ISO/TS 10004:2010 |
ISO/TS 10004:2010 daje smernice u definisanju i sprovođenju procesa za praćenje i merenje zadovoljstva klijenata.
Zadovoljstvo kupaca je jedan od ključnih elemenata za uspeh organizacije, bilo u javnom ili privatnom sektoru. Informacije dobijene od praćenja i merenja zadovoljstva klijenata mogu pomoći da se identifikuju mogućnosti za poboljšanje strategije organizacije, proizvoda, procesa i karakteristika, koje su cenjene od strane kupaca, a koje služe ciljevima organizacije. Takva poboljšanja mogu da ojačaju poverenje kupaca, a rezultat su komercijalne i druge pogodnosti.
ISO/TS 10004:2010 sadrži, između ostalog, sledeće:
ISO/TS 10004:2010 je namenjen za upotrebu od strane organizacije, bez obzira na tip, veličinu ili vrstu proizvoda. Fokus ISO/TS 10004:2010 je na kupce izvan organizacije.
ISO TS 10004:2010 nije namenjen za sertifikaciju ili ugovaranje, niti je cilj da promeni bilo kakva prava ili obaveze u skladu sa primenljivim zakonom ili regulatornim zahtevima.