UREDBAO BLIŽOJ SADRŽINI I NAČINU VOĐENJA REGISTRA KANCELARIJA KOMESARA SEKCIJE, DOKUMENTACIJI POTREBNOJ ZA REGISTRACIJU OSNIVANJA, PROMENA I BRISANJA, KAO I SADRŽINI I OBRASCU REGISTRACIONE PRIJAVE OSNIVANJA KANCELARIJA KOMESARA SEKCIJA KOJE SE OSNIVAJU RADI UČEŠĆA NA MEĐUNARODNOJ PRIZNATOJ IZLOŽBI EXPO 2027 BEOGRAD SRBIJA("Sl. glasnik RS", br. 101/2025) |
Ovom uredbom uređuje se bliža sadržina i način vođenja Registra Kancelarija Komesara sekcije (u daljem tekstu: Registar), dokumentacija koja se prilaže za registraciju osnivanja, promena i brisanja, kao i sadržina i obrazac registracione prijave osnivanja Kancelarija Komesara sekcija (u daljem tekstu: Kancelarija).
Agencija za privredne registre (u daljem tekstu: Agencija) vodi Registar kao jedinstvenu, centralnu, javnu, elektronsku bazu podataka o Kancelarijama.
U Registar se registruju podaci o Kancelariji, promene registrovanih podataka, kao i brisanje podataka o Kancelariji iz Registra.
Registar sadrži podatke o Kancelariji, i to:
1) naziv Kancelarije koji obavezno sadrži i naziv zvaničnog učesnika;
2) naziv zvaničnog učesnika;
3) adresu sedišta;
4) adresu za prijem elektronske pošte;
5) matični broj;
6) poreski identifikacioni broj;
7) podatke o zastupnicima i njihovim funkcijama (Komesar sekcije/zamenik Komesara sekcije), i to za fizička lica državljane Republike Srbije lično ime (ime i prezime) i jedinstveni matični broj građana, a za strana fizička lica lično ime, broj pasoša i država izdavanja, odnosno evidencijski broj za stranca, odnosno broj lične karte stranca i zemlja izdavanja u skladu sa propisima kojima se uređuju uslovi za ulazak, kretanje i boravak stranaca na teritoriji Republike Srbije;
8) brojeve računa u bankama;
9) datum i vreme registracije osnivanja;
10) zabeležbe podataka od značaja za pravni promet;
11) datum i vreme registracije svih podataka.
Registar može da sadrži i sledeće podatke:
1) šifru 56.10 - delatnosti restorana i pokretnih ugostiteljskih objekta;
2) šifru 47.11 - trgovina na malo u nespecijalizovanim prodavnicama, pretežno hranom, pićima i duvanom;
3) šifru 47.19 - ostala trgovina na malo u nespecijalizovanim prodavnicama;
4) druge kontakt podatke Kancelarije.
U Registar se registruju i sve promene podataka sadržanih u Registru.
Registar sadrži i dokumente na osnovu kojih je izvršena registracija.
Podaci iz člana 3. ove uredbe registruju se na osnovu registracione prijave koju podnosi zastupnik Kancelarije ili organizator međunarodne priznate izložbe Expo 2027 Beograd Srbija, u skladu sa zakonom (u daljem tekstu: Organizator).
Registraciona prijava osnivanja Kancelarije podnosi se na obrascu - Jedinstvena registraciona prijava za registraciju osnivanja Kancelarije Komesara sekcije Expo 2027 Beograd u Registar Kancelarija Komesara sekcije i jedinstveni registar poreskih obveznika, koji je odštampan uz ovu uredbu i čini njen sastavni deo.
Obrazac registracione prijave osnivanja Kancelarije sadrži podatke iz člana 3. stav 1. tač. 1), 2), 3), 4) i 7) i stav 2. ove uredbe, zahtev za evidentiranje u Evidenciju obveznika poreza na dodatu vrednost, podatke o podnosiocu registracione prijave i o načinu dostavljanja rešenja registratora kojim je odlučeno o registracionoj prijavi.
Registraciona prijava promene registrovanih podataka o Kancelariji i registraciona prijava brisanja Kancelarije iz Registra podnosi se na predloženom obrascu objavljenom na internet strani Agencije ili kao podnesak u kome se navode podaci o Kancelariji kod koje se zahteva promena registrovanih podataka ili čije se brisanje traži, podaci o podnosiocu registracione prijave i o načinu dostavljanja rešenja registratora kojim je odlučeno o registracionoj prijavi.
Uz registracionu prijavu osnivanja Kancelarije prilaže se:
1) potvrda Organizatora o učešću na međunarodnoj priznatoj izložbi Expo 2027 Beograd Srbija;
2) odluka o imenovanju zastupnika Kancelarije (jednog ili više), koja, između ostalog, sadrži i funkciju zastupnika Kancelarije (Komesar sekcije/zamenik Komesara sekcije).
Za registraciju zabeležbe podataka od značaja za pravni promet uz registracionu prijavu se prilaže dokument koji je osnov za zabeležbu.
Za registraciju promene registrovanog podatka iz člana 3. ove uredbe uz registracionu prijavu promene se prilaže dokument koji je osnov za promenu.
Zastupnik Kancelarije ili Organizator podnosi registracionu prijavu brisanja Kancelarije iz Registra na osnovu koje Agencija objavljuje oglas o pokretanju postupka brisanja Kancelarije na internet stranici Registra.
Brisanje Kancelarije iz Registra može se izvršiti kada Zastupnik Kancelarije ili Organizator dostave Agenciji:
1) izjavu zastupnika Organizatora da je prostor koji je Kancelariji dodeljen na korišćenje vraćen Organizatoru;
2) izjavu zastupnika Kancelarije o izmirenju svih obaveza Kancelarije prema poveriocima i nepostojanju postupaka protiv Kancelarije;
3) potvrde nadležnih poreskih organa o prestanku obaveza javnih prihoda i o brisanju iz evidencije obveznika poreza na dodatu vrednost, koje je ovlašćen da pribavi Organizator;
4) potvrdu koju izdaje ministarstvo nadležno za poslove pravosuđa o nepostojanju postupaka u Republici Srbiji koji za pravnu posledicu mogu imati bilo kakvu obavezu Kancelarije, koju je ovlašćen da pribavi Organizator;
5) odluku Kancelarije o raspodeli preostale imovine i okončanju postupka brisanja Kancelarije.
Podatke iz stava 2. tač. 3) i 4) ovog člana Agencija pribavlja po službenoj dužnosti, osim ako podnosilac prijave izjavi da će podatke i dokumente pribaviti sam.
Dokumentacija koja se podnosi uz registracione prijave u skladu sa ovom uredbom, može se podneti u originalu, overenoj fotokopiji ili u fotokopiji uz izjavu Organizatora kojom se potvrđuje da je fotokopija verna originalu, u skladu sa zakonom.
Ova uredba stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije".


