PRAVILNIK
O DODELI SREDSTAVA ZA UNAPREĐENJE I RAZVOJ RURALNE INFRASTRUKTURE I USLUGA U AP VOJVODINI U 2025. GODINI

("Sl. list AP Vojvodine", br. 57/2025)

Opšte odredbe

Član 1

Pravilnikom o dodeli sredstava za unapređenje i razvoj ruralne infrastrukture i usluga u AP Vojvodini u 2025. godini (u daljem tekstu: Pravilnik) propisuje se visina i način dodele sredstava, namena sredstava, postupak dodeljivanja sredstava, kriterijumi za dodelu sredstava i druga pitanja značajna za konkurs iz Programa podrške za sprovođenje poljoprivredne politike i politike ruralnog razvoja za Autonomnu pokrajinu Vojvodinu za 2025. godinu ("Službeni list APV", broj 57/24), (u daljem tekstu: Program), koji je sastavni deo Pokrajinske skupštinske odluke o programu podrške za sprovođenje poljoprivredne politike i politike ruralnog razvoja za Autonomnu pokrajinu Vojvodinu za 2025. godinu ("Službeni list APV", broj 57/24) na koji je saglasnost dalo Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede broj: 003263690 2024 14840 007 000 000 001 od 20.11.2024. godine.

Program iz stava 1. ovog člana usvojila je Skupština Autonomne pokrajine Vojvodine, a Pokrajinski sekretarijat za poljoprivredu, vodoprivredu i šumarstvo (u daljem tekstu: Pokrajinski sekretarijat) zadužen je za njegovu realizaciju.

Visina i način dodele sredstava

Član 2

Za realizaciju aktivnosti predviđeno je ukupno 270.000.000,00 dinara.

Maksimalan iznos bespovratnih sredstava po jedinici lokalne samouprave ne može biti veći od 35.000.000,00 dinara

Minimalan iznos bespovratnih sredstava po jednoj prijavi iznosi 500.000,00 dinara.

Član 3

Sredstva iz člana 2. dodeljivaće se putem konkursa koji se objavljuje u "Službenom listu AP Vojvodine", kao i na internet stranici Pokrajinskog sekretarijata (u daljem tekstu: Konkurs), a obaveštenje u dnevnom listu.

Konkurs je otvoren do 21.11.2025. godine.

Sredstva za podršku investicija, prema Pravilniku i po Konkursu, dodeljuju se bespovratno.

Član 4

Bespovratna sredstva za podršku investicija po konkursu utvrđuju se u iznosu do 100% od ukupno prihvatljivih troškova investicije.

Prilikom obračuna, uzima se vrednost investicije bez poreza na dodatu vrednost (PDV).

Bespovratna sredstva isplaćuju se nakon potpisivanja ugovora o dodeli bespovratnih sredstava.

Namena bespovratnih sredstava

Član 4

Opredeljena sredstva mogu se koristi za:

Aktivnost 1. Izrada tehničke dokumentacije za sve tipove infrastrukture i ishodovanje potrebnih odobrenja i dozvola za potrebe izvođenja radova.

Aktivnost 2. Izrada, unapređenje ili proširenje svih tipova infrastrukture

Pod ovom aktivnošću podrazumeva se izgradnja, rekonstrukcija, adaptacija, sanacija, investiciono i tekuće održavanje objekata u javnoj svojini, na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine:

- saobraćajne infrastrukture (kategorisani javni putevi, pristupne saobraćajnice, parking mesta, saobraćana signalizacija, kao i druga prateća infrastrukturu i dr);

- komunalne infrastrukture (vodosnabdevanje, vodovodna i hidrantska mreža, kanalisanje atmosferskih i otpadnih voda i dr);

- elektroenergetske infrastrukture (snabdevanje električnom energijom, trafostanice, javna rasveta i dr);

- toplotne infrastrukture (gasne i toplifikacione instalacije, merno-regulacione stanice i dr);

- informaciono-komunikacione infrastrukture- (informaciono-komunikacionih tehnologija u kombinaciji sa IT opremom, optički kabl i dr);

- turističke infrastrukture (objekti za informisanje, rekreaciju, edukaciju i zabavu turista sa pratećom infrastrukturom, turistički informativni centri, objekti nautičkog turizma, kupališta i plaže, uređenje obale reka i jezera, parterno i pejzažno uređenje prostornih celina, tematski i zabavni parkovi, zabavno rekreativne staze i putevi, vidikovci, panoramski putevi, biciklističke i pešačke staze, izložbeni, muzejski, galerijski objekti, kulturno-istorijski spomenici, kongresni objekti i drugi objekti sa turističkom namenom i sadržajima)

- rekreativnu infrastrukturu za javnu upotrebu (dečija igrališta, teratane na otvorenom, uređenje zelenih površina naselja)

- objekata u javnoj svojini (predškolske i školske ustanove, ustanove za sport, domovi kulture, bisokopi i ustanova koje vrše bibliotekarsku delatnost)

Aktivnost 3. opremanje objekata u javnoj svojini

Pod ovom aktivnosti podrazumeva se opremanje predškolskih i školskih ustanova, ustanova za sport, domova kulture, bioskopa, kulturno-istorijskih objekata, galerija, muzeja, ustanova koje vrše bibliotekarsku delatnost i objekti sa turističkom namenom.

Jedinica lokalne samouprave podnosi prijavu za svaki projekat posebno, s tim da može da podnese i više prijava.

Pravo učešća na konkursu

Član 5

Pravo učešća na Konkursu imaju lokalne samouprave sa teritorije Autonomne pokrajine Vojvodine (u daljem tekstu: Podnosilac prijave) za naseljena mesta do 10.000 stanovnika.

Lokalne samouprave koje imaju status grada (Novi Sad, Subotica, Zrenjanin, Pančevo, Vršac, Sremska Mitrovica, Kikinda, Sombor - Zakon o teritorijalnoj organizaciji Republike Srbije ("Sl. glasnik RS", br. 129/2007, 18/2016 i 47/2018) imaju pravo da konkurišu za naseljena mesta koja se ne nalaze u sedištu grada.

Potrebna dokumentacija

Član 6

Dokumentacija potrebna za sve vrste investicija:

1. Čitko popunjen obrazac prijave sa obaveznim elektronskim pečatom ili elektronskim potpisom odgovornog lica;

2. Popunjena, elektronski potpisana ili elektronskim pečatom overena izjava podnosioca zahteva koja je sastavni deo prijave;

3. Kopija izvoda iz katastra nepokretnosti za parcelu i/ ili objekat (pribavlja se u katastru nepokretnosti u lokalnoj samoupravi), ne stariji od šest meseci u kome se vidi da je objekat koji je predmet radova u javnoj svojini;

4. Izvod iz opštinskog/gradskog budžeta, kojim se potvrđuje iznos sopstvenog učešća; ukoliko navedena sredstva nisu obezbeđena, neophodno je dostaviti izjavu nadležnog organa potpisanu od ovlašćenog lica o tome da će se ista obezbediti najkasnije u roku od 30 dana od dana zaključenja ugovora;

5. Elaborat (najviše dve strane) koji mora da sadrži naziv projekta, oblast na koju se odnosi projekat i opis problema koji se rešava realizacijom projekta;

6. fotodokumentaciju predmetnog objekta.

Dokumentacija za aktivnost 1.

1. Izjava odgovornog/ovlašćenog lica o proceni vrednosti izrade projektno tehničke dokumentacije;

2. Informacija o lokaciji;

3. Projektni zadatak

Dokumentacija za aktivnost 2.

2.1. Potrebna dokumentacija kojom se dokazuje ispunjenost uslova za učešće na konkursu za sufinansiranje izgradnju, rekonstrukciju, adaptacije i sanaciju ili investiciono održavanje objekata (uključujući i javne puteve), kao i za nabavku i ugradnju opreme za tehničko-tehnološke sisteme u objektima kada objekat poseduje građevinsku dozvolu ili rešenje o odobrenju za izvođenje radova:

1. kopija tehničke dokumentacije na osnovu koje je organ nadležan za izdavanje građevinske dozvole izdao građevinsku dozvolu ili rešenje o odobrenju za izvođenje radova;

2. kopiju važećeg akta nadležnog organa kojim se odobrava građenje ili izvođenje radova;

3. predmer i predračun radova potpisan i overen od strane odgovornog projektanta (dokument ne stariji od šest meseci s numerisanim stranama, obavezno da sadrži datum izrade);

4. ukoliko se radovi za koje se konkuriše izvode po fazama, a samo za pojedine faze podnosi prijava, potrebno je posebno naznačiti radove za koje se sredstva traže, sa iskazanim ukupnim predmerom i predračunom i posebno iskazanim predmerom i predračunom za fazu/faze za koju se podnosi prijava;

5. ukoliko je predmet radova objekat koji treba da poseduje i rešenje Pokrajinskog sekretarijata za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj kojim se odobrava izvođenje primenjenih geoloških istraživanja podzemnih voda potrebno je dostaviti i to rešenje.

2.2. Potrebna dokumentacija kojom se dokazuje ispunjenost uslova za učešće na konkursu za sufinansiranje rekonstrukcije i sanacije vodnih objekata ukoliko za te radove nije potrebno posedovati građevinsku dozvolu ili rešenje o odobrenju za izvođenje radova:

1. Tehnički opis i popis radova;

2. fotokopija akta izdatog od strane organa nadležnog za izdavanje građevinske dozvole, kojim se potvrđuje da je predmetna vrsta radova, u priloženom predmeru i predračunu radova, tekuće održavanje objekta odnosno radovi za koje se ne izdaje rešenje o odobrenju za izvođenje radova prema Zakonu o planiranju i izgradnji ("Sl. Glasnik RS", br. 72/09, 81/09 - ispr., 64/10 - odluka US, 24/11, 121/12, 42/13 - odluka US, 50/13 - odluka US, 98/13 - odluka US, 132/14, 145/14, 83/18, 31/19, 37/19 - dr. zakon, 9/20 i 52/2021);

3. predmer i predračun radova potpisan i overen od strane odgovornog projektanta (dokument ne stariji od šest meseci s numerisanim stranama, obavezno da sadrži datum izrade);

2.3. Dokumentacija koja se podnosi za projekte koji se odnose na rehabilitaciju javnih puteva:

1. kopiju tehničkog opisa radova izrađenog od strane odgovornog projektanta sa odgovarajućom licencom

2. predmer i predračun radova sa rekapitulacijom radova, overen i potpisan od strane odgovornog projektanta sa odgovarajućom licencom, ne stariji od tri meseca sa numerisanim stranama

Dokumentacija za aktivnost 3.

1. predračun sa specifikacijom opreme koji sadrži osnovne karakteristike opreme

Sve kopije dokumenata moraju da budu overene i elektronski potpisane od strane ovlašćenog lica Podnosioca prijave.

Komisija zadržava pravo da pored navedenih zatraži i druga dokumenta.

Postupak donošenja odluke je u skladu sa Pravilnikom o sprovođenju konkursa koje raspisuje Sekretarijat.

Način podnošenja prijave

Član 7

Prijava sa potrebnom dokumentacijom dostavlja isključivo elektronskim putem - AgroSens platforma.

Uputstvo o načinu podnošenja elektronske prijave i elektronskom opštenju između organa i podnosioca prijave sastavni je deo ovog Pravilnika i objavljen je na internet stranici organa.

Šifra prijave

Član 8

Prilikom unosa prijave u informacioni sistem za obradu prijava Pokrajinskog sekretarijata - Agro Sens, prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljem postupku.

Podnosilac prijave se obaveštava o dodeljenoj šifri putem elektronskog sandučeta.

Postupanje s nepotpunim prijavama

Član 9

Za podnosioce nepotpunih prijava, Sekretarijat po službenoj dužnosti od nadležnih organa pribavlja podatke o činjenicama o kojima se vodi službena evidencija u skladu sa zakonom koji uređuje opšti upravni postupak, a za ostalu dokumentaciju će biti pozvani da dopune u roku od osam (8) dana od dana prijema poziva.

Ukoliko podnosioci nepotpunih prijava u roku iz prethodnog stava ne dopune dokumentaciju, prijava će biti odbačena kao nepotpuna.

Prijave koje su dopunjene biće razmatrane tek nakon dostavljanja dokumentacije koja je tražena pozivom iz stava 1. ovog člana.

Kriterijumi za dodelu bespovratnih sredstava

Član 10

Komisija daje predlog za dodelu bespovratnih sredstava na osnovu podnete dokumentacije i kriterijuma:

Redni broj

Tip kriterijuma za izbor

Bodovi

1.

Visina obezbeđenih sredstava od strane lokalne samouprave do 20%

5

2.

Visina obezbeđenih sredstava od strane lokalne samouprave od 21%-50 %

10

3.

Visina obezbeđenih sredstava od strane lokalne samouprave od 51-80%

15

4.

Visina obezbeđenih sredstava od strane lokalne samouprave od 81%

20

5.

ocena održivosti investicije - visoka

30

6.

ocena održivosti investicije - niska

10

7.

ocena održivosti investicije - srednja

20

8.

Podneta dokumentacija kompletna(samo ukoliko je dostavljena sva tražena dokumentacija)

30

9.

Stepen razvijenosti iznad republičkog proseka

5

10.

Stepen razvijenosti od 80% do 100% republičkog proseka

10

11.

Stepen razvijenosti od 60% do 80% republičkog proseka

15

12.

Stepen razvijenosti ispod 60% republičkog proseka

20

U slučaju da prijave imaju isti broj bodova prednost će imati prijava koja se odnosi na projekat za naseljeno mesto koje ima manje od 5000 stanovnika.

Odlučivanje o dodeli sredstava

Član 11

Komisija za razmatranje prijava (u daljem tekstu: Komisija), koju je imenovao pokrajinski sekretar, razmatra podnete prijave i donosi zapisnik s predlogom odluke o dodeli sredstava.

Komisija utvrđuje listu podnosilaca prijava koji ispunjavaju uslove na osnovu dostavljene dokumentacije, u skladu s kriterijumima definisanim u Konkursu i Pravilniku i formira bodovnu listu na osnovu koje se dodeljuju bespovratna sredstva, a sve do utroška sredstava opredeljenih Konkursom.

Predlogom odluke o dodeli sredstava utvrđuju se pojedinačni iznosi sredstava po podnosiocu prijave kom su odobrena sredstva i bodovanje, a podnosiocima prijava kojima sredstva nisu odobrena navode se razlozi odbijanja ili odbacivanja.

Odluku o dodeli sredstava donosi pokrajinski sekretar na osnovu predloga Komisije za sprovođenje Konkursa.

Odluka se objavljuje na zvaničnoj internet stranici Pokrajinskog sekretarijata: www.psp.vojvodina.gov.rs.

Postupanje sa prijavama koje su odbijene/odbačene ili nisu u potpunosti prihvaćene

Član 12

Na osnovu odluke Komisija sačinjava, a pokrajinski sekretar donosi rešenje sa obrazloženjem i poukom o pravnom sredstvu za podnosioce prijava kojima su prijave odbijene/odbačene ili nisu u potpunosti prihvaćene.

Pravo žalbe

Član 13

Nezadovoljni podnosilac prijave ima pravo žalbe, u skladu sa zakonom.

Žalba se ulaže Pokrajinskoj vladi, putem Pokrajinskog sekretarijata, u roku od 15 dana od dana dostavljanja pojedinačnog rešenja.

O žalbi se odlučuje u postupku propisanom Zakonom o opštem upravnom postupku.

Izmena odluke

Član 14

Komisija će predložiti izmenu i dopunu Odluke o raspodeli sredstava na osnovu usvojenih žalbi ili ukoliko podnosioci prijava odustanu od realizacije investicije, raskida ili aneksiranja zaključenih ugovora, a ukoliko proceni da postoji mogućnost realizacije ugovora tokom budžetske godine i utvrdiće podnosioce prijave kojima se odobravaju neraspoređena sredstva prema redosledu bodovne liste.

Ugovor o dodeli sredstava

Član 15

Nakon donošenja odluke o dodeli bespovratnih sredstava, pokrajinski sekretar u ime Pokrajinskog sekretarijata zaključuje ugovor o dodeli sredstava s korisnikom, kojim se regulišu prava i obaveze ugovornih strana.

Jedinica lokalne samouprave u obavezi je da - prilikom potpisivanja ugovora o korišćenju sredstava sa Sekretarijatom - preda registrovanu menicu s meničnom izjavom, kao sredstvo obezbeđenja za namensko korišćenje sredstava.

Rok za realizaciju investicije je 30. oktobar 2026. godine.

Isplata bespovratnih sredstva

Član 16

Bespovratna sredstva isplaćuju se nakon potpisivanja ugovora o dodeli bespovratnih sredstava.

U momentu isplate sredstava račun korisnika sredstava ne sme biti u blokadi.

Bespovratna sredstva će se isplaćivati u skladu s prilivom sredstava u budžet AP Vojvodine.

Obaveze korisnika sredstva

Član 17

Korisnik sredstava dužan je da primenjuje odredbe Zakona o javnim nabavkama ("Službeni glasnik RS", br. 91/2019 i 92/2023).

Rok za pokretanje postupka javnih nabavki ne može biti duži od 30 dana od dana potpisivanja ugovora, a Korisnik sredstva je u obavezi da u roku od 8 dana od dana raspisivanja javne nabavke dostavi Pokrajinskom sekretarijatu dokaz o pokretanju postupka javne nabavke.

Korisnik sredstava je u obavezi da svoje obaveze redovno ispunjava prema Zakonu o porezu na dodatu vrednost ("Sl. glasnik RS", br. 84/2004, 86/2004 - ispr., 61/2005, 61/2007, 93/2012, 108/2013, 6/2014 - usklađeni din. izn., 68/2014 - dr. zakon, 142/2014, 5/2015 - usklađeni din. izn., 83/2015, 5/2016 - usklađeni din. izn., 108/2016, 7/2017 - usklađeni din. izn., 113/2017, 13/2018 - usklađeni din. izn., 30/2018, 4/2019 - usklađeni din. izn., 72/2019, 8/2020 - usklađeni din. izn., 153/2020, 138/2022 i 94/2024).

Korisnik sredstava obavezuje se da na kraju investicije dostavi narativni i finansijski izveštaj o namenskom utrošku sredstava.

Pravdanje sredstva

Član 18

Korisnik sredstava kojem su odobrena sredstva dužan je da u roku od 15 dana od dana realizacije investicije dostavi sledeću dokumentaciju i to:

za Aktivnost 1.

1.

Narativni izveštaj uz koji se prilaže:

 

Sporazum o realizaciji zakučeno između lokalne samouprave i preduzeća koje ili ustanove koja vrši delatnost (napomena: ovaj sporazum se dostavlja samo ukoliko javnu nabavku sprovedi javno komunalno preduzeće, javno preduzeće ili privredno društvo, javna ustanova)

-

Odluka o pokretanju postupka javne nabavke i obaveštenje o dodeli ugovora

-

Ugovor zaključen sa izvršiocem u prilogu koga se mora nalaziti ponuda izabranog izvršioca

-

Primerak izrađenog projekta u elektronskom obliku

2.

Finansijski izveštaj uz koji se prilaže:

-

Avansni račun projektanta za ugovorene uplate avansa po Avansnom predračunu ili predračunu; fakture izvršioca usluge. Svi računi treba da su u skladu sa članom 42. Zakona o porezu za dodatu vrednost

-

Izvodi iz trezora o svim plaćanjima prema izvršiocu usluge

 

Za Aktivnost 2.

2.1. izgradnju, rekonstrukciju i sanaciju kao i za nabavku i ugradnju opreme za sisteme u navedenim objektima:

1.

Narativni izveštaj uz koji se prilaže:

-

Sporazum o realizaciji zakučeno između lokalne samouprave i preduzeća koje ili ustanove koja vrši delatnost (napomena: ovaj sporazum se dostavlja samo ukoliko javnu nabavku sprovedi javno komunalno preduzeće, javno preduzeće ili privredno društvo, javna ustanova)

 

Odluku o pokretanju postupka javne nabavke i obaveštenje o dodeli ugovora

-

Ugovor zaključen sa izvođačem u prilogu koga se mora nalaziti ponuda izabranog ponuđača.
(Ponuda izabranog ponuđača sa jasno definisanom vrstom i količinom ugovorenih radova i opreme koja se nabavlja i ugrađuje (bez formulacija "ili odgovarajuće")

-

Ugovor sa stručnim nadzorom, sa odgovarajućom licencom;

-

Privremene situacije i Okončana situacija sa obračunom izvršenih radova - faktura (konačni obračun) - overena od strane Naručioca, Izvođača radova, Stručnog nadzora i odgovornog izvođača radova.

-

Obračunski listovi građevinske knjige, ispravno popunjeni i overeni - sa tačnim podacima o vrstama i količinama stvarno izvedenih radova i ugrađene opreme (precizno uneta vrsta i proizvođač opreme) po odgovarajućim stavkama iz predmera i predračuna i služi kao dokaz za obračun i naplatu radova (bez formulacija "ili odgovarajuće" i "ili slično");

-

Inicijativa izvođača radova za nepredviđene, viškove i manjkove radova, saglasnost naručioca za viškove i manjkove, saglasnost stručnog nadzora za nepredviđene, viškove i manjkove i tabelarni prikaz nastalih viškova i manjkova

-

Zapisnik o primopredaji radova, u kome se detaljno navodi u kom periodu su trajali radovi, kao i da li su isti izvedeni u skladu sa predmerom i predračunom radova i da li je izvršena proba ugrađene opreme, koji je overen i potpisan od strane Naručioca, Izvođača radova, Odgovornog izvođača radova i Stručnog nadzora;

-

Izveštaj Stručnog nadzora o izvršenim radovima i ugrađenoj opremi;

-

Izjava Korisnika sredstava da su radovi realizovani u skladu sa tehničkom dokumentacijom, koja je podneta na Konkurs (predmet Ugovora sa Davaocem sredstava), odnosno da su pozicije stavki radova i ugrađene opreme u potpunosti identične na ponudi izabranog ponuđača, u građevinskom dnevniku i u specifikaciji konačnog obračuna (okončane situacije);

2.

Finansijski izveštaj uz koji se prilaže:

-

Avansni račun izvođača radova za ugovorene uplate avansa po Avansnom predračunu ili predračunu; faktura po privremenim i okočanoj situaciji - overena od strane Naručioca, Izvođača radova, Stručnog nadzora i Odgovornog izvođača radova, a za opremu fotokopiju otpremnica i garantnog lista
Svi računi treba da su u skladu sa članom 42. Zakona o porezu za dodatu vrednost

-

Izvodi iz trezora o svim plaćanjima prema izvođaču;

3.

fotodokumentacija

4.

Ostala dokumentacija koja je u funkciji pravdanja sredstava, koja se dostavlja po zahtevu Pokrajinskog sekretarijata.

 

1.2.

tekuće održavanja objekata i rehabilitaciju javnih puteva

1.

Narativni izveštaj uz koji se prilaže:

-

Sporazum o realizaciji zakučeno između lokalne samouprave i preduzeća koje ili ustanove koja vrši delatnost (napomena: ovaj sporazum se dostavlja samo ukoliko javnu nabavku sprovedi javno komunalno preduzeće, javno preduzeće ili privredno društvo, javna ustanova)

-

Odluku o pokretanju postupka javne nabavke i obaveštenje o dodeli ugovora

 

zapisnik o primopredaji radova koji mora sadrži potvrdu da su izvršeni svi radovi, pribavljen materijal i oprema za izvođenje radova po priloženom premeru i predračunu potpisan od strane Korisnika sredstva, izvođača radova

-

Izjava Korisnika sredstava da su radovi realizovani u skladu sa tehničkom dokumentacijom, koja je podneta na Konkurs (predmet Ugovora sa Davaocem sredstava), odnosno da su pozicije stavki radova i ugrađene opreme u potpunosti identične na ponudi izabranog ponuđača, u građevinskom dnevniku i u specifikaciji konačnog obračuna (okončane situacije);

2.

Finansijski izveštaj uz koji se prilaže:

-

original faktura, odnosno kopija elektronske fakture, u skladu sa zakonom kojim se uređuje elektronsko fakturisanje,

-

Izvodi o svim plaćanjima prema izvođaču;

3.

fotodokumentacija

4.

Ostala dokumentacija koja je u funkciji pravdanja sredstava, koja se dostavlja po zahtevu Pokrajinskog sekretarijata.

 

Za Aktivnost 3.

1.

Narativni izveštaj uz koji se prilaže:

-

Sporazum o realizaciji zakučeno između lokalne samouprave i preduzeća koje ili ustanove koja vrši delatnost (napomena: ovaj sporazum se dostavlja samo ukoliko javnu nabavku sprovedi javno komunalno preduzeće, javno preduzeće ili privredno društvo, javna ustanova)

-

Odluku o pokretanju postupka javne nabavke i obaveštenje o dodeli ugovora

2.

Finansijski izveštaj uz koji se prilaže:

-

Avansni račun za ugovorene uplate avansa po Avansnom predračunu ili predračunu original faktura, odnosno kopija elektronske fakture, sa specifikacijom opreme koja sadrži osnovne karakteristike opreme

-

dokaz o izvršenom plaćanju predmetne investicije - Izvodi iz trezora o svim plaćanjima prema isporučiocu dobara

-

otpremnica sa potpisom o preuzetoj robi za koju je po važećim propisima utvrđena obaveza izdavanja otpremnice;

-

Kopija Garantnog lista za opremu za koju je po važećim propisima utvrđena obaveza izdavanja garantnog lista.

3.

fotodokumentacija

4.

Ostala dokumentacija koja je u funkciji pravdanja sredstava, koja se dostavlja po zahtevu Pokrajinskog sekretarijata.

Član 19

Administrativnu kontrolu, odnosno ispunjenost obaveza iz ugovora prati i kontroliše resorni sektor Pokrajinskog sekretarijata.

Provera stanja na terenu obavlja se i u toku pet (5) godina nakon prenosa sredstava, putem izveštaja sa terena ili terenskom kontrolom (vanredni monitoring).

Završne odredbe

Član 20

Pravilnik stupa na snagu danom objavljivanja u "Službenom listu Autonomne pokrajine Vojvodine".