Razdeo | Glava | Funkcija | Glavni program / program/projekat | Ekonomska klasifikacija | OPIS | Sredstva iz budžeta | Izdaci iz dodatnih prihoda | Ukupna sredstva | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
|
|
|
| 2005-02 |
| Međunarodna saradnja, razmena studenata i lektora |
|
|
| |
|
|
|
|
|
| 424 | Specijalizovane usluge | 150.000.000 |
| 150.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za program 2005-02: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 150.000.000 |
| 150.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za program 2005-02: | 150.000.000 |
| 150.000.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 2005-03 |
| Unapređenje infrastrukture ustanova visokog obrazovanja |
|
|
| |
|
|
|
|
|
| 511 | Zgrade i građevinski objekti | 37.000.000 |
| 37.000.000 |
|
|
|
|
|
| 512 | Mašine i oprema | 7.400.000 |
| 7.400.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za program 2005-03: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 44.400.000 |
| 44.400.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za program 2005-03: | 44.400.000 |
| 44.400.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za glavni program 2005: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 20.817.713.000 |
| 20.817.713.000 |
|
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 8.679.827.000 | 8.679.827.000 |
|
|
|
|
|
| 05 | Donacije od inostranih zemalja |
| 60.303.000 | 60.303.000 |
|
|
|
|
|
| 06 | Donacije od međunarodnih organizacija |
| 30.867.000 | 30.867.000 |
|
|
|
|
|
| 07 | Donacije od ostalih nivoa vlasti |
| 25.207.000 | 25.207.000 |
|
|
|
|
|
| 08 | Donacije od nevladinih organizacija i pojedinaca |
| 28.760.000 | 28.760.000 |
|
|
|
|
|
| 09 | Primanja od prodaje nefinansijske imovine |
| 63.943.000 | 63.943.000 |
|
|
|
|
|
| 12 | Primanja od otplate datih kredita i prodaje finansijske imovine |
| 2.000.000 | 2.000.000 |
|
|
|
|
|
| 13 | Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina |
| 16.617.000 | 16.617.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za glavni program 2005: | 20.817.713.000 | 8.907.524.000 | 29.725.237.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za funkciju 940: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 20.817.713.000 |
| 20.817.713.000 |
|
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 8.679.827.000 | 8.679.827.000 |
|
|
|
|
|
| 05 | Donacije od inostranih zemalja |
| 60.303.000 | 60.303.000 |
|
|
|
|
|
| 06 | Donacije od međunarodnih organizacija |
| 30.867.000 | 30.867.000 |
|
|
|
|
|
| 07 | Donacije od ostalih nivoa vlasti |
| 25.207.000 | 25.207.000 |
|
|
|
|
|
| 08 | Donacije od nevladinih organizacija i pojedinaca |
| 28.760.000 | 28.760.000 |
|
|
|
|
|
| 09 | Primanja od prodaje nefinansijske imovine |
| 63.943.000 | 63.943.000 |
|
|
|
|
|
| 12 | Primanja od otplate datih kredita i prodaje finansijske imovine |
| 2.000.000 | 2.000.000 |
|
|
|
|
|
| 13 | Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina |
| 16.617.000 | 16.617.000 |
|
|
|
|
|
|
| Ukupno za funkciju 940: | 20.817.713.000 | 8.907.524.000 | 29.725.237.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za glavu 60.4: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 20.817.713.000 |
| 20.817.713.000 |
|
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 8.679.827.000 | 8.679.827.000 |
|
|
|
|
|
| 05 | Donacije od inostranih zemalja |
| 60.303.000 | 60.303.000 |
|
|
|
|
|
| 06 | Donacije od međunarodnih organizacija |
| 30.867.000 | 30.867.000 |
|
|
|
|
|
| 07 | Donacije od ostalih nivoa vlasti |
| 25.207.000 | 25.207.000 |
|
|
|
|
|
| 08 | Donacije od nevladinih organizacija i pojedinaca |
| 28.760.000 | 28.760.000 |
|
|
|
|
|
| 09 | Primanja od prodaje nefinansijske imovine |
| 63.943.000 | 63.943.000 |
|
|
|
|
|
| 12 | Primanja od otplate datih kredita i prodaje finansijske imovine |
| 2.000.000 | 2.000.000 |
|
|
|
|
|
| 13 | Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina |
| 16.617.000 | 16.617.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za glavu 60.4: | 20.817.713.000 | 8.907.524.000 | 29.725.237.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 60.5 |
|
|
|
|
| STUDENTSKI STANDARD |
|
|
|
|
| 960 |
|
|
|
| Pomoćne usluge obrazovanju |
|
|
|
|
|
| 2007 |
|
| Pomoćne usluge u obrazovanju |
|
|
| |
|
|
|
| 2007-06 |
| Sistem ustanova studentskog standarda (visoko obrazovanje) |
|
|
| |
|
|
|
|
|
| 411 | Plate, dodaci i naknade zaposlenih (zarade) | 804.433.000 | 216.600.000 | 1.021.033.000 |
|
|
|
|
|
| 412 | Socijalni doprinosi na teret poslodavca | 143.752.000 | 37.500.000 | 181.252.000 |
|
|
|
|
|
| 413 | Naknade u naturi |
| 29.500.000 | 29.500.000 |
|
|
|
|
|
| 414 | Socijalna davanja zaposlenima | 7.000.000 | 14.000.000 | 21.000.000 |
|
|
|
|
|
| 415 | Naknade troškova za zaposlene |
| 15.000.000 | 15.000.000 |
|
|
|
|
|
| 416 | Nagrade zaposlenima i ostali posebni rashodi | 1.000 | 18.200.000 | 18.201.000 |
|
|
|
|
|
| 421 | Stalni troškovi |
| 398.600.000 | 398.600.000 |
|
|
|
|
|
| 422 | Troškovi putovanja |
| 4.700.000 | 4.700.000 |
|
|
|
|
|
| 423 | Usluge po ugovoru |
| 85.250.000 | 85.250.000 |
|
|
|
|
|
| 424 | Specijalizovane usluge | 5.920.000 | 23.000.000 | 28.920.000 |
|
|
|
|
|
| 425 | Tekuće popravke i održavanje | 44.400.000 | 183.000.000 | 227.400.000 |
|
|
|
|
|
| 426 | Materijal |
| 240.000.000 | 240.000.000 |
|
|
|
|
|
| 431 | Amortizacija nekretnina i opreme |
| 1.550.000 | 1.550.000 |
|
|
|
|
|
| 441 | Otplate domaćih kamata |
| 120.000 | 120.000 |
|
|
|
|
|
| 463 | Transferi ostalim nivoima vlasti | 214.497.000 | 1.000 | 214.498.000 |
|
|
|
|
|
| 472 | Naknade za socijalnu zaštitu iz budžeta | 2.245.158.000 |
| 2.245.158.000 |
|
|
|
|
|
| 481 | Dotacije nevladinim organizacijama |
| 300.000 | 300.000 |
|
|
|
|
|
| 482 | Porezi, obavezne takse i kazne |
| 14.000.000 | 14.000.000 |
|
|
|
|
|
| 483 | Novčane kazne i penali po rešenju sudova | 717.000 | 2.750.000 | 3.467.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za program 2007-06: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 3.465.878.000 |
| 3.465.878.000 |
|
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 1.284.071.000 | 1.284.071.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za program 2007-06: | 3.465.878.000 | 1.284.071.000 | 4.749.949.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 2007-07 |
| Unapređenje infrastrukture ustanova studentskog standarda |
|
|
| |
|
|
|
|
|
| 511 | Zgrade i građevinski objekti | 51.800.000 | 80.000.000 | 131.800.000 |
|
|
|
|
|
| 512 | Mašine i oprema | 25.900.000 | 23.000.000 | 48.900.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za program 2007-07: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 77.700.000 |
| 77.700.000 |
|
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 103.000.000 | 103.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za program 2007-07: | 77.700.000 | 103.000.000 | 180.700.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 2007-08 |
| Individualna pomoć studentima (visoko obrazovanje) |
|
|
| |
|
|
|
|
|
| 472 | Naknade za socijalnu zaštitu iz budžeta | 560.000.000 |
| 560.000.000 |
|
|
|
|
|
| 482 | Porezi, obavezne takse i kazne | 5.180.000 |
| 5.180.000 |
|
|
|
|
|
| 621 | Nabavka domaće finansijske imovine | 1.153.600.000 | 200.000.000 | 1.353.600.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za program 2007-08: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 1.718.780.000 |
| 1.718.780.000 |
|
|
|
|
|
| 12 | Primanja od otplate datih kredita i prodaje finansijske imovine |
| 200.000.000 | 200.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za program 2007-08: | 1.718.780.000 | 200.000.000 | 1.918.780.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 2007-09 |
| Unapređenje studentskog stvaralaštva |
|
|
| |
|
|
|
|
|
| 421 | Stalni troškovi |
| 628.000 | 628.000 |
|
|
|
|
|
| 423 | Usluge po ugovoru |
| 4.339.000 | 4.339.000 |
|
|
|
|
|
| 424 | Specijalizovane usluge |
| 4.169.000 | 4.169.000 |
|
|
|
|
|
| 425 | Tekuće popravke i održavanje |
| 400.000 | 400.000 |
|
|
|
|
|
| 426 | Materijal |
| 141.000 | 141.000 |
|
|
|
|
|
| 431 | Amortizacija nekretnina i opreme |
| 100.000 | 100.000 |
|
|
|
|
|
| 472 | Naknade za socijalnu zaštitu iz budžeta | 122.000.000 |
| 122.000.000 |
|
|
|
|
|
| 481 | Dotacije nevladinim organizacijama | 32.475.000 |
| 32.475.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za program 2007-09: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 154.475.000 |
| 154.475.000 |
|
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 9.777.000 | 9.777.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za program 2007-09: | 154.475.000 | 9.777.000 | 164.252.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za glavni program 2007: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 5.416.833.000 |
| 5.416.833.000 |
|
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 1.396.848.000 | 1.396.848.000 |
|
|
|
|
|
| 12 | Primanja od otplate datih kredita i prodaje finansijske imovine |
| 200.000.000 | 200.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za glavni program 2007: | 5.416.833.000 | 1.596.848.000 | 7.013.681.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za funkciju 960: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 5.416.833.000 |
| 5.416.833.000 |
|
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 1.396.848.000 | 1.396.848.000 |
|
|
|
|
|
| 12 | Primanja od otplate datih kredita i prodaje finansijske imovine |
| 200.000.000 | 200.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Ukupno za funkciju 960: | 5.416.833.000 | 1.596.848.000 | 7.013.681.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za glavu 60.5: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 5.416.833.000 |
| 5.416.833.000 |
|
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 1.396.848.000 | 1.396.848.000 |
|
|
|
|
|
| 12 | Primanja od otplate datih kredita i prodaje finansijske imovine |
| 200.000.000 | 200.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za glavu 60.5: | 5.416.833.000 | 1.596.848.000 | 7.013.681.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 60.6 |
|
|
|
|
| ZAVOD ZA UNAPREĐIVANJE OBRAZOVANJA I VASPITANJA |
|
|
|
|
| 980 |
|
|
|
| Obrazovanje neklasifikovano na drugom mestu |
|
|
|
|
|
| 2001 |
|
| Uređenje i nadzor obrazovnog sistema |
|
|
| |
|
|
|
| 2001-03 |
| Unapređivanje obrazovanja i vaspitanja |
|
|
| |
|
|
|
|
|
| 411 | Plate, dodaci i naknade zaposlenih (zarade) | 78.081.000 |
| 78.081.000 |
|
|
|
|
|
| 412 | Socijalni doprinosi na teret poslodavca | 13.977.000 |
| 13.977.000 |
|
|
|
|
|
| 413 | Naknade u naturi | 700.000 |
| 700.000 |
|
|
|
|
|
| 414 | Socijalna davanja zaposlenima | 270.000 |
| 270.000 |
|
|
|
|
|
| 415 | Naknade troškova za zaposlene | 1.900.000 |
| 1.900.000 |
|
|
|
|
|
| 416 | Nagrade zaposlenima i ostali posebni rashodi | 1.000 |
| 1.000 |
|
|
|
|
|
| 421 | Stalni troškovi | 6.320.000 |
| 6.320.000 |
|
|
|
|
|
| 422 | Troškovi putovanja | 1.036.000 |
| 1.036.000 |
|
|
|
|
|
| 423 | Usluge po ugovoru | 26.640.000 | 1.000.000 | 27.640.000 |
|
|
|
|
|
| 424 | Specijalizovane usluge | 1.332.000 |
| 1.332.000 |
|
|
|
|
|
| 425 | Tekuće popravke i održavanje | 2.072.000 |
| 2.072.000 |
|
|
|
|
|
| 426 | Materijal | 2.220.000 |
| 2.220.000 |
|
|
|
|
|
| 482 | Porezi, obavezne takse i kazne | 31.000 |
| 31.000 |
|
|
|
|
|
| 511 | Zgrade i građevinski objekti | 2.460.000 |
| 2.460.000 |
|
|
|
|
|
| 512 | Mašine i oprema | 2.309.000 |
| 2.309.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za program 2001-03: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 139.349.000 |
| 139.349.000 |
|
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 1.000.000 | 1.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za program 2001-03: | 139.349.000 | 1.000.000 | 140.349.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za glavni program 2001: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 139.349.000 |
| 139.349.000 |
|
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 1.000.000 | 1.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za glavni program 2001: | 139.349.000 | 1.000.000 | 140.349.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za funkciju 980: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 139.349.000 |
| 139.349.000 |
|
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 1.000.000 | 1.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Ukupno za funkciju 980: | 139.349.000 | 1.000.000 | 140.349.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za glavu 60.6: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 139.349.000 |
| 139.349.000 |
|
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 1.000.000 | 1.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za glavu 60.6: | 139.349.000 | 1.000.000 | 140.349.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 60.7 |
|
|
|
|
| ZAVOD ZA VREDNOVANJE KVALITETA OBRAZOVANJA I VASPITANJA |
|
|
|
|
| 980 |
|
|
|
| Obrazovanje neklasifikovano na drugom mestu |
|
|
|
|
|
| 2001 |
|
| Uređenje i nadzor obrazovnog sistema |
|
|
| |
|
|
|
| 2001-04 |
| Vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja |
|
|
| |
|
|
|
|
|
| 411 | Plate, dodaci i naknade zaposlenih (zarade) | 24.272.000 | 300.000 | 24.572.000 |
|
|
|
|
|
| 412 | Socijalni doprinosi na teret poslodavca | 4.345.000 | 52.000 | 4.397.000 |
|
|
|
|
|
| 413 | Naknade u naturi | 1.050.000 | 10.000 | 1.060.000 |
|
|
|
|
|
| 414 | Socijalna davanja zaposlenima | 300.000 |
| 300.000 |
|
|
|
|
|
| 416 | Nagrade zaposlenima i ostali posebni rashodi | 1.000 |
| 1.000 |
|
|
|
|
|
| 421 | Stalni troškovi | 2.490.000 | 170.000 | 2.660.000 |
|
|
|
|
|
| 422 | Troškovi putovanja | 590.000 |
| 590.000 |
|
|
|
|
|
| 423 | Usluge po ugovoru | 10.147.000 | 4.257.000 | 14.404.000 |
|
|
|
|
|
| 425 | Tekuće popravke i održavanje | 300.000 | 50.000 | 350.000 |
|
|
|
|
|
| 426 | Materijal | 1.591.000 | 210.000 | 1.801.000 |
|
|
|
|
|
| 482 | Porezi, obavezne takse i kazne | 10.000 | 10.000 | 20.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za program 2001-04: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 45.096.000 |
| 45.096.000 |
|
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 5.059.000 | 5.059.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za program 2001-04: | 45.096.000 | 5.059.000 | 50.155.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za glavni program 2001: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 45.096.000 |
| 45.096.000 |
|
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 5.059.000 | 5.059.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za glavni program 2001: | 45.096.000 | 5.059.000 | 50.155.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 2601 |
|
| PRVA KOMPONENTA INSTRUMENTA ZA PRETPRISTUPNU POMOĆ EU - PODRŠKA TRANZICIJI I IZGRADNJA INSTITUCIJA |
|
|
| |
|
|
|
| 2601-08 |
| PROJEKTI KOJI SE FINANSIRAJU IZ IPA 2008 |
|
|
| |
|
|
|
|
| 02 |
| Podrška uspostavljanju sistema kvaliteta na nacionalnom nivou u osnovnom i srednjem obrazovanju |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 423 | Usluge po ugovoru | 7.317.000 |
| 7.317.000 |
|
|
|
|
|
| 426 | Materijal | 920.000 |
| 920.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za projekat 02: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 8.237.000 |
| 8.237.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za projekat 02: | 8.237.000 |
| 8.237.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za program 2601-08: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 8.237.000 |
| 8.237.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za program 2601-08: | 8.237.000 |
| 8.237.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za funkciju 980: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 53.333.000 |
| 53.333.000 |
|
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 5.059.000 | 5.059.000 |
|
|
|
|
|
|
| Ukupno za funkciju 980: | 53.333.000 | 5.059.000 | 58.392.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za glavu 60.7: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 53.333.000 |
| 53.333.000 |
|
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 5.059.000 | 5.059.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za glavu 60.7: | 53.333.000 | 5.059.000 | 58.392.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za razdeo 60: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 106.957.152.000 |
| 106.957.152.000 |
|
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 13.095.166.000 | 13.095.166.000 |
|
|
|
|
|
| 05 | Donacije od inostranih zemalja |
| 88.021.000 | 88.021.000 |
|
|
|
|
|
| 06 | Donacije od međunarodnih organizacija |
| 95.432.000 | 95.432.000 |
|
|
|
|
|
| 07 | Donacije od ostalih nivoa vlasti |
| 12.681.132.000 | 12.681.132.000 |
|
|
|
|
|
| 08 | Donacije od nevladinih organizacija i pojedinaca |
| 172.684.000 | 172.684.000 |
|
|
|
|
|
| 09 | Primanja od prodaje nefinansijske imovine |
| 63.943.000 | 63.943.000 |
|
|
|
|
|
| 11 | Primanja od inostranih zaduživanja |
| 1.004.954.000 | 1.004.954.000 |
|
|
|
|
|
| 12 | Primanja od otplate datih kredita i prodaje finansijske imovine |
| 202.305.000 | 202.305.000 |
|
|
|
|
|
| 13 | Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina |
| 16.618.000 | 16.618.000 |
|
|
|
|
|
| 15 | Neutrošena sredstva od donacija iz prethodnih godina |
| 1.000 | 1.000 |
|
|
|
|
|
|
| UKUPNO ZA RAZDEO 60: | 106.957.152.000 | 27.420.256.000 | 134.377.408.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 |
|
|
|
|
|
| MINISTARSTVO ZA DRŽAVNU UPRAVU I LOKALNU SAMOUPRAVU |
|
|
|
|
| 110 |
|
|
|
| Izvršni i zakonodavni organi, finansijski i fiskalni poslovi i spoljni poslovi |
|
|
|
|
|
| 0601 |
|
| Uređenje, koordinacija i nadzor u oblasti državne uprave i lokalne samouprave |
|
|
| |
|
|
|
| 0601-01 |
| Razvoj politike i kontrola |
|
|
| |
|
|
|
|
|
| 411 | Plate, dodaci i naknade zaposlenih (zarade) | 76.160.000 |
| 76.160.000 |
|
|
|
|
|
| 412 | Socijalni doprinosi na teret poslodavca | 13.634.000 |
| 13.634.000 |
|
|
|
|
|
| 413 | Naknade u naturi | 493.000 |
| 493.000 |
|
|
|
|
|
| 414 | Socijalna davanja zaposlenima | 875.000 |
| 875.000 |
|
|
|
|
|
| 415 | Naknade troškova za zaposlene | 3.449.000 |
| 3.449.000 |
|
|
|
|
|
| 416 | Nagrade zaposlenima i ostali posebni rashodi | 1.000 |
| 1.000 |
|
|
|
|
|
| 421 | Stalni troškovi | 3.800.000 |
| 3.800.000 |
|
|
|
|
|
| 422 | Troškovi putovanja | 3.800.000 |
| 3.800.000 |
|
|
|
|
|
| 423 | Usluge po ugovoru | 36.700.000 |
| 36.700.000 |
|
|
|
|
|
| 424 | Specijalizovane usluge | 10.000 |
| 10.000 |
|
|
|
|
|
| 425 | Tekuće popravke i održavanje | 1.300.000 |
| 1.300.000 |
|
|
|
|
|
| 426 | Materijal | 9.063.000 |
| 9.063.000 |
|
|
|
|
|
| 462 | Dotacije međunarodnim organizacijama | 12.000.000 |
| 12.000.000 |
|
|
|
|
|
| 463 | Transferi ostalim nivoima vlasti | 100.000.000 |
| 100.000.000 |
|
|
|
|
|
| 482 | Porezi, obavezne takse i kazne | 800.000 |
| 800.000 |
|
|
|
|
|
| 512 | Mašine i oprema | 47.700.000 |
| 47.700.000 |
|
|
|
|
|
| 515 | Nematerijalna imovina | 20.000.000 |
| 20.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za program 0601-01: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 329.785.000 |
| 329.785.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za program 0601-01: | 329.785.000 |
| 329.785.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 0601-02 |
| Otpremnine za zaposlene u državnim organima |
|
|
| |
|
|
|
|
|
| 414 | Socijalna davanja zaposlenima | 110.000.000 |
| 110.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za program 0601-02: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 110.000.000 |
| 110.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za program 0601-02: | 110.000.000 |
| 110.000.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 0601-03 |
| Državni stručni ispiti za rad u organima državne uprave |
|
|
| |
|
|
|
|
|
| 423 | Usluge po ugovoru |
| 31.850.000 | 31.850.000 |
|
|
|
|
|
| 426 | Materijal |
| 150.000 | 150.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za program 0601-03: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 30.000.000 | 30.000.000 |
|
|
|
|
|
| 13 | Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina |
| 2.000.000 | 2.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za program 0601-03: |
| 32.000.000 | 32.000.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 0601-04 |
| Poseban stručni ispit za matičare |
|
|
| |
|
|
|
|
|
| 423 | Usluge po ugovoru |
| 10.000.000 | 10.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za program 0601-04: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 10.000.000 | 10.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za program 0601-04: |
| 10.000.000 | 10.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za glavni program 0601: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 439.785.000 |
| 439.785.000 |
|
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 40.000.000 | 40.000.000 |
|
|
|
|
|
| 13 | Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina |
| 2.000.000 | 2.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za glavni program 0601: | 439.785.000 | 42.000.000 | 481.785.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za funkciju 110: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 439.785.000 |
| 439.785.000 |
|
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 40.000.000 | 40.000.000 |
|
|
|
|
|
| 13 | Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina |
| 2.000.000 | 2.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Ukupno za funkciju 110: | 439.785.000 | 42.000.000 | 481.785.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 439.785.000 |
| 439.785.000 |
|
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 40.000.000 | 40.000.000 |
|
|
|
|
|
| 13 | Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina |
| 2.000.000 | 2.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega: | 439.785.000 | 42.000.000 | 481.785.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 61.1 |
|
|
|
|
| BUDŽETSKI FOND ZA PROGRAM LOKALNE SAMOUPRAVE |
|
|
|
|
| 180 |
|
|
|
| Transakcije opšteg karaktera između različitih nivoa vlasti |
|
|
|
|
|
| 0602 |
|
| Razvojni i drugi programi u oblasti lokalne samouprave |
|
|
| |
|
|
|
| 0602-01 |
| Finansiranje projekata i pružanje pomoći jedinicama lokalne samouprave iz sredstava ostvarenih priređivanjem igara na sreću |
|
|
| |
|
|
|
|
|
| 423 | Usluge po ugovoru |
| 3.000.000 | 3.000.000 |
|
|
|
|
|
| 463 | Transferi ostalim nivoima vlasti |
| 550.000.000 | 550.000.000 |
|
|
|
|
|
| 512 | Mašine i oprema |
| 7.000.000 | 7.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za program 0602-01: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 410.000.000 | 410.000.000 |
|
|
|
|
|
| 13 | Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina |
| 150.000.000 | 150.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za program 0602-01: |
| 560.000.000 | 560.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za glavni program 0602: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 410.000.000 | 410.000.000 |
|
|
|
|
|
| 13 | Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina |
| 150.000.000 | 150.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za glavni program 0602: |
| 560.000.000 | 560.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za funkciju 180: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 410.000.000 | 410.000.000 |
|
|
|
|
|
| 13 | Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina |
| 150.000.000 | 150.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Ukupno za funkciju 180: |
| 560.000.000 | 560.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za razdeo 61: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 439.785.000 |
| 439.785.000 |
|
|
|
|
|
| 04 | Sopstveni prihodi budžetskih korisnika |
| 450.000.000 | 450.000.000 |
|
|
|
|
|
| 13 | Neraspoređeni višak prihoda iz ranijih godina |
| 152.000.000 | 152.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| UKUPNO ZA RAZDEO 61: | 439.785.000 | 602.000.000 | 1.041.785.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 |
|
|
|
|
|
| MINISTARSTVO VERA |
|
|
|
|
| 840 |
|
|
|
| Verske i druge zajednice |
|
|
|
|
|
| 1901 |
|
| Uređenje i nadzor sistema kulture, nevladinih organizacija i verskih zajednica |
|
|
| |
|
|
|
| 1901-01 |
| Uređenje saradnje države sa crkvama i verskim zajednicama |
|
|
| |
|
|
|
|
|
| 411 | Plate, dodaci i naknade zaposlenih (zarade) | 18.095.000 |
| 18.095.000 |
|
|
|
|
|
| 412 | Socijalni doprinosi na teret poslodavca | 3.241.000 |
| 3.241.000 |
|
|
|
|
|
| 413 | Naknade u naturi | 246.000 |
| 246.000 |
|
|
|
|
|
| 414 | Socijalna davanja zaposlenima | 739.000 |
| 739.000 |
|
|
|
|
|
| 415 | Naknade troškova za zaposlene | 710.000 |
| 710.000 |
|
|
|
|
|
| 416 | Nagrade zaposlenima i ostali posebni rashodi | 1.000 |
| 1.000 |
|
|
|
|
|
| 421 | Stalni troškovi | 1.420.000 |
| 1.420.000 |
|
|
|
|
|
| 422 | Troškovi putovanja | 2.000.000 |
| 2.000.000 |
|
|
|
|
|
| 423 | Usluge po ugovoru | 8.049.000 |
| 8.049.000 |
|
|
|
|
|
| 425 | Tekuće popravke i održavanje | 72.000 |
| 72.000 |
|
|
|
|
|
| 426 | Materijal | 1.500.000 |
| 1.500.000 |
|
|
|
|
|
| 512 | Mašine i oprema | 160.000 |
| 160.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za program 1901-01: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 36.233.000 |
| 36.233.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za program 1901-01: | 36.233.000 |
| 36.233.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za glavni program 1901: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 36.233.000 |
| 36.233.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za glavni program 1901: | 36.233.000 |
| 36.233.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 1904 |
|
| Pomoć verskim i drugim posebnim zajednicama |
|
|
| |
|
|
|
| 1904-01 |
| Ostvarivanje saradnje države sa crkvama i verskim zajednicama |
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 |
| Unapređenje verske kulture, verskih sloboda i tolerancije |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 481 | Dotacije nevladinim organizacijama | 47.000.000 |
| 47.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za projekat 01: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 47.000.000 |
| 47.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za projekat 01: | 47.000.000 |
| 47.000.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 02 |
| Zaštita verskog, kulturnog i nacionalnog identiteta |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 481 | Dotacije nevladinim organizacijama | 138.000.000 |
| 138.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za projekat 02: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 138.000.000 |
| 138.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za projekat 02: | 138.000.000 |
| 138.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za program 1904-01: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 185.000.000 |
| 185.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za program 1904-01: | 185.000.000 |
| 185.000.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 1904-02 |
| Versko obrazovanje |
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 |
| Srednjoškolsko obrazovanje |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 481 | Dotacije nevladinim organizacijama | 95.000.000 |
| 95.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za projekat 01: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 95.000.000 |
| 95.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za projekat 01: | 95.000.000 |
| 95.000.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 02 |
| Visoko teološko obrazovanje | 50.000.000 |
| 50.000.000 |
|
|
|
|
|
| 481 | Dotacije nevladinim organizacijama | 50.000.000 |
| 50.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za projekat 02: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 50.000.000 |
| 50.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za projekat 02: | 50.000.000 |
| 50.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za program 1904-02: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 145.000.000 |
| 145.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za program 1904-02: | 145.000.000 |
| 145.000.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 1904-03 |
| Pomoć crkvama i verskim zajednicama |
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 |
| Pomoć za gradnju, održavanje, hitne sanacije i rekonstrukciju hramova u nerazvijenim područjima | 90.000.000 |
| 90.000.000 |
|
|
|
|
|
| 481 | Dotacije nevladinim organizacijama | 90.000.000 |
| 90.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za projekat 01: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 90.000.000 |
| 90.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za projekat 01: | 90.000.000 |
| 90.000.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 02 |
| Pomoć sveštenstvu i monaštvu na Kosovu i Metohiji | 50.000.000 |
| 50.000.000 |
|
|
|
|
|
| 481 | Dotacije nevladinim organizacijama | 50.000.000 |
| 50.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za projekat 02: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 50.000.000 |
| 50.000.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za projekat 02: | 50.000.000 |
| 50.000.000 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 03 |
| Pomoć sveštenicima, monasima i verskim službenicima u pograničnim i ekonomski nerazvijenim područjima i radi regulisanja doprinosa za penzijsko - invalidsko i zdravstveno osiguranje | 97.341.000 |
| 97.341.000 |
|
|
|
|
|
| 481 | Dotacije nevladinim organizacijama | 97.341.000 |
| 97.341.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za projekat 03: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 97.341.000 |
| 97.341.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za projekat 03: | 97.341.000 |
| 97.341.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za program 1904-03: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 237.341.000 |
| 237.341.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za program 1904-03: | 237.341.000 |
| 237.341.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za glavni program 1904: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 384.682.000 |
| 384.682.000 |
|
|
|
|
|
|
| Svega za glavni program 1904: | 384.682.000 |
| 384.682.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za funkciju 840: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 603.574.000 |
| 603.574.000 |
|
|
|
|
|
|
| Ukupno za funkciju 840: | 603.574.000 |
| 603.574.000 |
|
|
|
|
|
|
| Izvori finansiranja za razdeo 62: |
|
|
|
|
|
|
|
|
| 01 | Prihodi iz budžeta | 603.574.000 |
| 603.574.000 |
|
|
|
|
|
|
| UKUPNO ZA RAZDEO 62: | 603.574.000 |
| 603.574.000 |
Na osnovu čl. 8. i 41. Zakona o platama državnih službenika i nameštenika ("Službeni glasnik RS", br. 62/06, 63/06, 115/06 i 101/07) utvrđuje se osnovica za obračun i isplatu plata za državne službenike i nameštenike u neto iznosu od 16.049 dinara sa pripadajućim porezom i doprinosima za obavezno socijalno osiguranje.
Na osnovu člana 37. Zakona o sudijama ("Službeni glasnik RS", br. 116/08 i 58/09) i člana 69. Zakona o javnom tužilaštvu ("Službeni glasnik RS", broj 116/08), utvrđuje se osnovica za obračun i isplatu plata sudija, javnih tužilaca i zamenika javnih tužilaca u neto iznosu od 28.000 dinara sa pripadajućim porezom i doprinosima za obavezno socijalno osiguranje.
U 2010. godini osnovica iz stava 2. ovog člana isplaćivaće se i to: 70% iz izvora 01 - Prihodi iz budžeta, a 30% iz izvora 04 - Sopstveni prihodi budžetskih korisnika - sudske takse koje pripadaju pravosudnim organima.
Na osnovu člana 48. stav 4. Zakona o platama državnih službenika i nameštenika utvrđuje se procenat od ukupnog iznosa sredstava za plate namenjen za ostvarene rezultate rada nameštenika i to 1% mesečnog platnog fonda za mesec koji prethodi mesecu za koji se isplaćuje plata, a za Upravu za zajedničke poslove republičkih organa i Avio službu Vlade u iznosu od 15% mesečnog platnog fonda.
Obaveze prema korisnicima budžetskih sredstava izvršavaju se srazmerno ostvarenim primanjima budžeta.
Ako se u toku godine primanja smanje, izdaci budžeta izvršavaće se po prioritetima, i to: obaveze utvrđene zakonskim propisima na postojećem nivou i minimalni stalni troškovi neophodni za nesmetano funkcionisanje korisnika budžetskih sredstava.
U slučaju da se primanja budžeta Republike Srbije ostvaruju u manjem iznosu od planiranih i posle preduzimanja mera iz člana 62. Zakona o budžetskom sistemu ("Službeni glasnik RS", broj 54/09), izuzetno od člana 61. Zakona o budžetskom sistemu, u 2010. godini, Vlada donosi odluku da se iznos aproprijacije koji nije moguće iskoristiti, unese u tekuću budžetsku rezervu i može se koristiti za namene koje nisu predviđene ovim zakonom ili za namene za koje nisu predviđena sredstva u dovoljnom obimu.
Ako korisnici budžetskih sredstava ne ostvare dodatne prihode utvrđene u članu 7. ovog zakona, aproprijacije utvrđene iz tih prihoda neće se izvršavati na teret sredstava budžeta.
Izuzetno od člana 100. stav 5. Zakona o budžetskom sistemu, sredstva ostvarena od naknade za usluge izvršenih javnih plaćanja a neutrošena u 2009. godini, prenose se na korišćenje u 2010. godini.
Izuzetno od odredbi člana 37. Zakona o finansiranju lokalne samouprave ("Službeni glasnik RS", broj 62/06), godišnji iznos ukupnog nenamenskog transfera koji se raspoređuje jedinicama lokalne samouprave, u 2010. godini, utvrđuje se na nivou 2009. godine u ukupnom iznosu od 25.681.000.000 dinara.
Nenamenski transfer iz stava 1. ovog člana raspoređuje se po svakoj jedinici lokalne samouprave u visini utvrđenoj za 2009. godinu.
Javna preduzeća, javne agencije i drugi oblici organizovanja čiji je osnivač Republika Srbija, dužni su da u periodu koji počinje najkasnije 15 dana po isteku rokova iz člana 31. Zakona o računovodstvu i reviziji ("Službeni glasnik RS", broj 46/06) a završava se do 30. novembra tekuće budžetske godine, deo od najmanje 50% dobiti po završnom računu za 2009. godinu uplate u budžet Republike Srbije prema dinamici koju odrede.
Upravni odbor je odgovoran za postupanje u skladu sa stavom 1. ovog člana.
U skladu sa Programom Vlade za ublažavanje posledica globalne finansijske krize u 2010. godini sprovodi se nominalno zamrzavanje plata za sve direktne i indirektne korisnike sredstava budžeta Republike Srbije, budžeta Autonomne pokrajine Vojvodine, budžeta jedinica lokalne vlasti i organizacija obaveznog socijalnog osiguranja, osim za izabrana, imenovana i postavljena lica u pravosudnim organima gde će se vršiti ujednačavanje plata shodno setu pravosudnih zakona.
U skladu sa članom 2. tačka 31), članom 54. i članom 56. stav 3. Zakona o budžetskom sistemu u budžetskoj 2010. godini neće se vršiti obračun i isplata prema Odluci o primeni Opšteg kolektivnog ugovora na sve poslodavce na teritoriji Republike Srbije i Aneksu I Opšteg kolektivnog ugovora ("Službeni glasnik RS", broj 104/08), kao ni obračun i isplata božićnih, godišnjih i jubilarnih nagrada i drugih vrsta nagrada i bonusa predviđenih posebnim i pojedinačnim kolektivnim ugovorima, za direktne i indirektne korisnike sredstava budžeta Republike Srbije, budžeta lokalne vlasti i organizacija za obavezno socijalno osiguranje.
Direktni i indirektni korisnici budžeta Republike Srbije, budžeta lokalnih vlasti, osim javnih preduzeća koja su indirektni korisnici budžeta lokalne vlasti i organizacija za obavezno socijalno osiguranje, koji koriste poslovni prostor i pokretne stvari kojim upravljaju drugi korisnici javnih sredstava, namiruju samo troškove po tom osnovu.
Ukoliko u slučajevima iz stava 1. ovog člana plaćanje stalnih troškova nije moguće izvršiti na osnovu razdvojenih računa, korisnik koji upravlja javnim sredstvima vrši plaćanje, a zatim direktni, odnosno indirektni korisnik iz stava 1. ovog člana vrši odgovarajuću refundaciju nastalih rashoda.
Refundacija iz stava 2. ovog člana smatra se načinom izvršavanja rashoda u skladu sa Zakonom o budžetskom sistemu.
Direktni i indirektni korisnici budžetskih sredstava budžeta Republike Srbije koriste poslovni prostor iz stava 1. ovog člana, prema planu korišćenja koji donosi Vlada.
Drugi korisnici koji koriste poslovni prostor i pokretne stvari kojima upravljaju direktni ili indirektni korisnici budžeta Republike Srbije, plaćaju nastale troškove, troškove tekućeg i investicionog održavanja, odnosno zakupa, u skladu sa kriterijumima koje propisuje Vlada.
Prilikom utvrđivanja kriterijuma vezanih za nivo zakupnine poslovnog prostora ili pokretnih stvari iz stava 1. ovog člana, Vlada se obavezuje da to učini u skladu sa prilikama na tržištu.
Direktni i indirektni korisnici sredstava budžeta Republike Srbije koji raspolažu nepokretnostima u državnoj svojini, dužni su da nepokretnostima raspolažu u skladu sa zakonom.
Korisnici iz stava 1. ovog člana koji nepokretnosti u državnoj svojini daju na korišćenje, odnosno u zakup uz naknadu, dužni su da sredstva stečena po ovom osnovu uplate u budžet Republike Srbije.
Sredstva iz stava 2. ovog člana smatraju se javnim prihodima i služe za finansiranje javnih rashoda u skladu sa zakonom.
Izuzetno, Vlada može da odluči o otpisu, odnosno pretvaranju pojedinih dospelih potraživanja Republike Srbije nastalih po osnovu pozajmica iz budžeta Republike Srbije, u kapital dužnika - pravnog lica, a na osnovu kriterijuma koje utvrđuje Ministarstvo finansija i nakon pribavljene saglasnosti Narodne skupštine.
Direktni i indirektni korisnici budžetskih sredstava čija se delatnost u celini ili pretežno finansira iz budžeta, umanjiće obračunatu amortizaciju sredstava za rad u 2010. godini, srazmerno delu sredstava obezbeđenih iz budžeta i sredstava ostvarenih po osnovu donacija.
Izdaci organa i organizacija Republike Srbije izvršavaće se preko trezora Republike Srbije, koji će obavljati kontrolu tih izdataka, a koja obuhvata upravljanje procesima odobravanja preuzimanja obaveza i odobravanja plaćanja na teret budžetskih sredstava.
Sredstva za realizaciju projekata Nacionalnog investicionog plana izvršavaće se u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama.
Na predlog Ministarstva za Nacionalni investicioni plan, Vlada uredbom uređuje postupak po kome se biraju projekti za Nacionalni investicioni plan i postupak po kome se Nacionalni investicioni plan sprovodi.
Poseban akt kojim se uređuje raspored i korišćenje sredstava za realizaciju projekata Nacionalnog investicionog plana, Vlada donosi na predlog Ministarstva za Nacionalni investicioni plan.
Aktom Vlade iz stava 3. ovog člana, deo sredstava raspoređen u okviru Razdela 29 - Ministarstvo za Nacionalni investicioni plan može se rasporediti, odnosno preneti drugom direktnom budžetskom korisniku za realizaciju projekata Nacionalnog investicionog plana iz nadležnosti tog budžetskog korisnika.
U slučaju iz stava 4. ovog člana, za iznos prenetih sredstava umanjuje se iznos aproprijacije 551 - Nefinansijska imovina koja se finansira iz sredstava Nacionalnog investicionog plana u okviru Razdela 29 - Ministarstvo za Nacionalni investicioni plan, a preneta sredstva iskazuju se na aproprijaciji 551 - Nefinansijska imovina koja se finansira iz sredstava Nacionalnog investicionog plana u okviru razdela direktnog budžetskog korisnika kome je taj deo sredstava prenet.
Sredstva za realizaciju projekata Nacionalnog investicionog plana raspoređena u okviru Razdela 29 - Ministarstvo za Nacionalni investicioni plan, koja se aktom Vlade iz stava 3. ovog člana rasporede, odnosno prenesu Ministarstvu vera za realizaciju projekata Nacionalnog investicionog plana iz nadležnosti tog ministarstva, izvršavaće se preko nove aproprijacije 489 - Rashodi koji se finansiraju iz sredstava za realizaciju Nacionalnog investicionog plana, za čiji iznos će se umanjiti iznos aproprijacije 551 - Nefinansijska imovina koja se finansira iz sredstava Nacionalnog investicionog plana u okviru Razdela 29 - Ministarstvo za Nacionalni investicioni plan.
Sredstva iz stava 6. ovog člana prenose se investitorima - crkvama i verskim zajednicama.
Nalog za izvršenje ukupnih izdataka za realizaciju Nacionalnog investicionog plana zajednički izdaju funkcioner u čijem je razdelu, prema aktu Vlade iz člana 22. stav 3. ovog zakona, projekat koji se realizuje i ministar zadužen za Nacionalni investicioni plan.
Funkcioner u čijem je razdelu, prema aktu Vlade iz člana 22. stav 3. ovog zakona, projekat koji se realizuje i ministar zadužen za Nacionalni investicioni plan, zajednički su odgovorni za preuzimanje obaveza, izdavanje naloga za plaćanje i za izvršavanje izdataka namenjenih za realizaciju Nacionalnog investicionog plana.
Ministar zadužen za Nacionalni investicioni plan ili lice koje on ovlasti učestvuje u pregovaranju oko izdavanja garancija i odobravanja projektnih zajmova namenjenih za realizaciju projekata Nacionalnog investicionog plana iz člana 3. ovog zakona.
Za sredstva Nacionalnog investicionog plana u okviru Razdela 29 - Ministarstvo za Nacionalni investicioni plan koja predlaže Ministarstvo za Nacionalni investicioni plan, kao i za sredstva namenjena za projekte na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine, nalogodavac je ministar zadužen za Nacionalni investicioni plan.
Za sredstva Nacionalnog investicionog plana namenjena za projekte na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine u Razdelu 19 - Ministarstvo za infrastrukturu, nalogodavac je ministar zadužen za infrastrukturu.
Izvršena sredstva iz st. 4. i 5. ovog člana namenjena za projekte na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine, evidentiraju se u budžetu Republike Srbije kao izvršeni izdaci budžetu Autonomne pokrajine Vojvodine. Ova sredstva izvršavaće se prenosom budžetu Autonomne pokrajine Vojvodine prema dinamici koju određuje ministar zadužen za Nacionalni investicioni plan i ministar nadležan za infrastrukturu.
Listu projekata Nacionalnog investicionog plana na teritoriji Autonomne pokrajine Vojvodine za koje se rasporede sredstva u okviru Razdela 29 - Ministarstvo za Nacionalni investicioni plan utvrdiće Vlada na predlog nadležnog organa Autonomne pokrajine Vojvodine.
Ministar nadležan za poslove pravde nadležan je za davanje naloga za prenos sredstava koja se ostvare po osnovu naplate sudskih taksi na evidencione račune pravosudnih organa, kao i za prenos sredstava koja se ostvare po osnovu sudskih taksi sa računa budžeta na podračune pravosudnih organa.
Ministar nadležan za poslove pravde nadležan je i za davanje naloga za prenos pravosudnim organima i ostalih sredstava iz razdela 7 - Pravosudni organi sa računa budžeta na podračune pravosudnih organa, osim Vrhovnom kasacionom sudu, Upravnom sudu, Privrednom apelacionom sudu, Republičkom javnom tužilaštvu, Tužilaštvu za ratne zločine, Republičkom javnom pravobranilaštvu, Tužilaštvu za organizovani kriminal i Višem prekršajnom sudu.
Naredbodavci za izdavanje naloga za plaćanje jesu funkcioneri koji rukovode radom pravosudnih organa iz Razdela 7 - Pravosudni organi.
Izuzetno od stava 3. ovog člana, za izdavanje naloga za plaćanje kod javnih nabavki koje se vrše jedinstveno za sve pravosudne organe i za druga plaćanja za koja se ne može utvrditi nadležnost funkcionera koji rukovodi radom pravosudnog organa, nadležan je ministar nadležan za poslove pravde.
Ministarstvo nadležno za poslove pravde vrši nadzor nad trošenjem sredstava iz Razdela 7 - Pravosudni organi, ako zakonom ili drugim propisom nije drukčije određeno.
Ministar nadležan za poslove pravde ovlašćen je i za davanje naloga za prenos sredstava za rashode zaposlenih svim pravosudnim organima koji se odnose na sprovođenje racionalizacije zaposlenih u pravosuđu.
Ministar nadležan za poslove nauke i tehnološkog razvoja daje naloge za izvršavanje rashoda sa ekonomske klasifikacije 424 - Specijalizovane usluge, za programe i projekte u skladu sa čl. 10. i 98. Zakona o naučnoistraživačkoj delatnosti ("Službeni glasnik RS", br. 110/05 i 50/06).
Projektno finansiranje obuhvata i isplatu zarada istraživača u institutima koji su angažovani na projektima.
Ministarstvo nauke i tehnološkog razvoja će sredstva za Sedmi Okvirni program za istraživanja (FP7) u okviru Projekta "Podrška učešću Republike Srbije u Programima Zajednice" izvršiti sa ekonomske klasifikacije 424 - Specijalizovane usluge, a sredstva koja će biti u celini vraćena (refundirana) po tom osnovu koristiće kao sopstveni prihod organa, u celokupnom iznosu, bez ograničenja, i to za namene predviđene ovim zakonom na ekonomskoj klasifikaciji 424 - Specijalizovane usluge.
U cilju efikasnijeg korišćenja sredstava opredeljenih za realizaciju programa i projekata koji se odnose na mesne zajednice Ministarstvo za državnu upravu i lokalnu samoupravu može ova sredstva neposredno usmeravati mesnim zajednicama.
U skladu sa članom 23. Zakona o ministarstvima ("Službeni glasnik RS", broj 65/08) naloge za izvršavanje izdataka u oblasti obrazovanja, socijalne politike, kulture i infrastrukture za teritoriju Autonomne pokrajine Kosovo i Metohija koji se finansiraju iz budžeta Republike Srbije zajednički izdaju ministar u čijem razdelu su obezbeđena sredstva za te izdatke i ministar nadležan za Kosovo i Metohiju.
Transfere sredstava prema indirektnim korisnicima budžeta Republike Srbije mogu vršiti svi direktni korisnici budžetskih sredstava kada transferišu sredstva indirektnom korisniku na istom nivou vlasti.
Funkcioner koji rukovodi radom direktnog korisnika budžetskih sredstava može, uz saglasnost Vlade, preneti direktoru Republičke direkcije za imovinu Republike Srbije ovlašćenje za raspolaganje odobrenim aproprijacijama utvrđenim ovim zakonom, koje se odnose na kapitalne investicije i održavanje objekata u svojini Republike Srbije, osim za kapitalne investicije iz Nacionalnog investicionog plana.
Za javnu nabavku iznad iznosa sredstava od 590.000.000 dinara, naručilac zahteva bankarsku garanciju u postupku javne nabavke u skladu sa odredbama Zakona o javnim nabavkama.
Nabavkom male vrednosti, u smislu Zakona o javnim nabavkama, smatra se nabavka čija je procenjena vrednost od 290.000 dinara do 2.900.000 dinara.
Obaveze Republike Srbije po Zakonu o izdavanju kratkoročnih obveznica ("Službeni glasnik RS", broj 54/96) izmiriće se do kraja 2011. godine.
Izuzetno od odredaba člana 3. ovog zakona, Vlada može da odluči o pokretanju postupka za davanje garancije Republike Srbije radi obezbeđivanja finansijske stabilnosti, finansiranja ili refinansiranja likvidnosti pravnih lica, odnosno radi sprečavanja nastupanja ili otklanjanja posledica vanrednih okolnosti koje mogu da ugroze život i zdravlje ljudi ili da prouzrokuju štetu većih razmera, u iznosu do 100.000.000 evra, a na predlog ministarstva nadležnog za poslove finansija.
Davanje garancija iz stava 1. ovog člana vrši se u skladu sa odredbama Zakona o javnom dugu ("Službeni glasnik RS", broj 61/05).
Izuzetno, u 2010. godini deo sredstava koja nisu angažovana za plasmane preko Fonda za podsticanje razvoja poljoprivredne proizvodnje u Republici Srbiji, preneće se na podračun za izvršenje budžeta Republike Srbije i evidentiraće se kao sopstveni prihod Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede namenjen subvencijama u poljoprivredi.
Jedinice lokalne samouprave u 2010. godini mogu planirati ukupna sredstva potrebna za isplatu plata zaposlenih koje se finansiraju iz budžeta jedinica lokalne samouprave tako da masu sredstava za isplatu plata planiraju na nivou isplaćenih plata u 2009. godini, a najviše do dozvoljenog nivoa za isplatu u skladu sa članom 25. Zakona o budžetu Republike Srbije za 2009. godinu.
Jedinice lokalne samouprave koje su, u skladu sa zakonom kojim se određuje maksimalni broj zaposlenih u lokalnoj administraciji, izvršile smanjenje broja zaposlenih, navedenu masu umanjuju za plate zaposlenih čiji radni odnos je prestao, na bazi isplaćenog iznosa za njihove plate za oktobar 2009. godine.
Sredstva iz stava 1. ovog člana jedinice lokalne samouprave mogu uvećati za iznos sredstava potreban za isplatu plata zaposlenih koje će preuzeti iz Ministarstva finansija - Poreske uprave.
Ukoliko jedinice lokalne samouprave ne planiraju u svojim odlukama o budžetu za 2010. godinu i ne izvršavaju ukupna sredstva za isplatu plata na način utvrđen u stavu 1. ovog člana, ministar nadležan za poslove finansija može obustaviti prenos transfernih sredstava iz budžeta Republike Srbije, dok se visina sredstava za plate ne uskladi sa ograničenjem iz stava 1. ovog člana.
Ukoliko se zakonom odredi maksimalan broj zaposlenih u lokalnoj administraciji i za nepoštovanje predvidi obustava transfernih sredstava, predlog za obustavu dostavlja Ministarstvu finansija:
- ministarstvo nadležno za poslove državne uprave i lokalne samouprave za zaposlene u organima jedinica lokalne samouprave;
- ministarstvo nadležno za poslove rada i socijalne politike za zaposlene u ustanovama (osim ustanova u oblasti obrazovanja, zdravstva i predškolskih ustanova), a koje se finansiraju iz budžeta jedinica lokalne samouprave;
- ministarstvo nadležno za poslove ekonomije i regionalnog razvoja za zaposlene u privrednim društvima i drugim oblicima organizovanja čiji je jedini osnivač jedinica lokalne samouprave (izuzev u javnim preduzećima), a koje se finansiraju iz budžeta.
Jedinice lokalne samouprave podnose Ministarstvu finansija izveštaje o platama isplaćenim u prethodnom mesecu najkasnije do 15. u tekućem mesecu, počev od januara 2010. godine.
Ministar nadležan za poslove finansija bliže uređuje način i sadržaj izveštavanja iz stava 6. ovog člana.
Direktni i indirektni korisnici sredstava budžeta Republike Srbije ne mogu zasnivati radni odnos sa novim licima, ukoliko to nije u skladu sa kadrovskim planom.
Direktni i indirektni korisnici sredstava budžeta Republike Srbije koji nemaju kadrovski plan ne mogu zasnivati radni odnos sa novim licima bez saglasnosti ministarstva nadležnog za poslove finansija.
Na bazi Programa Vlade o racionalizaciji broja zaposlenih u republičkoj administraciji doneće se kadrovski plan za 2010. godinu.
U cilju praćenja izvršenja i propisa u vezi sa merama Vlade koji se odnose na reformu u broju zaposlenih, na sajtu Vlade, mesečno će se ažurirati podaci o promeni broja državnih službenika, nameštenika, državnih sekretara i zaposlenih u kabinetima ministara u odnosu na kadrovski plan. Pripremu podataka vršiće Ministarstvo za državnu upravu i lokalnu samoupravu i Služba za upravljanje kadrovima.
Direktni i indirektni korisnici sredstava budžeta Republike Srbije koji nisu obuhvaćeni kadrovskim planom, podatke o broju zaposlenih objavljuju na svom sajtu, a iste podatke dostavljaju i Ministarstvu finansija najkasnije do 15. u tekućem mesecu za prethodni mesec, počev od februara 2010. godine, dok za ostale korisnike javnih sredstava koji su uključeni u konsolidovani račun trezora te podatke dostavljaju nadležna ministarstva.
Ministar nadležan za poslove finansija bliže uređuje način i sadržaj izveštavanja iz stava 2. ovog člana.
Ukoliko direktni i indirektni korisnici sredstava budžeta Republike Srbije koji nisu obuhvaćeni kadrovskim planom ne dostave podatke o broju zaposlenih, kako je predviđeno u stavu 2. ovog člana, ministar nadležan za poslove finansija može obustaviti prenos sredstava za plate iz budžeta Republike Srbije, dok se potrebni podaci ne dostave.
U skladu sa zakonom kojim se određuje maksimalan broj izvršilaca u državnoj administraciji deo sredstva sa aproprijacija plata predviđenih budžetom Republike Srbije za plate zaposlenih koji će biti obuhvaćeni racionalizacijom, preneće se u tekuću budžetsku rezervu, a zatim iz nje na aproprijaciju 414 - Socijalna davanja zaposlenima, kod direktnog i indirektnog budžetskog korisnika za iznos potrebnih sredstava za isplatu otpremnina izvršiocima za čijim je radom prestala potreba.
U cilju očuvanja administrativnih kapaciteta za evropske integracije, obezbediće se zadržavanje postojećeg broja zaposlenih i neophodno novo zapošljavanje, u okviru maksimalnog broja zaposlenih u republičkoj administraciji, a u skladu sa opštim i posebnim uslovima definisanim u "Finansijskom sporazumu između Vlade Republike Srbije i Komisije Evropskih Zajednica u vezi sa programom budžetske podrške Srbiji u okviru IPA komponente Pomoć tranziciji i izgradnja institucija za 2009. godinu".
Posebni uslovi se odnose na poslove vezane za kontrolu državne pomoći, decentralizovani sistem upravljanja sredstvima Evropske unije, budžetsku inspekciju i reviziju, centralnu jedinicu za harmonizaciju, izradu računovodstvenih propisa i standarda za korisnike budžetskih sredstava za finansiranje i računovodstvo.
Ukoliko se u 2010. godini prihodi organizacija za obavezno socijalno osiguranje, po osnovu doprinosa za obavezno socijalno osiguranje, ostvaruju u manjim iznosima od iznosa utvrđenih finansijskim planovima za 2010. godinu, upravni odbori će svojim odlukama, na koje saglasnost daje Vlada, prilagoditi rashode smanjenim prihodima.
U organizacijama za obavezno socijalno osiguranje i zdravstvenim ustanovama koje se finansiraju iz javnih prihoda, radni odnos sa novim licima može se zasnovati na osnovu kadrovskog plana koji sačinjava nadležno ministarstvo.
Ukoliko korisnici sredstava budžeta Republike Srbije u izvršavanju rashoda postupe suprotno odredbama ovog zakona, Vlada, na predlog Ministarstva finansija, donosi odluku o obustavi izvršavanja odgovarajuće aproprijacije utvrđene ovim zakonom tom budžetskom korisniku.
Izuzetno od odredaba Zakona o penzijskom i invalidskom osiguranju ("Službeni glasnik RS", br. 34/03, 64/04, 84/04, 85/05, 101/05, 63/06, 106/06 i 5/09) i Zakona o Vojsci Srbije ("Službeni glasnik RS", br. 116/07 i 88/09) kojima se uređuje usklađivanje, iznos penzije, najniži iznos penzije, iznos novčane naknade, iznos opšteg boda i iznos penzije vojnih osiguranika, utvrđen za oktobar 2008. godine povećanjem za 10% izvršenim zajedno sa redovnim usklađivanjem penzija u skladu sa odredbama Zakona o penzijskom i invalidskom osiguranju - predstavlja osnov za isplatu penzije, odnosno novčane naknade i određivanje vrednosti opšteg boda za 2010. godinu, i neće se menjati u 2010. godini.
Vlada će pratiti monetarno-finansijska i ekonomska kretanja u 2010. godini i, u skladu s tim, može predložiti odgovarajuće mere.
Obaveze po osnovu neisplaćenih penzija i novčanih naknada, po osnovu javnog duga poljoprivrednim osiguranicima, koje u skladu sa Zakonom o javnom dugu Republike Srbije po osnovu preuzimanja obaveza Republičkog fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje poljoprivrednika nastalih po osnovu neisplaćenih penzija i novčanih naknada ("Službeni glasnik RS", br. 85/05 i 115/05) dospevaju u 2009. godini, izvršiće se u celosti u 2011. godini, uvećane za iznos kamate obračunate po stopi od 8,5% na godišnjem nivou.
Sredstva opredeljena ovim zakonom za finansiranje izgradnje i sanacije objekata na teritorijama opština Kolubarskog upravnog okruga pogođenog zemljotresom, prenosiće se Direkciji za izgradnju i razvoj Kolubarskog okruga pogođenog zemljotresom (u daljem tekstu: Direkcija) po dobijanju izveštaja o utrošku sredstava prenetih Direkciji iz budžeta Republike Srbije u 2009. godini.
Ako su sredstva iz stava 1. ovog člana utrošena u skladu sa principima efikasnosti i ekonomičnosti, propisanih u članu 4. Zakona o budžetskom sistemu, sredstva opredeljena ovim zakonom preneće se Direkciji u skladu sa utvrđenim kvotama u roku od pet dana po dobijanju izveštaja.
U narednom periodu sredstva će se prenositi Direkciji tromesečno u roku od pet dana po dobijanju izveštaja o sredstvima prenetim iz budžeta Republike Srbije, ukoliko su sredstva utrošena u skladu sa principima iz stava 2. ovog člana.
Izveštaji iz st. 1. i 3. ovog člana dostavljaju se ministarstvu nadležnom za poslove planiranja i izgradnje.
Sredstva ostvarena od prodaje kapitala u postupku privatizacije koja se uplaćuju na uplatni račun budžeta Republike Srbije, u skladu sa Zakonom o privatizaciji, u visini od 5%, izdvajaju se za isplatu naknade licima čija je imovina nacionalizovana.
Isplata sredstava iz stava 1. ovog člana vršiće se prema kriterijumima i postupku koji će se urediti posebnim zakonom.
Sredstva od prodaje kapitala u postupku privatizacije u visini od 5% namenjenih lokalnoj samoupravi sa čije teritorije je subjekt privatizacije prebacuju se lokalnoj samoupravi u roku od sedam dana od dana uplate u budžet Republike Srbije od strane kupca.
Izveštaj o sredstvima ostvarenim od prodaje kapitala u postupku privatizacije, a pre isplate provizije u visini od 5% od ugovorene cene, određene Pravilnikom o visini posebne naknade ostvarene zaključenjem ugovora o prodaji kapitala, odnosno imovine ("Službeni glasnik RS", broj 49/05) koja se uplaćuju na uplatni račun budžeta Republike Srbije, u skladu sa Zakonom o privatizaciji ("Službeni glasnik RS", br. 38/01, 18/03, 45/05, 123/07 i 123/07 - dr. zakon), dostavlja se Ministarstvu finansija i nadležnim skupštinskim odborima u roku od sedam dana od zaključenja prodaje.
Direktni i indirektni korisnici sredstava budžeta Republike Srbije preneće na račun - Izvršenje budžeta Republike Srbije do 31. januara 2010. godine sredstva koja nisu utrošena za finansiranje rashoda u 2009. godini, koja su ovim korisnicima preneta u skladu sa Zakonom o budžetu Republike Srbije za 2009. godinu, zaključno sa 31. decembrom 2009. godine.
Ministar nadležan za poslove finansija propisuje način utvrđivanja iznosa i postupak vraćanja neutrošenih sredstava iz stava 1. ovog člana.
U skladu sa propisom kojim se određene nadležnosti prenose sa Republike na Autonomnu pokrajinu Vojvodinu, sredstva koja su planirana u budžetu Republike Srbije za 2010. godinu, a neutrošena za finansiranje tih nadležnosti, unose se u tekuću budžetsku rezervu i usmeravaju budžetu Autonomne pokrajine Vojvodine preko razdela Ministarstva finansija.
Za nove nadležnosti, koje će se finansirati kao povereni poslovi, iz tekuće budžetske rezerve sredstva se usmeravaju na odgovarajuću ekonomsku klasifikaciju transfera kod budžetskog korisnika.
Ovaj zakon stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku Republike Srbije", a primenjuje se od 1. januara 2010. godine.