PRAVILNIK

O PODSTICAJIMA ZA USPOSTAVLJANJE I JAČANJE UDRUŽENJA U OBLASTI POLJOPRIVREDE I RURALNOG RAZVOJA NA TERITORIJI GRADA NIŠA U 2024. GODINI

("Sl. list grada Niša", br. 55/2024)

Opšte odredbe

Član 1

Pravilnikom o podsticajima za uspostavljanje i jačanje udruženja u oblasti poljoprivrede i ruralnog razvoja na teritoriji Grada Niša u 2024. godini (u daljem tekstu: Pravilnik) propisuje se visina i način dodele podsticajnih sredstava, namena podsticajnih sredstava, lica koja ostvaruju pravo na podsticaje, uslovi za učešće na javnom pozivu, potrebna dokumentacija, način podnošenja prijava, postupanje sa prijavama, uslovi za dodelu podsticajnih sredstava, prihvatljivi troškovi, kriterijumi selekcije, način utvrđivanja rang liste podnosioca prijava, odlučivanje o dodeli podsticajnih sredstava, ugovor o dodeli sredstava, isplata podsticajnih sredstava, praćenje izvršavanja ugovora i druga pitanja od značaja za realizaciju mere "Uspostavljanje i jačanje udruženja u oblasti poljoprivrede" po Programu podrške za sprovođenje poljoprivredne politike i politike ruralnog razvoja za Grad Niš za 2024. godinu, broj 519-1/2024-03 od 23.05.2024. godine (u daljem tekstu: Program).

Visina i način dodele podsticajnih sredstava

Član 2

Za realizaciju mere "Uspostavljanje i jačanje udruženja u oblasti poljoprivrede" predviđeno je ukupno 2.200.000,00 dinara.

Sredstva iz stava 1. ovog člana dodeljivaće se putem Javnog poziva za dodelu podsticaja za jačanje udruženja u oblasti poljoprivrede i ruralnog razvoja na teritoriji Grada Niša u 2024. godini u daljem tekstu Javni poziv).

Javni poziv će biti objavljen na zvaničnoj internet stranici Grada Niša (www.ni.rs).

Javni poziv biće otvoren do 05.07.2024. godine.

Podsticajna sredstva za podršku za sve promotivne i edukativne programe i aktivnosti u okviru mere "Uspostavljanje i jačanje udruženja u oblasti poljoprivrede", dodeljuju se bespovratno.

Podsticajna sredstva za jačanje udruženja u oblasti poljoprivrede i ruralnog razvoja utvrđuju se u iznosu od 100% ukupno prihvatljivih troškova, bez poreza na dodatu vrednost (PDV).

Maksimalni iznos podsticajnih sredstava po jednoj prijavi za udruženja pčelara, za podršku promotivnog i edukativnog programa za razvoj i unapređenje pčelarske proizvodnje, ne može biti veći od 1.500.000,00 dinara.

Maksimalni iznos podsticajnih sredstava po jednoj prijavi za ostala udruženja, za podršku za organizovanje lokalnih manifestacija i izložbi u oblasti poljoprivrede i ruralnog razvoja sa svrhom promocije potencijala ruralne sredine, poljoprivredne proizvodnje i lokalnih proizvoda ne može biti veći od 120.000,00 dinara.

Minimalni iznos bespovratnih sredstava po jednoj prijavi je 40.000,00 dinara.

Namena podsticajnih sredstava

Član 3

Podsticajna sredstva koja se dodeljuju po Javnom pozivu namenjena su za sledeće investicije:

1. Podrška promotivnog i edukativnog programa za razvoj i unapređenje pčelarske proizvodnje:

• troškovi organizacije edukacija iz oblasti pčelarstva;

• troškovi organizacije poseta sajmovima, manifestacijama i stručnim skupovima iz oblasti pčelarstva u zemlji i inostranstvu;

• troškovi organizacije lokalnih manifestacija iz oblasti pčelarstva;

2. Podrška za organizovanje lokalnih manifestacija i izložbi u oblasti poljoprivrede i ruralnog razvoja sa svrhom promocije potencijala ruralne sredine, poljoprivredne proizvodnje i lokalnih proizvoda:

• zakup izlagačkog prostora sa osnovnim tehničkim uslugama;

• kupovina, odnosno zakup štanda;

• zakup bine, ozvučenja i osvetljenja;

• izrada dizajna i štampanje promotivnog materijala;

• troškovi kupovine pehara, medalja i sl., za nagrade.

Neprihvatljivi troškovi su:

• porezi, uključujući i porez na dodatu vrednost;

• troškovi uvoza, carine i špedicije;

• plaćanje putem kompenzacije i cesije;

• promet između povezanih lica;

• novčane, finansijske kazne i troškove parničnog postupka;

• troškovi bankarske provizije;

• troškovi za kupovinu polovne opreme i materijala;

• doprinosi u naturi;

• troškovi goriva,

• troškovi dnevnica,

• troškovi zakupa prostora za rad udruženja

• troškovi kancelarijskog materijala,

• režijski troškovi (telefon, internet, struja i sl.).

Prihvatljiva su plaćanja izvršena isključivo prenosom sredstava sa tekućeg računa udruženja na tekući račun pružaoca usluge i/ili dobavljača počev od 01.01.2024. godine.

Lica koja ostvaruju pravo na podsticaje

Član 4

Pravo na podsticajna sredstva iz člana 3. stav 1. tačka 1. ovog Pravilnika ostvaruje:

1. Udruženje građana sa sedištem na teritoriji Grada Niša, upisano kod Agencije za privredne registre do kraja prethodne godine, osnovana pored ostalog, radi ostvarivanja i unapređenja zajedničkih interesa u oblasti razvoja i zaštite pčelarstva, stručnog i naučnog obrazovanja i usavršavanja i proizvodnje i prometa pčelinjih proizvoda;

Pravo na podsticajna sredstva iz člana 3. stav 1. tačka 2. ovog Pravilnika ostvaruje:

2. Udruženje građana sa sedištem na teritoriji Grada Niša, upisano kod

Agencije za privredne registre do kraja prethodne godine, u čijem su delokrugu poljoprivredne aktivnosti i ruralni razvoj.

Uslovi za ostvarivanje prava na podsticaje

Član 5

Uslovi koje podnosilac prijave treba da ispunjava su sledeći:

• udruženje registrovano kod Agencije za privredne registre pre 01.01.2024. godine;

• sedište udruženja na teritoriji Grada Niša;

• potpisana izjava da ne postoji zahtev za isto ulaganje u drugim javnim fondovima;

• ispunjenje dospelih obaveza po ranije odobrenim zahtevima finansiranim iz sredstava budžeta Grada Niša koji su odobreni do kraja prethodne godine;

• izmirene dospele obaveze po osnovu javnih prihoda JLS.

Podnošenje prijava i potrebna dokumentacija

Član 6

Postupak za ostvarivanje prava na korišćenje podsticaja pokreće se po prijavi lica iz člana 4. ovog Pravilnika.

Prijava za ostvarivanje prava na podsticaje po Javnom pozivu za dodelu podsticaja za jačanje udruženja u oblasti poljoprivrede i ruralnog razvoja na teritoriji Grada Niša u 2024. godini podnosi se na Obrascu - Prijava za ostvarivanje prava na podsticaje za jačanje udruženja u oblasti poljoprivrede i ruralnog razvoja na teritoriji Grada Niša u 2024. godini, koja je sastavni deo ovog Pravilnika - Prilog 1 (u daljem tekstu Prijava).

Član 7

Dokumentacija za ostvarivanje prava na podsticaje:

1. čitko popunjen obrazac Prijave sa obaveznim potpisom i pečatom podnosioca prijave;

2. fotokopija lične karte ili očitana čipovana lična karta odgovornog lica (sa datumom očitavanja ne starijim od 30 dana od dana podnošenja prijave);

3. fotokopija rešenja o upisu u registar u Agenciji za privredne registre;

4. program manifestacije odnosno program promotivno edukativnih aktivnosti iz oblasti pčelarstva (potpisan i pečatiran) na Obrascu koji je sastavni deo ovog Pravilnika (Prilog 2);

5. spisak članova udruženja, podnosioca prijave na Obrascu koji je sastavni deo ovog Pravilnika (Prilog 3);

6. fotokopija kartona deponovanih potpisa od Uprave za trezor (ukoliko poseduje), odnosno poslovne banke;

7. fotokopija statuta ili osnivačkog akta udruženja građana na kojoj je vidljiva overa APR-a;

8. potpisana izjava da ne postoji zahtev za istu namenu u drugim javnim fondovima, da podnosilac prijave i dobavljač ne predstavljaju povezana lica u smislu zakona kojim se uređuju javne nabavke i da je podnosilac prijave upoznat sa uslovima za dodelu podsticaja (sastavni deo Prijave);

9. izjava o realizovanim projektima u prethodnih 10 godina.

Gradska uprava za imovinu i održivi razvoj zadržava pravo da od podnosioca prijave može da zatraži dodatnu dokumentaciju.

Lice iz člana 4. ovog Pravilnika u toku trajanja Javnog poziva, moći će da podnese samo jednu prijavu za korišćenje podsticajnih sredstava.

Postupanje sa nepotpunim prijavama

Član 8

Za podnosioce nepotpunih prijava Gradska uprava za imovinu i održivi razvoj po službenoj dužnosti, uz saglasnost podnosioca prijave, od nadležnih organa pribavlja podatke o kojima se vodi službena evidencija u skladu sa zakonom koji uređuje opšti upravni postupak, a za ostalu dokumentaciju biće obavešteni da izvrše dopunu u roku od 8 dana od dana prijema poziva.

Ukoliko podnosioci nepotpunih prijava u roku iz prethodnog stava ne dopune dokumentaciju, prijave će biti odbačene kao nepotpune.

Kriterijumi selekcije i odlučivanje o dodeli sredstava

Član 9

Bodovaće se i rangirati samo kompletne i prihvatljive prijave koje su podnete u skladu sa Javnim pozivom, prema sledećim kriterijumima za bodovanje:

Tip kriterijuma za izbor

 

Bodovi

Broj članova udruženja

Više od 20

25

Od 11- do 20

20

od 6 do10

15

do 5

10

Broj realizovanih projekata/investicija u prethodnih 10 godina

više od 5

30

do 5

15

Ukupan iznos finansijske podrške u prethodne 3 godine iz sredstava Budžetskog fonda za poljoprivredu i ruralni razvoj Grada Niša (RSD)

od 0,00 do 200.000,00

25

od 200.001,00 do 500.000,00

20

od 500.001,00 do 1.000.000,00

15

od 1.000.001,00 - 1.500.000,00

10

više od 1.500.000,00

5

Obuhvat projekta /aktivnosti

članovi udruženja

5

lokalna zajednica

15

Sufinansiranje projekta iz drugih izvora (Sopstveno učešće/drugi izvori)

Do 20% ukupne vrednosti

5

Od 20-40% ukupne vrednosti

10

Preko 40% ukupne vrednosti

15

U slučaju da dve prijave imaju isti broj bodova za rangiranje, prednost će imati prijava koja je ranije primljena.

U slučaju da nema dovoljno sredstava za sve rangirane prijave za ostvarivanje prava na podsticaje, sredstva će se odobravati na osnovu utvrđene rang liste, a do visine raspoloživih sredstava za ovu meru.

Član 10

Prijave podnete od strane lica koje u skladu sa zakonom, uslovima ovog Pravilnika i javnog poziva nema pravo na podsticaje, preuranjene i neblagovremene prijave, prijave poslate elektronskom poštom, prijave čije su koverte sa nepotpunim podacima, kao i svaka naredna prijava istog podnosioca, odbacuje se bez razmatranja.

Član 11

Načelnik Gradske uprave za imovinu i održivi razvoj formira Radnu grupu za obradu prijava po Javnom pozivu.

Radna grupa vrši administrativnu obradu prijava, proverom podataka iz prijave i dokumentacije priložene uz prijavu, kao i službenih evidencija, utvrđuje da li su potpune, podnete na vreme, da li su uslovi za odobravanje prijave ispunjeni, po potrebi vrši terenski obilazak registrovanog poljoprivrednog gazdinstva podnosioca prijave uz sačinjavanje zapisnika o realizaciji investicije, bodovanje prihvatljivih prijava i utvrđuje rang listu podnosilaca prijava koji ispunjavaju uslove i druge poslove od značajna za realizaciju Javnog poziva.

Rešenjem o obrazovanju Radne grupe za obradu prijava po Javnom pozivu utvrđuje se broj članova i sastav Radne grupe, preciziraju se zadaci Radne grupe i rokovi za njihovo izvršenje kao i druga pitanja od značaja za rad Radne grupe.

Radna grupa načelniku Gradske uprave za imovinu i održivi razvoj podnosi Izveštaj o obradi prispelih prijava po Javnom pozivu i dostavlja predlog Odluke o dodeli sredstava.

Predlogom odluke o dodeli sredstava utvrđuje se rang lista podnosioca prijava sa brojem bodova, pojedinačni iznosi sredstava po podnosiocu prijave kome su odobrena sredstva, navode se podnosioci prijava kojima sredstva nisu odobrena i navode se razlozi odbijanja ili odbacivanja prijava.

Odluku o dodeli sredstava donosi načelnik Gradske uprave za imovinu i održivi razvoj na osnovu predloga radne grupe za obradu prijava po Javnom pozivu.

Odluka se objavljuje na zvaničnoj internet stranici Grada Niša (www.ni.rs).

Član 12

Na osnovu Odluke o dodeli sredstava, koju je doneo načelnik Gradske uprave za imovinu i održivi razvoj, Radna grupa za obradu prijava po Javnom pozivu sačinjava, a načelnik Gradske uprave za imovinu i održivi razvoj donosi rešenje sa obrazloženjem i poukom o pravnom sredstvu za podnosioce prijava kojima su prijave odbijene ili odbačene.

Pravo žalbe

Član 13

Nezadovoljni podnosilac prijave ima pravo žalbe, u skladu sa zakonom.

Žalba se ulaže u roku od 15 dana od dana dostavljanja pojedinačnog rešenja.

O žalbi se odlučuje Gradsko veće Grada Niša.

Ugovor o dodeli sredstava

Član 14

Nakon donošenja Odluke i Rešenja o dodeli podsticajnih sredstava, Gradska uprava za imovinu i održivi razvoj zaključuje ugovor o dodeli sredstava s korisnikom, kojim se regulišu prava i obaveze ugovornih strana.

Za aktivnosti i manifestacije koje će se realizovati nakon potpisivanja Ugovora, korisnik sredstava u obavezi je da prilikom potpisivanja ugovora sa Gradskom upravom o korišćenju sredstava dostavi - overenu, potpisanu i registrovanu blanko solo menicu sa overenim i potpisanim meničnim ovlašćenjem.

Realizaciju, praćenje i kontrolu ugovornih obaveza sprovodi Gradska uprava za imovinu i održivi razvoj.

Rok za realizaciju aktivnosti i manifestacija je 15.11. 2024. godine, a rok za dostavu izveštaja o namenskom utrošku sredstava je 25.11.2024. godine.

Član 15

U slučaju da su sve aktivnosti i manifestacije realizovane do momenta podnošenja prijave, odobrena podsticajna sredstva isplaćuju se nakon što korisnik sredstava dostavi: broj podračuna kod Uprave za trezor, narativni izveštaj sa održane manifestacije, ugovore, račune, izvode sa podračuna Uprave za trezor ili izvode iz Poslovne banke, kao i svu ostalu prateću dokumentaciju.

U slučaju da će se aktivnosti i manifestacije realizovati posle podnošenja prijave, odobrena, podsticajna sredstva isplaćivaće se u fazama: prva od 80% ukupno odobrenih sredstava po zaključenju ugovora i dostavljanja podračuna kod Uprave za trezor, i druga od 20% ukupno odobrenih sredstava, po realizaciji ukupne investicije, dostavljanja potrebne dokumentacije i izveštaja.

Sukob interesa kod korisnika sredstava udruženja građana

Član 16

Udruženje će preduzeti sve potrebne mere u cilju izbegavanja sukoba interesa prilikom korišćenja namenskih sredstava i odmah po saznanju obavestiti Gradsku upravu o svim situacijama koje predstavljaju ili bi mogle dovesti do sukoba interesa, u skladu sa zakonom.

Sukob interesa postoji u situaciji u kojoj je nepristrasno izvršenje ugovornih obaveza bilo kog lica vezanog ugovorom ugroženo zbog prilike da to lice svojom odlukom ili drugim aktivnostima učini pogodnost sebi ili sa njim povezanim licima (članovi porodice: supružnik ili vanbračni partner, dete ili roditelj), zaposlenom, članu udruženja, a na štetu javnog interesa i to u slučaju porodične povezanosti, ekonomskih interesa ili drugog zajedničkog interesa sa tim licem.

Svaki sukob interesa Gradska uprava posebno razmatra i može od udruženja zatražiti sva potrebna obaveštenja i dokumentaciju.

U slučaju utvrđenog postojanja sukoba interesa u sprovođenju ugovora, Gradska uprava za imovinu i održivi razvoj će zatražiti od udruženja da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 30 dana, preduzme odgovarajuće mere.

Završne odredbe

Član 17

Pravilnik stupa na snagu danom objavljivanja u "Službenom listu Grada Niša".

Prilog 1

 

PRIJAVA ZA OSTVARIVANJE PRAVA NA PODSTICAJE ZA JAČANJE UDRUŽENJA U OBLASTI POLJOPRIVREDE I RURALNOG RAZVOJA NA TERITORIJI GRADA NIŠA U 2024. GODINI

 

PODACI O PODNOSIOCU PRIJAVE

Pun naziv udruženja:

 

Osnovna delatnost udruženja:

 

Ulica i broj:

 

Poštanski broj i mesto:

 

Grad/opština:

 

Broj telefona:

 

Broj mobilnog telefona:

 

e-mail:

 

Poreski identifikacioni broj (PIB):

 

Matični broj subjekta organizatora (MB):

 

Naziv poslovne banke i broj žiro računa:

 

Broj namenskog računa u trezoru (ako je otvoren):

 

Ime i prezime odgovorne osobe:

 

JMBG odgovorne osobe podnosioca prijave:

 

Funkcija ovlašćenog lica: (predsednik udruženja i sl.):

 

Osoba za kontakt (koordinator programa) i broj telefona:

 

PODACI O INVESTICIJI

Pun naziv manifestacije, odnosno programa promotivno edukativnih aktivnosti iz oblasti pčelarstva:

 

Planirani ukupni troškovi za organizaciju manifestacije / programa promotivno edukativnih aktivnosti iz oblasti pčelarstva (u dinarima):

 

Iznos koji se traži od Grada Niša:

 

Uz Prijavu za korišćenje podsticaja prilažemo:

1.

___________________________________________________________________________________

2.

___________________________________________________________________________________

3.

___________________________________________________________________________________

4.

___________________________________________________________________________________

5.

___________________________________________________________________________________

6.

___________________________________________________________________________________

7.

___________________________________________________________________________________

8.

___________________________________________________________________________________

9.

___________________________________________________________________________________

10.

___________________________________________________________________________________

11.

___________________________________________________________________________________

12.

___________________________________________________________________________________

13.

___________________________________________________________________________________

14.

___________________________________________________________________________________

15.

___________________________________________________________________________________

 

IZJAVA 1

Svojim potpisom potvrđujem pod materijalnom i krivičnom odgovornošću sledeće:

• da su podaci u obrascu prijave i prateća dokumentacija istiniti i tačni;

• da sam upoznat sa svim uslovima Pravilnika i Javnog poziva za dodelu podsticaja za jačanje udruženja u oblasti poljoprivrede i ruralnog razvoja na teritoriji Grada Niša u 2024. godini i uslovima korišćenja podsticajnih sredstava;

• da za istu namenu za koju udruženje podnosi ovu prijavu ne koristi i da neće koristiti bespovratna sredstva, podsticaje, subvencije i donacije od drugih organa, organizacija i institucija;

• da dobavljači i podnosilac prijave ne predstavljaju povezana lica pri čemu se povezanim licima smatraju: supružnici, vanbračni partneri, krvni srodnici u pravoj liniji, krvni srodnici u pobočnoj liniji zaključno sa trećim stepenom srodstva, srodnici po tazbini do drugog stepena srodstva, usvojilac i usvojenik, lica između kojih je izvršen prenos upravljačkih prava i lica koja su povezana u smislu zakona kojim se uređuje porez na dobit pravnih lica.

Svojim potpisom, takođe dajem saglasnost za korišćenje datih podataka tokom procesa provere, plaćanja i trajanja utvrđenih obaveza.

 

Datum: _________ 2024.

 

___________________________

 

 

Ime i prezime odgovorne osobe

 

 

__________________________

 

 

potpis i pečat

 

IZJAVA 2

1. Ja, dole potpisani, saglasan/na sam da lično prikupljam sve podatke o kojima se vodi službena evidencija, a koji su neophodni za odlučivanje u procesu aplikacije kod Gradske uprave za imovinu i održivi razvoj po Javnom pozivu za dodelu podsticaja za jačanje udruženja u oblasti poljoprivrede i ruralnog razvoja na teritoriji Grada Niša u 2024. godini

2. Ja, dole potpisani, nisam saglasan/na da lično prikupljam sve podatke o kojima se vodi službena evidencija, a koji su neophodni za odlučivanje u procesu aplikacije kod Gradske uprave za imovinu i održivi razvoj po Javnom pozivu za dodelu podsticaja za jačanje udruženja u oblasti poljoprivrede i ruralnog razvoja na teritoriji Grada Niša u 2024. godini

Zaokružiti jedan od ponuđenih odgovora

Ovom izjavom, potvrđujem i da sam upoznat sa odredbama Zakona o opštem upravnom postupku ("Službeni glasnik RS" br. 18/2016), član 103. po kojima je organ dužan da po službenoj dužnosti, u skladu sa zakonom, vrši uvid, pribavlja i obrađuje podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija, a koji su neophodni za odlučivanje

 

Datum: _________ 2024.

 

___________________________

 

 

Ime i prezime odgovorne osobe

 

 

__________________________

 

 

potpis i pečat

 

U Nišu, __________ 2024.

 

___________________________

 

 

Ime i prezime odgovorne osobe

 

 

__________________________

 

 

potpis i pečat

 

Prilog 2

 

PROGRAM MANIFESTACIJE/PROGRAM PROMOTIVNO EDUKATIVNIH AKTIVNOSTI IZ OBLASTI PČELARSTVA

 

Naziv udruženja

 

Naziv manifestacije/programa

 

Ciljevi organizacije manifestacije/ programa, ciljna grupa (ukratko opisati)

 

Navesti suorganizatore i donatore manifestacije/programa

 

Termin održavanja manifestacije/ vremenski okvir realizacije programa

 

Mesto / lokacija održavanja/realizacije

 

Očekivani broj učesnika manifestacije/ programa

 

 

R. b.

Aktivnost
(manifestacija, edukacija, poseta sajmu, studijsko putovanje i sl)

Datum
održavanja/ planirani datum realizacije

Vrsta troškova*

Iznos sa PDV om

Iznos bez PDV a

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ukupan iznos

 

 

 

 

* Vrsta troškova - zakup izlagačkog prostora sa osnovnim tehničkim uslugama, kupovina, odnosno zakup štanda, zakup bine, zakup ozvučenja i osvetljenja, izrada dizajna i štampanje promotivnog materijala, troškovi kupovine pehara, medalja, nagrade, troškovi prevoza, troškovi smeštaja, troškovi ishrane, troškovi angažovanja predavača, troškovi izrade edukativnog materijala, snimanje audio i video materijala i dr)

Ukupno planirani troškovi sa PDV

 

Ukupno planirani troškovi bez PDV

 

Iznos koji se traži od Grada Niša

 

 

 

U Nišu, __________ 2024.

 

___________________________

 

 

Ime i prezime odgovorne osobe

 

 

__________________________

 

 

potpis i pečat

 

Prilog 3

 

LISTA ČLANOVA UDRUŽENJA

 

Naziv udruženja:

 

 

R. br.

Ime i prezime člana udruženja

Adresa

Mesto

Potpis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ukupno

_____________________________

potpisanih članova udruženja

 

(upisati brojem i slovima)

 

 

Mesto

 

Ime i prezime odgovorne osobe

 

M.P.

 

Datum

 

potpis