ODLUKA
O DATUMU ŠTAMPANJA, PAKOVANJA I PREDAJE IZBORNOG MATERIJALA, NAČINU TRANSPORTA I RUKOVANJA GLASAČKIM LISTIĆIMA I OSTALIM IZBORNIM MATERIJALOM ZA IZBORE ZA ODBORNIKE SKUPŠTINE GRADA ZAJEČARA RASPISANE ZA 8. JUN 2025. GODINE

("Sl. list grada Zaječara", br. 19/2025)

Član 1

Ovom odlukom određuje se datum štampanja, pakovanja i predaje izbornog materijala biračkim odborima, kao i način transporta, rukovanja glasačkim listićima i ostalim izbornim materijalom za izbore za odbornike Skupštine grada Zaječara raspisane za 8. jun 2025. godine.

Član 2

Za izbore za odbornike Skupštine grada Zaječara raspisane za 8. jun 2025. godine glasački listići i drugi izborni materijal, u skladu sa članom 50. Uputstva za sprovođenje izbora za odbornike Skupštine grada Zaječara, raspisanih za 8. jun 2025. godine I broj: 013-7/25 od 16.04.2025. godine, štampaće se u Javnom preduzeću "Službeni glasnik", čije je sedište u Beogradu, ul. Jovana Ristića br. 1.

Štampanje glasačkih listića i drugog izbornog materijala obaviće se 2. juna 2025. godine počev od 9.00 časova, u javnom preduzeću iz stava 1. ovog člana ili u prostorijama njegovog sedišta ili na adresi Lazarevački drum 13-15, Beograd, u skladu sa Tehničkom specifikacijom predmeta nabavke štampanja izbornog materijala za sprovođenje izbora za odbornike Skupštine grada Zaječara, raspisanih za 8. jun 2025. godine I broj: 013-91/2025 od 24.05.2025. godine, uz prethodni dogovor sa Odeljenjem za objedinjene javne nabavke Gradske uprave grada Zaječara i uz mogućnost korekcije na licu mesta u smislu izgleda nalepnica za pečaćenje izbornog materijala i glasačkih kutija.

Član 3

Gradska izborna komisija grada Zaječara prati i kontroliše štampanje izbornog materijala.

Ovlašćuje se Nenad Dinulović, predsednik Gradske izborne komisije i Marko Đuričić, sekretar Gradske izborne komisije da izvrše kontrolu pripreme za štampu izbornog materijala i da odobre štampanje izbornog materijala za izbore za odbornike Skupštine grada Zaječara raspisane za 8. jun 2025. godine, i to:

1. Glasački listići za odbornike Skupštine grada Zaječara na papiru (hartiji) zaštićenim vodenim žigom, formata A-4, tekst ispisan crnom bojom čiju konačnu nijansu će odrediti ovlašćeni predstavnici Gradske izborne komisije grada Zaječara, uz odobrenje predsednika ove Komisije, font Ariel, veličina fonta 12 za naslov i za datum održavanja izbora ispod naslova i nazive izbornih lista i lična imena prvih kandidata na listi, nazivi izbornih lista podebljani, lična imena prvih kandidata sa izborne liste nepodebljani; tekst na donjem delu glasačkog listića podebljan i ispisan velikim slovima font Ariel, veličina fonta 10. Glasački listići štampaće se u sivoj boji čiju konačnu nijansu će odrediti ovlašćeni predstavnici Gradske izborne komisije grada Zaječara, uz odobrenje predsednika ove Komisije. Ukupno za štampanje 47499 komada.

2. Zbirna izborna lista, format A3, papir bele boje, sa crnom štampom. Ukupno za štampanje 144 (samolepljivi tabak, jedan tabak dve zbirne izborne liste).

3. Kontrolni list za proveru ispravnosti glasačke kutije, na propisanom obrascu LI-16/25-ZAJ, na papiru (hartiji) formata A-4, tekst ispisan crnom bojom čiju konačnu nijansu će odrediti ovlašćeni predstavnici Gradske izborne komisije grada Zaječara, uz odobrenje predsednika ove Komisije, naslov ispisan velikim slovima, boldiran naslov. Kontrolni list štampaće se u roze boji čiju konačnu nijansu će odrediti ovlašćeni predstavnici Gradske izborne komisije grada Zaječara, uz odobrenje predsednika ove Komisije. Ukupno za štampanje 75 komada.

4. Zapisnik o radu biračkog odbora na sprovođenju glasanja za izbor odbornika Skupštine grada Zaječara, obrazac RG-2/25-ZAJ, format A3, na 6 (šest) samokopirajućih strana, beli papir sa crnom štampom. Ukupno za štampanje 75 komada.

5. Zapisnik o primopredaji izbornog materijala pre glasanja, obrazac LI-11/25-ZAJ, format A3, na 3 (tri) samokopirajuće strane, beli papir sa crnom štampom. Ukupno za štampanje 75 komada.

6. Zapisnik o primopredaji izbornog materijala posle glasanja, obrazac LI-12/25-ZAJ, format A3, na 3 (tri) samokopirajuće strane, beli papir sa crnom štampom. Ukupno za štampanje 75 komada.

7. Evidencija o prisustvu na biračkom mestu članova i zamenika članova biračkog odbora u stalnom sastavu, obrazac LI-13/25-ZAJ, format A4, na papiru bele boje, na dve (2) samokopirajuće strane, tekst ispisan crnom bojom. Ukupno za štampanje 75 komada.

8. Evidencija o prisustvu na biračkom mestu članova i zamenika članova biračkog odbora u proširenom sastavu, obrazac LI-14/25-ZAJ, format A4, na papiru bele boje, na dve (2) samokopirajuće strane, tekst ispisan crnom bojom. Ukupno za štampanje 75 komada.

9. Zapisnik o posmatračima rada biračkog odbora na sprovođenju glasanja za izbor odbornika Skupštine grada Zaječara, obrazac RG-11/25-ZAJ, format A3, na 3 (tri) samokopirajuće strane, beli papir sa crnom štampom. Ukupno za štampanje 75 komada.

10. Samolepljive nalepnice za pečaćenje glasačkih kutija, dimenzija 11*15 cm. Ukupno za štampanje 150 komada.

11. Samolepljive nalepnice za koverte, dimenzija 5*5 cm. Ukupno za štampanje 13000 komada.

12. Samolepljive blanko oznake za džakove za pakovanje izbornog materijala, dimenzija 165*235 mm. Ukupno za štampanje 75 komada.

13. Samolepljive oznake za označavanje biračkih mesta, sa ispisanim tekstom "Biračko mesto broj ", dimenzija 165*235 mm. Ukupno za štampanje 150 komada.

Član 4

Predsednik i sekretar će uz prisustvo ostalih prisutnih članova Gradske izborne komisije grada Zaječara preuzeti izborni materijal iz člana 3. ove Odluke od štamparije JP "Službeni glasnik" odmah po završetku štampanja i njegovog dopremanja u prostorije Gradske izborne komisije grada Zaječara, ul. Trg oslobođenja br. 1, Zaječar.

Dopremanje izbornog materijala od JP "Službeni glasnik" do prostorija Gradske izborne komisije grada Zaječara, ul. Trg oslobođenja br. 1, Zaječar, obaviće se u pratnji predstavnika Policijske uprave.

Predstavnici Policijske uprave obezbeđivaće izborni materijal do njegove predaje biračkim odborima.

Član 5

Izborni materijal će do njegove predaje biračkim odborima biti smešten u prostoriji Male Sale Gradskog veća grada Zaječara ili u Sali Skupštine grada Zaječara, koja će biti zaključana.

Izbornim materijalom, do njegove predaje biračkim odborima, rukovaće Gradska izborna komisija grada Zaječara, koja će vršiti razvrstavanje i pakovanje istog u danima od njegovog smeštanja u prostorije ove Komisije do njegove predaje biračkim odborima.

Predaja izbornog materijala biračkim odborima biće izvršena 5. juna i 6. juna 2025. godine u prostoriji Male Sale Gradskog veća grada Zaječara ili u Sali Skupštine grada Zaječara, zavisno od toga u kojoj je prostoriji bio smešten.

Po izvršenoj primopredaji izbornog materijala biračkim odborima, izbornim materijalom rukovaće predsednik i članovi biračkih odbora.

Član 6

Sekretar Gradske izborne komisije grada Zaječara dužan je da predstavnike podnosilaca izbornih lista i predstavnike posmatrača obavesti o datumu i vremenu štampanja, pakovanja i podele izbornog materijala na način kako se članovi Gradske izborne komisije grada Zaječara obaveštavaju o sednicama ove Komisije.

Sekretar izborne komisije izradiće dopis kojim će predsednik izborne komisije obavestiti Policijsku upravu Zaječar o potrebi obezbeđivanja policijske pratnje na dan štampanja i preuzimanja izbornog materijala, kao i o potrebi njegovog obezbeđivanja u prostorijama Gradske izborne komisije grada Zaječara do njegove predaje biračkim odborima.

Sekretar Izborne komisije dužan je da na USB memoriju ili CD unese obrasce iz člana 3. ove Odluke, kao i druge podatke potrebne za pripremu i samo štampanje izbornog materijala ili da iste sačuva na svoju ili mejl adresu Komisije kako bi iste poslao nadležnom licu - zaposlenom koje će koordinirati ili učestvovati štampanju izbornog materijala.

Član 7

Ovu odluku objaviti na veb-prezentaciji Republičke izborne komisije, u "Službenom listu grada Zaječara" i istu dostaviti javnom preduzeću "Službeni glasnik".

Ova odluka stupa na snagu danom objavljivanja na veb-prezentaciji.