ODLUKA

O UPRAVI ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE POKRAJINSKIH ORGANA

("Sl. list AP Vojvodine", br. 10/2010, 22/2010, 19/2011, 16/2014, 51/2022 i 51/2024)

Član 1

Služba za opšte i zajedničke poslove pokrajinskih organa obrazovana Odlukom o Službi za opšte i zajedničke poslove pokrajinskih organa ("Službeni list APV", broj 1/03), nastavlja da radi pod nazivom Uprava za zajedničke poslove pokrajinskih organa (u daljem tekstu: Uprava).

Uprava vrši stručne, tehničke i zajedničke poslove za:

- Skupštinu Autonomne pokrajine Vojvodine,

- Pokrajinsku vladu,

- pokrajinske sekretarijate i pokrajinske posebne upravne organizacije,

- Pokrajinskog zaštitnika građana - Ombudsman,

- Pravobranilaštvo Autonomne pokrajine Vojvodine,

- stručne i druge službe koje Pokrajinska vlada obrazuje za poslove iz svoje nadležnosti za svoje potrebe ili za zajedničke poslove za sve ili pojedine organe (u daljem tekstu: pokrajinski organi).

Član 2

Uprava vrši sledeće poslove:

1. poslove javnih nabavki i to: normativno-pravne, opšte pravne, stručno-operativne, materijalno-finansijske i administrativne poslove;

2. materijalno-finansijske, računovodstvene, stručno-operativne i statističko evidencione poslove u vezi izrade i izvršenja finansijskog plana, popisa imovine Autonomne pokrajine Vojvodine i osiguranje imovine;

3. stručno-operativne poslove skladištenja, evidentiranja i izdavanja opreme i materijala u objektima u javnoj svojini AP Vojvodine kojima upravlja Uprava, poslovi ugovoranja zakupa poslovnih, magacinskih i sličnih prostora sa pravnim i fizičkim licima i zaključivanje ugovora sa istim;

4. stručno-operativne poslove i pomoćno-tehničke poslove iz oblasti investicione izgradnje, tekućeg i investicionog održavanja objekata u javnoj svojini AP Vojvodine kojima upravlja Uprava;

5. poslove štampanja, umnožavanja, izrade i povezivanja materijala i drugi poslovi štamparije;

6. stručno-operativne i statističko-evidencione poslove iz oblasti fizičkog i tehničkog obezbeđenja, sprovođenja mera protivpožarne zaštite i bezbednosti objekata u javnoj svojini AP Vojvodine kojima upravlja Uprava;

7. poslove informacionih tehnologija, elektronske uprave i telekomunikacija;

8. opšte, pravne i administrativne poslove iz oblasti kancelarijskog poslovanja (pisarnica pokrajinskih organa);

9. poslovi pružanja ugostiteljskih usluga za potrebe pokrajinskih organa u restoranu zatvorenog tipa u zgradi Pokrajinske vlade, salonima, bifeima, u poslovnim i reprezentativnim objekatima AP Vojvodine, kojima upravlja Uprava;

10. stručno-operativne, statističko-evidencione, prateće i pomoćno-tehničke poslove u Autoservisu Uprave (prevoz službenim automobilima i drugim motornim drumskim vozilima sa kojima raspolaže Autonomna pokrajina Vojvodina, a što uključuje i servisiranje, održavanje i garažiranje).

Član 3

Poslove iz člana 2. ove odluke Uprava vrši za pokrajinske organe, osim za one pokrajinske organe koji zbog specifičnosti zadataka i poslova imaju svoje službe za vršenje tih poslova.

Poslove iz člana 2. tačka 10. obavljaće isključivo Uprava za sve pokrajinske organe. Izuzetno, poslove koji se odnose na prevoz službenim automobilima i drugim motornim drumskim vozilima mogu obavljati i službenici koji vrše poslove inspekcije i nadzora, kao i drugi službenici i nameštenici koji poseduju odgovarajuću vozačku dozvolu i koji na osnovu pisane saglasnosti rukovodioca pokrajinskog organa, mogu da upravljaju službenim vozilom srednje i niže klase, ako službeni zadaci to nalažu.

Uprava izuzetno može obavljati određene poslove iz svoga delokruga i za druge korisnike.

Odluku o obavljanju poslova iz svog delokruga za druge korisnike donosi Pokrajinska vlada, na predlog direktora Uprave.

Uprava može da vrši poslove iz člana 2. ove odluke i za potrebe drugih organa smeštenih u poslovnim zgradama Autonomne Pokrajine Vojvodine, ukoliko za to ima obezbeđene uslove, u skladu sa zaključenim ugovorom.

Član 4

Uprava ima svojstvo pravnog lica.

Član 5

Uprava ima pečat.

Pečat Uprave je okruglog oblika i sadrži u sredini grb Republike Srbije i grb i tradicionalni grb Autonomne pokrajine Vojvodine i sledeći tekst: "Republika Srbija Autonomna pokrajina Vojvodina Pokrajinska vlada Uprava za zajedničke poslove pokrajinskih organa Novi Sad", ispisan na srpskom jeziku ćiriličkim pismom i na mađarskom, slovačkom, hrvatskom, rumunskom i rusinskom jeziku i njihovom pismu.

Član 6

Sredstva za rad Uprave obezbeđuju se u Budžetu Autonomne Pokrajine Vojvodine.

Član 7

Upravom rukovodi direktor.

Direktor Uprave predstavlja Upravu, organizuje i obezbeđuje obavljanje poslova na efikasan način, donosi akta za koja je ovlašćen i odlučuje o pravima, dužnostima i odgovornostima zaposlenih.

Direktora Uprave postavlja i razrešava Pokrajinska vlada na predlog predsednika Pokrajinske vlade.

Direktor Uprave za svoj rad i rad Uprave odgovoran je Pokrajinskoj vladi.

Član 8

U Upravi se mogu postavljati pomoćnici direktora.

Pomoćnika direktora Uprave postavlja Pokrajinska vlada na četiri godine na predlog direktora Uprave.

Pomoćnik direktora rukovodi zaokruženom oblašću rada Uprave za koji se obrazuje sektor i za svoj rad odgovara direktoru Uprave.

Član 9

Direktor Uprave može ovlašćenja iz člana 7. ove odluke preneti, posebnim aktom, na pomoćnike direktora.

Član 10

Direktor Uprave je dužan da donese Pravilnik o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u Upravi u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ove odluke.

Član 11

Direktor i pomoćnici direktora Službe za opšte i zajedničke poslove pokrajinskih organa nastavljaju sa radom u dosadašnjem sastavu do prestanka mandata kao direktor i pomoćnici direktora Uprave.

Član 11a

Pokrajinski sekretarijat za rad, zapošljavanje i ravnopravnost polova, preuzeće poslove bezbednosti i zdravlja na radu, sredstva za rad i zaposlenog na radnom mestu Viši referent za bezbednost i zdravlje na radu, sa 01.01.2012. godine.

Član 12

Uprava nastavlja da izvršava rashode planirane Pokrajinskom skupštinskom odlukom o budžetu Autonomne Pokrajine Vojvodine za 2010. godinu ("Službeni list APV", broj 20/2009), u razdelu pod nazivom: "Služba za opšte i zajedničke poslove pokrajinskih organa".

Član 13

Danom stupanja na snagu ove odluke prestaje da važi Odluka o Službi za opšte i zajedničke poslove pokrajinskih organa ("Službeni list AP Vojvodine", broj: 1/03).

Član 14

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu AP Vojvodine".

 

Samostalni članovi Odluke o izmenama i dopunama
Odluke o Upravi za zajedničke poslove pokrajinskih organa

("Sl. list AP Vojvodine", br. 22/2010)

Član 2

Pokrajinski sekretarijat za kulturu preuzeće sredstva za rad, bibliotečku građu i zaposlene u Odseku za poslove biblioteke u Upravi za zajedničke poslove pokrajinskih organa, sa 01.01.2011. godine.

Član 3

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu AP Vojvodine".

 

Samostalni članovi Odluke o izmenama i dopuni
Odluke o Upravi za zajedničke poslove pokrajinskih organa

("Sl. list AP Vojvodine", br. 51/2022)

Član 6

Uprava preuzima radna mesta iz pokrajinskih organa koji imaju sistematizovana radna mesta nameštenika sistematizovanih za vršenje poslova vozač motornog vozila i radno mesto viši referent za vođenje evidencije o upotrebi motornog vozila i viši referent za vođenje evidencije o upotrebi motornog vozila i dostavljanje dokumentacije.

Zaposleni na neodređeno vreme na radnim mestima nameštenika sistematizovanih za vršenje poslova vozač motornog vozila u Pokrajinskom sekretarijatu za visoko obrazovanje i naučno-istraživačku delatnost, Pokrajinskom sekretarijatu za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj, Pokrajinskom sekretarijatu za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo, Pokrajinskom sekretarijatu za privredu i turizam, Pokrajinskom sekretarijatu za sport i omladinu, Pokrajinskom sekretarijatu za urbanizam i zaštitu životne sredine, Pokrajinskom sekretarijatu za finansije, Pokrajinskom sekretarijatu za kulturu, javno informisanje i odnose s verskim zajednicama, Upravi za kapitalna ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine i Pokrajinskom zaštitniku građana - Ombudsman nastavljaju da rade u Upravi, zaključivanjem ugovora o radu na neodređeno vreme na radnom mestu vozač motornog vozila počev od 1.1.2023. godine.

Zaposleni na neodređeno vreme na radnom mestu viši referent za vođenje evidencije o upotrebi motornog vozila u Sekretarijatu Pokrajinske vlade i viši referent za vođenje evidencije o upotrebi motornog vozila i dostavljanje dokumentacije u Pokrajinskom sekretarijatu za obrazovanje, propise, upravu i nacionalne manjine-nacionalne zajednice nastavljaju da rade u Upravi zaključivanjem ugovora o radu na neodređeno vreme na radnom mestu vozač motornog vozila počev od 1.1.2023. godine.

Svim zaposlenima navedenim u stavu 2. i 3. ovog člana prestaje radni odnos u pokrajinskim organima iz stava 2. i 3. zaključno sa 31.12.2022. godine.

Član 7

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu Autonomne pokrajine Vojvodine".