UREDBA

O UTVRĐIVANJU PROGRAMA FINANSIRANJA PROJEKATA OD JAVNOG INTERESA KOJE REALIZUJU UDRUŽENJA SA TERITORIJA IZRAZITO NEDOVOLJNO RAZVIJENIH OPŠTINA (JEDINICE LOKALNE SAMOUPRAVE IZ ČETVRTE GRUPE) U 2024. GODINI

("Sl. glasnik RS", br. 18/2024)

Član 1

Ovom uredbom utvrđuje se Program finansiranja projekata od javnog interesa koje realizuju udruženja sa teritorija izrazito nedovoljno razvijenih opština (jedinice lokalne samouprave iz četvrte grupe) u 2024. godini, koji je odštampan uz ovu uredbu i čini njen sastavni deo.

Član 2

Prijava projekata koji se finansiraju u skladu sa ovom uredbom podnosi se na propisanim obrascima, i to: Obrascu 1 - Predlog projekta, Obrascu 2 - Budžet projekta, Obrascu 3 - Narativni prikaz budžeta projekta i Obrascu 4 - Biografije lica angažovanih na projektu, koji su odštampani uz ovu uredbu i čine njen sastavni deo.

Član 3

Ova uredba stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".

 

PROGRAM
FINANSIRANJA PROJEKATA OD JAVNOG INTERESA KOJE REALIZUJU UDRUŽENJA SA TERITORIJA IZRAZITO NEDOVOLJNO RAZVIJENIH OPŠTINA (JEDINICE LOKALNE SAMOUPRAVE IZ ČETVRTE GRUPE) U 2024. GODINI

 

I UVODNE ODREDBE

Zakonom o budžetu Republike Srbije za 2024. godinu ("Službeni glasnik RS", broj 92/23), u članu 8, Razdeo 3 - Vlada, Glava 3.6 - Kabinet ministra bez portfelja zaduženog za unapređenje razvoja nedovoljno razvijenih opština na teritoriji Republike Srbije, Program 2102 - Podrška radu Vlade, Projekat 4021 - Podrška sprovođenju mera ravnomernog regionalnog razvoja, Ekonomska klasifikacija 481 - Dotacije nevladinim organizacijama, opredeljena su sredstva u iznosu od 15.000.000,00 dinara namenjena za Program finansiranja projekata od javnog interesa koje realizuju udruženja sa teritorija izrazito nedovoljno razvijenih opština (jedinice lokalne samouprave iz četvrte grupe) u 2024. godini (u daljem tekstu: Program).

Sredstva iz stava 1. ove glave opredeljuju se za realizaciju Programa koji treba da omogući stvaranje uslova za održivi razvoj jedinica lokalnih samouprava svrstanih u četvrtu grupu izrazito nedovoljno razvijenih opština, čiji je stepen razvijenosti ispod 60% republičkog proseka, u cilju unapređenja kvaliteta života kroz podršku u zapošljavanju, uključivanju u kulturnu sferu života, povećanju bezbednosti, aktivnom učešću u radu lokalne zajednice, podizanju svesti o zdravom načinu života i rodnoj ravnopravnosti, zaštiti životne sredine, kao i pomoći osobama sa invaliditetom, marginalnim grupama i ostalim.

Program sprovodi Kabinet ministra bez portfelja zaduženog za unapređenje razvoja nedovoljno razvijenih opština na teritoriji Republike Srbije (u daljem tekstu: Kabinet ministra).

II CILJ PROGRAMA

Realizacija projekata u okviru Programa ima za cilj podršku u zapošljavanju, uključivanju u kulturnu sferu života, povećanju bezbednosti, aktivnom učešću u radu lokalne zajednice, podizanju svesti o zdravom načinu života i rodnoj ravnopravnosti, zaštiti životne sredine, kao i pomoći osobama sa invaliditetom, marginalnim grupama i ostalim, u okviru jedinica lokalne samouprave.

III PODNOSILAC PROJEKTA

Pravo na podnošenje prijave projekata imaju udruženja koja su registrovana u registru udruženja koji se vodi u Agenciji za privredne registre i koja statutarnim odredbama kao ciljeve imaju oblast iz ovog programa sa teritorija opština Aleksinac, Babušnica, Bela Palanka, Blace, Bojnik, Bosilegrad, Brus, Bujanovac, Varvarin, Vladičin Han, Vlasotince, Gadžin Han, Golubac, Dimitrovgrad, Doljevac, Žabari, Žagubica, Žitorađa, Knjaževac, Krupanj, Kuršumlija, Kučevo, Lebane, Ljig, Mali Zvornik, Malo Crniće, Medveđa, Merošina, Mionica, Nova Varoš, Opovo, Petrovac na Mlavi, Preševo, Priboj, Prijepolje, Ražanj, Raška, Rekovac, Svrljig, Sjenica, Surdulica, Trgovište, Tutin i Crna Trava.

IV OBLASTI FINANSIRANJA KOJE SU OBUHVAĆENE PROGRAMOM

Za realizaciju Programa predviđena su sredstva u iznosu 15.000.000,00 dinara. Ova sredstva mogu se koristiti za finansiranje projekata u sledećim oblastima:

1. Zapošljavanje - projekti podrške za zapošljavanje mladih i teže zapošljivih kategorija stanovništva u privatnom sektoru i mera osnaživanja za samozapošljavanje,

2. Kultura - projekti podrške organizovanja aktivnosti udruženja i uključivanja u kulturnu sferu društva - opšte populacije,

3. Bezbednost - projekti unapređenja bezbedonosne kulture, rada na prevenciji i zaštiti od nasilja i merama povećanja bezbednosti u saobraćaju,

4. Aktivizam, volonterizam i mobilnost - projekti podrške aktivnom učestvovanju u radu lokalne zajednice,

5. Zdravlje - projekti unapređenja kapaciteta lokalne zajednice za smanjenje rizika i rizičnih ponašanja od upotrebe droge, alkohola i drugih štetnih supstanci, i osnaživanje svesti o zdravom načinu života,

6. Životna sredina - projektne aktivnosti za održivi razvoj zaštite životne sredine,

7. Rodna ravnopravnost - projektne aktivnosti za unapređenje rodne ravnopravnosti, koje doprinose sprovođenju odredbi Zakona o rodnoj ravnopravnosti i Zakona o zabrani diskriminacije,

8. Socijalna pitanja - projekti pomoći udruženjima koja rade sa socijalno ugroženim osobama, osobama sa invaliditetom, marginalnim grupama i ostalim.

V USLOVI I NAČIN FINANSIRANJA

Projekat se finansira u iznosu od 100%.

Podnosilac prijave može konkurisati samo sa jednom prijavom predloga projekta.

Projekat se može finansirati do maksimalnog iznosa od 500.000,00 dinara.

Korisnik je dužan da sredstva koristi namenski i da sve aktivnosti realizuje do 20. novembra 2024. godine.

VI KRITERIJUMI ZA UTVRĐIVANJE PREDLOGA ZA RASPODELU SREDSTAVA

Ocenjivanje i odabir prijava projekata vrši se na osnovu sledećih kriterijuma:

1. reference projekta;

2. ciljevi projekta;

3. budžet projekta;

4. kompetencije projektnog tima;

5. prethodno iskustvo udruženja u oblasti u kojoj se konkuriše.

Ustanovljeni kriterijumi za ocenjivanje i odabir prijava projekata detaljnije su objašnjeni u nastavku.

1. Reference projekta: način realizacije projektnih aktivnosti u okviru tematske oblasti (veličina ciljne grupe obuhvaćena projektom, inovativni pristup rešavanja odabranog problema, praktično rešavanje odabranog problema); očekivani rezultati projekta; mogućnost razvijanja projekta i njegova održivost - maksimalan broj bodova 40;

2. Ciljevi projekta: mogućnost implementacije projekta; stepen unapređenja stanja u oblasti u kojoj se projekat sprovodi; obim zadovoljavanja javnog interesa - maksimalan broj bodova 22;

3. Budžet projekta: opravdanost budžeta projekta; zakonitost i efikasnost ranije korišćenih sredstava - maksimalan broj bodova 18;

4. Kompetencije projektnog tima: (obrazovanje, stručnost i druge projektne kompetencije za tematsku oblast za koju se konkuriše, sadržane u biografijama projektnog tima) ili pismo preporuke i/ili podrške realizaciji projekta - maksimalan broj bodova 12;

5. Prethodno iskustvo udruženja u oblasti u kojoj se konkuriše - maksimalan broj bodova 8.

VII NAČIN I ROK PODNOŠENJA PRIJAVA

Javni poziv objavljuje se na internet stranici Kabineta ministra bez portfelja zaduženog za unapređenje razvoja nedovoljno razvijenih opština na teritoriji Republike Srbije www.rnro.gov.rs i Portalu e-Uprava.

Rok za podnošenje prijava je 20 dana od dana objavljivanja Javnog poziva na internet stranici Kabineta ministra bez portfelja zaduženog za unapređenje razvoja nedovoljno razvijenih opština na teritoriji Republike Srbije www.rnro.gov.rs i Portalu e-Uprava.

Sve neblagovremene prijave, prijave sa nepotpunom dokumentacijom, kao i prijave podnete na neodgovarajućem obrascu neće se uzeti u razmatranje.

Prijave se preuzimaju na sajtu www.rnro.gov.rs.

Prijave se podnose na adresu:

Kabinet ministra bez portfelja zaduženog za unapređenje razvoja nedovoljno razvijenih opština

Nemanjina 11

11 000 Beograd

Prijave sa potrebnom dokumentacijom se podnose u jednom štampanom primerku i u elektronskoj formi, u zatvorenoj koverti sa naznakom "Podnošenje predloga projekata na Program finansiranja projekata od javnog interesa koje realizuju udruženja sa teritorija izrazito nedovoljno razvijenih opština (jedinice lokalne samouprave iz četvrte grupe) u 2024. godini".

VIII POTREBNA DOKUMENTACIJA ZA PODNOŠENJE PROJEKATA

Za podnošenje predloga projekta po Javnom pozivu za podnošenje predloga projekata na Program finansiranja projekata od javnog interesa koje realizuju udruženja sa teritorija izrazito nedovoljno razvijenih opština (jedinice lokalne samouprave iz četvrte grupe) u 2024. godini, potrebno je dostaviti popunjene sledeće obrasce:

1. Predlog projekta - Obrazac 1;

2. Budžet projekta - Obrazac 2;

3. Narativni prikaz budžeta projekta - Obrazac 3;

4. Biografije lica angažovanih na projektu - Obrazac 4.

Svi obrasci mogu se preuzeti na sajtu www.rnro.gov.rs.

IX POSTUPAK ODABIRA PRIJAVA

Ministar bez portfelja zadužen za unapređenje razvoja nedovoljno razvijenih opština (u daljem tekstu: Ministar) obrazuje Komisiju za sprovođenje postupka raspodele sredstava po Programu finansiranja projekata od javnog interesa koje realizuju udruženja sa teritorija izrazito nedovoljno razvijenih opština (jedinice lokalne samouprave iz četvrte grupe) u 2024. godini (u daljem tekstu: Komisija), koja donosi Predlog odluke o raspodeli sredstava po Programu finansiranja projekata od javnog interesa koje realizuju udruženja sa teritorija izrazito nedovoljno razvijenih opština (jedinice lokalne samouprave iz četvrte grupe) u 2024. godini.

Komisija utvrđuje listu vrednovanja i rangiranja prijavljenih programa u roku od 10 dana od dana isteka roka za podnošenje prijave.

Lista se objavljuje na zvaničnoj internet stranici Kabineta www.rnro.gov.rs i na portalu e-Uprava.

Učesnici konkursa imaju pravo uvida u podnete prijave i priloženu dokumentaciju u roku od tri radna dana od dana objavljivanja liste.

Učesnici konkursa imaju pravo prigovora u roku od osam dana od dana njenog objavljivanja.

Odluku o prigovoru, koja mora biti obrazložena, ministar donosi u roku od 15 dana od dana njegovog prijema.

Odluku o dodeli sredstava za finansiranje projekata od javnog interesa koje realizuju udruženja sa teritorije izrazito nedovoljno razvijenih opština (jedinice lokalne samouprave iz četvrte grupe) za 2024. godinu donosi Ministar. Odluka treba da sadrži: naziv udruženja kome je odobren projekat, naziv projekta za koji su sredstva odobrena, kao i iznos odobrenih sredstava.

Odluka se objavljuje na sajtu Kabineta www.rnro.gov.rs i na portalu E-uprave.

Komisija u toku postupka odabira predloga projekta može tražiti dodatne informacije ukoliko postoje specifične okolnosti.

Udruženja kojima su odobrena sredstva potpisuju ugovore o finansiranju projekata od javnog interesa koje realizuju udruženja sa teritorija izrazito nedovoljno razvijenih opština (jedinice lokalne samouprave iz četvrte grupe) u roku od 20 dana od dana donošenja Odluke koja će biti objavljena na sajtu Kabineta ministra www.rnro.gov.rs.

Korisnik sredstava dužan je da pre sklapanja ugovora nadležnom organu dostavi izjavu da sredstva za realizaciju odobrenog programa nisu na drugi način već obezbeđena, kao i izjavu o nepostojanju sukoba interesa i interni akt o antikorupcijskoj politici.

U slučaju novonastalih okolnosti koje otežavaju ili onemogućavaju realizaciju projekata u roku predviđenim ugovorom iz glave X. IZVEŠTAVANJE, stav 2. ili otežavaju namensku upotrebu dodeljenih sredstava, korisnik sredstava je u obavezi da obavesti Kabinet ministra bez portfelja zaduženog za unapređenje razvoja nedovoljno razvijenih opština na teritoriji Republike Srbije i uputi pisani obrazloženi zahtev za izmenu ugovora, o čijoj opravdanosti će odlučivati Ministar.

X IZVEŠTAVANJE

Korisnik sredstava izrađuje završni narativni i finansijski izveštaj.

Nosilac projekta je dužan da nakon realizacije projektnih aktivnosti dostavi Kabinetu ministra završni izveštaj, a najkasnije do 20. novembra 2024. godine.

Izveštaj se dostavlja u pisanom obliku i mora biti potpisan od strane ovlašćenog lica, sa fotokopijama kompletne finansijske dokumentacije o utrošku sredstava.

Korisnik sredstva je u obavezi da prilikom medijskog nastupanja i izveštavanja o projektu navede da se projekat finansira iz budžeta Republike Srbije.

Kabinet ministra će najkasnije do 31. januara 2025. godine dostaviti Vladi radi informisanja objedinjeni izveštaj o realizaciji ovog programa.

 

Obrazac 1

 

 

REPUBLIKA SRBIJA

VLADA

Kabinet ministra bez portfelja zaduženog za unapređenje razvoja nedovoljno razvijenih opština na teritoriji Republike Srbije

 

PREDLOG PROJEKTA

 

Naziv projekta

 

Nosilac projekta

 

Tematska oblast kojom se projekat bavi

 

Potpis ovlašćenog lica

 

Dostavljeni prilozi

 

1. OSNOVNI PODACI I KAPACITETI PODNOSIOCA PREDLOGA PROJEKTA

1.1. Udruženje koje podnosi projekat (potencijalni korisnik sredstava i nosilac projekta):

Pun naziv udruženja

 

Skraćeni naziv (gde je to primenljivo):

 

Pravni status udruženja

 

PIB

 

Matični broj

 

Broj podračuna kod Uprave za trezor

Namenski podračun kod Uprave za trezor otvara se nakon potpisivanja ugovora

Sedište udruženja

 

Lice ovlašćeno za zastupanje udruženja

 

Kontakt osoba (ime, prezime i funkcija u udruženju):

 

Broj telefona podnosioca prijave:

 

Broj faksa:

 

E-pošta:

 

Internet adresa:

 

Napomena: Namenski podračun kod Uprave za trezor otvara se nakon potpisivanja ugovora i zatvara nakon završetka projekta, a na osnovu Pravilnika o načinu utvrđivanja i evidentiranja korisnika javnih sredstava i uslovima i načinu za otvaranje i ukidanje podračuna konsolidovanog računa trezora kod Uprave za trezor ("Službeni glasnik RS", broj 11 od 10. februara 2023. godine).

1.2. Opis udruženja

Ukratko opišite istorijat, misiju i ciljeve vašeg udruženja, broj članova kao i najznačajnija dostignuća.

______________________________________________________________________________________

 

1.3. Iskustvo u realizaciji projekata

Navedite projekte koje je vaše udruženje do sada realizovalo, a posebno projekte koji se bave tematskom oblašću za koju konkurišete. (Predstavite maksimalno četiri projekta na pojedinačnoj tabeli.)

Naziv projekta

 

Najznačajniji rezultati projekta

 

Uloga vašeg udruženja (nosilac projekta ili partner) kao i na koji način ste učestvovali u realizaciji projekta i koliko je zaposlenih bilo uključeno u projekat.

 

Partneri projekta (za one projekte u kojima ste bili nosilac projekta)

 

Troškovi projekta

 

Donatori (naziv udruženja i iznos donacije)

 

 

2. OSNOVNI PODACI O PREDLOGU PROJEKTA

2.1. Naziv predloga projekta

______________________________________________________________________________________

 

 

2.2. Iznos sredstava za koja konkurišete (Navesti tačnu sumu prema troškovima budžeta)

 

 

2.3. Lokacija na kojoj se odvijaju projektne aktivnosti (Jedan projekat može da se odvija na više lokacija. Navedite nazive naseljenih mesta u kojima će se odvijati projektne aktivnosti).

______________________________________________________________________________________

 

 

2.4. Kratak opis projekta (U maksimalno deset redova opišite čime se projekat bavi).

 

______________________________________________________________________________________

 

2.5. Opšti i specifični cilj(evi) projekta (Obrazložite u maksimalno tri reda koju poželjnu društvenu promenu podržava ostvarenje svrhe projekta, kakav će uticaj projekat imati na socijalnu sredinu u kojoj se sprovodi).

______________________________________________________________________________________

 

 

2.6. Navedite na koji način je projekat usklađen sa ciljevima i prioritetima konkursa (U maksimalno 10 redova objasnite kako se vaš projekat uklapa u prioritete Javnog poziva).

______________________________________________________________________________________

 

 

2.7. Ciljna grupa i struktura korisnika (Može se navesti više od jedne ciljne grupe. Navedite nazive svih glavnih ciljnih grupa kojima se projekat bavi. Takođe, unesite nazive grupa korisnika projekta i njihov broj).

______________________________________________________________________________________

 

 

2.8. Opis problema:

Predstavite probleme sa kojima se ciljna grupa suočava, i potrebe ciljne grupe koje proizilaze iz tih problema, kao i kvalitativne i kvantitativne pokazatelje sadašnjeg stanja u kome se ciljna grupa i njeno okruženje nalaze (Svoje navode potkrepite sopstvenim iskustvom ili iskustvom vašeg udruženja, statističkim podacima, rezultatima istraživanja, navodima iz relevantne literature i sl.). Preporučljivo je da uključite korisnike vašeg projekta da biste bolje istražili i opisali problem.

______________________________________________________________________________________

 

 

2.9. Opis aktivnosti (izlistajte aktivnosti i u 1-3 pasusa opišite svaku od njih).

Osnovne projektne aktivnosti treba da:

- Budu grupisane prema odgovarajućim rezultatima

- Odgovaraju datom projektu (realno sagledati mogućnosti realizacije aktivnosti)

- Direktno doprinose očekivanim rezultatima i budu iskazane kao proces, ne kao promenjeno stanje.

______________________________________________________________________________________

 

 

2.10. Plan rada:

Rezultati

Aktivnosti

Meseci

Lokacija realizacije aktivnosti

Ciljna grupa na
koju se rezultat odnosi

I mesec

II mesec

III mesec

IV mesec

 

kategorija ciljne grupe

broj

Rezultat 1

1. Aktivnost 1

 

 

 

 

 

 

 

1.1

 

 

 

 

 

1.2

 

 

 

 

 

1.3

 

 

 

 

 

Rezultat 2

2. Aktivnost 2

 

 

 

 

 

 

 

2.1

 

 

 

 

 

2.2

 

 

 

 

 

2.3

 

 

 

 

 

Rezultat 3

3. Aktivnost 3

 

 

 

 

 

 

 

3.1

 

 

 

 

 

3.2

 

 

 

 

 

3.3

 

 

 

 

 

Rezultat ...

Aktivnost ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.11. Preduslovi i rizici (Ukoliko priroda projekta to zahteva, navedite preduslove bez kojih je nemoguće početi sa bilo kojom projektnom aktivnošću, npr. saglasnost drugih udruženja za korišćenje prostora za rad, ugovor o zakupu prostora, ugovor o iznajmljivanju opreme i sl. Takođe, navedite moguće rizike za sprovođenje aktivnosti).

_____________________________________________________________________________________

 

 

2.12. Monitoring i evaluacija projekta

Objasnite na koji način ćete vršiti praćenje procesa realizacije projekta i vidljivosti rezultata projekta.

_____________________________________________________________________________________

 

 

2.13. Održivost (U maksimalno deset redova navedite mogućnosti ili načine za pružanje ili finansiranje usluge iz okvira projekta posle prestanka podrške od strane Kabineta ministra).

_____________________________________________________________________________________

 

 

3. OSOBLJE ANGAŽOVANO NA PROJEKTU

(Nabrojite sve osobe koje će učestvovati u projektu i detaljno objasnite ulogu svake od njih)

Ime i prezime

Funkcija u projektnom timu

Iz kojeg udruženja dolazi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. IZJAVA PODNOSIOCA PREDLOGA PROJEKTA

Ja, dole potpisani, odgovoran za projekat u ime udruženja podnosioca, prijave potvrđujem da su:

(a) informacije iznete u predlogu tačne;

(b) da podnosilac prijave i njegovi partneri ispunjavaju sve uslove iz konkursne dokumentacije da učestvuju u realizaciji ovog projekta;

(v) da podnosilac prijave i osobe predviđene za realizaciju projekta imaju i profesionalne kompetencije i navedene kvalifikacije;

(g) podaci upisani u Agenciji za privredne registre (APR) o udruženju su tačni i nije bilo promena

Ime i prezime:

 

Funkcija u udruženju:

 

Potpis ovlašćenog lica:

 

Datum i mesto:

 

 

Obrazac 2

 

BUDŽET PROJEKTA

1

2

3

4

5

6

Redni broj

Troškovi

Naziv jedinice

Broj jedinice

Bruto cena po
jedinici (u dinarima)

Ukupan trošak

           

1

Ljudski resursi

       

1.1.

Upravljanje i administracija

       

1.1.1.

Koordinator projekta

     

0.00

1.1.2.

       

0.00

1.1.3.

       

0.00

           
 

Upravljanje i administracija - zbir

 

 

 

0.00

1.2.

Osoblje angažovano na realizaciji projektnih aktivnosti

       

1.2.1.

edukatori

     

0.00

1.2.2.

supervizori

     

0.00

1.2.3.

       

0.00

           
 

Osoblje angažovano na realizaciji projektnih aktivnosti - zbir

 

 

 

0.00

           

1

LJUDSKI RESURSI - UKUPNO (1.1. + 1.2.)

 

 

 

0.00

           

2

Troškovi projektnih aktivnosti

       
           

2.1.

Troškovi organizacije projektnih aktivnosti

       

2.1.1.

       

0.00

2.1.2.

       

0.00

2.1.3.

       

0.00

           
 

Organizacija projektnih aktivnosti - zbir

 

 

 

0.00

           

2.2.

Troškovi javnih događaja

       

2.2.1.

       

0.00

2.2.2.

       

0.00

2.2.3.

       

0.00

           
 

Troškovi javnih događaja - zbir

 

 

 

0.00

           

2.3.

Ostali troškovi

       

2.3.1.

       

0.00

2.3.2.

       

0.00

2.3.3.

       

0.00

           
 

Ostali troškovi - zbir

 

 

 

0.00

           

2

TROŠKOVI PROJEKTNIH AKTIVNOSTI - UKUPNO (2.1.+2.2.+2.3.)

 

 

 

0.00

           

3

Tekući troškovi projekta

       

3.1.

Komunikacija (internet, telefon..)

     

0.00

3.2.

Provizija Uprave za trezor

     

0.00

3.3.

Knjigovodstvene usluge

     

0.00

           
           

3

Tekući troškovi - zbir

 

 

 

0.00

           
           
           
 

MEĐUZBIR UKUPNIH TROŠKOVA (1+2+3)

 

 

 

0.00

           
           

4

Obavezni trošak revizije (do 5% ukupnih troškova)

 

 

 

0.00

           

 

UKUPNI TROŠKOVI PROJEKTA (međuzbir + 4)

 

 

 

0.00

 

 

 

potpis ovlašćenog lica

 

 

 

_____________________________

 

 

datum i mesto

 

 

 

 

Obrazac 3

 

NARATIVNI PRIKAZ BUDŽETA PROJEKTA

Narativni budžet je obavezan deo konkursne dokumentacije i predstavlja integralni deo budžeta u kom su mnogo jasnije i preciznije prikazani planirani troškovi projekta. Priprema i izrada narativnog dela predstavlja bazu za izradu tabelarnog budžeta. U narativnom budžetu detaljno se opisuje, obrazlaže i prikazuje struktura troškova za svaku budžetsku stavku i podstavku posebno.

1

Ljudski resursi

1.1.

Upravljanje i administracija

1.1.1.

Koordinator projekta

1.1.2.

 

1.1.3.

 

.....

 

1.2.

Osoblje angažovano na realizaciji projektnih aktivnosti

1.2.1.

edukatori

1.2.2.

supervizori

1.2.3.

 

........

 

2

Troškovi projektnih aktivnosti

2.1.

Troškovi organizacije projektnih aktivnosti

2.1.1.

 

2.1.2.

 

2.1.3.

 

...........

 

2.2.

Troškovi javnih događaja

2.2.1.

 

2.2.2.

 

2.2.3.

 

........

 

2.3.

Ostali troškovi

2.3.1.

 

2.3.2.

 

2.3.3.

 

......

 

3

Tekući troškovi projekta

3.1.

Komunikacija (internet, telefon)

3.2.

Provizija Uprave za trezor

3.3.

Knjigovodstvene usluge

...

 

4

Obavezan trošak revizije projekta do 5% ukupnih troškova: __________________

 

UKUPAN TROŠAK PROJEKTA: _____________

Mesto i datum: ______________________

 

 

________________________________

 

potpis ovlašćenog lica

 

Obrazac 4

 

BIOGRAFIJA

Predložena pozicija u toku ostvarivanja projekta:

1. Prezime:

2. Ime:

3. Datum rođenja:

4. Državljanstvo:

5. Obrazovanje:

Institucija

Od
(godina)

Do
(godina)

Stečeni stepen(i) ili Diploma(e)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Poznavanje stranog jezika:

Jezik

Čitanje

Pričanje

Pisanje

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Članstvo u profesionalnim udruženjima:

8. Druge veštine:

9. Sadašnje radno mesto:

10. Godine provedene u organizacijama civilnog društva:

11. Ključne kvalifikacije:

12. Podaci o profesionalnom iskustvu:

Organizacija

Od
(godina)

Do
(godina)

Pozicija

Osnovne aktivnosti

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13. Druge aktivnosti (učešće u projektima i sl.):

 

 

________________________

 

(Svojeručni potpis)