PRAVILNIKO DODELI SREDSTAVA ZA UNAPREĐENJE LOVNOG TURIZMA U AP VOJVODINI U 2025. GODINI("Sl. list AP Vojvodine", br. 50/2025) |
Pravilnikom o dodeli sredstava za unapređenje lovnog turizma u AP Vojvodini u 2025. godini (u daljem tekstu: Pravilnik) propisuje se visina i način dodele sredstava, namena sredstava, postupak dodeljivanja sredstava, kriterijumi za dodelu sredstava i druga pitanja značajna za konkurs za realizaciju glava III tačke 2.4. Programa korišćenja sredstava iz Budžetskog fonda za razvoj lovstva Autonomne pokrajine Vojvodine u 2025. godini, koji je sastavni deo Pokrajinske skupštinske odluke o programu korišćenja sredstava iz Budžetskog fonda za razvoj lovstva Autonomne pokrajine Vojvodine u 2025. godini ("Službeni list APV", br. 57/24 i 38/25).
Za realizaciju aktivnosti predviđeno je ukupno 80.000.000,00 dinara.
Prilikom obračuna, uzima se vrednost investicije sa porezom na dodatu vrednost (PDV).
Maksimalan iznos bespovratnih sredstava po jednoj prijavi ne može biti veći od 3.000.000,00 dinara.
Minimalan iznos bespovratnih sredstava po jednoj prijavi iznosi 150.000,00 dinara.
Način dodele bespovratnih sredstava
Sredstva iz člana 2. dodeljivaće se putem konkursa koji se objavljuje u jednim dnevnim novinama, na internet stranici Pokrajinskog sekretarijata, kao i u "Službenom listu AP Vojvodine" (u daljem tekstu: Konkurs).
Konkurs je otvoren do 10.10.2025. godine.
Dokumentacija podneta na Konkurs se ne vraća, osim za podnosioce prijava koji nisu ostvarili prava na bespovratna sredstva ukoliko podnesu zahteva za lično preuzimanje.
Sredstva za podršku investicija, prema Pravilniku i po Konkursu, dodeljuju se bespovratno.
Bespovratna sredstva za podršku investicija po konkursu utvrđuju se u iznosu do 90 % od ukupno prihvatljivih troškova investicije.
Bespovratna sredstva se utvrđuju u procentualnom iznosu od vrednosti realizovane prihvatljive investicije, umanjene za iznos sredstava neprihvatljivih troškova iz člana 5. ovog pravilnika.
Bespovratna sredstva koja dodeljuju po ovom Konkursu namenjena su za sledeće investicije:
Aktivnost |
Prihvatljive investicije |
|
1 |
Investiciono ulaganja |
Rekonstrukcija, adaptacija, sanacija i inesticiono održavanje objekta |
građenje jednostavnih pomoćnih objekata koji se grade na istoj katastarskoj parceli na kojoj je sagrađen glavni objekat, a koji se izvode na način da ne ometaju redovno korišćenje susednih objekata (staze, platoi, nadstrešnice osnove do 20 m2, dvorišni kamini površine do 2 m2 i visine do 3 m, kolski prilazi objektima širine 2,5-3 m) |
||
uklanjanje prepreka za osobe sa invaliditetom, decu i stare osobe |
||
izvođenje radova na postojećem objektu, kao i popravka ili zamena uređaja, postrojenja, opreme i instalacija istog ili manjeg kapaciteta, a kojima se ne utiče na stabilnost i sigurnost objekta, ne menjaju konstruktivni elementi, ne utiče na bezbednost susednih objekata, saobraćaja, ne utiče na zaštitu od požara i zaštitu životne sredine, ali kojima može da se menja spoljni izgled uz potrebne saglasnosti, u cilju povećanja energetske efikasnosti zgrade; |
||
ugradnja unutrašnjih instalacija (gas, struja, voda, toplotna energija i sl.) u postojeći objektu |
||
2. |
radovi za koje nije potrebno pribavljati akt nadležnog organa |
tekuće održavanje objekta (svi radovi kojima se obezbeđuje održavanje objekta na zadovoljavajućem nivou upotrebljivosti, kao što su: krečenje, farbanje, zamena obloga, zamena sanitarija, radijatora, zamena unutrašnje i spoljašnje stolarije i bravarije, zamena unutrašnjih instalacija i opreme zamena/promena krovnog pokrivača i drugi slični radovi) |
postrojenja instalisane snage do 50 kW za proizvodnju energije iz energije sunca |
||
|
Nabavka opreme |
(1) troškovi nabavke opreme: - mašine za pranje, sušenje i peglanje veša; - televizori (2) troškovi nabavke sistema za klimatizaciju i grejanje objekata: - peći, radijatori i druga grejna tela; - klima uređaji, ventilatori (3) troškovi opremanja kuhinje: - oprema za obradu i pripremu hrane i pića (uključujući električne kuhinjske aparate); - sudopere i slavine za vodu, radne površine za pripremu hrane - kuhinjski elementi, police, ormari za smeštaj kuhinjskog i restoranskog posuđa i hrane, pultovi za usluživanje - rashladni uređaji za čuvanje hrane; - uređaji za odvođenje pare i mirisa; - mašine za pranje posuđa; - aparati za pravljenje leda i sokova; - sve vrste šporeta, gotovih kamina, pećnica i uređaja za kuvanje i pečenje sve vrste šporeta - aparati za filtraciju vode (4) troškovi opremanja prostorija za potrebe smeštaja lovaca: - sobni nameštaj, ormari, stolovi, stolice, garderoberi, ležajevi, ogledala, cipelarnici, (5) troškovi nabavke opreme za kupatilo: - električni uređaji i grejna tela (sušači, grejna tela za kupatilo grejalice, kaloriferi, bojleri, fenovi); - elementi za kupatila (police, ormarići za sredstva za higijenu, ogledalo); (6) troškovi nabavke opreme za objekte za odlaganje otpadnih voda iz lovnog doma: - elementi vodonepropusnih septičkih jama |
Podnosilac prijave može podneti samo jednu prijavu za jednu ili više investicija po konkursu.
U slučaju da podnosilac prijave podnese dve ili više prijava sve prijave tog podnosioca će biti odbijene.
Bespovratna sredstva koja se dodeljuju iz Programa ne mogu se koristiti za:
• plaćanje putem kompenzacije i cesije;
• carinske, uvozne i ostale vrste administrativnih taksi, naknade za potrebne saglasnosti od državnih institucija i javnih preduzeća;
• promet između povezanih lica;
• novčane, finansijske kazne i troškove parničnog postupka;
• troškove bankarske provizije;
• troškove jemstva i slične naknade;
• troškove premera i geodetskih snimanja;
• troškove za kupovinu polovne opreme i materijala;
• troškove prevoza, montaže opreme i druge operativne troškove;
• doprinose u naturi;
• nerealno visoke ponude koje ne predstavljaju tržišnu vrednost ponuđene vrste opreme.
Pravo na podsticaje ostvaruju lovačka udruženja koja su korisnici lovišta ili lovnih revira u Autonomnoj pokrajini Vojvodini.
Opšti uslovi za sve podnosioce prijava:
1. podnosilac prijave mora biti upisan u Agenciji za privredne registre kao lovačko udruženje;
2. podnosilac prijave mora posedovati rešenje o davanju lovišta na korišćenje, odnosno ugovor o zakupu lovne revira;
3. podnosilac prijave mora imati sedište na teritoriji jedinice lokalne samouprave u AP Vojvodini;
4. mesto realizacije investicije mora biti na teritoriji jedinice lokalne samouprave u AP Vojvodini;
5. podnosilac prijave mora regulisati dospele poreske obaveze od strane nadležnog organa jedinice lokalne samouprave, zaključno sa 31.12.2024. godine;
6. objekat koji je predmet investicije za koju se podnosi zahtev mora biti u vlasništvu odnosno da nad tim objektom se ima pravo korišćenja odnosno pravo zakupa na osnovu ugovora koji ne može biti kraći od 31.12.2030. godine;
7. podnosilac prijave za investiciju za koju podnosi prijavu ne sme koristiti podsticaje po nekom drugom osnovu (subvencije, podsticaji) za istu namenu, odnosno ista investicija ne sme biti predmet drugog postupka za korišćenje podsticaja;
8. podnosilac prijave ne sme imati neispunjenih ugovornih obaveza prema Pokrajinskom sekretarijatu;
9. podnosilac prijave ne sme ostvariti novčane pozajmice od dobavljača od kojeg nabavlja investiciju koja je predmet podsticaja;
10. podnosilac prijave i dobavljač ne mogu da predstavljaju povezana lica ‒ u smislu člana 62. Zakona o privrednim društvima ("Službeni glasnik RS", br. 36/11, 99/11, 83/14, 5/15, 44/18, 95/18, 91/19 i 109/21 i 19/2025);
11. plaćanje mora da se vrši na tekući račun dobavljača. Plaćanje se vrši isključivo nalogom za prenos sa računa korisnika sredstava na račun izvođača ili prodavca;
12. prihvataju se računi nakon raspisivanja konkursa.
1. Obrazac prijave (popunjen isključivo na računaru) sa obaveznim potpisom podnosioca prijave;
2. Dokaz o izmirenim dospelim poreskim obavezama koje su dospele do 31.12.2024. godine za podnosioca prijave (izdato od strane nadležnog organa jedinice lokalne samouprave prebivališta, kao i nadležnog organa lokalne samouprave gde se nalazi predmetna investicija, ukoliko se predmetna investicija nalazi na teritoriji druge lokalne samouprave u AP Vojvodini);
3. Izvod iz katastra nepokretnosti sa podacima o vlasništvu odn. korisništvu, teretima i ograničenjima za parcelu na kojoj se nalazi objekat koji je predmet investicije;
4. ukoliko za objekat nije u u listu nepokretnosti nije upisano vlasništvo odnosno korisništvo dostavlja se:
- Ugovor o zakupu ili ustupanju na korišćenje predmetnog objekta zaključen sa zakupodavcem, odnosno ustupiocem na period zakupa, odnosno korišćenja koji ne može biti kraći od 31.12.2030. godine overen kod javnog beležnika;
- saglasnost vlasnika objekta da se izvrši investiciono ulaganje;
5. Izjava 1. kojom odgovorno lice podnosioca prijave svojim potpisom potvrđuje pod materijalnom i krivičnom odgovornošću istinitost i tačnost podataka i daje saglasnost za korišćenje datih podataka tokom procesa provere, plaćanja i trajanja utvrđenih obaveza;
6. Izjava 2. kojom odgovorno lice podnosioca prijave svojim potpisom potvrđuje da je upoznat sa odredbama člana 103. Zakona o opštem upravnom postupku ("Službeni glasnik RS" br. 18/2016, 95/2018 - aut. tumačenje i 2/23 -odluka US),. po kojima je organ dužan da po službenoj dužnosti, u skladu sa zakonom, vrši uvid, pribavlja i obrađuje podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija, a koji su neophodni za odlučivanje;
7. Izjava 3.kojom odgovorno lice podnosioca prijave svojim potpisom potvrđuje pod materijalnom i krivičnom da se objekat koji je predmet investicije koristi isključivo potrebe lovačkog udruženja, kao i da objekta koji je predmet investicije nije dat zakup trećem licu, kao i da njemu nema drugih tereta;
8. Fotografije objekta pre izvođenja radova ili opremanja objekta;
9. Biznis plan (popuniti model iz priloga prijavnog obrasca)
Dokumentacija koja se dostavlja za sufinansiranje investicionog ulaganja:
10. USB ili CD sa tehničkom dokumentacija na osnovu koje je organ nadležan za izdavanje građevinske dozvole izdao građevinsku dozvolu ili rešenje o odobrenju izvođenja radova;
11. građevinsku dozvolu ili rešenje o odobrenju za izvođenje radova;
12. predmer i predračun radova potpisan i overen od strane odgovornog projektanta (dokument ne stariji od šest meseci s numerisanim stranama, obavezno da sadrži broj i datum izrade);
13. Izabrana ponuda izvođača radova;
14. Odluka o imenovanju odgovornog izvođača radova;
15. Odluku o imenovanju nadzornog organa sa pripadajućom licencom
Dokumentacija koja se dostavlja za sufinansiranje tekućeg održavanja objekata
16. akt izdat od strane organa nadležnog za izdavanje građevinske dozvole kojim se potvrđuje da je predmetna vrsta radova, u priloženom predmeru i predračunu radova, tekuće održavanje objekta odnosno da su radovi za koje se ne izdaje rešenje o odobrenju za izvođenje radova prema po članu 144. ili članu 145. Zakonu o planiranju i izgradnji ("Sl. Glasnik RS", br. 72/09, 81/09 - ispr., 64/10 - odluka US, 24/11, 121/12, 42/13 - odluka US, 50/13 - odluka US, 98/13 - odluka US, 132/14, 145/14, 83/18, 31/19, 37/19 - dr. zakon, 9/20 i 52/2021 i 62/2023);
17. predmer i predračun radova potpisan i overen od strane odgovornog projektanta (dokument ne stariji od šest meseci s numerisanim stranama, obavezno da sadrži broj i datum izrade);
18. Izabrana ponuda izvođača radova;
19. Odluku o imenovanju nadzornog organa sa pripadajućom licencom prema radovima obuhvaćenim premerom i predračunom
Dokumentacija koja se dostavlja za nabavku opreme:
20. predračun sa specifikacijom opreme koja sadrži osnovne karakteristike opreme (konačan original račun mora biti identičan predračunu po iznosu, specifikaciji i dobavljaču opreme);
21. izjava dobavljača da može izvršiti isporuku predmeta investicije iz predračuna do 01. juna 2026. godine
Opciono:
22. Dokaz da je član asocijacije lovaca na području AP Vojvodine.
Podnosilac prijave treba da se izjasni na obrascu koji je sastavni deo prijave o tome da li će dokumentaciju o podacima i činjenicama o kojima se vodi službena evidencija u skladu sa zakonom koji uređuje opšti upravni postupa, pribaviti sam ili će Pokrajinski sekretarijat po službenoj dužnosti od nadležnih organa pribavljati podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija u skladu sa zakonom koji uređuje opšti upravni postupak.
Ukoliko se oprema nabavlja iz inostranstva, podnosilac prijave obavezan je da dostavi dokumenta prevedena na srpski jezik, od strane ovlašćenog sudskog tumača. Ukoliko je račun/ predračun iskazan u stranoj valuti, neophodno je u obrascu prijave uneti vrednost opreme u dinarskoj protivvrednosti, obračunatoj po srednjem kursu NBS, na dan izdavanja računa/ predračuna.
Komisija zadržava pravo da pored navedenih zatraži i druga dokumenta.
(1) Prijava na konkurs u organu, službi ili organizaciji sadrži:
1) Opšte podatke o podnosiocu prijave
2) Podatke o lokaciji
3) Podatke o nameni sredstva
4) Podatke o računu/predračunu koji se prilaže uz obrazac prijave
(2) Obrazac prijave čini sastavni deo ovog Pravilnika.
Prijava sa potrebnom dokumentacijom može se dostaviti:
- putem pošte na adresu organa,
- lično u Pisarnici pokrajinskih organa uprave
Ako se prijava podnosi putem pošte ili lično u Pisarnici pokrajinskih organa uprave, dokumentacija se dostavlja u jednom štampanom primerku kao i u elektronskoj verziji na USB-u isključivo u PDF-u (svaki priloženi dokument mora imati tačan naziv)
Obrazac prijave u celosti se popunjava isključivo na računaru.
Obrazac prijave može da se popunjava i na ćiriličnom i na latiničnom pismu.
U prijavni obrazac moraju biti uneti svi traženi podaci, a ukoliko prijavni obrazac ne sadrži obavezne podatke u delu Opšti podaci o podnosiocima prijave i Podaci o lokaciji ulaganja - prijava će biti odbačena.
Ukoliko uz prijavu nije priložena sva tražena dokumentacija, Pokrajinski sekretarijat po službenoj dužnosti od nadležnih organa pribavlja podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija u skladu sa zakonom koji uređuje opšti upravni postupak, a za ostalu dokumentaciju podnosilac prijave će biti pozvan, da je dopuni u roku od osam (8) dana od dana prijema poziva.
Ukoliko podnosioci nepotpunih prijava u roku iz prethodnog stava ne dopune dokumentaciju, prijava će biti odbačena kao nepotpuna.
Prijave koje su dopunjene biće razmatrane tek nakon dostavljanja dokumentacije koja je tražena pozivom iz stava 4. ovog člana.
Kriterijumi za dodelu bespovratnih sredstava
Komisija daje predlog za dodelu sredstava na osnovu podnete dokumentacije i kriterijuma:
Redni broj kriterijuma |
Tip kriterijuma za izbor |
bodovi |
|
1. |
1. |
Vlasništvo objekta - u vlasništvu |
20 |
2. |
Vlasništvo objekta - u zakupu |
10 |
|
3. |
Vlasništvo objekta - ustupljeno na korišćenje bez naknade |
5 |
|
2. |
1. |
ocena održivosti investicije - visoka |
30 |
2. |
ocena održivosti investicije - srednja |
20 |
|
3. |
ocena održivosti investicije - niska |
10 |
|
4. |
ocena održivosti investicije - neodrživa |
0 |
|
3. |
1. |
Objekat se nalazi na teritoriji grada ili opštine |
5 |
2. |
Objekat se nalazi na teritoriji |
10 |
|
3. |
Objekat se nalazi na teritoriji ostala naseljena mesta |
20 |
|
4. |
1. |
Stepen razvijenosti opštine - iznad republičkog proseka |
5 |
2. |
Stepen razvijenosti opštine - od 80 do 100% od republičkog proseka |
10 |
|
3. |
Stepen razvijenosti opštine - od 60 do 80% od republičkog proseka |
15 |
|
4. |
Stepen razvijenosti opštine - ispod 60% od republičkog proseka |
20 |
|
5. |
|
Član asocijacije lovaca na području AP Vojvodine |
30 |
6. |
1. |
Broj članova udruženja do 100 |
5 |
2. |
Broj članova udruženja preko 100 |
10 |
|
7. |
|
Podneta dokumentacija kompletna (samo ukoliko je dostavljena sva tražena dokumentacija) |
30 |
U skladu s kriterijumima, koji su definisani Pravilnikom, formira se bodovna lista na osnovu koje se dodeljuju bespovratna sredstva do visine sredstava opredeljenih konkursom.
Odlučivanje o dodeli sredstava
Komisija za razmatranje prijava (u daljem tekstu: Komisija), koju je imenovao pokrajinski sekretar, razmatra podnete prijave.
Komisija utvrđuje listu podnosilaca prijava koji ispunjavaju uslove na osnovu dostavljene dokumentacije, u skladu s kriterijumima definisanim u Konkursu i Pravilniku i formira bodovnu listu na osnovu koje se dodeljuju bespovratna sredstva, a sve do utroška sredstava opredeljenih Konkursom.
Istovremeno sa zapisnikom Komisija donosi i predlog odluke o dodeli sredstava.
Predlogom odluke o dodeli sredstava utvrđuju se pojedinačni iznosi sredstava po podnosiocu prijave kom su odobrena sredstva i način bodovanja, a podnosiocima prijava kojima sredstva nisu odobrena navode se razlozi odbijanja ili odbacivanja.
Odluku o dodeli sredstava donosi pokrajinski sekretar na osnovu predloga Komisije za sprovođenje Konkursa.
Odluka se objavljuje na zvaničnoj internet stranici Pokrajinskog sekretarijata: www.psp.vojvodina.gov.rs.
U bodovnoj listi i u Odluci o dodeli sredstva unosi se samo šifra podnosioca prijave.
Na osnovu odluke o dodeli sredstava, koju je doneo pokrajinski sekretar, komisija za sprovođenje konkursa sačinjava, a pokrajinski sekretar donosi rešenje sa obrazloženjem i poukom o pravnom sredstvu za podnosioce prijava kojima su prijave odbijene ili odbačene.
Nezadovoljni podnosilac prijave ima pravo žalbe na pojedinačno rešenje, u skladu sa zakonom.
Žalba se ulaže Pokrajinskoj vladi, putem Pokrajinskog sekretarijata, u roku od 15 dana od dana dostavljanja pojedinačnog rešenja.
O žalbi se odlučuje u postupku propisanom Zakonom o opštem upravnom postupku.
Komisija će predložiti izmenu i dopunu Odluke o raspodeli sredstava na osnovu usvojenih žalbi ili ukoliko podnosioci prijava odustanu od realizacije investicije, raskida ili aneksiranja zaključenih ugovora, a ukoliko proceni da postoji mogućnost realizacije ugovora tokom budžetske godine i utvrdiće podnosioce prijave kojima se odobravaju neraspoređena sredstva.
Nakon donošenja odluke o dodeli bespovratnih sredstava, pokrajinski sekretar u ime Pokrajinskog sekretarijata zaključuje ugovor o dodeli sredstava s korisnikom, kojim se regulišu prava i obaveze ugovornih strana.
Korisnik sredstava se obavezuje da pri zaključenju ugovora Davaocu sredstava dostavi: overenu, potpisanu i registrovanu blanko solo menicu sa overenim i potpisanim meničnim ovlašćenjem.
Rok za realizaciju investicije je 30. jun 2026. godine.
Isplata bespovratnih sredstava
Sredstva u vrednosti do 100% od dodeljenog iznosa biće preneta nakon potpisivanja ugovora i dostavljanja menice, a u skladu s prilivom sredstava u budžet APV.
Konačan iznos sredstava, koja obezbeđuju Sekretarijat i Korisnik sredstava biće utvrđen nakon dostavljanja overene okončane situacije u slučajevima kada se vrednost izvedenih radova razlikuje od ugovorene vrednosti.
Ukoliko je vrednost radova i/ili opreme ugovorena između korisnika sredstava i izvođača radova i/ili isporučioca opreme veća od ukupne ugovorene vrednosti ugovora između Sekretarijata i korisnika sredstava, razlika pada na teret korisnika sredstava.
Ukoliko je vrednost radova i/ili opreme ugovorena između Korisnika sredstava i izvođača radova i/ili isporučioca opreme manja od ukupne ugovorene vrednosti ugovora između Sekretarijata i korisnika sredstava, konačan iznos sredstava koje obezbeđuju Sekretarijat i korisnik sredstava utvrđuje se ugovorenim procentualnim učešćem obe ugovorne strane.
Korisnik sredstava je dužan da u roku od 15 dana od roka utvrđenog za realizaciju podnese:
1. zahtev za isplatu sa izveštajem o namenskom utrošku sredstava i sledeću dokumentaciju;
Dokumentacija koja se dostavlja za sufinansiranje investicionog ulaganja
1. narativni i finansijski izveštaj o završetku radova,
2. ugovor sa izvođačem radova sa jasno definisanim garantnim rokom,
3. zapisnik o primopredaji radova,
4. overenu okončanu situaciju,
5. fotokopiju građevinske knjige i
6. original faktura, odnosno kopija elektronske fakture, u skladu sa zakonom kojim se uređuje elektronsko fakturisanje i
7. dokaz o izvršenom plaćanju predmetne investicije i to izvod podnosioca prijave i izvod izvođača radova overen od strane banke
Dokumentacija koja se dostavlja za sufinansiranje tekućeg održavanja objekata
1. narativni i finansijski izveštaj o završetku radova,
2. ugovor sa izvođačem radova sa jasno definisanim garantnim rokom,
3. zapisnik o primopredaji radova koji mora sadrži potvrdu da su izvršeni svi radovi, pribavljen materijal i oprema za izvođenje radova po priloženom premeru i predračunu potpisan od strane Korisnika sredstva, izvođača radova i nadzora imenovanog odlukom iz člana 8. tačka 20. ovog Pravilnika,
4. original faktura, odnosno kopija elektronske fakture, u skladu sa zakonom kojim se uređuje elektronsko fakturisanje, Podaci iskazani u predračunu moraju biti isti kao u računu. Ukoliko dobavljač nije u sistemu PDV mora biti naznačeno na fakturi,
5. dokaz o izvršenom plaćanju predmetne investicije i to izvod podnosioca prijave i izvod izvođača radova overen od strane banke
Dokumentacija koja se dostavlja za nabavku opreme:
1. narativni i finansijski izveštaj o završetku radova,
2. original faktura, odnosno kopija elektronske fakture, sa specifikacijom opreme koja sadrži osnovne karakteristike opreme (podaci iskazani u obrascu prijave moraju biti isti kao u računu) Ukoliko dobavljač nije u sistemu PDV mora biti naznačeno na fakturi,
3. dokaz o izvršenom plaćanju predmetne investicije i to izvod podnosioca prijave overen od strane banke,
4. otpremnica sa potpisom o preuzetoj robi za koju je po važećim propisima utvrđena obaveza izdavanja otpremnice,
5. Kopija Garantnog lista za opremu za koju je po važećim propisima utvrđena obaveza izdavanja garantnog lista,
6. fotokopija jedinstvene carinske isprave (ukoliko je podnosilac prijave direktni uvoznik) - ne starije od 01.09.2024. godine;
Pokrajinski sekretarijat zadržava pravo da od podnosioca prijave zatraži dodatnu dokumentaciju, kao i da izvrši terensku kontrolu.
U momentu isplate sredstava račun korisnika sredstava ne sme biti u blokadi.
Korisnik bespovratnih sredstava po konkursu dužan je da:
1. pokretnu stvar, odnosno nepokretnost koja je predmet investicije za koju je ostvario sredstva, koristi u skladu s predviđenom namenom, najmanje 5 godina od dana isplate podsticaja, osim za opremu čiji je vek eksploatacije kraći od godinu dana;
2. pokretnu stvar, odnosno nepokretnost koja je predmet investicije za koju je ostvario sredstva, ne otuđi i/ili ne daje drugom licu na upotrebu;
3. svu dokumentaciju koja je u vezi sa investicijom čuva najmanje pet godina od dana isplate sredstva.
Obaveze korisnika sredstava će biti regulisane ugovorom.
U slučaju da se sredstva potroše nenamenski ili da se ne iskoriste u predviđenom roku, Korisnik sredstava je dužan da ih vrati sa zakonskom zateznom kamatom od dana prenosa sredstava.
Korisnik sredstava po Konkursu za kog se utvrdi da nije postupao u skladu sa odredbama Konkursa i ugovora, korisnik koji je Pokrajinskom sekretarijatu onemogućio da obavi kontrolu odnosno korisnik za koga se utvrdi da je dostavljao netačne podatke, dužan je da vrati primljeni iznos bespovratnih sredstava s pripadajućom zakonskom zateznom kamatom koja se obračunava od dana isplate bespovratnih sredstava do dana vraćanja sredstava.
Sekretarijat zadržava pravo da kontroliše utrošak sredstava uvidom u izvršenje radova i dokumentaciju putem ovlašćenih predstavnika Sekretarijata, šumarsko - lovne inspekcije, građevinske inspekcije ili budžetske inspekcije.
Administrativnu kontrolu, odnosno ispunjenost obaveza iz ugovora prati i kontroliše resorni sektor Pokrajinskog sekretarijata.
Provera stanja na terenu obavlja se i u toku pet (5) godina nakon prenosa sredstava terenskom kontrolom (vanredni monitoring).
Pravilnik stupa na snagu danom objavljivanja u "Službenom listu Autonomne pokrajine Vojvodine".