PRAVILNIKO USLOVIMA I NAČINU OSTVARIVANJA PRAVA NA PODSTICAJE U STOČARSTVU ZA TOV JUNADI, TOV SVINJA, TOV JAGNJADI I TOV JARADI("Sl. glasnik RS", br. 32/2023, 18/2024 i 24/2024) |
Ovim pravilnikom bliže se propisuju uslovi i način ostvarivanja prava na podsticaje u stočarstvu za tov junadi, tov svinja, tov jagnjadi i tov jaradi (u daljem tekstu: podsticaji), kao i obrasci zahteva za ostvarivanje prava na ove podsticaje.
Pravo na podsticaje ostvaruje pravno lice, preduzetnik i fizičko lice - nosilac komercijalnog porodičnog poljoprivrednog gazdinstva, koje ispunjava uslove propisane zakonom kojim se uređuju podsticaji u poljoprivredi i ruralnom razvoju i koje je u Registru poljoprivrednih gazdinstava (u daljem tekstu: Registar) izvršilo obnovu registracije za tekuću godinu, pre podnošenja zahteva za ostvarivanje prava na podsticaje.
Lice iz stava 1. ovog člana ostvaruje pravo na podsticaje u stočarstvu za tov svinja za najviše 6.000 grla tovnih svinja po registrovanom poljoprivrednom gazdinstvu u toku jedne kalendarske godine.
Ministarstvo nadležno za poslove poljoprivrede - Uprava za agrarna plaćanja (u daljem tekstu: Uprava) raspisuje javni poziv za podnošenje zahteva za ostvarivanje prava na podsticaje u stočarstvu za tov junadi, tov svinja, tov jagnjadi i tov jaradi (u daljem tekstu: javni poziv), koji se objavljuje na internet stranicama ministarstva nadležnog za poslove poljoprivrede i Uprave.
Javni poziv sadrži podatke o načinu podnošenja i rokovima za podnošenje zahteva za ostvarivanje prava na podsticaje, iznosu raspoloživih sredstava po javnom pozivu, kao i druge podatke potrebne za sprovođenje javnog poziva.
Zahtev za ostvarivanje prava na podsticaje podnosi se u roku određenom javnim pozivom za grla predata klanici ili izvezena od dana isteka roka za podnošenje zahteva po prethodnom javnom pozivu, u skladu sa ovim pravilnikom.
Zahtev za ostvarivanje prava na podsticaje podnosi se posebno za svaku vrstu tovnih grla, s tim da se za istu vrstu tovnih grla podnosi jedan zahtev za ostvarivanje prava na podsticaje po jednom javnom pozivu.
Lice iz člana 2. ovog pravilnika pokreće postupak za ostvarivanje prava na podsticaje izborom i popunjavanjem odgovarajućeg elektronskog obrasca zahteva iz člana 3. ovog pravilnika, posebno za svaku vrstu tovnih grla, u online formi, neposredno u okviru softverskog rešenja eAgrar, koji se potpisuje registrovanom šemom elektronske identifikacije visokog nivoa pouzdanosti, u skladu sa zakonom kojim se uređuje elektronski dokument, elektronska identifikacija i usluge od poverenja u elektronskom poslovanju.
Prilikom prijema zahteva iz stava 1. ovog člana, Uprava:
1) obaveštava korisnika usluge elektronske uprave o svim podacima koje je u skladu sa zakonom potrebno pribaviti za potrebe vođenja postupka za ostvarivanje prava na podsticaje i o obavezi nadležnog organa da po službenoj dužnosti pribavi podatke iz službenih evidencija;
2) omogućava korisniku usluge elektronske uprave da izjavi da će podatke o ličnosti iz službenih evidencija pribaviti sam;
3) obaveštava o potrebnim podacima koje je u skladu sa zakonom potrebno pribaviti za potrebe vođenja postupka za ostvarivanje prava na podsticaje, a koji se odnose na treće lice (član porodičnog poljoprivrednog gazdinstva, član porodice i sl.), kao i o tome da je pristup tim podacima moguć samo na osnovu pristanka tog lica, u skladu sa zakonom.
Elektronski obrazac zahteva iz stava 1. ovog člana obuhvata:
1) osnovne podatke o podnosiocu zahteva, i to:
(1) ime i prezime, odnosno naziv,
(2) jedinstveni matični broj građana (JMBG), odnosno matični broj (MB),
(3) adresu (opština, mesto, ulica i broj) prebivališta, odnosno sedišta,
(4) broj telefona,
(5) elektronsku poštu,
(6) broj poljoprivrednog gazdinstva (BPG),
(7) identifikacioni broj gazdinstva sa životinjama (HID) iz Centralne baze podataka o obeležavanju životinja, u skladu sa zakonom kojim se uređuje veterinarstvo (u daljem tekstu: Centralna baza podataka);
2) identifikacioni broj grla, odnosno brojeve ušnih markica iz Centralne baze podataka, za grla koja su predmet zahteva za ostvarivanje prava na podsticaje;
3) izjavu podnosioca zahteva pod krivičnom i materijalnom odgovornošću da:
(1) je izvršio obeležavanje i registraciju grla u Centralnoj bazi podataka,
(2) su tovna grla koja su predmet zahteva za ostvarivanje prava na podsticaje bila u vlasništvu podnosioca zahteva ili člana porodičnog poljoprivrednog gazdinstva podnosioca zahteva,
(3) su tovna grla koja su predmet zahteva za ostvarivanje prava na podsticaje predata klanici, izvezena ili upućena na teritoriju AP KiM, u skladu sa ovim pravilnikom,
(4) za isto grlo nije ostvareno pravo na podsticaje u skladu sa ovim pravilnikom,
(5) su svi podaci navedeni u zahtevu za ostvarivanje prava na podsticaje tačni i istiniti;
4) potpis podnosioca zahteva, u skladu sa zakonom kojim se uređuje elektronska uprava, zakonom kojim se uređuje elektronski dokument, elektronska identifikacija i usluge od poverenja u elektronskom poslovanju i ovim pravilnikom.
Elektronski obrazac zahteva iz stava 1. ovog člana sadrži i:
1) izjavu podnosioca zahteva, odnosno odgovornog lica podnosioca zahteva, da je upoznat sa odredbom člana 103. stav 3. Zakona o opštem upravnom postupku ("Službeni glasnik RS", br. 18/16, 95/18 - autentično tumačenje i 2/23 - US), kojom je propisano da u postupku koji se pokreće po zahtevu stranke organ može da vrši uvid, pribavlja i obrađuje lične podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija kada je to neophodno za odlučivanje, osim ako stranka izričito izjavi da će te podatke pribaviti sama, kao i da ako stranka u roku ne podnese lične podatke neophodne za odlučivanje organa, zahtev za ostvarivanje prava na podsticaje će se smatrati neurednim, te da je saglasan da Uprava za potrebe postupka po ovom zahtevu može da izvrši uvid, pribavi i obradi lične podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija, a koji su neophodni u postupku odlučivanja po zahtevu za ostvarivanje prava na podsticaje, kao i podatke o namenskom računu porodičnog poljoprivrednog gazdinstva, odnosno poljoprivrednog gazdinstva,
ili
2) izjavu podnosioca zahteva, odnosno odgovornog lica podnosioca zahteva da je upoznat sa odredbom člana 103. stav 3. Zakona o opštem upravnom postupku, kojom je propisano da u postupku koji se pokreće po zahtevu stranke organ može da vrši uvid, pribavlja i obrađuje lične podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija kada je to neophodno za odlučivanje, osim ako stranka izričito izjavi da će te podatke pribaviti sama, kao i da ako stranka u roku ne podnese lične podatke neophodne za odlučivanje organa, zahtev za ostvarivanje prava na podsticaje će se smatrati neurednim, kao i izjavu da će samostalno za potrebe postupka po ovom zahtevu pribaviti lične podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija, a koji su neophodni za odlučivanje u skladu sa ovim pravilnikom.
Elektronski obrazac zahteva iz 1. ovog člana sadrži i polje čijim izborom podnosilac zahteva potvrđuje da je izvršio popunjavanje i da podnosi elektronski zahtev za ostvarivanje prava na podsticaje u skladu sa ovim pravilnikom.
Uz elektronski obrazac zahteva za ostvarivanje prava na podsticaje za grla predata klanici, u kome je podnosilac zahteva dao izjavu da je saglasan da Uprava za potrebe postupka po zahtevu za ostvarivanje prava na podsticaje može da izvrši uvid, pribavi i obradi lične podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija, a koji su neophodni za odlučivanje po zahtevu iz člana 4. stav 4. tačka 1) ovog pravilnika, prilaže se u elektronskoj formi, neposredno u okviru softverskog rešenja eAgrar kopija:
1) prijemnice za otkupljena grla sa specifikacijom grla za koja se podnosi zahtev za ostvarivanje prava na podsticaje, overena od strane nadležnog veterinarskog inspektora, koja je data u Prilogu - Prijemnica za otkupljena tovna grla, koji je odštampan uz ovaj pravilnik i čini njegov sastavni deo;
2) uverenja o zdravstvenom stanju životinja, potpisanog od strane odgovornog lica klanice i koje sadrži potpis i pečat nadležnog veterinarskog inspektora, sa navedenim brojem grla i identifikacionim brojem gazdinstva (HID) za grupno obeležavanje svinja - ako su grla predata klanici sa farme zatvorenog tipa u skladu sa propisom kojim se uređuje način obeležavanja i registracije svinja.
Uz elektronski obrazac zahteva za ostvarivanje prava na podsticaje za izvezena grla ili grla upućena na teritoriju AP KiM, u kome je podnosilac zahteva dao izjavu da je saglasan da Uprava za potrebe postupka po zahtevu za ostvarivanje prava na podsticaje može da izvrši uvid, pribavi i obradi lične podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija, a koji su neophodni za odlučivanje po zahtevu, iz člana 4. stav 4. tačka 1) ovog pravilnika, prilaže se u elektronskoj formi, neposredno u okviru softverskog rešenja eAgrar:
1) kopija otkupnog lista ili priznanice izdata podnosiocu zahteva od strane lica koje je registrovano za otkup i izvoz, odnosno prevoz na teritoriju AP KiM i koje je izvršilo izvoz tovnih grla, odnosno prevoz na teritoriju AP KiM, odnosno kopija računa ili fakture izdate od strane podnosioca zahteva licu koje je registrovano za otkup i izvoz, odnosno prevoz na teritoriju AP KiM i koje je izvršilo izvoz tovnih grla, odnosno prevoz na teritoriju AP KiM;
2) kopija međunarodne veterinarske potvrde (sertifikata) za izvezena grla, odnosno kopija veterinarskog sertifikata za domaća grla namenjena klanju nakon otpreme, za grla upućena na teritoriju AP KiM;
3) kopija spiska grla koja su izvezena, odnosno upućena na teritoriju AP KiM sa podacima o identifikacionom broju grla, overena od strane veterinarskog inspektora;
4) kopija Jedinstvene carinske isprave, izdate u skladu sa zakonom kojim se uređuje carinski postupak za izvezena grla.
Uz elektronski obrazac zahteva za ostvarivanje prava na podsticaje za tovna grla u vlasništvu podnosioca zahteva koja su držana na gazdinstvu drugog držaoca (kooperanta), u kome je podnosilac zahteva dao izjavu da je saglasan da Uprava za potrebe postupka po zahtevu za ostvarivanje prava na podsticaje može da izvrši uvid, pribavi i obradi lične podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija, a koji su neophodni za odlučivanje po zahtevu, iz člana 4. stav 4. tačka 1) ovog pravilnika, prilaže se u elektronskoj formi, neposredno u okviru softverskog rešenja eAgrar i kopija ugovora između vlasnika životinje i držaoca životinja overenog od strane nadležnog javnog beležnika, koji naročito sadrži:
1) podatke o broju gazdinstva na kojem se životinja nalazi;
2) ime i prezime držaoca životinje, odnosno vlasnika gazdinstva;
3) ime i prezime vlasnika životinje sa brojevima njihovih poljoprivrednih gazdinstava;
4) podatke o broju životinja sa brojevima njihovih ušnih markica, koji odgovaraju podacima iz Centralne baze podataka.
Uz elektronski obrazac zahteva za ostvarivanje prava na podsticaje u kome je podnosilac dao izjavu da će samostalno za potrebe postupka po zahtevu za ostvarivanje prava na podsticaje pribaviti lične podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija a koji su neophodni za odlučivanje u skladu sa ovim pravilnikom, iz 4. stav 4. tačka 2) ovog pravilnika, prilaže se u elektronskoj formi, neposredno u okviru softverskog rešenja eAgrar:
1) očitana biometrijska lična karta nosioca porodičnog poljoprivrednog gazdinstva, odnosno odgovornog lica podnosioca zahteva;
2) očitana biometrijska lična karta člana porodičnog poljoprivrednog gazdinstva ako je taj član porodičnog poljoprivrednog gazdinstva vlasnik tovnih grla koja su predmet zahteva za ostvarivanje prava na podsticaje;
3) original dokumentacije iz st. 1-3. ovog člana.
Učesnik u elektronskom upravnom postupanju za ostvarivanje prava na podsticaje u skladu sa ovim pravilnikom, autentikuje se.
Za autentikaciju učesnika iz stava 1. ovog člana koristi se elektronska identifikacija u skladu sa zakonom kojim se uređuje elektronska identifikacija i ovim pravilnikom.
U elektronskom upravnom postupanju, kao i za utvrđivanje identiteta učesnika u opštenju sa Upravom u okviru softverskog rešenja eAgrar koristi se registrovana šema elektronske identifikacije različitog nivoa, u skladu sa zakonom kojim se uređuje elektronska identifikacija i ovim pravilnikom, preko naloga koji je učesniku u elektronskom upravnom postupanju dodeljen prilikom registracije na portalu softverskog rešenja eAgrar.
U opštenju stranke sa Upravom u okviru softverskog rešenja eAgrar, identitet stranke utvrđen na osnovu registrovane šeme elektronske identifikacije visokog nivoa pouzdanosti zamenjuje potpis stranke na podnesku, a u ovom slučaju koristi se i registrovana šema elektronske identifikacije srednjeg nivoa pouzdanosti, u smislu zakona kojim se uređuje elektronska identifikacija, ako zakonom i ovim pravilnikom nije propisano drukčije.
Ovlašćeno službeno lice elektronski upravno postupa u postupku za ostvarivanje prava na podsticaje u skladu sa ovim pravilnikom koristeći elektronsku identifikaciju visokog nivoa pouzdanosti, odnosno kvalifikovani elektronski sertifikat.
Fizičko i pravno lice koristi usluge softverskog rešenja eAgrar ako je registrovano.
Organ uprave nadležan za projektovanje, usklađivanje, razvoj i funkcionisanje sistema elektronske uprave registruje nalog korisniku usluge elektronske uprave.
Ako korisnik usluge elektronske uprave povuče saglasnost o prihvatanju uslova korišćenja usluga, nadležni organ iz stava 2. ovog člana briše ga iz evidencije i zatvara njegov nalog.
Nakon registracije, nadležni organ iz stava 2. ovog člana korisniku usluge elektronske uprave obezbeđuje korišćenje Jedinstvenog elektronskog sandučića, u skladu sa zakonom kojim se uređuje elektronska uprava.
Učesnik u elektronskom upravnom postupanju za ostvarivanje prava na podsticaje u skladu sa ovim pravilnikom, prijavljuje se na portal softverskog rešenja eAgrar putem naloga sa Portala za elektronsku identifikaciju (u daljem tekstu: Portal eID), koji predstavlja jedinstveno mesto za identifikaciju i autentikaciju, odnosno registraciju i prijavu korisnika elektronske uprave.
Registraciju iz stava 1. ovog člana, učesnik može ostvariti na Portalu eID, na adresi eid.gov.rs, putem kvalifikovanog elektronskog sertifikata ili na šalteru nekog Registracionog tela uz obavezno izdavanje parametara za aktivaciju mobilne aplikacije ConsentID.
Tehničku podršku podnosiocu zahteva za ostvarivanje prava na podsticaje u vezi sa elektronskim postupanjem u skladu sa ovim pravilnikom pruža:
1) ovlašćeno lice Uprave;
2) lice koje obavlja savetodavne poslove u poljoprivredi, koje ima licencu za obavljanje tih poslova i koje je upisano u Registar poljoprivrednih savetodavaca u skladu sa zakonom kojim se uređuje obavljanje savetodavnih i stručnih poslova u oblasti poljoprivrede;
3) ovlašćeno lice organa uprave jedinice lokalne samouprave prema mestu prebivališta, odnosno sedišta podnosioca zahteva za ostvarivanje prava na podsticaje u skladu sa ovim pravilnikom.
Bliža tehnička uputstva o načinu registracije korisničkog naloga, prijavi na sistem, načinu popunjavanja i podnošenja elektronskog obrasca zahteva za ostvarivanje prava na podsticaje, kao i načinu pružanja tehničke podrške podnosiocima zahteva, objavljuju se na oglasnoj tabli Uprave za agrarna plaćanja, Bulevar kralja Aleksandra 84, 11000 Beograd, kao i na zvaničnoj veb prezentaciji eAgrar, na adresi https://eagrar.gov.rs.
Razmena dokumenata i podnesaka za ostvarivanje prava na podsticaje obavlja se elektronskim putem, osim za dokumente i podneske koji sadrže tajne podatke i koji su označeni stepenom tajnosti u skladu sa propisima kojima se uređuje tajnost podataka.
Dostavljanje elektronskih dokumenata između organa javne vlasti za ostvarivanje prava, obavlja se putem elektronske pošte, servisne magistrale organa, usluge kvalifikovane elektronske dostave ili drugim elektronskim putem, u skladu sa propisom.
Akta koja u vezi sa ostvarivanjem prava na podsticaje donose nadležni organi i imaoci javnih ovlašćenja, kao i podnesci i dokumenti koji se dostavljaju u ovom postupku, dostavljaju se u formi elektronskog dokumenta.
Ako se u postupku za ostvarivanje prava dostavlja original akta, odnosno dokumenta koji je prethodno izvorno sačinjen u papirnoj formi, dostavlja se primerak tog akta, odnosno dokumenta koji je digitalizovan i overen u skladu sa zakonom kojim se uređuje elektronski dokument.
Za potrebe ostvarivanja prava na podsticaje, nadležni organ, kao i imalac javnih ovlašćenja može vršiti digitalizaciju i potvrđivanje istovetnosti svih akata i drugih dokumenata sa izvornim aktom, odnosno dokumentom sačinjenim u papirnom obliku koji je sam izdao.
Ovlašćeni organ, odnosno lice koje je izvršilo digitalizaciju i potvrdilo istovetnost sa originalom sačinjenim u papirnom obliku čuva izvorni dokument u papirnom obliku u skladu sa zakonom.
Radi izvršavanja poslova iz svoje nadležnosti, Uprava preuzima podatke neophodne za ostvarivanje prava na podsticaje, iz registara i evidencija u elektronskom obliku, koje su ustanovljene zakonom, odnosno drugim propisom, bez dodatne provere, osim podataka koje je organ koji vodi registar i elektronsku evidenciju označio kao podatak koji je u statusu provere.
Uprava vrši uvid u podatke i njihovo preuzimanje preko servisne magistrale organa ili drugog prihvaćenog rešenja, na osnovu jedinstvenih šifarnika i jedinstvenih identifikatora korisnika elektronske uprave, kao podataka na osnovu kojih se iz registara i evidencija u elektronskom obliku koje organi vode u skladu sa posebnim zakonima, mogu uporediti podaci o korisnicima, i to: jedinstveni matični broj građana, jedinstveni broj koji dodeljuje Centralni registar obaveznog socijalnog osiguranja, lični broj osiguranika, matični broj i poreski identifikacioni broj.
Uprava vodi evidenciju svakog pristupa i uvida u elektronske dokumente i podatke iz svoje nadležnosti u softverskom rešenju eAgrar, i to podatke o identitetu ovlašćenog lica (jedinstveni matični broj građana i lično ime), datumu i vremenu pristupa i skupu podataka kojima se pristupalo.
Uprava koristi podatke iz registara i evidencija u elektronskom obliku iz st. 1-3. ovog člana u skladu sa zakonom kojim se uređuje elektronska uprava i posebnim propisom kojim se propisuje način na koji organi vrše uvid, pribavljaju, obrađuju i ustupaju, odnosno dostavljaju podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija iz registara u elektronskom obliku, a koji su neophodni za odlučivanje u upravnom postupku.
Uprava omogućava prijem elektronskog obrasca zahteva iz člana 4. ovog pravilnika, kao i drugih zahteva i podnesaka za ostvarivanje prava na podsticaje u skladu sa ovim pravilnikom, preko portala softverskog rešenja eAgrar, u skladu sa zakonom kojim se uređuje elektronski dokument i usluge od poverenja u elektronskom poslovanju, propisa kojim se propisuje kancelarijsko poslovanje organa državne uprave i ovim pravilnikom.
Prijem elektronskog podneska evidentira se u elektronskoj pisarnici.
Potvrda o prijemu elektronskog podneska šalje se podnosiocu odmah, na isti način na koji je podnesak poslat i sadrži obaveštenje o prijemu elektronskog podneska, datum i vreme prijema i napredni elektronski pečat Uprave.
Vreme prijema elektronskog podneska je vreme određeno kvalifikovanim elektronskim vremenskim žigom, u skladu sa zakonom kojim se uređuje elektronski dokument i usluge od poverenja u elektronskom poslovanju.
Kroz softversko rešenje eAgrar automatski se dodeljuje broj za svaki podneti zahtev za ostvarivanje prava na podsticaje i pod tim brojem se preduzimaju sve radnje i donose sva akta za ostvarivanje prava.
Pored broja automatski dodeljenog kroz softversko rešenje eAgrar, Uprava može u okviru ostvarivanje prava kroz softversko rešenje eAgrar dodeljivati i brojeve, odnosno oznake koje su internog karaktera.
Prilikom prijema zahteva za ostvarivanje prava na podsticaje, Uprava proverava da li je taj zahtev pravilno popunjen, da li je priložena uredna propisana dokumentacija, kao i da li podaci koji su uneti u zahtev za ostvarivanje prava na podsticaje odgovaraju podacima iz priložene dokumentacije, odnosno podacima iz registara i evidencija u elektronskom obliku iz člana 9. ovog pravilnika.
Ako zahtev za ostvarivanje prava na podsticaje nije pravilno popunjen, ako uz zahtev za ostvarivanje prava na podsticaje nije priložena uredna propisana dokumentacija ili ako podaci koji su uneti u zahtev za ostvarivanje prava na podsticaje ne odgovaraju podacima iz registara i evidencija u elektronskom obliku iz člana 9. ovog pravilnika, Uprava obaveštava podnosioca neurednog zahteva za ostvarivanje prava na podsticaje na koji način da uredi taj zahtev i to u roku koji ne može biti kraći od osam dana od prijema obaveštenja, uz upozorenje na pravne posledice ako ne uredi zahtev za ostvarivanje prava na podsticaje u roku, u skladu sa zakonom kojim se uređuje opšti upravni postupak.
Na osnovu uredno podnetog zahteva za ostvarivanje prava na podsticaje koji ispunjava propisane uslove za ostvarivanje prava na podsticaje u skladu sa zakonom kojim se uređuju podsticaji u poljoprivredi i ruralnom razvoju i ovim pravilnikom, direktor Uprave donosi rešenje kojim se korisniku podsticaja utvrđuje pravo na podsticaje u iznosu utvrđenom u skladu sa posebnim propisom kojim se uređuje raspodela podsticaja u poljoprivredi i ruralnom razvoju i nalaže isplata na namenski račun korisnika podsticaja otvoren kod poslovne banke i prijavljen u Registru.
Rešenje, zaključak, obaveštenje i drugi elektronski dokument, po zahtevu za ostvarivanje prava na podsticaje u skladu sa ovim pravilnikom, Uprava dostavlja korisniku softverskog rešenja eAgrar elektronskim putem, u skladu sa zakonom kojim se uređuje elektronska uprava i ovim pravilnikom.
Na zahtev korisnika iz stava 1. ovog člana dostavljanje dokumenata u postupku vrši se i u papirnom obliku.
Troškove dostave iz stava 2. ovog člana snosi korisnik koji zahteva dostavu i u papirnom obliku.
Elektronsko dostavljanje elektronskog dokumenta vrši se u Jedinstveni elektronski sandučić korisnika usluga elektronske uprave ili drugim elektronskim putem u skladu sa zakonom kojim se uređuje elektronski dokument i usluge od poverenja u elektronskom poslovanju.
Izuzetno od člana 3. stav 3. ovog pravilnika, zahtev za ostvarivanje prava na podsticaje po prvom javnom pozivu u 2023. godini, podnosi se za grla predata klanici ili izvezena, odnosno upućena na teritoriju AP KiM od 1. jula 2022. godine.
Izuzetno od člana 3. stav 3. ovog pravilnika, zahtev za ostvarivanje prava na podsticaje po javnom pozivu u 2024. godini, može se podneti i za grla predata klanici ili izvezena, odnosno upućena na teritoriju AP KiM u periodu od 22. maja do 12. juna 2023. godine, ako za ova grla nije podnet zahtev i ostvareno pravo na podsticaje po javnom pozivu u 2023. godini.
Zahtevi za ostvarivanje prava na podsticaje podneti do dana stupanja na snagu ovog pravilnika rešavaće se u skladu sa propisom koji je bio na snazi u vreme njihovog podnošenja.
Danom stupanja na snagu ovog pravilnika prestaje da važi Pravilnik o uslovima i načinu ostvarivanja prava na podsticaje u stočarstvu za tov junadi, tov svinja, tov jagnjadi i tov jaradi ("Službeni glasnik RS", br. 104/18, 3/19 i 139/22).
Ovaj pravilnik stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".
PRIJEMNICA
ZA OTKUPLJENA TOVNA GRLA
Broj: _________________________
Datum izdavanja: _______________
Mesto izdavanja: _______________
ISPORUČILAC (vlasnik grla):
Ime i prezime/Naziv
________________________________________________________________________________________
JMBG/Matični broj
________________________________________________________________________________________
Adresa
________________________________________________________________________________________
PRIMALAC:
Naziv
________________________________________________________________________________________
Matični broj
________________________________________________________________________________________
Adresa
________________________________________________________________________________________
Vrsta životinja |
Broj grla |
Ukupna telesna masa grla |
Prosečna telesna masa grla |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Potpis isporučioca robe |
|
Potpis primaoca robe |
____________________ |
|
___________________________ |