PRAVILNIK

O RADU KOMISIJE ZA IZBOR KORISNIKA ZA REALIZACIJU POMOĆI NAMENJENE POBOLJŠANJU USLOVA ŽIVOTA INTERNO RASELJENIH LICA DOK SU U RASELJENIŠTVU DODELOM POMOĆI U GRAĐEVINSKOM MATERIJALU I OPREMI

("Sl. list grada Pančeva", br. 14/2025)

 

I OPŠTE ODREDBE

Član 1

Pravilnikom o radu Komisije za izbor korisnika za realizaciju pomoći namenjene poboljšanju uslova života interno raseljenih lica dok su u raseljeništvu dodelom pomoći u građevinskom materijalu i opremi (u daljem tekstu: Pravilnik) se uređuju uslovi i merila za izbor korisnika za realizaciju pomoći namenjene poboljšanju uslova života interno raseljenih lica dok su u raseljeništvu dodelom pomoći u građevinskom materijalu i opremi za stvaranje i/ili poboljšanje uslova stanovanja, kao i postupak i način rada Komisije za izbor korisnika za realizaciju pomoći namenjene poboljšanju uslova života interno raseljenih lica dok su u raseljeništvu dodelom pomoći u građevinskom materijalu i opremi (u daljem tekstu: Komisija).

Član 2

Sredstva namenjena interno raseljenim licima dok su u raseljeništvu i članovima njihovog porodičnog domaćinstva, kroz nabavku građevinskog materijala i opreme (u daljem tekstu: Pomoć) mogu biti dodeljena interno raseljenim licima, koje imaju prebivalište/boravište na teritoriji grada Pančeva, uključujući članove njihovog porodičnog domaćinstva, a neophodna im je pomoć za stvaranje i/ili poboljšanje uslova stanovanja kroz nabavku građevinskog materijala i opreme (u daljem tekstu: Korisnik).

Pomoć je bespovratna i odobrava se za kupovinu građevinskog materijala i opreme koji su neophodni za obezbeđivanje i poboljšanje osnovnih uslova stanovanja, pri čemu maksimalna vrednost jednog paketa Pomoći, iznosi RSD 800.000,00 (osamstotinahiljadadinara), a minimalna vrednost jednog paketa Pomoći iznosi RSD 250.000,00 (dvestotinepedesethiljadadinara) a po porodičnom domaćinstvu Korisnika.

Pomoć se dodeljuje za završetak započete gradnje ili adaptaciju neuslovnih stambenih objekata, u cilju poboljšanja uslova stanovanja porodičnog domaćinstva Korisnika koji imaju prebivalište/boravište na teritoriji grada Pančeva, i to: za izgradnju/rekonstrukciju noseće konstrukcije (zidovi, krovna konstrukcija), hidroizolaciju pregradnih zidova, izgradnju/ dogradnju sanitarnog čvora, ugradnju/zamenu zidnih i podnih obloga, stolarije, fasade, malterisanje i uvođenje/ zamenu elektro i vodovodnih instalacija i druge radove neophodne za završetak gradnje ili adaptaciju, kojom bi se nepokretnost dovela u stanje u kojem obezbeđuje osnovne životne uslove za upotrebu i stanovanje.

II USLOVI ZA IZBOR KORISNIKA

Član 3

Podnosilac prijave na javni poziv za dodelu Pomoći (u daljem tekstu: Podnosilac prijave) i članovi njegovog porodičnog domaćinstva treba da ispune sledeće uslove:

1. da su evidentirani kao interno raseljena lica i/ili poseduju legitimaciju interno raseljenog lica (obavezno za Podnosioca prijave);

2. da Podnosilac prijave i članovi njegovog porodičnog domaćinstva navedeni u prijavi koji su evidentirani kao interno raseljena lica imaju prijavljeno prebivalište/boravište na teritoriji Grada;

3. da Podnosilac prijave na Javni poziv ima u svojini 1/1 ili u susvojini, ili zajedničkoj imovini, sa nekim od članova porodičnog domaćinstva koji je naveden u prijavi, nepokretnost koja je upisana u katastru nepokretnosti bez tereta kao:

3.1) nepokretnost koja je preuzeta iz zemljišnih knjiga ili

3.2) nepokretnost izgrađena pre donošenja propisa o izgradnji ili

3.3) nepokretnost izgrađena sa građevinskom dozvolom za koju je izdata upotrebna dozvola ili

3.4) nepokretnost upisana po Zakonu o ozakonjenju objekata ili

3.5) nepokretnost izgrađena sa odobrenjem za gradnju ili

3.6) nepokretnost izgrađena bez odobrenja za gradnju, odnosno kao nepokretnost izgrađena sa odobrenjem za gradnju za koju nije izdata upotrebna dozvola, a ista se nalazi u postupku legalizacije, odnosno ozakonjenja koji još nije završen, a da je na zemljištu na kome se nalazi predmetna nepokretnost dozvoljena individualna stambena gradnja.

Postupak legalizacije, odnosno ozakonjenja iz stava 1. tačke 3) ovog člana mora biti završen najkasnije do donošenja Odluke o rešavanju stambenih potreba interno raseljenih lica sa listom korisnika rangiranih prema redu prvenstva na osnovu ispunjenosti uslova i broja osvojenih bodova (u daljem tekstu: Odluka).

4. da nepokretnost iz stava 1. tačke 3. ovog člana ne ispunjava osnovne uslove stanovanja, a da će se ugradnjom dodeljene Pomoći nepokretnost osposobiti za upotrebu i stanovanje;

5.da Podnosilac i članovi njegovog porodičnog domaćinstva nisu otuđili, poklonili ili zamenili nepokretnost na Kosovu i Metohiji, a kojom bi mogli da reše ili su rešili svoje stambene potrebe;

6. da Podnosilac prijave i članovi njegovog porodičnog domaćinstva ne poseduju nepokretnost u Republici Srbiji van Kosova i Metohije ili u drugoj državi, a kojom bi mogli da reše svoje stambene potrebe, osim nepokretnosti iz stava 1. tačke 3. ovog člana;

7. da Podnosilac prijave i članovi njegovog porodičnog domaćinstva ne mogu da koriste nepokretnost koju poseduju na Kosovu i Metohiji;

8. da nemaju prihode kojima bi mogli da poboljšaju uslove stanovanja;

9. da Podnosilac prijave i članovi njegovog porodičnog domaćinstva nisu korisnici drugog programa za poboljšanje uslova stanovanja ili povratka, kojim bi mogli da reše ili su rešili svoje stambene potrebe;

10. da se nepokretnost iz stava 1. tačke 3. ovog člana nalazi na teritoriji grada Pančeva.

III MERILA ZA IZBOR KORISNIKA

Član 4

Red prvenstva za dodelu pomoći utvrđuje se na osnovu broja bodova koje Podnosilac prijave na javni poziv ostvari, a prema sledećim merilima:

1) Broj članova porodičnog domaćinstva: po članu porodičnog domaćinstva - 10 bodova. Maksimalan broj bodova koji se može dobiti na osnovu ovog merila iznosi - 50 bodova.

2) Porodično domaćinstvo čiji je član nastradao ili nestao u sukobima na prostorima bivše Socijalističke Federativne Republike Jugoslavije: po nastradalom ili nestalom članu - 20 bodova.

3) Broj maloletne dece u porodičnom domaćinstvu:

3.1) porodično domaćinstvo do dvoje maloletne dece - 10 bodova;

3.2) porodično domaćinstvo sa troje ili više maloletne dece - 20 bodova;

4) Broj maloletne dece ili dece na redovnom školovanju u jednoroditeljskom porodičnom domaćinstvu:

4.1) domaćinstvo sa jednim detetom - 10 bodova;

4.2) domaćinstvo sa dvoje dece - 20 bodova;

4.3) domaćinstvo sa troje ili više dece - 30 bodova.

5) Porodično domaćinstvo sa detetom sa invaliditetom ili smetnjama u razvoju: po porodičnom domaćinstvu - 20 bodova.

6) Stambena situacija Podnosioca prijave i članova njegovog porodičnog domaćinstva:

6.1) porodično domaćinstvo smešteno u kolektivnom centru - 10 bodova;

6.2) porodično domaćinstvo koje stanuje u iznajmljenom prostoru bez osnovnih higijensko sanitarnih uslova - 20 bodova;

7) Materijalni položaj porodičnog domaćinstva:

7.1) porodično domaćinstvo sa prihodima većim ili u visini od 50% prosečne mesečne zarade bez poreza i doprinosa u privredi Republike Srbije po članu - 10 bodova;

7.2) porodično domaćinstvo sa prihodima ispod 50% prosečne mesečne zarade bez poreza i doprinosa u privredi Republike Srbije po članu - 20 bodova.

Prilikom bodovanja prijava po tački 7) ovog člana prihodi se obračunavaju po članu porodičnog domaćinstva, a bodovi dodeljuju porodičnom domaćinstvu. Maksimalni broj bodova koji može biti dodeljen porodičnom domaćinstvu po ovom osnovu je 20.

8) Smanjenje ili gubitak radne sposobnosti ili telesno oštećenje:

8.1) po osnovu smanjenja ili gubitka radne sposobnosti Podnosioca prijave ili članova njegovog porodičnog domaćinstva:

- ako postoji delimična radna sposobnost - 10 bodova;

- ako postoji potpuni gubitak radne sposobnosti - 20 bodova.

8.2) po osnovu telesnog oštećenja Podnosioca prijave ili članova njegovog porodičnog domaćinstva:

- za telesno oštećenje 100% - 20 bodova;

- za telesno oštećenje 90% - 15 bodova;

- za telesno oštećenje 80% - 10 bodova.

Ako kod istog lica postoji smanjenje ili gubitak radne sposobnosti i telesno oštećenje, Komisija prilikom bodovanja uzima u obzir ono merilo na osnovu koga to lice dobija više bodova i boduje se po članu domaćinstva.

9) Bolesti od većeg socijalno-medicinskog značaja (maligna oboljenja, bronhijalna i srčana astma, teška opstruktivna oboljenja pluća, aktivna tuberkuloza, infarkt srca, dekompenzovana srčana oboljenja, transplantacija srca, cerebrovaskularni insult, epilepsija, teže duševne bolesti, progresivne nervnomišićne bolesti, pareze i paralize, hemofilija, insulin zavisni dijabetes, hronične bubrežne insuficijencije na dijalizama, sistemske autoimune bolesti, osteomijelitisi, HIV infekcije i sl.), u skladu sa propisima o zdravstvenoj zaštiti: Podnosilac prijave ili članovi njegovog porodičnog domaćinstva - 20 bodova.

Ovo merilo se primenjuje po članu domaćinstva ako Podnosilac prijave ili članovi njegovog porodičnog domaćinstva nisu bodovani po osnovu tačke 8. podtač. 1) i 2) ovog člana.

Ukoliko se Podnosilac prijave i članovi njegovog porodičnog domaćinstva navedeni u prijavi boduju po osnovu bolesti, bodovi se dodeljuju za Podnosioca prijave i svakog člana porodičnog domaćinstva koji ima bolesti od većeg socijalno-medicinskog značaja.

10) Bruto površina nepokretnosti čija je izgradnja započeta, po članu porodičnog domaćinstva:

10.1) do 15 m2 - 50 bodova

10.2) do 24 m2 - 30 bodova.

Član 5

Ukoliko dva ili više podnosilaca prijave na Javni poziv imaju isti broj bodova, prednost ima Podnosilac prijave na Javni poziv koji:

1) ima veći broj maloletne dece;

2) veći broj članova porodičnog domaćinstva;

3) ima trudnu ženu u porodičnom domaćinstvu;

4) duže boravi na području Grada u okviru koje konkuriše za Pomoć;

5) ima manje prihode po članu porodičnog domaćinstva.

Član 6

Uz prijavu na Javni poziv, koja se podnosi Gradu, Podnosilac prijave dostavlja sledeće dokaze:

1) Uredno popunjen i potpisan obrazac prijave;

2) Fotokopiju legitimacije interno raseljenog lica ili dokaz da je bio evidentiran kao interno raseljeno lice (NAPOMENA: obavezno za Podnosioca prijave, a za ostale članove porodičnog domaćinstva ukoliko su evidentirani kao interno raseljeno lice);

3) Fotokopiju lične karte za sve članove porodičnog domaćinstva sa 16 i više godina (očitane ukoliko je u pitanju biometrijska lična karta sa čipom);

4) Izjavu overenu kod nadležnog organa da Podnosilac prijave i članovi njegovog porodičnog domaćinstva nemaju u svojini nepokretnost u Republici Srbiji van Kosova i Metohije ili u drugoj državi, a kojom mogu da reše svoje stambeno pitanje, osim predmetne nepokretnosti kojom konkurišu za Pomoć; da ne mogu da koriste nepokretnost koju poseduju na Kosovu i Metohiji, da nisu zamenili, obnovili ili otuđili nepokretnost na teritoriji Kosova i Metohije, a kojom su mogli da reše svoje stambeno pitanje; da nisu korisnici drugog programa za poboljšanje uslova stanovanja ili povratka kojim bi mogli da reše ili su rešili svoje stambeno pitanje;

5) Dokaz o stambenoj situaciji Podnosioca prijave i članova njegovog porodičnog domaćinstva:

- za domaćinstvo koje stanuje u iznajmljenom prostoru bez osnovnih higijensko-sanitarnih uslova - izjava overena kod nadležnog organa;

6) Dokaz o prihodima:

- Potvrda o nezaposlenosti iz Nacionalne službe za zapošljavanje za nezaposlene članove porodičnog domaćinstva registrovane u Nacionalnoj službi za zapošljavanje; u slučaju da se radi o nezaposlenom članu porodičnog domaćinstva koji nije registrovan kod Nacionalne službe za zapošljavanje, Izjava overena kod nadležnog organa kojom se potvrđuje da je podnosilac nezaposlen i da nema prihode;

- Uverenje o isplaćenoj naknadi iz Nacionalne službe za zapošljavanje;

- Potvrda poslodavca o visini primanja u mesecu koji prethodi mesecu podnošenja prijave na Javni poziv - za zaposlene članove porodičnog domaćinstva ili izjava overena kod nadležnog organa da Podnosilac prijave, odnosno član njegovog porodičnog domaćinstva ostvaruje određene povremene prihode;

- Ček od penzije za mesec koji prethodi mesecu podnošenja prijave na Javni poziv ili ukoliko lice ne ostvaruje prihod po osnovu penzije - potvrda nadležne službe ili izjava overena kod nadležnog organa da lice ne ostvaruje primanja po osnovu penzije u Republici Srbiji i/ili drugoj državi;

7) Za članove porodičnog domaćinstva uzrasta 15 do 26 godina - dokaz o školovanju, ukoliko ovi članovi porodičnog domaćinstva nisu na školovanju - dokaze navedene u tački 6) ovog stava (dokazi o prihodima);

8) Dokaz za porodično domaćinstvo sa detetom sa invaliditetom ili smetnjama u razvoju - Rešenje Komisije za kategorizaciju dece ili mišljenje interresorne komisije za decu sa telesnim invaliditetom ili smetnjama u razvoju;

9) Dokaz o smanjenju ili gubitku radne sposobnosti ili telesnom oštećenju - Rešenje o smanjenju ili gubitku radne sposobnosti ili telesnom oštećenju za člana porodice sa invaliditetom; Dokaz o postojanju bolesti od većeg socio-medicinskog značaja (maligna oboljenja, bronhijalna i srčana astma, teška opstruktivna oboljenja pluća, aktivna tuberkuloza, infarkt srca, dekompenzovana srčana oboljenja, transplantacija srca, cerebrovaskularni insult, epilepsija, teže duševne bolesti, progresivne nervnomišićne bolesti, pareze i paralize, hemofilija, insulin zavisni dijabetes, hronične bubrežne insuficijencije na dijalizama, sistemske autoimune bolesti, osteomijelitisi, HIV infekcije i sl.); Napomena: dokaz o postojanju bolesti ne stariji od godinu dana

10) Za jednoroditeljsku porodicu prilaže se:

- potvrda o smrti bračnog druga;

- rešenje nadležnog suda o proglašenju nestalog lica za umrlo;

- izvod iz matične knjige rođenih za decu bez utvrđenog očinstva;

- presuda o razvodu braka ili dokaz o poveravanju maloletnog deteta ili dece (ukoliko u presudi o razvodu braka nije odlučeno o poveravanju deteta, ili ukoliko se radi o vanbračnim partnerima čija je zajednica prestala da traje), a uz oba dokaza potrebno je priložiti izjavu podnosioca overenu kod nadležnog organa da se podnosilac neposredno brine o detetu i da samostalno obezbeđuje sredstva za izdržavanje, da drugi roditelj ne učestvuje ili nedovoljno učestvuje u tim troškovima, a da, u međuvremenu, podnosilac nije zasnovao bračnu ili vanbračnu zajednicu;

11) Potvrdu nadležnog organa/organizacije za člana porodičnog domaćinstva koji je nastradao ili nestao u sukobima na prostorima bivše Socijalističke Federativne Republike Jugoslavije;

12) Dokaz o vlasništvu / suvlasništvu / zajedničkoj imovini nad predmetnom nepokretnošću - list nepokretnosti ne stariji od šest meseci u kome je Podnosilac prijave upisan kao nosilac prava svojine/susvojine/zajedničke imovine nad predmetnom nepokretnošću, a predmetna nepokretnost upisana bez tereta i to kao:

- nepokretnost koja je preuzeta iz zemljišnih knjiga ili

- nepokretnost izgrađena pre donošenja propisa o izgradnji ili

- nepokretnost izgrađena sa građevinskom dozvolom za koju je izdata upotrebna dozvola ili

- nepokretnost upisana po Zakonu o ozakonjenju objekata

13) Dozvolu za gradnju ili ukoliko je nepokretnost upisana kao nepokretnost izgrađena bez odobrenja za gradnju, odnosno kao nepokretnost za koju nije izdata upotrebna dozvola potrebno je dostaviti potvrdu nadležnog organa o podnetom zahtevu za legalizaciju odnosno ozakonjenje i uverenje nadležnog organa da se zemljište, na kome je izgrađen objekat, nalazi u području predviđenom za individualnu stambenu gradnju (važeća informacija o lokaciji).

Postupak legalizacije, odnosno ozakonjenja iz tačke 13) ovog člana mora biti završen najkasnije do donošenja Odluke.

Pored dokaza navedenih u stavu 1. ovog člana, Komisija može od Podnosioca prijave tražiti i druge dokaze potrebne za postupanje po prijavi na Javni poziv.

IV POSTUPAK ZA DODELU POMOĆI

Član 7

Postupak za dodelu Pomoći u prvom stepenu vodi i sve odluke donosi Komisija. Komisija ima 5 (pet) članova, a svaki član ima svog zamenika, među kojima su i predsednik i zamenik predsednika Komisije Članovi Komisije su poverenik i predstavnici nadležnih službi Grada.

Predsednik Komisije saziva sednicu Komisije, predsedava i rukovodi radom Komisije, a u njegovom odsustvu ili sprečenosti ove poslove obavlja njegov zamenik.

Član 8

Komisija punovažno radi i odlučuje ako sednici prisustvuje više od polovine članova.

Komisija radi u sednicama i odluke donosi konsenzusom.

Član 9

Na sednici Komisije vodi se zapisnik koji potpisuju svi prisutni članovi Komisije i dostavlja se svim članovima Komisije.

Zapisnike i dokumentacioni materijal, nakon okončanog postupka, Komisija predaje nadležnoj službi Gradske uprave grada Pančeva.

Član 10

Za dodelu Pomoći, Komisija raspisuje Javni poziv kojim poziva lica iz člana 2. stav 1. ovog Pravilnika da, u određenom roku od dana objavljivanja Javnog poziva, a koji ne može biti kraći od 15 dana, podnesu prijavu za dodelu pomoći za obezbeđivanje i poboljšanje uslova stanovanja interno raseljenih lica, kroz nabavku građevinskog materijala i opreme (u daljem tekstu: Prijava).

Javni poziv se objavljuje na oglasnoj tabli Gradske uprave grada Pančeva.

Član 11

Komisija, u skladu sa članom 103. stav 1. Zakona o opštem upravnom postupku ("Službeni glasnik RS", broj 18/16, 95/18 - autentično tumačenje i 2/23 - odluka US) (u daljem tekstu: ZUP), za potrebe postupka, po službenoj dužnosti pribavlja: potvrdu Komesarijata za izbeglice i migracije Republike Srbije o tome da li su Podnosilac prijave i članovi njegovog porodičnog domaćinstva evidentirani kao interno raseljena lica u evidenciji Komesarijata za izbeglice i migracije Republike Srbije ali samo u slučaju ako Podnosilac prijave ne dostavi dokaz o tome iz člana 6. stav 1. tačka 2) ovog pravilnika; izvod iz matične knjige rođenih za decu mlađu od 16 godina; uverenje o imovnom stanju iz Republičkog geodetskog zavoda za Podnosioca prijave i članove njegovog porodičnog domaćinstva, uključujući i maloletne članove porodičnog domaćinstva; uverenje Odeljenja za lokalnu poresku administraciju o tome da li su podnosilac prijave i članovi njegovog porodičnog domaćinstva, uključujući i maloletne članove porodičnog domaćinstva, obveznici poreza na imovinu fizičkih lica; uverenje MUP-a o kretanju boravišta/prebivališta za Podnosioca prijave i sve članove porodičnog domaćinstva, uključujući i maloletne članove porodičnog domaćinstva.

Dokaze iz stava 1. ovog člana, može pribaviti i sama stranka, ukoliko, u skladu sa članom 103. stav 3. ZUP-a, izjavi da će u cilju efikasnijeg i ekonomičnijeg razmatranja svoje podnete prijave na Javni poziv, navedene dokaze pribaviti sama.

Pored dokaza navedenih u stavu 1. ovog člana, Komisija može po službenoj dužnosti pribavljati i druge dokaze potrebne za postupanje po prijavi na Javni poziv.

Član 12

Prijavu podnetu nakon isteka roka za podnošenje prijava iz Javnog poziva, Komisija ne razmatra, već istu Zaključkom odbacuje, kao neblagovremenu.

Ako prijava sadrži neki formalni nedostatak koji sprečava postupanje po istoj ili ako je nerazumljiva ili nepotpuna, Podnosilac prijave se pisanim putem poziva da uočene nedostatke otkloni u roku od 8 (osam) dana, uz upozorenje na posledice propuštanja.

Prijavu u pogledu koje Podnosilac prijave ne otkloni nedostatke i to u roku određenom u stavu 2. ovog člana, Komisija ne razmatra, već istu Zaključkom odbacuje, kao neurednu.

Protiv Zaključka Komisije iz st.1. i 3. ovog člana, zainteresovano lice može uložiti žalbu Gradskom veću grada Pančeva, preko Komisije, u roku od 15 (dana) od dana dostavljanja navedenog Zaključka.

Prijavu u pogledu koje Podnosilac prijave otkloni uočene nedostatke, u roku iz stava 2. ovog člana, Komisija smatra kao da je od početka bila uredna.

Ukoliko se na osnovu dokumentacije iz člana 6. ovog Pravilnika utvrdi da je predmetna kuća za koju Podnosilac prijave konkuriše za Pomoć, izgrađena bez odobrenja za gradnju, a da za istu nije podnet zahtev za legalizaciju ili da je podnet zahtev za legalizaciju, ali da se nalazi na zemljištu koje, u skladu sa informacijom o lokaciji, nije predviđeno za individualnu stambenu gradnju, ili da nije pokrenut postupak ozakonjenja, Komisija Rešenjem odbija prijavu.

Ukoliko postupak legalizacije, odnosno ozakonjenja iz člana 6. stav 1. tačka 13) ne bude završen do donošenja Odluke, Komisija rešenjem odbija prijavu.

Član 13

Prijavu koja ne sadrži formalni nedostatak ili u pogledu koje je postupljeno u skladu sa članom 12. stav 5. ovog Pravilnika, Komisija razmatra i utvrđuje ispunjenost uslova iz člana 3. ovog Pravilnika.

Prijavu u pogledu koje nisu ispunjeni uslovi iz člana 3. ovog Pravilnika, Komisija ne boduje, već istu Rešenjem odbija, kao neosnovanu.

Protiv rešenja Komisije iz stava 2. ovog člana, zainteresovano lice može uložiti žalbu Gradskom veću grada Pančeva u roku od 15 (petnaest) dana od dana dostavljanja navedenog rešenja.

U pogledu prijava kod kojih su ispunjeni uslovi iz člana 3. ovog Pravilnika, Komisija vrši bodovanje, u skladu sa merilima iz čl. 4. i 5. ovog Pravilnika.

Za dokazivanje uslovnosti predmetne nepokretnosti za život i stanovanje, opis i stručno mišljenje daje stručna služba Grada. Radi utvrđivanja količine i vrste građevinskog materijala i opreme za popravku ili adaptaciju predmetne nepokretnosti, stručna služba Grada vrši tehničku procenu objekata podnosilaca prijava koji su rangirani i Komisiji dostavlja pojedinačne izveštaje sa specifikacijom građevinskog materijala.

Član 14

Na osnovu broja bodova koje Podnosilac prijave ostvari prema merilima iz čl. 4. I 5.ovog Pravilnika Komisija utvrđuje Predlog liste Korisnika za dodelu Pomoći (u daljem tekstu: Predlog liste).

U pogledu Prijava koje ispunjavaju uslove vrši se dodatna provera podataka o licima navedenim u Prijavi i to u evidenciji trajnih rešenja Komesarijata za izbeglice i migracije Republike Srbije.

Predlog liste Komisija objavljuje na oglasnoj tabli Gradske uprave grada Pančeva.

Član 15

Na Predlog liste Podnosilac prijave može uložiti prigovor Komisiji, u roku od 15 (petnaest) dana od dana objavljivanja Predloga liste.

Komisija je obavezna da o pristiglim prigovorima odgovori u roku od 15 (petnaest) dana od dana isteka roka za podnošenje prigovora.

Član 16

Nakon provere navoda iz prigovora i utvrđivanja činjeničnog stanja, odnosno nakon isteka roka za odgovor na prigovore, Komisija utvrđuje Konačnu listu Korisnika za dodelu Pomoći (u daljem tekstu: Konačna lista).

Konačnu listu Komisija objavljuje odmah po utvrđivanju na oglasnoj tabli Gradske uprave grada Pančeva.

Član 17

Na osnovu Konačne liste Komisija donosi Odluku koja se dostavlja licima koja su obuhvaćena Odlukom.

Lica iz stava 1. ovog člana imaju pravo žalbe na Odluku Gradskom veću grada Pančeva, preko Komisije, u roku od 15 (petnaest) dana od dana dostavljanja Odluke.

V ZAVRŠNE ODREDBE

Član 18

Izmene i dopune ovog Pravilnika donosi Gradsko veće grada Pančeva.

Član 19

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom listu grada Pančeva".