uočila da nacrt/predlog opšteg akta nije sačinjen u skladu sa odredbama ovog Pravilnika, bez odlaganja elektronskim putem obaveštava gradsku upravu, odnosno organ koji je pripremio akt, o potrebi usaglašavanja i određuje rok od najmanje 24 sata za dostavljanje akta izrađenog u skladu sa odredbama ovog Pravilnika.
Rok utvrđen članom 13. ovog Pravilnika za davanje mišljenja, u situaciji iz stava 2. ovog člana, počinje da teče od dana ponovne dostave akta pripremljenog u skladu sa obaveštenjem.
Ukoliko gradska uprava, odnosno organ iz stava 1. ovog člana, ne postupi u skladu sa obaveštenjem, nadležna gradska uprava će u mišljenju koje dostavlja, ukazati da nacrt/predlog akta i pored zahteva za usaglašavanje nije pripremljen u skladu sa odredbama ovog Pravilnika, uz navođenje u čemu se sastoji neusaglašenost.
Odredbe ovog Pravilnika shodno se primenjuju i na:
- postupak izrade, oblik i sadržinu akta, kao i način i postupak dostavljanja i kontrole akta koji se upućuje, odnosno koji donosi Gradonačelnik;
- postupak izrade, oblik i sadržinu akta, kao i način i postupak dostavljanja akta koji se upućuje, odnosno koji donosi gradska uprava/drugi organi Grada, kao i rukovodilac gradske uprave/drugog organa Grada.
Donošenjem ovog Pravilnika, prestaje da važi Pravilnik o pripremi, dostavljanju i kontroli nacrta/predloga akata koji se upućuju Gradskom veću ("Službeni list grada Kragujevca", broj 21/21).
Ovaj Pravilnik stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Kragujevca".
|
||
Republika Srbija |
|
|
Grad Kragujevac |
|
|
_______________________ |
|
|
Broj: _______________ |
|
|
Dana: _________________ |
|
|
Kragujevac |
|
|
_________________________________________________
(naziv organa kome se upućuje nacrt/predlog akta)
- ___________________________________________ -
(funkcija lica kome se upućuje nacrt/predlog akta)
_____________________________________ pripremila/o je, u skladu sa ________
(naziv organa koji je pripremio nacrt/predlog akta)
____________________________________________________________________________________
(navesti odredbe propisa na osnovu kojih je organ pripremio nacrt/predlog akta)
i upućuje |
|
, na razmatranje i odlučivanje |
|
(naziv organa koji razmatra/usvaja nacrt/predlog akta) |
|
(ili informativno):
- Nacrt/Predlog |
|
|
(navesti tačan naziv nacrta/predloga akta) |
Nacrt/Predlog |
|
pripremljen je u skladu sa odredbama: |
|
(navesti tačan naziv nacrta/predloga akta) |
|
1. |
|
, |
|
(navesti član/ove i naziv zakona ili drugih akata na osnovu kojih je predlog/nacrt pripremljen) |
|
kao i sa odredbama Pravilnika o pripremi, dostavljanju i kontroli nacrta/predloga akata koji se upućuju Gradskom veću ("Službeni list grada Kragujevca" broj __/ __)
Predlažemo da u Dnevni red sednice uvrstite _____________________ i ukoliko to učinite, za predstavnika predlagača na sednici _____________________________ određuje/ju se
|
(navesti ime, prezime i funkciju/položaj predstavnika predlagača) |
Prilog:____________________________ |
|
|
|
|
______________________________________ |
|
|
(funkcija /položaj lica koje potpisuje propratni akt) |
|
|
_____________________________________ |
|
|
(ime i prezime lica koje potpisuje propratni akt) |
Nacrt/predlog akta pripremio službenik: ___________________