SISTEMI MENADŽMENTA KVALITETOM - ISO 10000 |
Redni broj |
ISO oznaka |
Naziv standarda |
1. |
Sistemi menadžmenta kvalitetom - Uputstva za postupanje sa žalbama u organizaciji |
|
2. |
Sistemi menadžmenta kvalitetom - Zadovoljstvo korisnika - Smernice za rešavanje sporova izvan organizacija |
|
3. |
Sistemi menadžmenta kvalitetom - Uputstva za menadžment kvalitetom u projektima |
|
4. |
Sistemi menadžmenta kvalitetom - Uputstva za upravljanje konfiguracijom |
|
5. |
Sistemi menadžmenta kvalitetom - Uputstva za planove kvaliteta |
|
6. |
Sistemi menadžmenta kvalitetom - Smernice za ostvarivanje finansijske i ekonomske koristi |
|
7. |
Sistemi menadžmenta kvalitetom - Zadovoljstvo korisnika - Uputstva za kodekse ponašanja za organizacije |
|
8. |
Sistemi menadžmenta kvalitetom - Zadovoljstvo korisnika - Uputstva za praćenje i merenje |