UPUTSTVOO UNUTRAŠNJEM REDU U ZGRADI POKRAJINSKE VLADE I KORIŠĆENJU PARKING PROSTORA("Sl. list AP Vojvodine", br. 17/2025) |
1. Ovim uputstvom utvrđuje se unutrašnji red i ponašanje u zgradi Pokrajinske vlade u Novom Sadu, Bulevar Mihajla Pupina 16 (u daljem tekstu: zgrada) i korišćenje parking prostora (u daljem tekstu: parking).
2. Pod zgradom se podrazumevaju radne i druge prostorije u samoj zgradi, kao i dvorišne površine koje pripadaju zgradi.
Pod parkingom se podrazumeva prostor ispred glavnog ulaza zgrade (desna i leva strana), ispred glavnog ulaza Skupštine Autonomne pokrajine Vojvodine i u ulici Banovinski prolaz leva strana.
3. Odredbe ovog uputstva odnose se na:
- pokrajinske organe uprave i službe (u daljem tekstu: pokrajinski organi),
- republičke organe uprave sa sedištem u Novom Sadu (u daljem tekstu: republički organi),
- lica koja po raznim osnovama dolaze u zgradu (stranke, lica koja dolaze na sastanke, prijeme, delegacije i sl.) kao i na sve ostale korisnike radnih i drugih prostorija koji se nalaze u zgradi.
II OBELEŽAVANJE ULAZA I PROSTORIJA
4. Zgrada se obeležava isticanjem table na ulazu II - službeni ulaz iz ulice Banovinski prolaz.
5. Spratovi u zgradi obeležavaju se rimskim brojevima.
6. Prostorije u zgradi obeležavaju se arapskim brojevima.
7. Na vratima kancelarija vidno su istaknute pločice na kojima je označen naziv organa, ime i prezime zaposlenog i njegova funkcija.
8. O obeležavanju ulaza, spratova, radnih i drugih prostorija stara se Uprava za zajedničke poslove pokrajinskih organa (u daljem tekstu: Uprava).
9. Isticanje zastave na zgradi vrši se za vreme državnih praznika i u drugim prilikama o čemu se stara Uprava, a po nalogu Sekretarijata Pokrajinske vlada.
III ULAŽENJE, IZLAŽENJE I KRETANJE U ZGRADI
10. Zgrada ima ukupno sedam ulaza od kojih su u upotrebi četiri:
- ulaz I - glavni ulaz u zgradu iz ulice Bulevar Mihajla Pupina 16,
- ulaz II - službeni ulaz u zgradu iz ulice Banovinski prolaz,
- ulaz III - ekonomski ulazu zgradu iz ulice Banovinski prolaz,
- ulaz IV - ulaz za pisarnicu.
11. Mesta koja ovim uputstvom nisu ustanovljena kao ulazi mogu se u izuzetnim slučajevima, po nalogu direktora Uprave koristiti kao ulazi. Zgrada ima ukupno tri alternativna ulaza - izlaza, svi su orijentisani ka ulici Bulevar Mihajla Pupina.
12. Glavni ulaz (I) u zgradu otvoren je neprekidno. Službeni (II) ulaz otvoren je radnim danima od 7.30 do 16.15 časova, ekonomski (III) ulaz otvoren je radnim danima od 7.00 do 16.15 časova, ulaz pisarnica (IV) otvoren je radnim danima od 9.00 do 14.00 časova.
13. Ključevi svih ulaza nalaze se u službenim prostorijama Uprave, Sektor za bezbednost.
14. Otključavanje i zaključavanje ulaza u zgradi vrše radnici obezbeđenja.
15. U zgradu se može ući na osnovu poslaničke legitimacije, legitimacije člana Pokrajinske vlada, člana Vlade Republike Srbije, identifikacione legitimacije, poziva, pozivnice, posebne novinarske propusnice, privremene propusnice i dnevne propusnice, kao i na osnovu posebnog odobrenja.
16. U zgradu mogu ulaziti:
- funkcioneri koje bira ili imenuje Skupština Autonomne pokrajine Vojvodine (u daljem tekstu: Skupština) i koje imenuje ili postavlja Pokrajinska vlada i svi pokrajinski i državni službenici i nameštenici, smešteni u zgradi na osnovu identifikacione legitimacije koju izdaje Uprava;
- poslanici u Skupštini i Narodnoj skupštini na osnovu poslaničke legitimacije;
- članovi Vlade Republike Srbije;
- lica koja učestvuju u radu sednica i sastanaka, na osnovu poziva, odnosno posebnih spiskova, izdatih od strane organizatora sednice ili sastanaka i dokaza o identitetu pozvanih;
- funkcioneri i zaposleni u republičkim organima i organizacijama, na osnovu dokaza o identitetu;
- lica koja povremeno i službeno dolaze u zgradu na osnovu privremene propusnice;
- lica pozvana da prisustvuju prijemima i sličnim manifestacijama, na osnovu pozivnice;
- novinari, foto-reporteri i snimatelji koji su stalno akreditovani u Skupštini i Pokrajinskoj vladi na osnovu posebne novinarske propusnice;
- stranke i lica koja dolaze službeno, na osnovu dnevne blok-propusnice, po posebnom postupku utvrđenom ovim uputstvom.
17. Lica iz tačke 16. ovog uputstva prilikom ulaska u zgradu dužna su da na zahtev ovlašćenog zaposlenog u obezbeđenju pokažu propusnicu, poziv, poslaničku legitimaciju ili drugu legitimaciju.
18. Ulaz I - glavni ulaz u zgradu Pokrajinske vlade mogu koristiti:
- članovi Pokrajinske vlade, kao i lica koja imenuje i postavlja Pokrajinska vlada, funkcioneri koje bira i imenuje Skupština,
- poslanici Skupštine i Narodne skupštine Republike Srbije, članovi Vlade Republike Srbije,
- funkcioneri republičkih organa i organizacija,
- članovi delegacija i lica koje najavljuje Sekretarijat Pokrajinske vlade.
19. Ulaz II - službeni ulaz u zgradu Pokrajinske vlade mogu koristiti, pored lica iz tačke 18. ovog uputstva, svi zaposleni u zgradi Pokrajinske vlade, kao i sva druga lica koja dolaze na sednice, sastanke ili radi obavljanja drugih poslova u zgradi.
Ulaz III - ekonomski ulaz koriste zaposleni u Upravi koji rade na snabdevanju pokrajinskih organa, eksterni dobavljači, korisnici usluga ambulante, kao i invalidna lica pred drugostepenom lekarskom komisijom.
Ulaz IV - ulaz za pisarnicu koriste stranke koje dolaze da obave radnje vezane za prijem i predaju službenih akata, podnesaka, i drugog vezanog za rad pisarnice.
20. Funkcioneri, službenici i nameštenici i zaposleni u republičkim organima čije su radne prostorije u zgradi mogu ostati u zgradi ili doći u zgradu posle isteka radnog vremena kada službene potrebe to zahtevaju, i to:
- zaposleni mogu ostati u zgradi posle isteka radnog vremena ili doći u zgradu posle isteka radnog vremena, samo na osnovu pisanog odobrenja starešine organa ili drugog lica koje ono ovlasti;
- funkcioneri koji ostaju u zgradi posle isteka radnog vremena telefonom prijavljuju svoj ostanak dežurnom zaposlenom u obezbeđenju na glavnom ulazu zgrade.
Funkcioneri mogu bez prethodne najave da ulaze u zgradu i posle radnog vremena.
21. O dolasku i boravku lica iz tačke 20. vodi se evidencija u obezbeđenju.
22. Strani državljani i delegacije, čija je poseta najavljena ulaze u zgradu bez blok propusnice, s tim da ih pri ulasku sačekaju predstavnici odgovarajućeg pokrajinskog organa ili Šef protokola, odnosno lice koje on odredi i koji su dužni da se staraju o kretanju ili izlasku istih iz zgrade.
23. Kod prijema stranih državljana, koji u zgradu ulaze, a čija poseta nije najavljena, zaposleni u obezbeđenju, odmah obaveštavaju odgovarajući pokrajinski organa. Po prijemu obaveštenja predstavnik odgovarajućeg pokrajinskog organa dužan je da se stara o kretanju i izlasku stranog državljanina iz zgrade.
24. Organizatori sednice, sastanka, odnosno prijema stranih delegacija, dužni su da blagovremeno dostave Upravi spisak učesnika sednice ili sastanka, odnosno spisak članova delegacije.
IV PROPUSNICE ZA ULAZAK U ZGRADU
25. U zgradu se može ući na osnovu identifikacione legitimacije, privremene ili dnevne propusnice.
26. Propusnice izdaje Uprava.
Oblike, sadržinu, rok važenja i ostale podatke koje privremene ili dnevne elektronski generisane propusnice sadrže određuje direktor Uprave svojim aktom.
a) Identifikacione legitimacije
27. Identifikacione legitimacije se izdaju:
- Funkcionerima koje bira ili imenuje Skupština, funkcionerima Pokrajinske vlade, službenicima i nameštenicima u pokrajinskim organima i zaposlenima u republičkim organima.
Oblik i sadržinu identifikacione legitimacije utvrđuje odlukom Pokrajinska vlada.
Korisnici identifikacionih legitimacija su dužni da ih pri svakom ulasku i izlasku iz zgrade očitaju na automatskim čitačima i da ih u toku radnog vremena nose na odeći.
28. Za evidenciju ulaska i izlaska korisnika identifikacionih legitimacija koriste se automatski čitači postavljeni na ulazu II - službeni ulaz u zgradu iz ulice Banovinski prolaz, sa leve i desne strane.
Očitavanje identifikacione legitimacije vrši se na taj način što korisnik približi svoju karticu automatskom čitaču.
Zaposleni u Upravi, koji je ovlašćen od strane direktora Uprave da ima pristup podacima o očitavanju identifikacionih legitimacija, dužan je da te podatke čuva kao službenu tajnu i da na zahtev starešine organa, podnese izveštaj o očitavanju identifikacionih legitimacija.
b) Privremene propusnice
29. Privremene propusnice se izdaju licima koja se privremeno angažuju za rad u organima smeštenim u zgradi.
30. Zaposleni u organima iz tačke 3. alineje 1. i 2. dužni su prilikom ulaska u zgradu da na zahtev zaposlenog u obezbeđenju pokažu propusnicu.
Po prestanku prava na korišćenje propusnica, korisnici su dužni da ih vrate zaposlenom u obezbeđenju.
31. U slučaju nestanka propusnice korisnik je dužan da o tome obavesti organ u kojem je zaposlen i obezbeđenje i nakon toga može podneti zahtev za izdavanje nove propusnice.
c) Dnevne elektronski generisane propusnice i akreditacije se izdaju strankama uz očitavanje lične karte.
32. Dnevne blok propusnice i akreditacije izdaju zaposleni u obezbeđenju na Službenom ulazu II.
33. Radne i druge prostorije u zgradi koriste se za potrebe Pokrajinske vlade i organa iz tačke 3. smeštenih u zgradi.
34. O korišćenju radnih prostorija u zgradi odlučuje Komisija za stambena pitanja, raspored i opremanje službenih zgrada i poslovnih prostorija.
35. Preseljenje iz radne prostorije koja je data na korišćenje u drugu radnu prostoriju vrši se po prethodnom odobrenju direktora Uprave. Prilikom preseljenja prenose se samo sredstva za rad, a nameštaj, telefoni i drugi inventar mogu se prenositi samo ako to odobri direktor Uprave.
36. Sale, salone i druge prostorije namenjene za sednice, sastanke, konferencije i slično mogu koristiti Pokrajinska vlada i njena radna tela, a izuzetno i drugi organi smešteni u zgradi uz saglasnost sekretara Pokrajinske vlade.
37. O vremenu - datumu i času održavanja sednica, sastanka i konferencija u zgradi pismeno se obaveštava Uprava, a u izuzetnim situacijama obezbeđenje obaveštava i MUP Republike Srbije.
38. Zabranjuje se pušenje u zgradi, na osnovu člana 3. stav 1. I 5. Zakona o zaštiti stanovništva od izloženosti duvanskim dimom (Sl. Glasnik RS, br. 30/2010), kojim je pušenje zabranjeno u svakom zatvorenom radnom i javnom prostoru.
39. Stranke mogu dolaziti u zgradu radnim danima od 8 do 16h, odnosno prema dostavljenom rasporedu za prijem stranaka od strane organa smeštenih u zgradi.
40. Organi smešteni u zgradi dužni su da dostave obezbeđenju spisak svojih zaposlenih koji su ovlašćeni da primaju stranke - službene posete.
41. Van vremena određenog u tački 39. ovog uputstva u zgradu mogu ulaziti lica čiji je dolazak prethodno pismeno najavljen obezbeđenju (sednice, sastanci, konferencije i dr.), kao i kandidati za polaganje državnog ili drugog ispita uz prisustvo sekretara Komisije za polaganje ispita, lekari i invalidna lica za drugostepenu lekarsku Komisiju.
42. Zaposleni u obezbeđenju iz prijavnice dužan je da najavi stranku telefonom licu kod kojeg ona želi da ode. Postupa po dobijenim uputstvima, odnosno izdaje stranci elektronski generisanu propusnicu i akreditaciju, očitava ličnu kartu i upućuje je u prostoriju u kojoj će biti primljena.
43. Ukoliko stranka nema nikakav dokaz o svom identitetu, ne može biti primljena sve dok lice kod kojeg želi da ide ne potvrdi njen identitet i ne izvrši prihvat stranke od radnika obezbeđenja.
44. Ako stranka treba da poseti više mesta u zgradi, to će joj se omogućiti uz naznačenje svih poseta na određenom mestu u propusnici.
45. Zaposleni koji je stranku primio unosi u sistem elektronskih propusnica čas završetka posete i potpisuje je.
46. Stranka predaje popunjenu propusnicu i akreditaciju na prijavnici.
47. Zaposleni u zgradi, kao i stranke ne mogu uvoditi decu u radne prostorije, osim po odobrenju starešine.
48. Ne dozvoljava se ulazak u zgradu zaposlenima i svim ostalim licima koja su nepristojno obučena.
Smatra se da je lice nepristojno obučeno ako:
- osoba ženskog pola nosi šorts ili bermude; suknju ili haljinu kraću od 10 cm iznad kolena; odeću sa bretelama, odeću koja otkriva stomak ili leđa; providnu odeću, papuče;
- osoba muškog pola nosi šorts ili bermude; majicu bez rukava; papuče,
- nosi odeću koja je pocepana i neprijatnog mirisa.
Ne dozvoljava se ulazak u zgradu licima koja dolaze radi nuđenja robe na prodaju.
Zabrana iz prethodnog stava se ne odnosi na organizovanu prodaju robe preko sindikalnih organizacija na određenom mestu uz prethodno pismeno odobrenje direktora Uprave.
49. Ukoliko organ uvede dežurstvo svojih zaposlenih van radnog vremena, o tome pismeno obaveštava Sektor za bezbednost sa podacima o prostorijama gde se dežurstvo obavlja i o vremenu trajanja dežurstva.
50. U slučaju narušavanja unutrašnjeg reda u zgradi i ako to narušavanje ugrožava bezbednost zgrade i zaposlenih, obezbeđenje preduzima, na osnovu zakonskih ovlašćenja, potrebne mere radi zaštite lica i imovine, odnosno radi na uspostavljanju narušenog reda, o čemu se obaveštava direktor Uprave.
VII OBEZBEĐENJE PROSTORIJA I UREĐAJA
51. Po završetku radnog vremena zaposleni u obezbeđenju vrše kontrolu i proveravaju prostorije i uređaje.
Ako se prilikom pregleda radnih prostorija i sala nađu neobezbeđeni uređaji, poverljivi, strogo poverljivi i drugi materijali ili zaboravljeni ključevi od kasa, čeličnih ormana, plakara, ormana i stolova, preduzimaju se mere da se takav materijal obezbedi zaključavanjem ili prenošenjem materijala na određeno mesto do početka narednog radnog dana, o čemu se posebno obaveštava starešina odnosnog organa.
52. Kada se po završenom radnom vremenu napušta radna prostorija, zaposleni su dužni da provere da li su u radnoj prostoriji isključeni električni uređaji koji služe za obavljanje radnih zadataka, zatvoreni prozori i ugašena svetla.
53. Zaposleni koji rade na održavanju čistoće u zgradi dužni su da posle obavljenog posla zatvore prozore, ugase svetlo, zaključaju prostorije i ključ predaju dežurnom zaposlenom u obezbeđenju na ulazu I.
Zaposleni u Sektoru za bezbednost za vreme svog dežurstva vrši kontrolni obilazak svih prostorija u zgradi i preduzima mere na otklanjanju uočenih nedostataka i iste evidentira u knjigu zapažanja.
VIII UNOŠENJE I IZNOŠENJE STVARI I PREDMETA
54. Za inventarske stvari i predmete koji se službeno unose i iznose iz zgrade mora postojati pismeno odobrenje Uprave, koje se ostavlja na ulazu III - Ekonomski ulazu zgradu.
Preseljavanje inventarskih stvari i predmeta organa u zgradi i iz zgrade vrši Uprava.
55. Zaposleni u zgradi, kao i stranke, ne mogu unositi u zgradu privatne uređaje koji služe za optičko ili zvučno snimanje (fotoaparate, kamere, magnetofone, diktafone i sl.), električne trotinete, rešoe i grejalice.
Izuzetno, zaposleni u zgradi mogu, kad to njihove službene potrebe zahtevaju ili prilikom održavanja prigodnih svečanosti, da u zgradu unose aparate za optičko i zvučno snimanje i emitovanje, uz prethodnu prijavu obezbeđenju.
56. Doneti paketi i drugi predmeti navedeni u tački 55., nakon prethodnog pregleda njihove sadržine od strane radnika obezbeđenja, deponuju se do kraja radnog vremena u prostoriji koju odredi obezbeđenje.
57. Zabranjeno je unošenje u zgradu vatrenog i hladnog oružja.
O izuzetom oružju vodi se evidencija u aktima Sektora za bezbednost, izdaje se potvrda na Obrascu o preuzetom vatrenom oružju koje se do povratka stranci od koje je preuzeto, čuva u specijalnoj metalnoj zaključanoj kasi i to oružje odvojeno od municije.
58. Na zahtev zaposlenog u obezbeđenju, zaposleni, stranke i druga lica dužni su da pokažu sadržinu torbe, paketa i drugog što se unosi ili iznosi iz zgrade. Pregled se vrši pomoću skenera za prtljag, a izuzetno se vrši neposrednim pregledom od strane radnika obezbeđenja.
Ukoliko se prilikom pregleda pronađu predmeti koji mogu da dovedu u opasnost bezbednost ljudi i imovine u zgradi, isti se uz potvrdu privremeno oduzimaju, a prilikom izlaska lica iz zgrade istom se vraćaju.
Ukoliko se prilikom pregleda pronađu predmeti koji predstavljaju predmet krivičnog dela isti će se uz potvrdu privremeno oduzeti, a lice će se zadržati do dolaska radnika MUP-a koji se odmah obaveštava.
59. Novinari, fotoreporteri i snimatelji, kada po pozivu dolaze u zgradu radi snimanja sednica, sastanaka, konferencija, svečanih prijema i sl. mogu unositi potrebne uređaje za optičko i zvučno snimanje.
Na zahtev zaposlenog u obezbeđenju, novinari, fotoreporteri i snimatelji su dužni da ostave torbe, rance, kutije i sl. opremu koja im služi za transport i čuvanje uređaja za optičko i zvučno snimanje, dužni su da ostave u prostoriju koju odredi obezbeđenje do završetka aktivnosti navedenih u prethodnom stavu.
Organizator ovakvih sastanaka blagovremeno će obavestiti obezbeđenje o pozivanju novinara, fotoreportera i snimatelja.
60. U cilju sprečavanja otuđenja državne imovine direktor Uprave ili pomoćnik direktora zadužen za poslove bezbednosti mogu narediti pretres svih zaposlenih i stranaka kada je ovu radnju neophodno izvršiti.
IX UPOTREBA, ČUVANJE I IZRADA KLJUČEVA
61. Kada zaposleni u toku rada napuštaju radnu prostoriju, a radne materijale nisu obezbedili na drugi način, dužni su da zaključaju prostoriju i ključ ponesu sa sobom.
62. Zaposlenima nije dozvoljeno da u toku i izvan radnog vremena iznose ključeve svojih radnih prostorija van zgrade.
63. Kada se završi radno vreme, zaposleni su dužni da svoj radni materijal ostave na mestima kojima obezbeđuju njegovo čuvanje (pisaći sto, plakar, čelični orman, kasa i sl.). Svaki zaposleni, kada noću napušta radno mesto, dužan je da u radnoj prostoriji zatvori prozore i ugasi svetla.
64. Prostorije u kojima su smešteni kabineti predsednika i potpredsednika Pokrajinske vlade svakodnevno se po završetku radnog vremena zaključavaju, a predradnik predaje ključeve dežurnom zaposlenom u obezbeđenju.
65. Obezbeđenje čuva po jedan primerak svih ključeva od prostorija.
66. Izradu novih ključeva za prostorije koje služe za čuvanje strogo poverljivog, poverljivog i ostalog materijala, izuzev kasa i sefova, vrši Uprava.
67. U slučaju požara zaposleni u Sektoru za bezbednost, kao i svi ostali zaposleni koji se nalaze u zgradi dužni su da odmah pristupe gašenju požara po propisima o zaštiti od požara.
68. Svi zaposleni u zgradi obavezni su da se upoznaju sa merama koje se moraju preduzeti radi zaštite od požara, sa praktičnom upotrebom aparata za gašenje i vatrogasnom opremom u skladu sa Planom zaštite od požara zgrade Pokrajinske vlada koji donosi direktor Uprave.
69. Protivpožarna sredstva moraju biti postavljena na lako uočljivim mestima, koja određuje lice zaduženo za zaštitu od požara i bezbednost i zdravlje na radu.
70. Zabranjena je upotreba električnih aparata u zgradi kao što su: grejalice, rešoi i slično. Grejalica se može koristiti u zgradi samo u posebnim uslovima, kada to zahteva potreba Uprave, za vreme dežurstva i kada se ne greje, uz prethodno pismeno odobrenje direktora Uprave.
71. Zabranjeno je skladištenje zapaljivog materijala po hodnicima, stepeništu i ispod stepeništa. Zabranjeno je skladištenje zapaljivih tečnosti u prostorijama koje nisu u skladu sa propisima.
72. Način i puteve evakuacije svih lica iz zgrade u slučaju požara uređeni su posebnim aktom - Planom zaštite od požara sa planom evakuacije, koji donosi direktor Uprave.
73. Upoznavanje zaposlenih i stranaka sa planovima evakuacije je ostvareno isticanjem usvojenih planova sa obeleženim evakuacionim putevima na tlocrtima za sve etaže, putem dnevne elektronski generisane propusnice i putem Intranet mreže.
74. Prijavljivanje kvarova i zahtevi za razne intervencije i usluge za korišćenje prostorija i inventara podnosi se pismeno organizacionoj jedinici Uprave nadležnoj za tehničke poslove, izuzetno u hitnim slučajevima, usmeno.
75. Otvaranje stolova, ormana, plakara i dr. nasilnim putem, vrši Uprava na pismeni zahtev organa.
76. Intervencija iz tačke 75. obavezno se vrši u prisustvu podnosioca zahteva, starešine organa ili lica koje on odredi. Ako u prostoriji u kojoj se vrši ovakva intervencija nije prisutan zaposleni čiji se sto, orman, plakar i dr. otvara, obavezno je da se sačini zapisnik.
XII POSTUPAK SA NAĐENIM STVARIMA
77. Nađene stvari za koje se ne može utvrditi kome pripadaju, predaju se obezbeđenju koje o ovome sačinjava službenu zabelešku i dostavlja svom neposrednom rukovodiocu.
78. U zgradi Pokrajinske vlade postoji jedan restoran i bifei koji pružaju ugostiteljske usluge. Nije dozvoljeno iznošenje hrane ili ugostiteljskog materijala - inventara iz restorana od strane neovlašćenih lica.
Pružanje ugostiteljskih usluga u zgradi uređuje se posebnim aktom koji donosi direktor Uprave.
XIV IZVOĐENJE ZANATSKIH I DRUGIH RADOVA
79. O izvođenju zanatskih i drugih radova u zgradi blagovremeno se obaveštava obezbeđenje sa naznakom vrste poslova i vremenu otpočinjanja radova, uz blagovremeno dostavljanje spiska radnika koji će obavljati radove sa ličnim identifikacionim podacima.
XV KORIŠĆENJE PARKING PROSTORA
80. Funkcioneri, službenici i nameštenici u pokrajinskim organima, zaposleni u republičkim organima koriste parking na osnovu zaključka Komisije za kadrovska i administrativna pitanja. Zaključkom kojim se odobrava korišćenje parkinga, određuje se numerisano mesto za parkiranje vozila i dodeljuje poseban uređaj za otvaranje automatskih rampi do iskorišćenja maksimalnog broja parking mesta.
Na osnovu zaključka Sektor za bezbednost, korisniku uručuje uređaj za podizanje rampi.
Po prestanku osnova za korišćenje parkinga, korisnik je dužan da uređaj za otvaranje automatskih rampi vrati izdavaocu.
Mesta za parkiranje vozila na parkingu obeležena su arapskim brojevima i svi korisnici parkinga dužni su da se pridržavaju obeležene numeracije, u protivnom, smatraće se da su vozila nepropisno parkirana i biće uklonjena sa parking prostora.
81. Parking ispred ulaza I-glavni ulaz u zgradu-desna strana koristi se za potrebe parkiranja službenih vozila:
1. Predsednik Pokrajinske vlade
2. Potpredsednik Pokrajinske vlade, i
3. Članovi Pokrajinske vlade.
82. Parking ispred ulaza I-glavni ulaz u zgradu leva strana koristi se za potrebe parkiranja službenih vozila:
1. Direktor Uprave za zajedničke poslove pokrajinskih organa
2. Ministarstvo finansija, Poreska uprava, Regionalni centar N. Sad - direktor
3. Republička geodetski zavod, Centar za katastar nepokretnosti Novi Sad - direktor
4. Republički zavod za statistiku, Sektor za statistiku AP Vojvodine - direktor
5. Dežurno vozilo
6. Sektor za bezbednost.
83. Parking ispred glavnog ulaza Skupštine koristi se za potrebe parkiranja službenih vozila:
1. Predsednik Skupštine
2. Potpredsednici Skupštine.
84. Parking u ulici Banovinski prolaz (između zgrade Pokrajinske vlade i Skupštine), koristi se za potrebe parkiranja službenih i privatnih vozila:
1. Sekretar Skupštine
2. Zamenik sekretara Skupštine
3. Šef kabineta predsednika Skupštine
4. Šef protokola Skupštine
5. Podsekretari
6. Zamenici pokrajinskih sekretara
7. Sekretar Pokrajinske vlade
8. Šef kabineta predsednika Pokrajinske vlade
9. Šef protokola predsednika Pokrajinske vlade
10. Uprava (za dva službena vozila Sektora za bezbednost i dva dostavna službena vozila)
11. Skupština (za dva službena vozila)
12. Invalidna i hendikepirana lica za čije potrebe će se posebno obeležiti dva parking mesta
13. U slučaju potrebe, kada za to postoje uslovi, parking povremeno koriste i druga službena vozila Skupštine i Pokrajinske vlade.
85. Parking utvrđen ovim uputstvom mogu, na osnovu pismene najave upućene Upravi od strane Kabineta predsednika Skupštine i predsednika Pokrajinske vlade, koristiti službena vozila Narodne skupštine i Vlade Republike Srbije, poslanici Skupštine, kao i službeni gosti - učesnici odgovarajućih skupova.
86. Red na parkingu, a u skladu sa ovim uputstvom održavaju pripadnici MUP zaduženi za obezbeđenje objekata i radnici obezbeđenja Sektora za bezbednost, a po potrebi i pripadnici saobraćajne policije.
XVI TELEFONSKI IMENIK I ADRESAR
87. Interni telefonski imenik za potrebe organa smeštenih u zgradi, sastavlja i redovno ažurira Uprava na osnovu podataka koje daju organi smešteni u zgradi.
Sve prostorije u kojima postoji telefonski priključak moraju biti snabdevene internim telefonskim imenikom.
Sve promene koje nastanu usled prelaska zaposlenih i funkcionera u druge prostorije, organi su dužni, u roku od 24 časa od nastanka promene, da prijave telefonskoj centrali u Upravi.
Uprava je dužna da u što kraćem roku upozna organe smeštene u zgradi o nastalim promenama u telefonskom imeniku.
88. Uprava sastavlja i održava u ažurnom stanju pregled adresa i kućnih telefona funkcionera i zaposlenih, a direktor Uprave određuje kome se ovaj pregled može dati na upotrebu.
89. U zgradi Pokrajinske vlade (suteren) obezbeđene su posebne prostorije za rad zdravstvene službe (u daljem tekstu: ambulanta). Ambulanta prima pacijente radnim danima od 8 do 15 časova.
XVIII JAVNA OBAVEŠTENJA U ZGRADI
90. Obaveštenja i objave ističu se na oglasnim tablama koje se nalaze na za to određenim mestima u zgradi.
91. O sprovođenju ovog uputstva stara se Uprava.
92. Stupanjem na snagu ovog uputstva prestaje da važi Uputstvo o unutrašnjem redu u zgradi Vlade Autonomne Pokrajine Vojvodine broj: 031-176/2011 od 06.12.2011. godine.
93. Ovo uputstvo stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu APV".