ODLUKAO POSTUPKU PO PRIGOVORU I PRITUŽBI KORISNIKA FINANSIJSKIH USLUGA("Sl. glasnik RS", br. 1/2019, 50/2019, 87/2021, 77/2023 i 51/2025 - dr. odluka) |
Tač. 1-30*
(Prestalo da važi)
31. Davalac usluga dužan je da vodi evidenciju o svim prigovorima i podacima neophodnim za sačinjavanje izveštaja iz tačke 32. ove odluke.
32. Davalac usluga dužan je da sačinjava tromesečni izveštaj, s podacima o ukupnom broju prigovora primljenih u izveštajnom periodu, o broju prigovora po vrstama finansijskih usluga (krediti, depoziti, kreditne i debitne kartice, platni računi, dozvoljena prekoračenja, usluge finansijskog lizinga, usluge izdavanja elektronskog novca, ostalo), po predmetu prigovora (npr. kreditni biro, naknade, sredstva obezbeđenja, kamatne stope, informisanje), po načinu ugovaranja, odnosno pružanja usluga (e-banking, m-banking, bez korišćenja sredstava za komunikaciju na daljinu), o broju korisnika (ukupan broj korisnika, broj korisnika po kategorijama korisnika, broj korisnika po vrstama finansijskih usluga - bez davalaca sredstava obezbeđenja), o ukupnom broju rešenih prigovora u izveštajnom periodu i o broju prigovora rešenih u korist korisnika.
Izveštaj iz stava 1. ove tačke davalac usluga dostavlja Narodnoj banci Srbije elektronski, u skladu sa uputstvom kojim se uređuje elektronsko dostavljanje podataka Narodnoj banci Srbije, i to najkasnije u roku od 15 dana od isteka tromesečja.
Tač. 32a-37*
(Prestalo da važi)
*Danom stupanja na snagu Odluke o postupku po prigovoru, pritužbi i predlogu za posredovanje korisnika finansijskih usluga ("Sl. glasnik RS", br. 51/2025), odnosno 1. jula 2025. godine, prestaje da važi Odluka o postupku po prigovoru i pritužbi korisnika finansijskih usluga ("Sl. glasnik RS", br. 1/2019, 50/2019, 87/2021 i 77/2023), osim odredaba tač. 31. i 32. te odluke.